Facebookin aforismikuvien postaajat

ärsyyntynyt

Voiko ärsyttävämpää piirrettä olla facebookissa, kun pitää postaa joka välissä joko omalle seinälleen tai ryhmiin näitä kaikenmaailman liirum laarum kuvia/piirroksia, jossa on joku ajatelma tai aforismi. Tai no varmasti ärsyttävämpiäkin piirteitä löytyy, tämä vain sattuu itseäni kovasti nakertamaan.

Yhdessäkin ryhmässä on lähes tuhat jäsentä ja siinä muutama kymmenen henkilöä laittaa jatkuvasti niin hyvän huomenen, päivän, illan ja yön toivotukset kuvien muodossa. Olen toki automaattisesti ruksannut sellaisten spämmääjien kirjoitukset, koska koskaan heillä ei tunnu olevaan varsinaisesti mitään asiaa muuta kuin postaa niitä kuviaan.

Ryhmästäkään ei viitsisi erota, koska siellä on paljon myös hyviä keskusteluja ilman niitä kuvia.

106

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhmätyö

      ryhmässä on 5-10 jäsentä. 1000 ihmistä on jo kansa.

    • sielukasko

      Kaikilla ei ole taitoa ilmaista itseään omin sanoin.
      On se vaan niin hienoa, kun voi laittaa jonkun omasta mielestään hienon ajatelman ilmoille, niin kaikki pitävät sellaista kauhean sielukkaana. =)))))))

    • Kai ne kohta keksivät jonkun hienon termin sille ilmiölle, että ryhmään kuuluva katsoo asiakseen piristää muita, olla aktiivinen ryhmän jäsen jne....

      Ja kun omat sanottavat loppuu, on helppo käyttää valmiita.
      Hymiöt on hyvä esimerkki somejargonista.

      • simon2

        Nuo vanha aforismit tai sanonna kuluvat sarjaa ei paremmin sanoa siksi niiitö tulee käytettyä Toki niisäkin on hyviä sekä huonoja. Ja ei lauyseita kovinkaan paljon ole suomenkielessä aina yhtä ajatusta kohti, Silloin tulee tois varsin useikin.Olen sitä mieltä vain harva pystyy paremmin asioita ilmaisemaan kuin näiden sanontojen ja aforismien avulla voi.


      • ffbb

        Ilmiölle on jo nimitys.
        nimittäin ne, jotka käyttävät omaperäistä kieltä, ovat "vihapuhujia".


    • ***** somemuoti

      Olkoon nämä kuvat afofie-ilmiö.

      • grow up idiots !

        Minua ärsyttää kaikista eniten "alkoholistit".
        Ikää näillä kaikista ärsyttävimmillä on 16-30 vuotta, ja heidän on pakko laittaa kännipäivityksiä joka ikinen kerta, kun juovat alkoholia.
        Tuollainen käytös on minusta lapsellista, naurettavaa ja säälittävää.
        Siis varsinkin, kun _aikuiset_ ihmiset tekevät itsestään humalassa täydellisen pellen!
        Tätä tapahtuu näillä ko. henkilöillä niin somessa kuin ihan kaduilla ja baareissa, _vähintään_ joka viikonloppu ja keskiviikko.
        Olen kylläkin osannut piilottaa tällaisten henkilöiden päivitykset, eikä kaverilistaltani löydy kuin muutama tällainen ihminen, mutta he ärsyttävät minua silti suunnattomasti!
        Aikuistuisivat.


      • Ota ero
        grow up idiots ! kirjoitti:

        Minua ärsyttää kaikista eniten "alkoholistit".
        Ikää näillä kaikista ärsyttävimmillä on 16-30 vuotta, ja heidän on pakko laittaa kännipäivityksiä joka ikinen kerta, kun juovat alkoholia.
        Tuollainen käytös on minusta lapsellista, naurettavaa ja säälittävää.
        Siis varsinkin, kun _aikuiset_ ihmiset tekevät itsestään humalassa täydellisen pellen!
        Tätä tapahtuu näillä ko. henkilöillä niin somessa kuin ihan kaduilla ja baareissa, _vähintään_ joka viikonloppu ja keskiviikko.
        Olen kylläkin osannut piilottaa tällaisten henkilöiden päivitykset, eikä kaverilistaltani löydy kuin muutama tällainen ihminen, mutta he ärsyttävät minua silti suunnattomasti!
        Aikuistuisivat.

        Et ole pakotettu yhteen ärsyttävien kanssa


      • 17+14
        grow up idiots ! kirjoitti:

        Minua ärsyttää kaikista eniten "alkoholistit".
        Ikää näillä kaikista ärsyttävimmillä on 16-30 vuotta, ja heidän on pakko laittaa kännipäivityksiä joka ikinen kerta, kun juovat alkoholia.
        Tuollainen käytös on minusta lapsellista, naurettavaa ja säälittävää.
        Siis varsinkin, kun _aikuiset_ ihmiset tekevät itsestään humalassa täydellisen pellen!
        Tätä tapahtuu näillä ko. henkilöillä niin somessa kuin ihan kaduilla ja baareissa, _vähintään_ joka viikonloppu ja keskiviikko.
        Olen kylläkin osannut piilottaa tällaisten henkilöiden päivitykset, eikä kaverilistaltani löydy kuin muutama tällainen ihminen, mutta he ärsyttävät minua silti suunnattomasti!
        Aikuistuisivat.

        Itse olen muutamille sukulaisjunnuille neuvonut että kannattaa välttää noita känniörvellyspostauksia ja kiroilupurkauksia postaamasta. Niillä kun saattaa olla kauaskantoisempaakin merkitystä kuin vain vanhempien sukulaisten ärsyttäminen ja ikätoverien naurattaminen. Voipi nimittäin käydä niinkin että menee tulevaisuudessa joku hyvä työtilaisuus sivu suun kun ne postaukset tahtoo näkyä myös työnantajille.


      • Helppo nakki
        17+14 kirjoitti:

        Itse olen muutamille sukulaisjunnuille neuvonut että kannattaa välttää noita känniörvellyspostauksia ja kiroilupurkauksia postaamasta. Niillä kun saattaa olla kauaskantoisempaakin merkitystä kuin vain vanhempien sukulaisten ärsyttäminen ja ikätoverien naurattaminen. Voipi nimittäin käydä niinkin että menee tulevaisuudessa joku hyvä työtilaisuus sivu suun kun ne postaukset tahtoo näkyä myös työnantajille.

        Jos tavoitteena on laittaa keppi perseeseen, niin eiköhän se jo ole siellä.


    • Ei öle fäceböökkiä

      Työ fäceböökki ön jyyri työlläinen että käikenläistä hässyä viihteellistä siellä ön. Se jöhtyy siitä äsiästä ettei se öle mikään päköllinen vään pelkästään viihteellinen jytty.

      Sinähän vöisit öttää itsesi sieltä kökönään pöis niinkyin möni myykin tehnyt?

    • Fuck Facebook!

      Onneks en kuulu Facebookiin. Kuolisin varmaan ärsyttävyyteen.

    • 10+15

      No nämä "ärsyttävät" ihmiset voi laittaa vaikka sinne estettyjen (Block) -listalle. Sen jälkeen ei enää typerät aforismikuvat häiritse.

    • Onneks ei.

      JOS olisin facebookissa, niin hokisin kaikille joka aamu, päivä ja ilta elämän onnellisuuden mantraa. Kun kaikki on niiiin ihquu ja jotkut ei vaan tajuu.

    • aina voi ärsyyntyä
      • Vitun HS kiskurit

        Tuohon paskaan tuhlasin yhden ilmaisen lukukerran.


      • infokatkos
        Vitun HS kiskurit kirjoitti:

        Tuohon paskaan tuhlasin yhden ilmaisen lukukerran.

        Poista selaimestasi cookiet niin taas on ilmaista.


      • Evästeet ja data
        infokatkos kirjoitti:

        Poista selaimestasi cookiet niin taas on ilmaista.

        Hyvin toimi ainakin ipadin safarissa. Vielä kun olis kunnon uutisia mitä lukea.


    • Militantti Antti

      Minua ei ärsytä sosiaalisessa mediassa mikään. En ole sosiaalisessa mediassa mukana muuta kuin silloin tällöin käyn täällä. Ei tule turhia paineita! Mikä hiton pakko on mennä johonkin facebookiin tai ingstagramiin ? Minä olen ollut aivan onnellinen ilman niitäkin. Puhelinta toki käytän, mutta mitään älypuhelinta en omista, kun minä pärjään vallan hyvin puhumalla ja tekstiviesteillä. Kannattaa elää niin ettei tule stressiä eikä paineita, silloin nauttii elämästä!

      • Voiko mikään

        olla niin ärsyttävää kuin se että joku idiootti soittaa juuri kun olet syömässä, paskantamassa, panemassa tai tekemässä jotain muuta yhtä tärkeää. Yleensä näillä ei ole mitään järkevää asiaakaan vaan ihan tyhjänpäiväistä hölötystä. Laittasvat ottaen nekin ihmiset fakepookin ja laittas tyhjänpäiväisyytensä sinne. Sieltä ne on sittne helposti nähtävissä ja luettavissa kun kiinnostaa.

        Ymmärrän kyllä jonkun vanhan mummon että soittaa kun pitää tavoittaa, mutta että normaaleissa keski-ikäisissäkin on tällaisia muumioita. Squ shit!


      • jep.jep
        Voiko mikään kirjoitti:

        olla niin ärsyttävää kuin se että joku idiootti soittaa juuri kun olet syömässä, paskantamassa, panemassa tai tekemässä jotain muuta yhtä tärkeää. Yleensä näillä ei ole mitään järkevää asiaakaan vaan ihan tyhjänpäiväistä hölötystä. Laittasvat ottaen nekin ihmiset fakepookin ja laittas tyhjänpäiväisyytensä sinne. Sieltä ne on sittne helposti nähtävissä ja luettavissa kun kiinnostaa.

        Ymmärrän kyllä jonkun vanhan mummon että soittaa kun pitää tavoittaa, mutta että normaaleissa keski-ikäisissäkin on tällaisia muumioita. Squ shit!

        Heh, heh,

        eihän sun ole pakko vastata, jos istut paskalla. Miksi ylipäätään otat luurin mukaan vessaan.


      • Life goes on

        Joo ,mutta jos en olisi Facebookissa niin en voinutkaan heihin yhteyttä puhelimessa puhumalla ja tekstiviesteillä. Minulla ei ole lainkaan heidän numeroita kuin muutaman kaveria ja suurin osiin perheestä. Onko sinusta olisi nauttia näin? Facebookkiin on vapaaehtoinen ,mutta ei se ole pakko mukaan. Toinen juttu ,että Facebookissa osa sitä yhteyttä vaikka kaukana hyvästä syystä. Puhumalla ja tekstiviesteillä maksaa koko ajan kuin pitäisi 5-10 viestiä päivässä. Jokainen oma valinta joko facebookkia tai ei.


      • Kuka stalkkaa ketä?

        Minua ärsyttää sosiaalisessa mediassa ainoastaan se, että jos et käy siellä vaikka kuukauteen niin olet kaikesta pihalla. Tai ei oikeastaan minua ärsytä, vaan ystäviäni. Siis se että voin vaivatta elää somea ilmankin. Ja heitä tässä ärsyttää se että he ovat minun elämästäni pihalla. Mikä ärsyttää minua.


      • No enhän
        jep.jep kirjoitti:

        Heh, heh,

        eihän sun ole pakko vastata, jos istut paskalla. Miksi ylipäätään otat luurin mukaan vessaan.

        mä sitä luuria sinne otakaan mutta kun se kerpelen kapula soi silti. Sitten pitää kiirehtiä vastaamaan jos siellä on joku tärkeä asiakas. Joskus onkin, mutta yleensä se on näitä tyhjäpäitä.


    • sos

      Sosiaalinen media on oikeasti epäsosiaalinen roskakasa.

      • minä,minä,minä

        olen mökillä, olen nyt iltaa istumassa, olen menossa reissuun,
        olen sitä,olen tätä.


      • konnakonna
        minä,minä,minä kirjoitti:

        olen mökillä, olen nyt iltaa istumassa, olen menossa reissuun,
        olen sitä,olen tätä.

        Myös tämä keskustelu on somea. Mökkiläiselle vaan tiedoks...


    • Lähinnä se, että kaikki on täyttä feikkiä ja pintaliitoa. ihmiset keräilevät "kavereita" ja postaavat kuvia itsestään hymyilemässä ulkomailla. Omasta elämästä halutaan antaa täydellinen kuva.

      • mutta...

        Eihän niitä kuvia kotonakaan jaksa ottaa, kun ei tapahdu mitään erikoista.


      • elmerikoo

        Yhdyn saganistin mielipiteeseen. Kaikki on niin ihanaa ja ne selfiet eestä ja takaa.. kun siteen kohtaatte alkaa valitusvirsi parisuhteesta yms.. No lasteni kuvia en laittais jakoon..


    • itse keksit et on pa

      PITÄÄ???? Eihän pidä, sehän on ihan omassa valinnassa laittaako vai ei! Mikä pakko se on ei yhtään mikään.

      Itse en laita varmaan kerran kuussa jos sillonkaan. En koe että pitää. Laittaa kun haluaa, mutta pakkohan se ei ole.

      Jännä kun ihmiset luulee että kaikki tekemisest on pakko... kerjätään vaan voivottelua voi voi voi...

      • Nimenomaan! Eihän pakko ole maailmassa ku kuolla =)


    • Mosse 1500M

      EVVK

    • mymmeli2

      Minä myönnän olevani Facebookissa tällainen hardcore-aforismi-postailija. Miksikö teen sitä? Laitan niitä kuvia itseäni varten sinne, esim. muistaakseni että ansaitsen paljon parempaa kuin valehtelevan ex-poikaystäväni tai haluan itseni muistavan jonkin tärkeän päivän, laitan siihen liittyvän kuvan. Kaikki olen laittanut siten, että ne näkyvät seinälläni vain (en tiedä näkyykö ne toisillekin loppujen lopuksi).

      Eräs ystäväni sanoi, että aivan sama, mitä sinne facebookiin postailee, että hän lähinnä käyttää sitä omana henkisenä oksennusastianaan. Onnistuuhan se näinkin.

      Ihmisistä suurin osa onkin sellaisia, että kaikki hieno ja upea elämä laitetaan sinne vain. Minusta on aivan oikein antaa itsestäni myös sen huonon puolen näkyä. Minualla on huono päivä, joten saatan laittaa "jonkin mörön kuvan" seinälleni ja se on minusta aivan ok. Omaksi iloksi kai sitä facebookia käytetään vai onko se jokin imagon-kohotus-palvelu?

    • just tota

      otetaan itestä ITSE itekseen yksin istumssa kuva, jossa väännetty hirvee hymy naamalle. Sitten siellä on lauma jo kirjottamassa, että "oi kun ihana" ja seuraava kysyy: "ihana hymy, mikä hymyilyttää". Tää vastaa että se on toi aurinko...
      POTASKAA, SE HYMY TULEE SIITÄ KUN TÄYTY OTTAA ITESTÄ KUVA JA JULKASTA, ETTÄ TOISET KEHUIS.
      teennäistä ja vähän säälittävääkin

    • 13+16

      Vaikka kuinka moni asia, mutta en valita. FB:tä ei kukaan pakota käyttämään.

    • Ärsyyntynyt

      Eniten ärsyttävät ihmiset, joita ärsyttävät muiden postaukset.

      • mua taas

        ärsyttää eniten ne ihmiset, joita ärsyttää, kun jotakin ärsyttää, kun joku ärsyttää, koska jonkun täytyy ärsyttää, jos ei mikään muu ärsytä, kuin se, että kukaan ei ärsytäkään, vaan jonkin on kuitenkin pakko ärsyttää, ihan vaan koska muuten ärsyttää.


      • minua är
        mua taas kirjoitti:

        ärsyttää eniten ne ihmiset, joita ärsyttää, kun jotakin ärsyttää, kun joku ärsyttää, koska jonkun täytyy ärsyttää, jos ei mikään muu ärsytä, kuin se, että kukaan ei ärsytäkään, vaan jonkin on kuitenkin pakko ärsyttää, ihan vaan koska muuten ärsyttää.

        syttää vietävästi :(


    • antifacebookisti

      Jokaisen Facebookia käyttävän ihmisen arvomaailma heijastuu hänen profiilistaan. On ihmisiä, jotka fanittavat oikeiden asioiden puolesta, kuten Punainen Risti ja UNICEF, ja sitten on ihmisiä, jotka fanittavat turhien asioiden vastustamista, jotka ärsyttävät heitä itseään, kuten "Danone ja Danonino-mainokset v******a".

      Ärsyttävää on se, ettei Facebook välitä sensuroida lasten silmille sopimattomia sanoja, mutta toisaalta, onhan näiden turhien asioiden valittamista fanittavilla ihmisillä oikeus mainostaa koko maailmalle omaa, ohutta ja kapeaa arvomaailmaansa.

      • 546232

        "fanittavat oikeiden asioiden puolesta"? :D
        Ei se kuule facebook tykkäily paljoa vaikuta punaisen ristin tai unicefin toimintaan, saati sitten nälkää näkevien lasten elämään.

        Just tollasta tekopyhää höpötystä on fb pullollaan.
        Aivan sama kuinka turhia asioita fanittaa kunhan aidosti on niissä mukana.


    • tilastotieteilijä

      Minua taas ärsyttää yle teksti-tv:n virheellinen mitalitaulukko, nimittäin venäjän neljäs kultamitalli miesten joukkue maratonilta puuttuu mitalitaulukosta kokonaan. Ihmetyttää mitä huolimattomuutta.

    • Facebook inhous

      Mielipiteeni facebookista:

      1: Kavereiksi pyydetään kaikki, riittää että nimi on kuultu jossain

      2: Facebookissa ei tehdä muuta kuin leuhotetaan " katsokaa taas minun ihania lomakuviani " kuukauden päästä taas matkalle, katsokaa kuva uudesta autostani

      3: Aivan turhat päivittelijät: Katsokaa tämä kuva kun mun kissa leikki lankapallolla, katsokaa kuva tästä kakusta jonka 10 vuotiaskin osaa tehdä ei profiilissani ole kuin 1000 kissa ja ruokakuvaa ( eli lähinnä kirjoitetaan ihan kirjoittamisen vuoksi )

      4: Kyylääjät, tehdään profiili ja itse ei laiteta sinne yhtään mitään kuvia tai tekstiä ikinä vaan luetaan vain mitä muille kuuluu kun ei uskalla soittaa tai käydä kylässä.

      5: Koko sivusto facebook, mainoksia ja ärsyttävää peukuttelua.

    • sadsa

      -LiibaLaaba-

    • Naamakirja on hyvä

      Kyllä me ainakin jutellaan syvällisiä keskusteluja hyvien kavereiden kesken facessa joita ei tapaa usein. Niin ei siellä tarvii tosiaan olla jos niin paljon ärsyttää kaikki. Mutta kyllä siellä ihan fiksuakin juttua saa jos haluaa sekä treffiseuraa ja kaikenlaisia ryhmiä mikä itseään kiinnostaa jos jaksaa etsiä. Naamakirja on mun mielestä ainakin ihan hyvä juttu. Mutta äkkiä sieltä saa myös sen ikävän puolenkin jos haluaa eli riitelyn ja sellaisen, mutta sitten voi tosiaan estää sellaiset henkilöt niin ei vaivaa enää ja ilmoittaa ylläpidolle.

    • paska some

      Kaikesta eniten v ituttaa ihmiset, jotka yleensäkin käyttävät sosiaalista mediaa, mikä v itun "sosiaalinen media"

      Jokseen lapsellista tuo some ja onko siellä pakko olla työaikana, v itun idiootit.

      "minä kävin paskalla" , "minä otin pikkujouluissa työkaverilta suihin"

      "minä olen nyt kusella"

      Oletteko te ihan vähän vaan vajaita, vai mikä nykyihmistä vaivaa, eiköhän tuo some vaan ruoki narsismia.

      Sitten on vielä nämä teinien kuvake.netit ja galleriat, missä suorastaan sanottuna, esitellään "selfiet" omista tisseistä ja perseistä.

      Keidenkähän vajakkkien synnyttämiä nämäkin mielenhäiriöiset itsetunto-ongelmista kärsivät "lapsiaikuiset" on?

      aivan v itun sairasta, ei tuo ole normaalia, tuollainen puolimielisyys.

      • tyguij

        Äkkiä faceen!


      • Jos et kerta välitä

        Se ei nimenomaan ole normaalia vaan pelleilyä.

        Vakavia ihmisiä yleensä ärsyttää kaikki leikkimielellä tehdyt asiat. Antaa someihmisten pelleillä, kyllä ne sen pohjimmiltaan tietää että se on pelleilyä.

        Tässä asiassa kuten monessa muussakin kevytmielisessä jutussa on joillain pieni väärinkäsitys. Tässä on näkemyseroja, tai ehkä asenne on eri mutta ajatus on sama. Ärsyyntyjät ja ärsyttäjät luultavasti ovat pohjimmiltaan ihan samoilla linjoilla.

        Ja ei, en edes tiedä mikä helvetin seinä siellä facebookissa on.


    • SOS

      Ärsyttää koko ilmiö "sosiaalinen media". Olen sosiaalinen ihan kokonaan muualla kuin mediassa. Voiko itse asiassa jossakin bittiavaruudessa edes todella olla sosiaalinen vai onko sitä itse asiassa vain narsistinen. Vastatkoon vaikka se Stubb.

      • typerä keksintö

        Aivan, sosiaalisuus ei liity mitenkään ilmiöön nimeltä some.

        Se vain vääristää sosiaalisuutta ja ihmisten välistä kommunikointia.


    • Entäs Putin kuvat?

    • Ei facea enää

      Minua ärsyttää suunnattomasti facessa kaksi asiaa:

      Sellaiset jotka jakavat "hei mä olen onnellinen", "hei tässä ryyppään ihanien frendieni kanssa", "hei tässä mä pussaan ukkoani", jne. Jakavat bilekuvia, sexyjä selfie-kuvia, pelkkää ihanaa positiivista elämää jossa kaikki on hyvin, ja aamullakin ollaan meikattuja ja täydellisessä parisuhteessa.
      Siis vihaan fb:ssä esittämistä, oikea elämä ei ole sellaista minkä kuvan jotkut antaa elämästään.

      Toinen juttu on se, että kaikki, siis KAIKKI, omasta elämästään pitää kertoa. Menin kihloihin, kävin töissä, istuin p skalla, synnytin lapsen, riitelin miehen kanssa, katkoin koipeni, sain potkut. "Minä" paikassa "se ja se", aina kerrotaan paikka jossa ollaan. Mitä hitto kukaan siitä tiedosta kostuu että toinen istuu paikassa "mc donald's toilet"??

      Todella ärsyttäviä juttuja. Itse lähdin facesta vuosi sitten juuri noitten typerien ihmisten takia, ei jaksanut katsella sitä pintaliitoa.

      Eräs kaverini oli tehnyt 2 kakarastaan kymmeniä kuvakansioita, muuta elämää oli muutaman kuvan verran. Sama kaveri oli kuvannut lapsiaan saman pehmolelun kanssa joka kuukausi, vertasi siis lasten kasvua lelun avulla. Kiva idea, mutta pliis, vain kotialbumeihin kiitos. Ja aivan jokainen päivittäinen tilapäivitys: lapsi sitä, lapsi tätä, leikkipuisto, tarha, koulu, vauvauinti, perheloma, sotkuiset syöntihetket, leikkihetket. Huh.

      Toinen kaveri ei paljon faceen kirjoitellut, muuta kun kaikki elämän kehumisen arvoiset asiat: meni kihloihin, naimisiin, henkilö paikassa helsinki-vantaa airport, sai lapsen, voitti sitä ja tätä.

      Minua ei niinkään haittaa jos joku siellä kertoo hauskoja sattumuksia tai jakaa hauskoja kuvia, tuo esittämisen tarve sieppaa mua ja sitä en siedä ollenkaan.

      • Happy :)

        Entäpä jos asiat todellakin hyvin?. Sehän monia suomalaisia sapettaa :)


    • minä mun minempi

      Olen ollut aika yllättynyt siitä kuinka paljon Facebook paljastaa ihmisestä. Vaikka yritetään olla varovaisia ja neutraaleja niin sittenkin esim. itsekkyys ym. näkyy niin läpi. Sivistyksen taso näkyy myös. Kehityksen taso. Taitavuus.

    • ei ärsytä

      Aloittajalle! Oletko tosiaan niin yumpelo ette osaa poistaa niitä ja olla lukematta? Olkoon kyse sitten mistä viestimestä tahansa, jos ei kiinosta vaihtaa "sivua tai kanavaa"

      Ja sinulle "sos" tämä keskustelu sivu on ihan samallaista p****a, ei minkäänlaista asiallista keskutelua täällä ole!!!!!!!

    • neajatohionjo

      Kaiken maailman kuvat joissa on jonnejoutavaa laarittelua, esim : kuvassa on sydän kahtia ja siinä sisällä lukee ' rikoit sydämen, satutit ja asdasdasdasd, sekä nämä 'en ole lelu leiki pehmopupulla, ja ne tyttöjen juttua kuvat, voi hyväne aika.... eikö oo kellää mitää muuta tekemistä somessa??? Toinen vielä .... -> Selffiet!!! Joka päivä suunnillee uus ja aina o liitettynä kuvaan joku laulun pätkä ja kaikki kirjotttaa "söpis ♥♥♥♥♥¡¡¡¡ , ennoo, no ootpas :DDD NO JES!

    • Ei ksoke minua

      Roskaa ja ajan hukka koko ssiaalinen media. Se on mrkityksetöntä höpinää ja ajan kulua "laumaihmisille" johon älykkäämmät ja itsem'iset ihmiset eivät suostu.

      Ja Twitterkin on täynnä propagandaa.

    • normi sosiaali!!

      fittuun koko FAC BOOK!!!! tunne vammasia tää yhteis kunta tuottaa!!! ja vittuillaan ruudun takaa!!! kun ei muuten kantti kestä

      • live elämä on laiffii

        En kans tajua ollenkaan koko paskaa. En kuulu niihin joilla on tarvetta tehdä itsestään pelle. Olla nyt sellaisen kaveri, jota ei ole edes koskaan tavannut. Ja kaikki tykkäämiset ja muu sonta. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä ja eikö ole oikeita kavereita. Yksi tuttuni kehui, että on 600fb. Kaveria. Kotonaan silti aina yksin mököttää, nenä näytössä kiinni. Fb. Syrjäyttää ihmisiä.


    • riippumatonsomesta

      Olen huomannut että ihmiset jotka kirjoittavat ja jakavat koko elämänsä joka minuutti fb.ssä/Twitterissä, instassa, eivät tee mitään muutakuin koneella istuvat päivät läpeensä.. eivät oikeassa elämässä enää edes oikein naamatusten osaa puhua... nm. Kokemusta on kyseisistä ihmisistä

    • Myötähäpeän

      Eniten hävettää kirjoitukset petipuuhista. Myötähäpeä on VALTAVA! Hävettää jopa niiden puolesta, jotka tykkäävät kommenteista. Onneksi niitä ei ole montaa...

      Toinen ryhmä on ikiteinit, jotka kirjoittelevat alkoholinkäytöstään.

    • epäasilliset komment

      keskiverto keskustelija on idiootti, minkä näkee seuraavista kommenteista:
      - Vedä k-een.
      - Haista V.
      - Eikö työttömyys kiinnosta, mene töihin.

      Asialliset aiheetkin menevät pilalle, kun jollain tolvanoilla ei ole muuta tekemistä kun kirjoitella epäasiallisia kommentteja.

    • viittunuy

      soneran viytun mainokset niskalaukaus porukkaaa

      • Tele Finland myös

        Sinullapa on selkeä ulosanti.

        Ruåtsalainen Teliasonera voisi painua v:uun Suomesta.


      • Exxon Valdez
        Tele Finland myös kirjoitti:

        Sinullapa on selkeä ulosanti.

        Ruåtsalainen Teliasonera voisi painua v:uun Suomesta.

        Ruåtsalainen Teliasonera voisi painua v:uun Suomesta.

        Mielummin Paskalahti ja DeNA.
        Sonera sentään toimii!


    • järki päässä

      Jos "some" sinua häiritsee niin miksi olet siellä? Mitä järkeä on itseään kiusata somella jos se on niin ärsyttävää? Osallistuminen sosiaaliseen mediaan vaatii vahvaa itsetuntoa.
      Miksi omaa päätä kannattaa vapaaehtoisesti "hakata seinään" jos se tekee kipeää?

      • Hah kun naurattaa

        Ai vahvaa itsetuntoa! Olen hiukan eri mieltä. Kyllä vahva itsetunto tulee esiin livemaailmassa, somessa sitä lähinnä yritetään pönkittää.


    • Koeta pinnistäää!

      Sinähän voisit laittaa ryhmään jotain älykkäämpää - noin malliksi.

    • kana orrella

      Mua ärsyttäää Facebookissa:

      - Sports Trackerin tulosten julkaisu tai että montako kilometriä tuli juostua ja miten kiva fiilis oli. Joillakin näitä päivityksiä on suunnilleen joka päivä eikä tule mitään muuta päivitystä kuin treenipäivityksiä

      - lemmikin kuvia on joka viikko päivitettynä. Eikö vähempikin riittäisi

      - Facebook-pelien kuten Bejeveled Blitzin pelitulosten päivitys. Ketä kiinnostaa.

      - epämääräiset päivitykset kuten "Onpas nyt kivoja juttuja suunnitelmissa" tai "Vihdoinkin taisi onni potkaista". Eikö voi suoraan sanoa, että mikä on homman nimi?

      Itse käyn katsomassa Facebookia pikaisesti yleensä ruokatunnilla. Päivitän statustani pari kertaa kuukaudessa, mutta vain silloin, jos on jotakin oikeaa asiaa. En viitsi vaivata muita höpöjutuilla.

    • liikaa o liikaa

      Ehkä joku tykkää et antaa toisille 'ns fiksun' vaikutelman???

      Joskus ihan hauskoja ne... :)

    • Mitä mulle kuuluu

      Ja se kun ei enää kaveerata jos toinen ei ole facebookissa ja ennen oltiin hyvät kaverit. En enää välitä moisesta. Tämä ex-kaveri ennen syytti minua leuhkimisesta kun elämässäni on aina tapahtunut paljon ja ,matkustellut yms. Vaikka en edes leuhkinut mutta tottakai kerroin jos kysyttiin mitä kuuluu tai mitä touhunut. En enää ole aikoihin kertonut mitään hänelle eikä hän nykyään edes kysy mitä minulle kuuluu jos nähdään. Itse alkaa puhumaan vaan ryyppyreissuistaan tai sitten "henkisistä" ystävistään ja menoistaan kun taas sille päälle sattuu. Ja niitä kavereita on faceississa NIIIN paljon. Sit mitä esitystä todellakin. Enää meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä ja hyvä niin. Minusta oikea ystävyys ja yhteydenpito kestää vaikka toinen ei olekaan facessa. Ja ihmeellistä sekin että ei ehdi koskaan laittaa vaikka sähköpostia / tekstiviestiä mutta facessa ehtii kyllä yötä myöten istumaan. Olen vielä niin vanhanaikainen että uskon tosiystävien vain tulevan elämäämme jotenkin, ei siihen tarvita facebookia.

      • Peukutusta elämään

        Olen huomannut saman. En ole naamakirjassa ja entiset ystävät jotkas nyt istuu naamat kii kirjassaan, ei pidä mitään yhteyttä. Siel on kai sit niitä "oikeita" ystäviä kun ne niin peukuttaa...


    • live and let live

      Jokaisen oma asia mitä omalle seinälleen laittaa... ei niitä ole pakko katsoa.
      Minua ärsyttää koko facebook, siksi en edes mene sinne.

    • hohhoi...

      Kuka pakottaa olemaan naamakirjassa? Sehän perustuu vapaaehtoisuuteen niinkun moni muukin asia elämässä.
      Poistukaa sieltä ketä ärsyttää!!!

    • Jag tycker ich komme

      Parempi sen peukalon sillä anaalissa on olla kun facebookissa mainoksia tykyttämässä.

      • Typerää uusiokieltä

        Peukalo suussa:) heh? Termi some on köyhä ja sosiaalinen media kuulostaa mielenhallintayritykseltä miksei tämän nimi voi olla normaalisti koneelliset yhteydet KYH? Ja sepustukset tänne KYHÄYKSIÄ? Postaus PANOS JA TUOTOS? Mikä on hästäkki????


      • Konelaiset
        Typerää uusiokieltä kirjoitti:

        Peukalo suussa:) heh? Termi some on köyhä ja sosiaalinen media kuulostaa mielenhallintayritykseltä miksei tämän nimi voi olla normaalisti koneelliset yhteydet KYH? Ja sepustukset tänne KYHÄYKSIÄ? Postaus PANOS JA TUOTOS? Mikä on hästäkki????

        Näitä "konelaisia" on nyt varmaan enemmän kun tulevaisuudessa. Muoti-ilmiö. Pahin piikki rajoittuu yhteen sukupolveen.

        Mitäköhän mieltä feispuukkilaisten lapset on aikuisena nettiyhteydenpidosta? Vanhusten noloja viritelmiä?

        Uutuuden hurmion jälkeen tämä someilu ja mobiilitietokone värkkääminen vakiinnuttaa asemansa yhtenä härpäkkeenä muiden joukossa. Puhelin, faxi, some ja muut nintendot.


      • Exxon Valdez
        Typerää uusiokieltä kirjoitti:

        Peukalo suussa:) heh? Termi some on köyhä ja sosiaalinen media kuulostaa mielenhallintayritykseltä miksei tämän nimi voi olla normaalisti koneelliset yhteydet KYH? Ja sepustukset tänne KYHÄYKSIÄ? Postaus PANOS JA TUOTOS? Mikä on hästäkki????

        Mikä on hästäkki????

        Hässii täkkiä!

        Koko "fakinbookin" vois ajaa alas turhakkeena,vain älykääpiöt sitä käyttää joilla ei ole omaa elämää!
        Samaten nämä "selfishien" lataajat!


    • niinkyllästynyt

      Ärsyttävimpiä ovat ne ihmissuhteita koskevat "syvälliset" kuvat. "Todellinen ystävä on sitä ja tätä..." "Tule elämääni vasta sitten kun omasi on kunnossa..." Blaa blaa blaa. Juuri se näitä jakeleva ihminen kusee itse kaikki suhteensa, ja syyttelee siitä sitten muita. Ei se ystävyys-/parisuhteiden ylläpitäminen nyt niin vaikeaa ole. Välillä voisi katsoa sinne peiliinkin.

    • 3+17

      Kyllä on jollakin ihmisellä taas maailman murheet suuret.
      Toisaalta, aivottomat pärjäävät tässä maailmassa parhaiten.

    • TRUTH IS HERE !

      SUOMALAINEN ON HULLU ! HÄNTÄ HÄIRITSEE JOKA ASIA !

      MINÄ ASUISIN MIELUMMIN VAIKKA AFRIKASSA KUIN TÄLLÄISTEN MASENTUNEIDEN JA UJOJEN UFOJEN KESKELLÄ !

      OTTAKAAHAN OPIKSENNE TAIKKA:::!!!!

    • Epäsosiaalinen

      Ehkä eniten ärsyttää ihmiset, jotka ottavat jatkuvasti kuvia itsestään mahdollisimman erilaisissa kuvakulmissa, ns. "LOOK AT ME, I'M SO FABULOUS"-tyypit. Hyvävä kilpailijana ärsyttävyydessään ovat ihmiset, jotka postaavat JOKAIKISEN kaupassa käyntinsä ja pilates-tuntinsa. Ihan puistattaa. Ihmiset, hankkikaa elämä, sanon minä, jolla ei ole muuta tekemistä maanantai-iltana kuin lukea Suomi24:n suosituimmat keskustelut ja provosuitua niistä.
      Olkaa epäsosiaalisempia, niin kaikilla on parempi mieli.

    • Pellejä ovat!!!!!

      Mikään ei erityisemmin ärsytä, mutta kovin naurettavaa on se, että ollaan jossain tapahtumassa, konsertissa tms. ja joka helvetin käänteestä päivitetään sitten naamakirjaan kuvia sieltä. :D :D :D Mitenkä olis, jos keskittyisi vaiks siihen itse tapahtumaan, konserttiin tms. eikä jatkuvasti päivitettäisi naamakirjaa :D :D :D

    • ei facebook enää

      Kyllä mielestäni on parempi sekin kuin toisilla on tyyli ilmoitella kaikki menonsa ja tekemisensä facebookissa.
      Tyyliin,, kävin kaupassa ja sitten laittelin ruokaa,,,,
      Hyvä kun ei ilmoita et kävin vessassa ja tein ison p.....

      • pierettää

        Muuten pierasin, kun luin kommenttisi.


    • vänä

      Kun en ole ikinä sosiaaliseen mediaan sekaantunut niin eipä ole päässyt ärsyttämäänkään, tosin onhan tämä suomi24 palstakin tavallaan sellainen mutta eipä tämä tuputa minulle mitään.

      Facebook, twitter ja se kuvapalvelu jonka nimeä en nyt muista ovat uppo-outoja minulle ja hyvä niin.
      KissFM:n chat on vuosituhannen vaihteessa ollut viimeinen vuorovaikutteinen viestin mitä verkossa käytin muuta silloin ei puhuttu sosiaalisesta mediasta.

      Mutta harva muu alle kolmekymppinen on samalla linjalla mutta turhaa hypeä koko sosiaalinen media

    • 15 on kiva olla ;)

      Inhoan Facea, mutta siellä on pakko olla, koska monet isoskoulutusilmoitukset ja koulujutut ilmoitetaan sinne. Ja vaikka sanot, ettet käy Facebookissa ja inhoat koko paikkaa ja pyydät, että laittasivat tekstiviestiä, niin ei. Ei kukaan muista. Masensi myös se, kun henkilö, joka ei yleensä puhu sinulle ja tulee juttelemaan ja sanoo "Käy Facessa tykkäämässä mun uudesta proffakuvasta."

      Profiilikuva, joka vaihtuu viikon välein. Tökkäykset ovat ainoaa viihdettä. Miljoonia Tämä joku kaverisi pelaa jotain vitun outoa peliä -ilmoitusta ja jtn. pelikutsuja.

      Eikä poistaminen tulisi kysymykseen, koska enhän muuten saa mitään tapaamistietoja perille. Koska kaikki ovat Facebookissa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta pidän Suoli24:sta enemmän. Täällä ei tarvitse lukea päivät pitkät "Joinpas kahvia ja kävin kaupassa" -juttuja ja on mahdollisuus kommentoida anonyymina. Ja "keskustella" oikeista asioista. Eikä Suoli ilmoita teille, että minä nyt kuuntelen Turmion kätilöitä täällä.

      Olen puhunut.

    • Känniface

      Kännipaskiaiset aiemmin ketjussa 16-30 ovat kyllä likaisia rikkaita kuuluisia narkkareita ja todella idiootteja. Rikkaita ja rikkaita, sen kuvan he haluavat luoda.

    • suomityttö

      Vielä enemmän ärsyttää, kun ihan supisuomalaiset lopettaa FB-kirjoituksensa johonkin typerään huudahdukseen englanniksi tyyliin: me like! Ellei sitten jo sitä ennen joka toinen lause ole englanniksi. Ikäänkuin näytiksi, että hei mä osaan englantia. Tosi typerää.

      • On se niin saatanan ärsyttävää!


      • suosin thaikkua

        niinhän sinäkin huudat kun karvaranne on takaata sut tyydyttänyt.


    • Menen kauppaan nyt

      Niin kyllä se FB koukuttaa helposti, mutta voi pitää vähän taukoa ja ei kaikkea
      tarvitse peukuttaa.

    • lapsipostaukset!!!!

      Ärsyttävää on myös jokapäiväiset selfiet ja lapsikuvat ja postaukset "Meidän Aino-Reino söi ekan mansikan!!!"
      Ketä kiinnostaa???
      Ja kyllä, minäkin olen äiti. Mutta yhtään kuvaa lapsestani en ole nettiin ladannut. Koskaan ei voi tietää minne kyseinen kuva lopulta päätyy. Enkä selfiee. Mä oon niin tylsä ihminen! :D

    • Onko siellä

      naamakirjassa pakko roikkua kun noin vi!uttaa?

    • Sellasta se on aina ihmisten kanssa tässä elämässä. Meitä on moneksi..ja onneksi niin..Olis aikast tylsää, jos vaikkast kaikki olisimme samanmoisia..ei aforismeista tykkääviä..tms...;)...

    • sosiaalista mediaa
    • selkärangallinen

      ärsyttävintä ovat millä tahansa keskustelufoorumilla piilosta huutelevat luuserit. He ovat sairaita päästään ja muutenkin vinoutuneita, viallisia ihmispoloisia. Live-elämässä epäonnistuneita reppanoita, ikuisia häviäjiä.

    • vöi vöi

      Nö minä en ölemikään lyyseri väikkä enkä reppänä väikkä ötänkin keppänää

    • ihan hullua

      toisten mustamaalaaminen ja tuo etta pitaa kyylata mita kukakin tekee. varsinkin jos nuo pitaa ilmoittaa poliisille. tulee sivullisistakin rikollisia tuota menoa.

      luulisi ihmisilla olevan muutakin tekemista vai eiko kukaan osaa enaa elaa tavallista elamaa?

      Helsingissa varskinkin kyylaajia. esim jos hieronnassa on kaynyt, niin eikos naapurin mummelit katsele ikkunoista ja soita poliisille.

    • "sossimedia"

      on selkeä lyhytnäköinen typeryys ihmisissä,kun ajattelee todellista elämää ja totuuksia. on keinotekoista,tolkutonta ja tolloa lavertaa kaikki pihalle pitkin maailmaa.. kun joku kertoo,on esim.100 "kaveria",se osoittaa,että muhat kiehuu tai sammuneet kokonaan.
      ns. sosiaalinen media on kaiken kaikkiaan täysin järjetön muoti-ilmiö,joka käytännössä ei todellisuudessa johda mihinkään hyvään kenenkään kohdalla.
      täydellistä huijaus huiputusta vailla edes vetelän suon pohjaa.

    • The Spider

      448.32.455.22.94.2

    • BoyFromFinland

      Minun mielestäni sillä ei ole väliä, koska tykkään olla ryhmän jäsenenä!

    • Jonnetini

      . Ajoimme Maken kanssa Karin tallille siellä tapaamme kaikki hassut kari karhut nimeltä Runkkuripa, Gary, Geer ja Gairer ja kappa.

    • turhuus ja

      tyhjän päiväiset höpinät...kuten mm. peukuta sinne ja tänne,tykkää meistä... tai jaa asia tai minut vaikka tuhanneksi...on uskomattoman tympäisevää ja hölmöä...voi voi..
      miten aikuisten ja yritysmaailma on mm. ko. tapaan mukautunut. ääliömäistä.
      pennut löpisee aivan mitä sattuu,pöljyyttään.
      kuitenkin maailma menee vain huonompaan suuntaan,koska todellinen sosiaalisuus on ihan hukassa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe