miksi tämä palsta on kamala nykyisin??????

hävettää

Miksi tämä sivusto on mennyt semmoiseksi että ihmiset kirjottelevat sairaan paska juttuja eikö täällä ole sivuston seriffiä???????? Hävettää olla kajaanilainen!!!!!!

28

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cincinati

      Kamalaa on tämä nyky aika, kovin kamalaa....
      Suomussalmi pullistelee liitoksissaan ja Raatteen tien ovat jatkaneet Kajaaniin saakka.
      Huokailee hän tuttavallisesti.

    • miksi hävetä?

      Jutut ilmentävät suoraan verrannollisesti kajaanissa asuvien ihmisten pahoinvointia. Työttömyys, syrjäytyminen, alkoholismi jne... ovat tosiasioita joiden kanssa monet joutuvat elämään. Kaikki ei suju kuten srömsöössä, tässä cityssä ja sille ei nyt vaan mahda mitään. Ehkä sinun kantsii siirtyä seuraamaan jotain west-endin palstaa josko siellä keskustelun laatu on tasokkaampaa.

    • myötähäpeää

      Olen huomannut saman, palsta on aivan sairas nykyään. On kummallista, ettei ylläpito saa blokattua näitä hörhöjä, jotka päivystävät täällä 24/7 suoltaen pahaa oloaan kirjoittamalla kaikenlaista kuraa ja nostelevat vuosia vanhoja kirjoituksia.

      Ylläpito tartu toimeen ja poista nämä palstaterroristit!

    • Voi voi

      Suurin osa viesteistä on aivan pimeitä ja sairaita. Ihme junk-juttuja. Oon muutaman kerran laittanut viestiä seriffille, mutta mitään ei näytä tapahtuvan!! Ilmeisesti sairaan ihmisen olotila helpottuu siitä, kun saa tänne avautua junkkausjuttuineen.

    • tuhfy

      Syy on avohoito ja salmijärven mielisairaalan lopetus.

    • sawqere

      Pitäisi olla sivulle rekisteröityminen pakollista jotta voi kirjoittaa. Varmaan iso osa näistä junk junk tyypeistä ei näkisi sitä vaivaa..

    • jepjep3

      Moderointi puuttuu...

      Ei kait täällä kun tietyt samat tyypit kirjoittaa, joten ei kannata Kajaanin kansan terveyttä yleistää.

    • KotiseutuMiinus

      Syyllinen on jock jock junkaus, mälli ja homoilu viesteineen?

    • Ray Chalres

      Mitä eläintä nussisit mieluiten ja minkä eläimen antaisit panna sinua?

      • j-penannen

        Itellä olis Elton John.


    • Junkkarinen
      • jepulisi

        Siis niin masentavaa..... ei siinä mitään. Joillakin sosiaalipummeilla, joilla ei oikein ole sellaista normaalia työelämän rytmiä että käydään töissä ja ollaan osa tätä yhteisöä. Niin pitää sitten sitä omaa turhautumista ja epäonnistumista yrittää korvata sillä, että levittää, levittää levittäää….koko ajan tämmöistä p*****videota katkeamatta. ”Ja mulla on niin hyvä olo. Siitähän saivat mutiaiset. Hei voitko Saara sinä kirjottaa kun en minä ossoo. No minkä minä sille voin, että isä nai siskoa. Minusta tuli tämmöinen Junkkarinen. En mie voi sille mittään….”


    • esimerkki2

      Tämän palstan puheet eivät ole mitään verrattavissa ihmisten ajatusmaailmaan jokapäiväisessä elämässä. Menkää esim. terveyskeskukseen töihin niin tiedätte mitä ihmiset todellisuudessa puhuvat ja ajattelevat asiakkaista.

      • kuuloluuri

        Ihmiset eivät uskalla puhua samanlaisesti julkisella foorumilla mitä esim. sairaalassa asiakkaista.


      • semmoinentapaus

        Joopsis. Olin siellä töissä vähän aikaa. No päätinkin sen jälkeen ettei ikinä kukaan minun omaisista tule olemaan siellä ”hoidettavana”. Menee hoitsuilla vähän liikaa aikaa sen pohtimiseen kuka/kenen sukulainen jne.. Ja juttua riitti niin että hävetti joidenkin puolesta. Piti mennä aina välillä mennä pois kun ei enää kestäny kuunnella.


    • Surku :(

      Tältä palstalta puuttuu sivistynyt keskustelu ihan kokonaan. Kaikenlaiset pervot ja sekopäät ovat vallanneet tämän palstan. Harmi :(

      • Totuus on toinen

        Toisaalta tuollaisilla on erittäin hyvä edustavuus Kainuun väestöstä. Vuosisatojen sukurutsa jyrää!


      • seaiempi

        Sekopäät vallanneet? Entäpä se, että uskaltaa nostaa kissan pöydälle. Onneksi ei ole tässä vaiheessa mitään akuuttia vaivaa.....


      • nuori nainen

        ala painua vittuun täältä kajaanista jo


    • heterojunk

      Junkaaminen on kivaa, pitääpä tässä aloitella iltajunk...

    • jocken joll

      Junkendaalia! totesi pennanen kun Putinin emmentaalia maistoi.

    • j.pennanen

      Olen gay-homo junkaji ja pierasen mällit tosta vaan!

    • H.Junkkari

      sillä portaikolla oli kortsu..oletko se sinä ollut käynyt siellä kauhajoen otontienkartanon rivitalon päädyssä kun minä olin ollut siinä sängyssä

    • Ykä & Perskeles

      Eikö aloittajan olisi kannattanut etsiä vaihtoehtoista lukemista?
      Jo vuosia sitten jätin tämän palstan, ja siirryin lukemaan blogeja.

      Olisi varmasti mikä kiinnostaa niin järkevämpää lukemista.

      Palaan tänne harvoin, jonkun kerran vuodessa.

      No kuitenkin järkevämpää kaipaa kuin suomi24 palstaa, kuten yrjöä.

      http://yrjoperskeles.blogspot.com/

    • 514465

      miksi tämä palsta on kamala nykyisin??????( Onko pakko lukea tätä palstaa oma vikas .

    • äitivaltio

      Teet samaa työtä 20-30 vuotta joka päivä et mitään muuta ja kun työt loppuvat on vaihtoehtona kuolema, koska et tiedä mitään muuta elämästä. Pahimmassa tapauksessa sirmaat perheen, koskaa et tiedä mitään elämästä.

    • Tunnenmyötähäpeää

      Ei yhtään älyllistä keskusteluketjua. Morkataan ja haukutaan vaan muita. Kannattaisi ottaa peiliä käteen ja katsoa siihen. Kainuulainen kateus kyllä taitaa olla niin totta....
      Eikö tosiaan ole Kajaanilaisilla kykyä muuhun.

    • kirjoittelija1

      just niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe