Sairaimmat asiat mitä ootte tehny?

nauratttaaa

Kysynpähä huviksee.

16

676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true story

      No mä kerron. Voin luvata että täällä ei kukaan ole yhtä sairas ku minä.
      Ku olin yläasteella nii kävin sit satunnaisesti tytöjen vessas koska poikien oli usein varattu. Ne oli vaan semmosii yhen wc:een koppeja. Sit pohdin aina välil et miksköhä siel tyttöjen vessas on 2 roskista ja toinen niist on jopa kannellinen.
      No sit päätin kattoo mitä siel on, nii sit siel oli verisiä siteitä ja tamppooneja.
      Aluks olin sillee hyi vittu. Mut sitte yks kerta ku olin paskalla siel tyttöjen vessassa nii päädyin sit taas kattomaan sinne roskiksee ja siel oli sillo vaan yks hieman verinen tamppooni. Mä sitten otin sen sieltä käteen ja vähä tutkin sitä. Vähän ajan pääst mul alko jostai syyst seisoo. Se oli vaan jotenki sairaan kiihottavaa ajatella et se oli jonku tytön pillussa. Mä sitten nuolasin sitä ja se maistu (yllätys yllätys) verelle.

      No tätä jatku vähän aikaa et aina satunnaisesti vähä nuoleskelin niitä tamppooneja. Mut sitte en enää tyytyny vaa nuolee vaan aloin ihan kunnolla imeskelee niitä ja runkkasin tietenki aina samalla.

      Tämä on sairain asia mitä oon tehny eli siis maistellu ja imeskelly tyttöjen käytettyjä tamppooneja.

      • me gusta

        Et oo vitun tosissas :D


      • hsisjskalalakbsjslsb

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)


      • 2go

        Hui saaaatana


      • Aika harvassa
        hsisjskalalakbsjslsb kirjoitti:

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)

        Eihä yäasteikäsil nyt kellää viel mitää tautii oo :)


      • AWDDadwwd
        hsisjskalalakbsjslsb kirjoitti:

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)

        Yläastelaisilla taitaa aika harvoin olla tauteja, jos nyt tarkemmin pohditaan... Ainakin toivottavasti.


      • kjsg
        Aika harvassa kirjoitti:

        Eihä yäasteikäsil nyt kellää viel mitää tautii oo :)

        Vitun tyhmä pentu menepä kertomaan afrikkalaisille lapsille jotka ovat saaneet HIV:n seitsemänvuotiaana tai nuorempana vitun tampio.


    • vittumaine pervo...

      Ite nuolin entisen muijani perseenreikää moneen otteeseen... Tietenkin maistu vienosti paskalta mutta se ajatus kiihotti kiin vitusti että sieltä se muijan paska tulee... Muijaki piti siitä.

    • sfdgsfgvdhgh

      En edes kerro, ei kannata.

    • Provokaatio-Polle

      Se, että tulin Suomi24:seen! Voittaa jopa nekin että menin tyttärentyttäreni rippijuhliin pelkästään vanhustenvaipat ja kroksit päällä, sekä senkin että runkkasin kerran keskellä lastentarhan pihaa.

    • AndImStraight

      Tungin koirankamman perseeseeni saunassa

    • pippeli imuriin

      Runkkasin naapurin imurilla ja heitin mällit letkuun

    • trollhattu

      Imaskaapa munaa vitun jonnet perkele

      • Gears of wat

        ????????????????????????????????????????????????


      • Trollhättan

        T:10v jonne


    • Shshdjssjjsjshs

      Kaavin lusikalla paskanjämät boksereista ja heitin paistinpannulle.
      Sitten sekoitin sen sinapin, ketsupin ja suklaan kanssa puuron sekaan ja söin.

      Sitten oksensin sen kaiken pieneen astiaan ja lämmitin saunan.
      Kuten arvaatte, heitin oksennuksen kuumalle kiukaalle ja haistelin aromeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe