Miksi työläinen äänestät Kokoomusta?

Kampaaja

Tätä oon monesti miettinyt. Jopa muutama opiskelutoverinikin kannattaa kokkareita. Äänestääkö sitten suurituloinen esim. persuja?

Kannattaa katsoa omaa lompakkoa, tiedät sitten ketä äänestää. On itsepetos työläisiltä äänestää Kokoomusta. Sama toisinpäin. Ei tarvitse sitten itkeä miksi pienituloista rangaistaan isommilla veroilla.

Älkää tehkö itsepetosta ensi vuoden vaaleissa!

13

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiset, jotka eivät ajattele päällään, äänestävät ilmiöiden mukaan, nyt ilmiö on Stubb. media kokonaisuudessaan on valjastettu nykyhallituksen ja osittain myös Kepun käytettäväksi.

    • TAISTELEVA PS
    • puurot ja vellit

      Eihän nuoret ihmiset ymmärrä politiikasta mitään eivätkä mitä poliittiset päätökset vaikuttavat heidän elämäänsä oikeasti. Rahahuolia ei ole, kun vanhemmat tulevat aina avuksi. Lainaakin otetaan surutta kun luotetaan, että pappa betalar jos rahat loppuu.

      • Siperia opettaa?

        Sekä Kokoomus että SDP menivät samaan lankaan: väärä MIES valittiin: kummankin olisi kannattanut etsiä hyvä nainen - molemmillahan se jo oli tiedossa. Vaan kun tämä nyt sitten taas on niin miesten maailma - minkäs teet, muuta kuin hölmöilet?


      • Sejasesekähän

        Kyse on enemmän samaistumisen tarpeesta kuin tosiasioista. Minä-itte-sukupolvea kiinnostaa enemmän Stupidon vaatetus, kengät yms. ihan asiaton hölö. On kiva äänestää sellaista, jolla on "samat kengät kuin mulla" ja johon voi julkisesti ylimielisyyttään samaistua niin kauan kunnes idoli aukaisee talttahampaisen isoOon suunsa: http://areena.yle.fi/tv/2160137
        Reportteri ei kykene peittelemään halveksuntaansa ja meikäläisen vatsaa vääntää Stupidon heikko kyvykkyys kansakunnan perusasioiden hoitamiseksi.

        Edes Paavo Väyrynen ei yllä tämän idiootin äänenkimitykselle, asiantuntemattomuudelle ja idioottimaisuuteen.

        Se hyvä tässä on se, että Stupido ja kokkareet tippuvat tämän jätkä kenkä ja punahoususekoilun seurauksena.


      • Tämä oli nähtävissä

        Sekä Kokoomus että SDP jattivät hyvät naiset valitsematta - kyllä siperia opettaa - jos nyt poikien päöähän mitään on taottavissa. Kummallakin hurjaa vauhtia laskeva kannatuskäyrä. Maalaistiillo donkkaa tylysti.


    • Totta vai Tarua?

      Uskomatonta mutta totta se näyttää olevan: kokoomuksen käyrä osoittaa uhkaavasti - kaikesta treenauksesta huolimatta - alaspäin!

    • myy Suomen.

      Kommarikampaaja äänestää Stubbia, koska Stubb haluaa, että suomalaisten maat myydään Venäjälle... siis Putinille. Stubb haluaa, myös, että venäläiset tulevat Suomen mediamarkkinoille ilman vastavuosoisuutta... siis tulevat tänne puhumaan paskaa asioista ja solvaamaan suomalaista ihmistä. Sitä Stubb kannattaa., siis Suomen tuhoamista ja myymistä kunhan rahat kolisee Subbille ja Stubbin homokavereille. Stubb välitti pilkkahunnalla Nokian jenkeille ja maat venäläisille. Semmonen saatanae on Stubb, suomenruotsalainen hintti.

      • Kampaaja

        Usan/Naton ystävää ei kiinnosta naapurimaamme. Kuvitteleepi mielikuvituksessaan itäisen naapurimme uhkana.


      • Kampaaja
        Kampaaja kirjoitti:

        Usan/Naton ystävää ei kiinnosta naapurimaamme. Kuvitteleepi mielikuvituksessaan itäisen naapurimme uhkana.

        Nää opiskelutoverit, jotka äänesti kokoomusta, kysyin että miks nii vastaushan oli et eihä sillä oo välii et mitä ammattia/tuloryhmää edustaa kunha ajatukset ovat samat. Kokoomuksen tasa-arvo = köyhät vittuun


    • Vilperi55

      Evankelisluterilainen uskonto pistää työmiehen äänestämään kokoomusta ja näin kiusaa itseään koska hän on pelastuva jota kaltoin kohdellaan !!!

      • kirkko on homojen

        Helsingin piispa on tyhjää paskaa jauhava Lesbo... eli se siitä kirkosta, siis vitun kirkosta. Kirkko on nyt homotettu ja pedofilisoitu. Yks korkeassa asemassa oleva toiminnanjohtajaki pani poikaa perceeseen aasian rannoila kirkon laskuun. Seta kaapannut maassamme jo ihan kaiken itselleen.


    • seig hiel

      Työläinen äänestää Kokoomusta koska työläinen on tyhmä. Kokoomusta äänestävä työläinen on kuin SKP:tä äänestävä porvari. Toimivan demokratian suurin este on liian tyhmä äänestäjäkunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe