Onko Ylöjärvellä hyvää polkupyörähuoltoa?

Kusti polkee

Mistä luotettava huoltoliike löytyy? Mitä maksaa polkupyörän jarrujen ja vaihteiden huoltotyö? Onko kokemuksia, mihin liikkeeseen pyöränsä uskaltaa viedä ja mikä liike kannattaa kiertää kaukaa?

23

3834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bökholmin patu

      Takatanhuantien ja Soppeentien kulmauksessa on liike joka myy ja huoltaa polkupyöriä. Sieltä olen saanut avun moneen pyöräpulmaan. Hinnat pitää kysyä sieltä. Itsellä jos ei ole taitoa ja välineitä tuhertelu jakarin ja meisselin kanssa voi tulla kalliiksi.

    • Taavi123

      Soppeentiellä on UM-Pyörä, kertovat varmasti kysyttäessä hinta-arvion etukäteen.

      • Anonyymi

        Liikkeen aukiolo lauantaina klo 14 saakka(netissä). Kävin tänään(lauantaina klo12.30)tarkoituksen ostaa varaosia. Ovessa repäisty lappu ( suljettu 17/4). Turha reissu. Tästä eteenpäin suosin niitä joissa aikataulut pitävät paikkansa.


    • 12+8

      Huollon hinnassa suurin kysymysmerkki on se mitä osia on vaihdettava. Millaiset osat pyörässäsi on ja mitä huoltoa ne tarvitsevat?

    • Kusti polkee

      Polkupyörässä on Shimanon vaihteet ja kyseessä on ns. pyöräliikkeen merkkipyörä. Joskus vaihdetta vaihdettaessa polkimet voivat polkea hetken aikaa ns. tyhjää.

    • pyöveli

      -Mene um pyörään.
      -Kysy katkenneen vaijerin(shimano 105)etuvaihtaja hintaa.
      - "näytäs sitä pyörää" setä kysyy.
      -"En oo koskaan nähny tälläistä" setä harmittelee.
      -Sano moi
      - Mene kotiin

    • shimano69

      Eikö budjetti riitä mainokseen Ylöjärven Uutisissa kun täällä pitää koittaa mainostaa??

    • Massi

      Olen ajatellut laittaa pyörähuollon metsäkylään. Mahtaisko palvelulle olla käyttäjiä ja vielä haku ja palautus mahdollisuus =) ???

      • Anonyymi

        tos vois olla ideaa kyllä ylöjärvellä on paljon ihmisiä jotka ei osaa korjata pyöriään.se on yleensä hinnasta kiinni.jos ei ole niin sanotut ryöstöhinnat niin kyllä töitä on .meillä on heti 4 fillaria jotka talvenaikana pitäis huoltaa.että olisivat keväällä ajokunnossa.


    • Anonyymi

      Löytyykö Ylöjärveltä hyvää pyörähuoltoa? Missä huollatatte polkupyöriänne? Pitääkö pyörä kuljettaa Tampereelle?

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy UM pyörä

    • Anonyymi

      UM pyörä.
      Ja muutenkin huvittaa tänne kitistä, menee suoraan paikanpäälle.
      Sieltä selviää hinnat ja aikataulut. Heillä sivuillakin hinnasto.
      Mutta ei, täältä pitää kysyä.

      • Anonyymi

        Joku kirjoitti ylempänä, että meni paikan päälle, mutta ei ollutkaan auki. Sattui olemaan kyseisenä päivänä kiinni.


    • Anonyymi

      ei pyöriä kannata huoltoon viedä.natistä löytyy hyvät ohjeet videopätkät.missä näytetään kuinka mikäkin vika korjataan.niillä ohjeilla osaa tyhmempikin korjata pyöränsä.mut jos haluaa maksaa turhasta niin siitä vaan,sama autojen kanssa.itse olen aina korjannu kaikki itse.esim:auton öljynvaihto nykyään lähes tai yli satkun. jos vaihdat itse noin 30€ öljyt ja suodatin.ei ole vaikeaa.

      • Anonyymi

        Taloyhtiön parkkipaikallako vaihdat öljyt vaiko ajat metsäautotielle ja lorotat vanhat öljyt sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiön parkkipaikallako vaihdat öljyt vaiko ajat metsäautotielle ja lorotat vanhat öljyt sinne?

        niitä on ollu kymmeniä vuosia myynnis astioita mihin vanhat öljyt voi päästää.sen voi tehdä parkkipikalla ihan hyvin.tai sitte voi voi elää kuten luonnonsuojelijat.nimim:öljyä laineille.asioista voi tehdä kalliita.mut miksi maksaa jollekin turhalle porukalle kun voi tehdä.ei autos ole mitää jota ei itse pysty tekeen.tai sitte jos on oikein tyhmä niin maksaa.kuten sanonta tyhmyydestä maksetaan tai sakotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiön parkkipaikallako vaihdat öljyt vaiko ajat metsäautotielle ja lorotat vanhat öljyt sinne?

        hervannan vanha bensis sielä olen vaihtanu öljyt.ku itse vaihtaa öljyt .suodatin ja hallis nosturimaksu olivat viimeksi kaikki 46,€ jää monta kymppiä itselle jos nykyisillä rosvohinnoilla vaihdattaa .kun on jo yli satkun kerta.liikkeissä eli korjaamilla.


    • Anonyymi

      Bikexpert on myös ylöjärvellä, huippu palvelu ja ei ole hinnalla pilattu. Sain oman pyörän todella nopeasti takas ja tästä tuli minun uusi vakio paikka!

      • Anonyymi

        UM pyörä meinaa lopettaa. Mitäköhän sitten tilalle? Tuleeko uusi omistaja?
        Kun eikös se ollut niin, että tämä näiden omistajien tytär jatkoi liikettä kun vanhemmat eläköityivät. Nyt tämä likka meinaa sitten lopettaa ja aloittaa uudet työt,


    • Anonyymi

      Tuleeko UM pyörän tilalle uusi polkupyräliike uusineen omistajineen.? Harmi, että lopettaa

      • Anonyymi

        Ainiin joo aloittihan tuo Bikexpert vuosi pari sitten. Täytynee siirtyä sitten sinne kun UM lopettaa.


    • Anonyymi

      vie ikaalisiin

    • Anonyymi

      UM on vielä ainakin lauantaisin auki. Toki en tiedä tekeekö enää mitään huoltoja, mutta loppuun myynti on vielä käynnissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe