Käytättekö sukkahousuja

Sukkatyttö

Tykkäättekö sukkahousuista ?

48

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgf456

      Mikä ettei mutta jos alat korjauttamaan sukupuoltasi, unohda koko juttu! Sen jälkeen Sinun kuuluu pukeutua kuin "miesmäiset" naiset!
      Että osaakin olla hauska ja typerä ajatusmaailma!! :)

      Ai niin tiedätkö miksi: Voi sulattautua niin ettei ympäristö voi olla varma kummastako on kyse! :)

      • hahahahah

        Oli hyvä totuus Suomalaisesta Transsukupuolisuudesta!


    • lotta poika

      Minä tykkään käyttää sukka housuja ja myös sukkanauhaliivejä (nytkin on jalassa). Niin olen mies. Sukkahousut on niin ihanan tuntuiset,

      • jori3

        ne on ihanat, käytän itsekkin


      • ne on ihania


    • Sukkahousu Uuno

      Jo on äijillä huvit perkele !

      • ???

        Missä on kielletty miesten sukkahousujen käyttö?


    • miss ilona

      pidän silloin tällöin

    • Gayboy19v

      Justiinsa laitoin tilaukseen stay upit :) olen 19v homopoitsu.

    • hupsis32

      Käytän sukkahousuja. Ai niin, olen nainen.

      • Miksi ette mene

        liikkeeseen ostamaan sukkiksia?


    • Gayboy19v

      Netissä isompi valikoima ja en kundina viitsi liikkeeseen mennä :) Must ihana pukee stay upit ku on puuhastelua kundin kaa tiedossa ja ei yxkään kundi oo pahoillaan ollu! :)

    • käytän sukkahousuja ja muitakin naisten asuja

    • suskki

      Mistä tilaatte hieman isompia sukkahousuja? Netin kautta, kun kahtoo kaupan täti kieroon jos sieltä hakee.

      • Luulet turhia

        Mistä se kaupan täti tietää kenelle niitä ostat.


      • anttilasta paketti

        Netnttilasta mm. saa edullisella. Joillain valmistajilla on vähän isompia kokojakin.


      • Sukkis
        anttilasta paketti kirjoitti:

        Netnttilasta mm. saa edullisella. Joillain valmistajilla on vähän isompia kokojakin.

        Samoin Anttilasta saa tilattua, tulee postiin ja kiva hakea ne kappareisulla.


    • ribbi

      minä ostan ainakin kaupasta,46 tai xl riittää. litli, sokkari tai muiden kaupppojen alelaareja penkomalla löytyy edullisia. käytän sukkiksia housujen taikka hameiden kanssa

      • minä ostan netistä paljon asuja esm.zalando olen ostanut kahdet kengät saa isoja kokoja hameita toppeja olen ostanut sieltä myös seksikauppojen valikoimaa olen käyttänyt ja tietenkin oman paikkakunnan kauppoja vaikka asun pienellä paikkakunnalla


    • Käytän sukkahousuja,ihanat ovat

      • Normaalia naiselle

        Jaa, huomisaamuksi luvataan jo pakkasta. Pitääkin kiskaista sukkahousut farkkujen alle ettei palele.


      • ihanaa kyttää sukkahousuja aina 24/7


    • 15den

      Todellakin käytän ihania kiihoittavia sukkiksia päivittäin, suosikkini ovat ihonväriset ohuet vahvikkeettomat ja kiiltävät sukkahousut. Käytössä on myös laaja valikoima muitakin sukkiksia, pitsiä, verkkoa ja kuviollisia monen värisiä. Kauppojen alennusmyynneistä tekee hyviä löytöjä sukkaosastolta, kannattaa mennä rohkeasti vaan etsimään ja ostamaan. Myös stay-uppeja on ihana käyttää, kuten myös sukkanauhaliivejä sekä joskus rintsikoita & korsettia. En pukeudu muuten naisten vaatteisiin, pelkät alusvaatteet riittää. T:50v sukkahousumies~

      • Sukkis

        Mä myös käytän stay-uppeja, sekä tumia liivejä. On kiihoittavia normaalin miesten puvun alla töissäni.


    • rippi

      iconin 30 den mustat kuviosukkahousut ja ruutuhame . sukkahousuja on monta tusinaa. kaupasta ostettuja ja osa nanso groupin postimyynnistä. kaupassa myyjät tulee yleensä kysymää "voinko olla avuksi" . parasta vaihtaa kauppaa jos katsotaan kuin halpaa makkaraa..

    • tiktaktok

      "Tykkäättekö sukkahousuista ?"

      En tykkää, koska ne ovat epämukavia ja rikkoontuvat nopeasti. Hameiden kanssa kuitenkin käytän niitä, koska rakkaat kalsarini ovat rumia.

    • Gayboy19v

      Mulla staypit ku poikiin menos! :)

    • ihanat sukkikset

      käytän sukkiksia tosi paljon. aamusta päällä valkoiset pilkkusukkahousut ja pitkä musta hame. sukkiksia kertynyt kymmeniä, kun ostelen alemyynneistä

    • raft88

      Käytän sukkahousuja melkeinpä joka päivä. Ostelen milloin mistäkin, myös nettikaupoista. Erilaisia sukkahousumalleja on kertynyt muutamat kymmenet. Juuri nyt jalassa paksut mustat sukkahousut ja tummansininen vekkihame.

    • alesukkikset

      kyllä käytän . tänään ostin sokkarin alennusmyynnistä 4 sukkikset. 15-40 den värillisiä ja kuviollisia. nyt päällä 40 den turkoosit sukkikset ja tumma hame.

    • Äidinsukat

      No minulla on aina (lähes) sukkahousut, tai stay-upit, sekä pitsipikkarit omien asujen alla. Siitä lähtien kun äitini sai minut kiinni alusasujensa lainaamisesta, on hän ostanut minulle omia asuja ja antanut joitakin omiaan, joita ei enää käytä. Meillä on sama kokoluokka, niin tilanne on suorastaan ideaalinen. Joskus viikonloppuisin hän jopa meikkaa minut ja tekee kivan kampauksenkin. Olen siis ihanasti tyytyväinen sukkispoikana olemiseen. "Pikkutyttärekseen" mutsi minua silloin tällöin kutsuukin.

    • kakspuolinen

      Tykkään ja todella paljon, kun syksy saapuu niin ei päivääkään ilman niitä enää, ja ainakin kevääseen asti käytän, suurimmaksi osaksi 15 ja 20 den, ja välillä hameen kanssa, enimmäkseen farkkujen alla, oih, ihanaa.

    • Erjatrans

      syksyllä talvella käytän ihania ovat

    • tykkään minulla niitä jonkin verran

    • nainen666

      kyllä käytän...varsinkin talvella. Ei siinä ole mitään erikoista

    • tottakainailonit

      Tottakai ! sukkahousuja, stay uppia, polvisukkia käytän housujen ja hameiden kanssa. hameita puolitusinaa ja sukkiksia 15den puuvillaisiin muutama tusina

    • ilmanputsareina kilpurissa oli aika pätevät... :D
      Eli en käytä ainakaan jaloissani koska en tarvitse paitsi jos menen juhliin kuten esim silloin kun menen naimisiin....

      (anteeksi, oli aivan pakko)

      • Järkevä_asu

        Mitä sitten käytät vaikkapa talvipakkasilla? Pitkiä kalsareitako.
        Kyllä sukkahousut on kätevät viileämmillä ilmoilla. Paksuus valitaan sitten lämpötilän mukaan 15 denieristä 100 denieriin. Juhlissa on vähän pakko käyttää hameen kanssa vaikka helteellä.


      • Järkevä_asu kirjoitti:

        Mitä sitten käytät vaikkapa talvipakkasilla? Pitkiä kalsareitako.
        Kyllä sukkahousut on kätevät viileämmillä ilmoilla. Paksuus valitaan sitten lämpötilän mukaan 15 denieristä 100 denieriin. Juhlissa on vähän pakko käyttää hameen kanssa vaikka helteellä.

        Olen tylsä tuulipukukansan nainen, minulla on pitkät alushousut tai leggingsit farkkujen alla. Kovimmilla viimoilla on talvihousut farkkujen lisäksi. :P Jos on hame päällä niin silloin on legginsit ja villasäärystimet pörrösukkien ja nilkkureiden lisäksi.

        Kesällä en sitten käytä ollenkaan mitään pitkiä sukkia, leggareita yms.. hameen kanssa koska on luoja suonu upeet sääret ja olen senverran kuuma pakkaus että kesäkuumalla jalkani on tulessa jos on jotain sukkia jalassa...

        Sitten ne juhlat on erikseen...


      • Järkevä_asu
        mima1981 kirjoitti:

        Olen tylsä tuulipukukansan nainen, minulla on pitkät alushousut tai leggingsit farkkujen alla. Kovimmilla viimoilla on talvihousut farkkujen lisäksi. :P Jos on hame päällä niin silloin on legginsit ja villasäärystimet pörrösukkien ja nilkkureiden lisäksi.

        Kesällä en sitten käytä ollenkaan mitään pitkiä sukkia, leggareita yms.. hameen kanssa koska on luoja suonu upeet sääret ja olen senverran kuuma pakkaus että kesäkuumalla jalkani on tulessa jos on jotain sukkia jalassa...

        Sitten ne juhlat on erikseen...

        Tavisnainen minäkin. Turhaan hehkutat sääristäsi. Hyvän näköiset on minullakin, enkä käytä sukkia ja sukkahousuja kesällä (paitsi juhlissa). Tänään kun oli vähän viileämpää, tuntui oudolta laittaa nilkkasukat kun koko kesän on kulkenut paljain jaloin.
        Kyllähän minäkin käytän leggareita, mutta ne on enemmänkin päällyshousuina. Sukkahousut on mukavammat kuin erilliset pitkikset ja nilkkasukat. On siistimmän näköisetkin.


      • Järkevä_asu kirjoitti:

        Tavisnainen minäkin. Turhaan hehkutat sääristäsi. Hyvän näköiset on minullakin, enkä käytä sukkia ja sukkahousuja kesällä (paitsi juhlissa). Tänään kun oli vähän viileämpää, tuntui oudolta laittaa nilkkasukat kun koko kesän on kulkenut paljain jaloin.
        Kyllähän minäkin käytän leggareita, mutta ne on enemmänkin päällyshousuina. Sukkahousut on mukavammat kuin erilliset pitkikset ja nilkkasukat. On siistimmän näköisetkin.

        No, se säärijuttu oli lähinnä "vitsi" ... ei mulla ole mitään kauniita sääriä ainakaan omasta mielestäni.. Mutta sukkahousut vaan ei ole minun juttuni...


    • Miehellekkin

      Tykkään sukkahousuista

    • Moi Sukkatyttö. Mä käytän jatkuvasti sukkiksii pikkareita. Kesäll nilkkasukat, mut muina vuodenaikoina sukkikset pikkareitten päällä minihame, maxihame tai pitkikset/ farkut tilanteeseen sopivat popot ( korkkarit, nilkkurit/ saapikkaat) sekä muut systeemit. :) Oon käyttäny jo teini-iästä lähtien tilaisuuen tullen - koulussa ei aina mahollista eikä myöskään aviossa ollessani, mutta erojen jälkeen aina pikkarit ja sukkikset naisten koko farkuis/ pitkiksiss kengiss ( oon sen verran pieni luinen; vyötärö 36, jalkaterä 38/39 ja paitis 38/40, jakku/blaiseri 42, samoin takit.

    • baltsu

      Käytän sukkahousuja jatkuvasti, välillä pidän paussia. Ja nykyään yhä enemmän balettisukkahousuja. Ja koska kyseessä on juuri balettisukkahousut, huonona puolena on se että värivalikoima ei ole kovin laaja. Helpoiten saatavilla valkoisia ja vaaleanpunaisia sukkahousuja, vaikka minun puolesta saa sukkahousut olla vaikka sitten vaaleanpunaiset, koska käytän joka tapauksessa. Juuri tuli postissa muutamat uudet. Täytyi tilata koska tällä kertaa oli tarjolla hankalasti saatavia mokanruskeita balettisukkahousuja. Ihanat ovat jalassa, parhaimmistoa mitä olen kokeillut. Kyllä sen iholla tuntee.

      Olen testaillut näitä useampaa merkkiä, ja täytyy sanoa, että balettisukkahousuissa on ihan oma tuntunsa. Johtuukohan myös siitä, että tietää jalassaan olevan ballerinojenkin käyttämät sukkahousut. En tiedä....mutta tavattoman hyvältä nämä jalassa tuntuvat. Vekkihameen ja lilanväristen ballerinojen kanssa myös näyttää aivan upealta. Huumaava tunne, en voi enempää sanoa.

      • Sukkisbi

        Hei, mä käytän myös sukkahousuja, ne lämmittävät hyvin ja voi olla hyvin housujen alla... eikä edes muut huomaa:) Baltsulle kysymys, miten balettisukkikset eroavat ns, tavallisisista ja mistä tilaat ne?


      • Tavalliset_kelpaa

        Minäkin kyselen uteliaana miten nuo balettisukkahousut eroaa normaalisukkahousuista. Nehän on reilusti paksumpia ja ilmeisesti kaikki vahvennusneulokset puuttuu ettei näy haittaavia rajoja. Hintaahan noilla taitaa olla melkoisesti tavallisiin 40 den. sukkahousuihin verrattuna.


    • baltsu

      No hei....balettisukkahousut ovat venyvämpää sorttia ja myös kestävämpiä kuin tavalliset. Materiaaliltaankin ovat kai erilaiset. Jollakin sivustolla luki, että ovat myös paksumpia mutta tuntuvat ohuemmilta. Denier merkintää näissä ei (yleensä) ole. Ei näissäkään mitkä nyt minulla jalassa ja joita edellä kehuin.

      Balettisukkahousuja saa parhaiten netistä, eBay:stä esim. Ja kaikki tanssitarvikkeita myyvät nettikaupat kannattaa katsastaa. Kaikki eivät toimita Suomeen. Olen tilannut myös suomalaisista kaupoista esim. Suomen Tanssitarvike. Valikoima vaan on paljon suppeampi. Omat suosikkimerkkini olen jo löytänyt. Parhaimmillaan balettisukkikset ovat mattapintaisena. Kiiltäviäkin löytyy, ja ovat myös samalla liukaspintaisia. Mutta makuasiahan tuo on, matat vai kiiltävät.

    • baltsu

      Jaa tuli lisäkysymyksiä.....no minulla on balettisukkahousuja useampia paksuuksia, ja siis denier merkintäähän näissä ei ole. Mutta on varmaan ohuimmatkin 40 denieriä, kun vertaa tavallisiin sukkahousuihin. Siis miltä jalassa näyttävät ja tuntuvat. Denier ei oikein aina kerro miltä sukkikset jalassa näyttävät. Siihen vaikuttaa neuloksen tiheys, materiaali, kudontatekniikka jne. Kyllä joissakin malleissa kärkivahvikkeet on, kantavahvikkeellisetkin omistan yhdet. Rajaton housuosa on kai balettisukkahousuissa vakio, kun ei saa rajat näkyä.

      Hinnoista voin sanoa, että ei nämä nyt mahdottoman kalliita ole. Näissä sukkahousuissa mitä vastikään tilasin hintahaarukka oli n. 8-17€:n välillä. Maksaahan esim. Wolfordit enemmän. Alunperin ryhdyin balettisukkiksia käyttämään kun kyllästyin repeileviin halpiksiin. En varmaankaan ainoa ole, joka on balettisukkahousuja kokeiltuaan jäänyt koukkuun niiden ihanaan tuntuun. Mutta....kokeilkaapa itse!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe