Voiko komea mies olla vanha = yli 30 v?

typy 1990

Voiko vanha mies = yli 30 v olla komea?

30

1060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päiväuni

      Voi todellakin. Vantaalla on ainakin yksi n. 45-50 v komistus. Vau.

    • nainen 30+

      Tietysti! Ei se ikää katso. Tietysti jos itse katselet 20 v tyttöjä niin tuskin ne sua kattelee.

    • ehdottomastinsd

      ei alle 35v miehet edes voi olla komeita, korkeintaan vähän nättejä tai söpöjä... mun mielestä koko sana "komea" viittaa aina vähän vanhempaan mieheen tai naiseen. Siis yli nelikymppinen nainen voi olla komea, tai saman ikäinen tai vanhempi mies...

      Teini ei vaan yksinkertaisesti voi olla komea, koska komea ei voi olla yhtään babyface... ja jos joku kaksvitonen on komea, niin on aika surullista tulevaisuutta ajatellen... mutta tää on ehkä vaan mun mielleyhtymä sanasta "komea".

      • 2=1:nen

        Pikku vinkki! Miehet on komeita ja naiset on KAUNIS! Naiset ei ole komeita!!! Jos on, ni ne on sillon on jotai perseellään..


      • 2=1:nen
        2=1:nen kirjoitti:

        Pikku vinkki! Miehet on komeita ja naiset on KAUNIS! Naiset ei ole komeita!!! Jos on, ni ne on sillon on jotai perseellään..

        Korjaan nainen


      • 2=1:nen
        2=1:nen kirjoitti:

        Korjaan nainen

        Yks ne tuolta lopusta vielä poies.. Voe ko joskus oppis vielä kirjottaa...


      • Anonyymi
        2=1:nen kirjoitti:

        Pikku vinkki! Miehet on komeita ja naiset on KAUNIS! Naiset ei ole komeita!!! Jos on, ni ne on sillon on jotai perseellään..

        Se on sama asia komeus ja kauneus, ihmiset haluavat sukupuolieron vuosi sanoa naisia kauniiksi ja miehiä komeiksi, vaikka se on sama asia hyvännäköinen mies tai nainen


    • niin se menee

      Itse 38v ja mua on tullut iskemään viimeisen vuoden aikana useat naiset 19-26v. Siis ovat tehneet aloitteen. Lopputulos on vaihdellut puhelinnumeroiden vaihtamisesta suuteluun naisen (torjuttuun) seksiehdotukseen seksiin. Pitkiä katseita tulee parikymppisiltä kaupungilla keskellä kirkasta päivääkin. Homma kyllä yleensä kusee siihen kun kerron ikäni... harva on halukas jatkamaan ikäni kuultuani. Pitäis varmaan valehdella.

      Itse iskin silmäni ihan pitkän kaavan ihastumisen kautta yhteen naiseen, joka hieman yllätyksekseni paljastui 25-vuotiaaksi. Jätin leikin kesken, vaikka osoitti kiinnostusta. En jaksa enää tulla torjutuksi ikäni takia. Liian monta kertaa olen kuullut "en olisi ikinä uskonut" ja sitten homma hyytyy...

      Halu syttyy ulkonäöstä, välittäminen ja rakkaus pinnan alta.

      • Anonyymi

        38 on just hyvä!
        Mulla käy sama ja mä oon nainen.
        Oon jo päälle 40 ja kyllä nuoret tulee iskemään ja en viitsi ees leikkii lähtee kun kuitenkin noh on ikää numeroiden muodossa.
        Kumppanit olleet aina se 5-8v nuorempia,,koska energiatadotkin on kohdattava jotenkin.


      • Anonyymi

        Ja vielä just niin pitäs valehdella vissiin ...
        Kerran valehtelin että oon 35...ja sitten tunustin, mutta siinä kohtaa ei en haitannut, koska no mä oon mä.


    • 555555551

      alle 30 ei oo edes mies, puhumattakaan että olis komea

      söpöjä poikia taidat enemmänkin katsella

      • nainen262

        Voihan komea olla alle 30 v myös, mitä selität. Itse mun mielestä hyvännäköisimät miehet noin 23-35v. (noin!!!) kaikki siis olleet tota ikäluokkaa suurinpiirtein kehen oon tykästynyt.


      • joooooo
        nainen262 kirjoitti:

        Voihan komea olla alle 30 v myös, mitä selität. Itse mun mielestä hyvännäköisimät miehet noin 23-35v. (noin!!!) kaikki siis olleet tota ikäluokkaa suurinpiirtein kehen oon tykästynyt.

        ja itse kun olet se 18v ? mistä kinastella , en 50v nainen moista lasta katsoisi


    • mvvmvbmvm

      Alle kolmekymppiset ei oo vielä miehiä.

    • Mielipide tästä:

      Periaatteessa vaikka mies olisi 50-70 vuotias, niin hän voi olla komea, tosin liian vanha monenkin nuoren naisen makuun, mutta osan näitten nuorten naisten mielestäkin komea tämä vanhus jokatapauksessa. Jos meinaan mies on ollut nuorempana komea ja ns. säilyy hyvin vanhempana, niin ei se vanhuus hänestä rumaa tee, vaan komeana pysyy vaikkakin on jo vanhus, komea charmikas vanhempi mies.

      Tietty marginaali ryhmä nuoria naisia kelpuuttaa tämänkin vanhemman miehen pikku seikkailuun, tai jopa vakavampaan suhteeseen. Ymmärtääkseni tämä nuori nainen vanhempi mies on yleisempää, kuin nuori mies vanha nainen. Ikääntyminen on miehille armollisempaa kuin naisille, kunhan ikääntyvä ukko on vaan luonnostaan perus komea ja pitää fyysisestä statuksestaan huolta punttisalilla ja lenkkipolulla jne.

      • vanhempimie

        Ei pidä paikkaansa läheskään aina, että nuorena komea pysyisi komeana tai edes charmikkaana. Mietipä vaikka monia julkkumiehiä. Eikä ikääntyminen ole miehille ainakaan enää nykyisin sen armollisempaa kuin naisillekaan. Osa vanhentuu arvokkaammin kuin toiset, mutta kyllä se ikä aina näkyy. Iäkkäämmät ihmiset arvostavat toisissaan kumppaneina muutakin kuin pelkkää ulkonäköä, joten sikäli se ei haittaa. Nuoren kanssa joutuu olemaan epävarma ulkonäöstään ja tekemään epätoivoisia temppuja, saa itsensä usein naurunalaiseksi.


      • vanhempimie kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa läheskään aina, että nuorena komea pysyisi komeana tai edes charmikkaana. Mietipä vaikka monia julkkumiehiä. Eikä ikääntyminen ole miehille ainakaan enää nykyisin sen armollisempaa kuin naisillekaan. Osa vanhentuu arvokkaammin kuin toiset, mutta kyllä se ikä aina näkyy. Iäkkäämmät ihmiset arvostavat toisissaan kumppaneina muutakin kuin pelkkää ulkonäköä, joten sikäli se ei haittaa. Nuoren kanssa joutuu olemaan epävarma ulkonäöstään ja tekemään epätoivoisia temppuja, saa itsensä usein naurunalaiseksi.

        "Osa vanhentuu arvokkaammin kuin toiset, mutta kyllä se ikä aina näkyy."

        -Lisäisin tuohon vielä, että ONNEKSI näkyy.

        Enpä ainakaan itse näin 37vuotiaana todellakaan haluaisi näyttää samalta kuin miltä näytin esim 20 vuotiaana. ;)


    • 15+3

      Vanha :D :D :D. Pojathan alkavat edes vähän muistuttaa miestä siinä 30v. korvilla.

    • Outoja luokitteluja

      Jos 30 on vanha, niin mitäs ne 50 tai jopa 70 sitten on?

      • -urheilija-

        Kävin ammattikorkeen lukion&amiksen jälkeen ja kun menin yliopistoon olin 29-vuotias. Jotkut nuoret muijat (n. 20-25v) teitittelivät mua - siis 29v miestä!


      • Ne on eläviä kuolleita.


    • kyllä voi

      Kysy itseltäsi uudestaan noin kymmenen vuoden päästä. ei ole läheskään kaikki täällä kirjoittavat mitään pentuja.

    • typynhousussapipi

      Vanha? :D Taidat olla vähän tyhmä.

    • "Voiko vanha mies = yli 30 v olla komea? "

      *REPS* XD

      -Vai on yli kolmekymppinen "vanha"..! X)

      Huvittavaa miten niputat samaan kategoriaan jokaisen yli 30 vuotiaan.
      Eli ei sitten liene merkitystä, että olipa mies 35v tai 65v, koska kumpikin ovat yli 30v ja siten vanhoja...?!

      Voe luoja näitä nykypäivän teini-pissiksiä. Aamun parhaat naurut tarjosit, kiitos siitä. ;D

    • Nelikymppinen mies

      Mulla ainakin pyyhkii nuorten naisten kanssa paremmin kuin koskaan, kun menen kapakkaan naisia iskemään. Olen 40v. (kohta jo 41v.) mies, ristiverinen, vihreäsilmäinen, 180cm pitkä ja ikäistäni nuoremman näköinen näemmä naisten mielestä, eli mua luullaan n. 30v. Treenaan puntin nostoa, eli olen fyysisesti hyvässä kondiksessa (ei kuitenkaan ns. koko lihatiskiä kropassa, vaan silleen sopivasti, enkä tee treenauksestani mitään numeroa pukeutumalla puolialasti tai tiukka paita aina päällä..ei).

      Seuralaiseni on pääsääntöisesti rafloissa 18-25 vuotiaat nuoret naiset ja oikean ikäni paljastan fiiliksen mukaan. Osan annan luulla, että olen n. 30v. ja välillä taas kerron "karun" totuuden, no ei sekään ole menoa pahemmin haitannut, tosin etupäässä suhteeni ovatkin olleet ns. seikkailuja ei sen vakavampaa, no enpä vakavaa parisuhdetta ole ollut etsimässäkään.

    • Mielihaluja

      Olisko tuossa, että osa 18v. ja siitä vähänyli vanhat nuoret naiset tuntevat vetoa aikuisen miehen oloisiin ja näköisiin miehiin ja söpöt pojanklopit ei vaan heitä kiinnosta. Miehet alkavat näyttää monikin vasta miehiltä ja aikuisilta 30-35v. ikävuoden jälkeen ja jos säilyy ns. hyvin, niin 50-60v. voi olla ukko vielä ulkonäöllisesti terässä.

    • Anonyymi

      Olen vuosieni varrella kuullut naisilta, että ikäisemme poika/mieskaverit ovat
      vielä liian lapsellisia. Olen tapaillut naisia ikäluokassa 20-30 + ja useimmin
      he haluavat ikäistään vanhempaa. Koskaan en ole kokenut huonoa kokemusta
      kenenkään heidän kanssaan kaikki olleet ihania naisia kukin omalla tavallaan.
      Olen todella tyytyväinen elämääni... Olen saanut niin paljon kokemuksia
      heiltä ja todella voimia jaksaa

    • Anonyymi

      Poistakas nyt helvetti 2014 vanhat viestit

    • Anonyymi

      No voi. Parhaimman näkönen mies minkä oon nähnyt ikinä on 50. Näyttää kyllä reilusti nuoremmalta

    • Anonyymi

      Voi ja itsestään huolehtiva ja itsensä aidosti omana itsenään kantava, itsevarma mies on aina komea! Yleensä siis ei enää mikään poikanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe