Laittomat aineet Docventures-veijareiden sydäntä lähellä?

Kun kampanjoivat

Kovasti ovat asiansa puolesta kampanjoineet vuosien varrella. Näinhän se toki on aina muillakin vassareilla.

Joku toimittaja voisi noilta kysyä, mitkä aineet pitäisivät olla laillisia, ja mitkä saisivat heidän puolestaan pysyä laittomina, ja sitten kysyä mistä aineista tarkalleen heillä on omaa kokemusta, eikä tyytyä epämääräisyyksiin, vaan kysyä tarvittaessa muutaman esimerkin voimin. Erityisesti onko noita kovempia mömmöjä vedetty, lääkkeitä päihdyttämistarkoituksessa jne. Voi tulla kiemurtelevia vastauksia...

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skaalaa

      Riku ja Tunna ovat käsitelleet aihetta hyvinkin syvissä vesissä heidän bassoradiossa pyörineessä truths & rights ohjelmassa jaksossa, jonka päivän aiheena oli päihteet. Kysymys "kannattavatko he laittomia päihteitä tai ovatko he käyttäneet laittomia yhteiskunnallisesti ristiriitasia tunteita herättäviä päihteitä?" on sellainen kysymys jonka kumpi tahansa vastaus ei edesauttaisi fiksua keskustelua aiheesta, koska sillä he vain leimautuisivat kannattajiksi tai vastustajiksi ja he eivät halua kumpaakaan. Rikulla ja Tunnalla on erittäin oikeamielinen asenne spekuloida näin ihmisille aroista aiheista, eivätkä todellakaan halua pilata ihmisten kykyä keskustella näistä aiheista miettien järjellä. Tunnepohjainen fanatismi vain rikkoisi mahdollisuudet tutkia ja spekuloida näitä asioita rakentavasti.

      • Semmoista

        Joo, huumepolitiikasta keskusteleminen on eri asia - se sitten että vetääkö tai onko tullut vedettyä ainakin kovia huumeita, on sitten toinen. Jotenkin kun rivien välistä haiskahtaa, ettei ole tainnut vain mietoihin jäädä. Että voi kai sitä kysyä, ettei motiivina asian läheisyydelle vain olisi se, että saisivat itse vetää mitä aineita haluavat (noita kovia tarkoittaen), vai?

        Sori vain, jos ei multa riitä sympatiaa esim. piripäille tms.


      • 3Timo

        No mä oon kyl vähä erimieltä näitte kahen veijarin "syvistä vesistä"!? :/ Kyl ne yleensä melko matalalla kahlaa?

        Hyvän rento hengailu-meiniki niil kuitenki on, verrattuna näihi perinteisii puku-pykälässä "stiff-upper-lip" toimittajii, joittwn jorinoita voi vallan hyvin käyttää unilääkkeenä? :P :/

        Mut ei noi kakska kyllä juurikaan maailmaa paranna jorinoillaa, jotka on vähä samaa luokkaa ku missä tahansa kaljabaarissa krapula-aamuisin! :D


    • shitventures

      Onko se tämä Riku , joka hokee sitä "no niin räkä-petterit ja ja pissa-liisat"...ei kai typerämpää voi enää keksiä.

    • Hyvä Riku & Tunna !

      Madit on parasta mitä showbisnes ja oikeastaa realityshow voi tarjota !

      He tekee sen tyylillä ja taidolla.

      • Shotokan

        Saako niitä lyödä täysillä nenään? Tai monottaa täysillä kasseille?

        Meinaan, eihän se muuten ole aitoa realitya...


    • kaikki katsomaan !
      • Nohhhh

        Eihän se mikään tv-ohjelma ole, vaan pelkkä otsikko jota käytetään erilaisten dokumenttien yhteydessä (ja joiden laatu vaihtelee melkoisesti, melko punikkisävyisiä pääosin mitä olen vilkaissut joitakin...)


    • 3Timo

      No eks ne vetäny siel brassin retkellää ayahuascaa, joka on suht hyvi rinnastettavissa LSD?!
      Eli ihan tarpeeks kovia musta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe