Olin vähän aikaa poissa palstalta, koska....

D2-typykkä

kuvittelin sivujen siistiytyneen ja VP?:n jo hävinneen paasamasta rasvan syönnistään. Mutta ei. Ihan sama, hullu meno, jatkuu edelleen. Toihan on jo sairasta! Eikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin hullun lailla postata päivittäin itse ainoana oikeana tietonaan pitämää potaskaa? Eikö tuo täytä jo jonkinasteisen mielen häiriön kriteerit? Ovatko muut samaa mieltä?

18

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksu fin

      D2-typykkä on oikealöla asialla-- Räkää valuva puustinen veijo ilarikki on onneton ja orpo ruotsin maalla ja kotiikävissään trollaan suoranaista savolaista ulostetta tänne fiksujen suomalaisten sivustoille.


      Kääkkä on ulkomaalla ja siksi sitä ei voi bannata

    • VP?

      Vietän kesäpäiviä Savossa maatilallani. Komea on kesä ollut ja jatkunee komeana syksynä. Näin vapaaherrana ja ilman lääkitystä pärjäävänä diabeetikkona on asiat hyvin.
      Lihaa saa kaupasta ja kalaa järvestä. Salaattitarpeita löytyy esim. naapurin viljelmistä.
      Kyllä elämä on helppoa kun itse on järjestänyt taloutensa ja teveytensä kohdalla ei ole luottanut väärin koulutettujen lääkäreiden ja ravintoneuvojien luuloihin. THL:n ja Diabetesliiton neuvot nauratttaa yhtä paljon kuin margariinimönjän myyjien mainokset.

      Kuinka kauan sinua kusetetaan???

    • D2 Kimma

      ketään ei kiinnosta missä vuotavassa mökinrähjässä joku pers àukinen diabeetikko kyykkii nälissään....painu Vit..ttun täältä sekoilemasta et ole edes ihminen vaan savolainen homeella kyllästetty kalakukko

    • VP?

      D2

      Poistu uudlleen ja pysy poissa koska sinulla ei ole muuta tekemistä täällä kuin narista.

      • Ylläpito

        Puustista kiukuttaa. LOL

        Reppana kuvittelee kirjaa väkertävänsä vaikka vetää vain viinalla nuppiaan turvoksiin. LOLLOL


      • Suksi suolle mokoma

        Veijo sinä voit painua vallan mainiosti hevonvi*ttuun höpisemästä täältä.Sinulla ei ole muuta tekemistä kuin narista, valehdella ja tyrkyttää hengenvaarallisia ohjeita.


    • VP?

      Lapsellisuudet ja räkänokan tyhmyys ei kiukuta minua muttaa on huvittavaa.

      • heh heh

        Kyllä Puustista kiukuttaa. Huvittuneisuus on vaan teeskentelyä.


    • fiksu FINN

      Savolainen töpselinenä puustinen istuu netissä ohimosuonet paksuna kun 2-tahti mopon bensaletku.

      Mene pappa polkemaan tulpatonta mopoasi ja pysy pois ihmisten sivuilta.. Olet tekohyrri- idiootti / ääliö.

    • Pahaveli

      Ruottalaisia siteitä jag har också. Ottakeehan ihan lepsusti vaan, kyllä näissä veepeen kirjoituksissa on ihan asian tynkääkin.

      • Vääristynyttä

        Asiantynkä on siinä että Veijo etsii päätyönään mielipiteitä ja tutkimustuloksia netistä ja kopioi niitä omaan blogiinsa. Ainoa haittapuoli on siinä että hän käyttää karsintaa ja julkaisee vain sellaista tekstiä joka tukee hänen omia mielipiteitään.


      • Pahaveli
        Vääristynyttä kirjoitti:

        Asiantynkä on siinä että Veijo etsii päätyönään mielipiteitä ja tutkimustuloksia netistä ja kopioi niitä omaan blogiinsa. Ainoa haittapuoli on siinä että hän käyttää karsintaa ja julkaisee vain sellaista tekstiä joka tukee hänen omia mielipiteitään.

        Eikö me kaikki tehdä näin? Ei ehkä niin kiihkeesti kuin Veijo, kuitenkin.
        Kyllä Veijon linkeistä löytyy ihan oikeatakin tietoa. Jag har undersöka den mycket som möjligt. Näin se vaan on. Ja olen D2.


      • Hyväsisar
        Pahaveli kirjoitti:

        Eikö me kaikki tehdä näin? Ei ehkä niin kiihkeesti kuin Veijo, kuitenkin.
        Kyllä Veijon linkeistä löytyy ihan oikeatakin tietoa. Jag har undersöka den mycket som möjligt. Näin se vaan on. Ja olen D2.

        Kuuleppas Pahaveli, kaikki ei todellakaan tehdä näin, eikä mitenkään kiihkeästi. On niitäkin, jotka osaa tehdä fiksummin ja rauhallisesti. Tuskimpa Veijon linkeistä löytyy, mitään ihan oikeaa tietoa, täytyy olla todella tyhmä, jos niihin uskoo ja niitä noudattaa.
        Ei kun näin se vaan on.


      • Muunneltua

        Pahaveli veepeen kirjoituksissa ei ole mitään asian tynkää. Höpön pömppöä kaikki, kopioituna ja valehdeltuna.


      • Pahaveli
        Hyväsisar kirjoitti:

        Kuuleppas Pahaveli, kaikki ei todellakaan tehdä näin, eikä mitenkään kiihkeästi. On niitäkin, jotka osaa tehdä fiksummin ja rauhallisesti. Tuskimpa Veijon linkeistä löytyy, mitään ihan oikeaa tietoa, täytyy olla todella tyhmä, jos niihin uskoo ja niitä noudattaa.
        Ei kun näin se vaan on.

        Nyt vähän katsellut ketjua taaksepäin, aika uusi täällä. Veepee viha todella kova. En todellakaan itse ole mikään pelkän rasvan ja proteiinin puolestapuhuja, mutta vähähiilihydraattinen ruokavalio on meille diabeetikoille hyvä. Näin se vaan on ollut ja edelleekin vaan on.


      • Hyväsisar
        Pahaveli kirjoitti:

        Nyt vähän katsellut ketjua taaksepäin, aika uusi täällä. Veepee viha todella kova. En todellakaan itse ole mikään pelkän rasvan ja proteiinin puolestapuhuja, mutta vähähiilihydraattinen ruokavalio on meille diabeetikoille hyvä. Näin se vaan on ollut ja edelleekin vaan on.

        Minäkin olen seurannut ketjua ja pidemmältä ajalta, kun sinä pahaveli. Aika ei ole uusi, vaan veepeen käytös pitäisi saada muuttumaan tai hänet kokonaan pois näiltä palstoilta. Vhh ruokavalio ei ole todellakaan hyvä diabeetikoille, vaan normaali sekaruokavalio diabetesliiton suositusten mukaan. Näin se vaan menee ja on ollut, edelleenkin menee ja on.


    • D1 tyttö

      Veijo en todellakaan tarvitse sinun neuvojasi, koska ne on hengenvaarallisia diabeetikoille. Sinäkin taidat kohta tarvita ensihoitoa, huomaan viestiesi perusteella sinun olevan huonossa kunnossa, koska yksikää normaali ja järkevä ei kirjoittele, kuten sinä kirjoitat. Sen voi arvata, mitä lääkärisi on sanonut ja neuvonut, se ei sinua tietenkään miellytä, mutta lääkäri sanookin asiat suoraan kaunistelematta, kuten kuuluukin sanoa.

    • pahaveli

      Olen ajatellut omaa osaani ja viestejäni ja tullut siihen johtopäätökseen että olen ollut tosi väärässä.. ja että sekoileva Puustinen on palstan kuonaa ja todella diabeeteksen al Gaida ja lääkehöiryinen ruokaterroristi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe