luterilaiset ovat tyhmiä

Heikkilä

Minulla on iso talo, 20 lasta, iso vene, 3 autoa ja paljon enemmän kaikkea, kuin teillä hulluilla, jotka ette ole oikeassa uskossa! Kääntykää lestadiolaisuuteen ja saakaa puhdas omatunto! Vain jumalan armosta voitte saada niinkin vähän kuin minulla on! Ilman rauhan sanaa ette ikinä ole vauraita!

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äölkjhgf

      Ime lerssiä.

    • Hyvä kun tuulee

      Se ei tuo helle ole kaikille hyväksi.

    • jdonner

      Pistä pääsi takaisin sinne peräsuoleen mihin se kuuluukin.

    • kittiä kans

      On sulla hyvin asiat. Mutta mullapa on paljo enempi ja paljo isompi talo. Autoja monin verroin ja muuta krääsää...mitä sitte???enkä ole lesta. Eikä tuu.
      Onko se maallinen roina jokin hyvyyden ja paremmuuden mitta????
      Ei todellakaan!!!!

    • nojustiinpajoo

      Aika huono provo:" luterilaiset ovat tyhmiä, kääntykää lestadiolaisuuteen." Katsopa ku lestadiolaiset ovat luterilaisen kirkon jäseniä. Joten jos olet lestadiolainen, olet samalla luterilainen. Jos ei tuon vertaa tiedä, niin ei kannata yrittää trollailla.

    • Heikkilä

      Pahoittelen tätä lapsellista tekstiä jonka kirjoitin, olin pienessä kahakassa ja hermoni pettivät. Ja muuten ihan vaan tiedoksi, että vaikka Lars Levi laestadiuksen sanan kuulijat kuuluvat ev.lut. Kirkkoon, on seurakuntamme kirkossa kiinni vain maallisesti. Todellisuudessa olemme aivan oma uskontokuntamme. Yhdessäolo johtuu vain siitä, että pienen uskontokunnan on vaikea toimia ilman valtion myöntämää lupaa ja ev.lutitkin pitäisivät meitä kilpailijoina.

    • jdonner

      Lestathan ovat suomen juutalaisia. Ymmärtävät liiankin hyvin rahan päälle. Joten pysytään evlut kirkossa niin kauan kuin siitä on taloudellista hyötyä. Tätähän se maallinen kiinniolo kirkossa on. Minusta lestat ovat rahanahneita p-kiaisia, joilla ei ole uskonnon kanssa mitään tekemistä vaan ovat vain sosiaalisen ryhmäkäyttäytymisen malli.

      Eikä mikään uskonnollinen liike tarvitse valtiolta lupaa. Suomessa on laki uskonnon vapaudesta.

      Minusta lestat ovat rahanahneita p-kiaisia, joilla ei ole uskonnon kanssa mitään tekemistä vaan ovat vain sosiaalisen ryhmäkäyttäytymisen malli.

    • Saara4

      Olen 40 vuotta ihmetellyt ja katellut haavi auki tätä lestameininkiä täällä pohjanmaalla. Ja tämän sivun aloittaja kertoo nyt "ihan kunnon lestatiolaisena", mikä se on heille tärkeintä-ei jäänyt mitään epäselvää!!! Huono homma on vaan se, että yhteiskunta joutuu sijoittamaan teikäläisiin kohtuuttoman paljon verorahoja:lapsia tehtaillaan urakalla, eukot otetaan kunnan hommiin(vaikka ei heistä ole työntekijöiksi, kun ovat paksuna koko ajan ja äitiyslomilla) jalisäksi vielä moninkertainen määrä sijaisia, jotka myös jäävät kilpaa "lomille". Ei ole kumma, jos kunnan rahat ehtyy(näinhän se kävi Oulunsalossakin-tämähän on aivan jumalatonta meininkiä Jumalan nimissä!!! Odotan innolla, että lestat todellakin ymmärtäisivät häipyä luterilaisesta kirkosta. Viime vuosien julkisuuteen tulleet "törkeydet" liikkeen sisällä ovat sitä luokkaa, että en voi ymmärtää, kuinka esim. minä maksan kirkollisveroa, josta "nämä törkimykset" saavat osansa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe