Onko Nordeassa tili?

rehti

10

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turun murheita,ei meijän

      No ei tosiaan ihan hirmuisen paljoa haittaa. En ole nähnyt täällä Sastamalassa ainoatakaan telakkaa missään päin.

      Tervattuja puuveneitä on joku joskus aikoineen tehnyt, mutta nekin oli muistaakseni Osuuspankin asiakkaita.

    • korkkaus

      Tyypillinen vammalalaisen ylitsepursuava itserakkaus vastauksessa, mää,mää,mää,mulle,mulle,mulle. Mutta eipä vammalaan mittään sitten tuukkaan ja mitä on lähtee pois.

      • Vammalalaiset oikeassa

        >> Tyypillinen vammalalaisen ylitsepursuava itserakkaus
        vastauksessa, mää,mää,mää,mulle,mulle,mulle.

        Kerro sinä puolestasi että mitä Nordea pankin olisi tuossa tilanteessa pitänyt tehdä.

        USA:sta tuli uhkavaatimus, että ellei pakotelistalla olevia venäläisten firmojen tilejä irtisanota, niin silloin Nordean kaikki pankkitoiminnot ja rahaliikenne Pohjois-Amerikassa suljetaan?

        USA:n pistooli ohimolla olleelle Nordealle ei juuri jäänyt valinnanvaraa. Tuollaiset pakotteet saattaa kestää vuosia. Nordean mahdotonta olla USA:n markkinoilta poissa vuosikausia.

        Aika hölmö reaktio suomalaiselta Nordean asiakkaalta olisi "kostona" mennä irtisanomaan omaa tiliään Nordeassa.


    • N...

      Lihavia tiskintakana olevia

      • Nättejäkin on

        Nordean konttorilla oli ainakin kesäaikaan yksi todella nätti tummatukkainen. Olisin mielelläni antautunut sen tarkastettavaksi, jos olisi vaikka halunnut tutkia etten ole tuonut teräaseita eikä muita pankin ryöstövälineitä alkkarien sisässä. Niin sirkeäsilmäinen, että oikeen heikotti kattella.


    • vasemmisto

      Onko Suomi yksi yhdysvaltojen osavaltio vai itsenäinen maa???

      • Tuttua Kokoomus sössintä

        Kysehän ei ole nyt Yhdysvalloista tuon tilin irtisanomisen päätöksen tekijänä, vaan naapureistamme ruotsalaisista. Niille Esko Aho ja Iiro Viinanen aikoinaan junailivat meidän SYP ja KOP pankit yhtenä könttänä 90-luvulla, ja siitä syntyi Nordea.

        Kamala kiire oli myydä valtion Postipankki/Sampo -pankki Tanskaan. Ettei vaan yhtään omaa rahalaitosta jää meille.

        Myyjinä ovat olleet suomalaiset porvarihallitukset. Veetuttaa itseäni, kun pidän itseäni jonkinlaisena ei-sosialistina ja pikkuporvarinakin. Mutta nuo KOKOOMUKSEN täydelliset taloushölmöilyut saavat sapen kiehumaan.


    • hhjj

      Mutta sehän tiedetään että kokoomus pettää aina. Kemiran lannoitetuotannon myyminen norjaan oli tyhmääkin tyhmempi temppu.

      Valtio myi 30 miljardin euron luonnonvarat 207 miljoonalla ulkomaille

      Kokoomusoppi "Kansallisvarallisuuden myyminen"


      
      Norjalaisyhtiö lihoo Suomen lannoitemarkkinoilla

    • v semmisto

      Oliko se kokoomusministeri saanut Häkää ainakin nimestä päätellen kun tyhmän tempun teki.

    • Ex asiakas

      Muutenkin p.aska pankki on nordea,ei antanut lainaa,mutta säästöpankista sain mitä tarvitsin.Ihan sama vaikka loppuis koko roskapankki,eli nordea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe