TAG suomensarjasta tarvis tietoa

rotax harrastaja

Onks toi TAG sarja aikuisharrastajalle minkälainen paikka itse olen yli nelikymppinen ja suunnitellu lähteväni ensikaudella kokeilee. Minkä hintaisia maxxis renkaat on ja kestääkö pitempää kuin yhden kisan. ja onks noit seniori ikäisiä ollu kuin paljo mukan

8

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tagisti
      • kisakone

        eipä tuoltakaan hirveesti tietoa löydy! ehkä ei oo tarkotuskaan löytyä.


    • 15+9=24

      http://www.ninar.fi/#
      Facebookissakin on TAG sarjalla omat sivut ja sieltä saa kans ihan oikeita vastauksia.
      35 autokuntaa on ollu ajamassa tänä vuonna ja senioreita on noista ollu sen verran, että jokainen osallistuja ei ole saanu pokaalia kisan jälkeen.

      karingforum on hyvä paikka kysellä tarkemmin jos oikeaa tietoa haluaa.
      ja sieltä yv:llä nimimerkkiä MKR, jos ei kehtaa julkisesti kysellä.

      ja kuten "kisakone" antaa esimerkkiä vastausten tasosta tällä foorumilla, niin ei hirveesti kannata kysellä eikä vastailla.

      • kisakone

        jokanen voi katsoa läpi forumin juttuketjun ja sen sanoman, ei hirveesti auta ensikertalaista mukaantulemiseen.

        tottakai voi aina laittaa sähköpostia järjestäjälle, mutta joillakin voi sähköpostiin vastaaminen kestää tuhottoman pitkään. huonosta viestinnästä voi ottaa mallia tagistilta ja 15 9=24:lta, jotka eivät halua vastata vaan haluavat ohjata viestiketjuun josta ei löydy vastausta tai johonkin sen sijaan että vastaisivat suoraan asiaan syyttelemättä muita.


      • 15+9=24
        kisakone kirjoitti:

        jokanen voi katsoa läpi forumin juttuketjun ja sen sanoman, ei hirveesti auta ensikertalaista mukaantulemiseen.

        tottakai voi aina laittaa sähköpostia järjestäjälle, mutta joillakin voi sähköpostiin vastaaminen kestää tuhottoman pitkään. huonosta viestinnästä voi ottaa mallia tagistilta ja 15 9=24:lta, jotka eivät halua vastata vaan haluavat ohjata viestiketjuun josta ei löydy vastausta tai johonkin sen sijaan että vastaisivat suoraan asiaan syyttelemättä muita.

        jos saa ohjeet, mistä tietoa saa luotettavasti, eikä kysy. ei varmaan silloin ole halukas osallistumaan mihinkään kisaan saati sarjaan.

        unelmoida saa ja on jopa terveellistä.

        loppu on seliseli


      • seliseli
        15+9=24 kirjoitti:

        jos saa ohjeet, mistä tietoa saa luotettavasti, eikä kysy. ei varmaan silloin ole halukas osallistumaan mihinkään kisaan saati sarjaan.

        unelmoida saa ja on jopa terveellistä.

        loppu on seliseli

        yleensä kun joku alottaja kysyy, aivan sama mitä niin vastaus on tyyliin: kannattaa kysyä kartingliitosta, forumista, lajipäälliköltä, mee kerhoiltaan. aina kannattaa kysyä, mielellään autetaan. tosi kiva harrastaa, aina saa apua. :)

        sitte ku se joku eka rekisteröityy forumiin ja saa tunnukset ja kysyy, niin ei sitä useinkaan saa vastausta. vastaamattomia kysymyksiä voi jokainen kattella forumin puolelta.

        kartingliitto ei oikeastaan päätä mitään kartingista, joten niillä ei oo mitään tietoa kaupallisista sarjoista.

        mikkä ihmeen kerhoillat, koska ja missä. ympäri suomenko? vai joku yksittäinen seurako vaan järjestää?

        lajipäällikkö, onko sellasta? hoitaako se näitä asioita.

        seliseli


    • tagisti

      Olisiko nämä parempia vastauksia jos kysyjä ei kertakaikkiaan saa mistään tietoa.

      K:Onks toi TAG sarja aikuisharrastajalle minkälainen paikka itse olen yli nelikymppinen ja suunnitellu lähteväni ensikaudella kokeilee.

      V:Tagit on nykyaikaisia koneita ja sarjassa pyritään tasoittamaan painoilla eri merkkisten koneitten eroja. Osa kuskeista on vanhoja ratakettuja, mutta mukana on myös harrastajia. Ihan aloittavalle suosittelisin Raket 120 Fosarisarjoja, paikallisia tai XOn kisoja. Niissä on enemmän aloittelevia tiimejä.

      K:Minkä hintaisia maxxis renkaat on ja kestääkö pitempää kuin yhden kisan.
      V: n 200 euroa kierros ja kestää useamman kisan. Uudet on kisassa nopeampia kuin käytetyt.

      K: ja onks noit seniori ikäisiä ollu kuin paljo mukan
      V: Tag senior luokassa on kaikki yli 35 v ja puolet sarjaan osallistuvia on senioreita (kilpailunumerot 51->)
      Kaikki yllä olevat tiedot löytyy sarjasivulta jos viitsii etsiä.

      • rotax harrastaja

        Oon käynyt sarjan sivuilla ei sieltä löytynyt esim. Noit renkaitten hintaa eikä kestävyydest mitään, niihin sain vastauksen kiitos siitä. Itelläni on Rotax Max ei noi fossari sarjat kiinnosta karttia oon ajellu vuosia harrastus mielessä, ja kilpailu alkanut kiinnostaa. Kyselyn laitoin siin mieles et saisin jonkin laisen käsityksen voisko tää olla harrastajale oikea sarja, ei täs piikittely ketjua ollu tarkotus avata. Seniori ikäset pystyy tietyst tost numerost päättelee en sitä hokannu ja jos tääl joku viel tietää kun sarjan säännöis lukee Rotax RMC säännöil mut onks ne yhtä tiukat esim kaasuttimen ventureitten, neulan , akun, ilmaputsarin, pakoputken osalta vai voiko tässä sarjassa käyttää vanhoja osia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe