Jos saisit juuri nyt

tärkeitä sanoja

hänen kanssaan kahdenkeskisen hetken, mitä sanoisit hänelle?

55

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinoisin

      ihan samanlaisia arkisia asioita kuin aina ennenkin kahdenkeskisissä hetkissä.

    • ....................

      en mä halua sanoo mitään kenellekkään.

    • oon pahoillani

      En voisi sanoa mitään. En uskalla. Sattuu liikaa syvälle sydämeen. :(

    • kysyisin

      että oletko varma valitsemastasi tiestä?

      • Älä

        kysy..


    • linkki..
    • et viittis

      enää kadota mihinkään,ikävöinti ja on aika rankkaa:/

    • niin hyödyttömiä näm

      Tuskin monikaan niitä tärkeitä sanoja omalle hänelleen sanoisi, vaikka sen kahdenkeskisen hetkenkin saisi. Koska jos sanoisi, niin olisi varmaan järjestänyt jo sen hetken ja sanonut, tai jos ei toisen puolesta onnistu se tapaaminen, niin silloinhan ei ole kaiketi tarvettakaan sanoa niitä sanoja, tai ne sanat eivät ole suotavia.

    • minäkin

      juttelisin ihan samoja juttuja kuin muutenkin ollaan tehty. Ei se puhuminen ole koskaan ollut hänen kanssaan vaikeata, vaikka kommunikointi onkin tapahtunut ihan kasvotusten. Hänelle

      • minun Hän

        on siis muualla kuin palstalla ihan niinkuin ennenkin aina. :) Jos joku on halunnut olla tänne kirjoittaessani minulle minun Hän, niin se ei ainakaan ole minun vikani. :]


      • jimmy2
        minun Hän kirjoitti:

        on siis muualla kuin palstalla ihan niinkuin ennenkin aina. :) Jos joku on halunnut olla tänne kirjoittaessani minulle minun Hän, niin se ei ainakaan ole minun vikani. :]

        Jotkut on niin naiveja. :)


    • Silmiin katsoessa

      ne asiat kuuluvat vain hänen ja minun välille. Niitä ei kuule koskaan ketkään toiset, sillä ne on vain hänelle.

      • tässä vastaus

        josta tykkäsin erittäin paljon, kahdenkeskeiset asiat jääköön kahdenkeskeisiksi.


    • mielenkiinolla

      Sanoisin että rakastan häntä ja kuuntelisin mitä hän sanoo.

    • naamion iloa

      Taidan olla niin merkityksetön hänelle, että kaipaan hiljaa sydämessäni vain.
      Miten voi kaivata..niin pljon miestä yhtä ainoaa..

    • Mieheltä naiselle

      Sanoisin hänelle että olen noudattanut hänen neuvojaan mutta edelleenkin puolen vuoden jälkeen haen häntä yhä kaikkialta. Enkä ole voinut koskea kehenkään toiseen millään tavoin koska se ei tuntuisi samalta, eikä myöskään oikealta. Sanoisin hänelle kaivanneeni sekä rakastavani häntä enemmän kuin koskaan aiemmin, enkä enää koskaan luovuttaisi meidän suhteemme suhteen. Jätin myös taakseni kaikki tavat löytääkseni hänen tilalleen jonkun muun koska tällä hetkellä vielä se olisi täysin mahdotonta. Rakkautta kun ei voi paeta kuin hetkellisesti. Toivoisin hänen tuntevan ja sanovan samoin.

      • Sanoisin näin;

        jatka M rauhassa täällä leikkejäsi kirjoittaen eri nimimerkeillä eri naisten kanssa, jos saat siitä tyydytyksen.MÄ olen mieluummin oikeassa elämässä oikeitten ihmisten kanssa.Eipä muuta, tuskin tavataan..


      • Mieheltä naiselle
        Sanoisin näin; kirjoitti:

        jatka M rauhassa täällä leikkejäsi kirjoittaen eri nimimerkeillä eri naisten kanssa, jos saat siitä tyydytyksen.MÄ olen mieluummin oikeassa elämässä oikeitten ihmisten kanssa.Eipä muuta, tuskin tavataan..

        Tämä oli kylläkin toinen viestini täällä koskaan ja tuskin tapaamme:)


      • en voi sille
        Mieheltä naiselle kirjoitti:

        Tämä oli kylläkin toinen viestini täällä koskaan ja tuskin tapaamme:)

        mitään, että viestini osui sun viestin alle.Ja mun viesti tuskin oli sulle, vaan eräälle, joka täällä viihtyy eri nimimerkkien takana..


      • Hienoa.

        Ja niin kaikkien tämän lukeneiden naisten sydämissä syttyi pieni toivon kipinä. Jos ei muun niin sen vuoksi, että miessukupuolesta löytyy helmiä. En ivaa. Tuo oli hyvä viesti varsinkin kasvokkain.


      • No laitahan
        en voi sille kirjoitti:

        mitään, että viestini osui sun viestin alle.Ja mun viesti tuskin oli sulle, vaan eräälle, joka täällä viihtyy eri nimimerkkien takana..

        viestisi oikean kohtan, ettet vieraille riehu.
        Hallittavissa ja opeteltvissa oleva asia, eikä edes vaikeaa ;)


      • Opettele sinä
        No laitahan kirjoitti:

        viestisi oikean kohtan, ettet vieraille riehu.
        Hallittavissa ja opeteltvissa oleva asia, eikä edes vaikeaa ;)

        vaikka kirjoittamaan..


      • 2??8

        Tunnen samoinkuin yllä, mutta kätken sen. Naiseni tehnyt hyvin selväksi omat tunteensa, vaikka asiat olivat ennen toisin. Tunteilleni en vain voi mitään.


    • 4321

      En mitään. Oltaisiin vain hiljaa läsnä.

    • halatessamme

      Sanoisin ikävöineeni hulluna.

    • höh

      En sanois mitään,vaan painaisin huulet huulia vasten ja....(no en uskalla) ;)

      • Unelmaa.."

        Uskalla!


      • ikävissäni..

        Ajattelin ihan samaa, lämmin pusu hänelle..


    • Sanat on turhia

      Katsoisin syvälle silmiin ja toivoiin hänen ymmärtävän että sanat on turhia. Haluaisin hänen katseestani näkevän kuinka paljon häntä rakastan ja että kaikki väärinymmärrykset on unohdettu. Kävelisin häntä kohti ja halaisin pitkään ja hartaasti.

      • naisen ajatus

        Jos ei pysty sanomaan niin kaikki on turhaa, Väärinymmärrykset harvoin ovat turhia vaan taustalla voi olla tahallinen kiusaaminen.


      • Sanat on turhia
        naisen ajatus kirjoitti:

        Jos ei pysty sanomaan niin kaikki on turhaa, Väärinymmärrykset harvoin ovat turhia vaan taustalla voi olla tahallinen kiusaaminen.

        Avara sydän antaa senkin anteeksi


      • ed.
        Sanat on turhia kirjoitti:

        Avara sydän antaa senkin anteeksi

        kiusaamista ei pidä antaa anteeksi. Yleensä se vain jatkuisi jos suhde olisi tullut. Jos kiusaa silloin kun yrittää toiseen vaikutusta tehdä, se vain pahenee suhteessa. Narsisti on aina narsisti


      • Sanat on turhia
        ed. kirjoitti:

        kiusaamista ei pidä antaa anteeksi. Yleensä se vain jatkuisi jos suhde olisi tullut. Jos kiusaa silloin kun yrittää toiseen vaikutusta tehdä, se vain pahenee suhteessa. Narsisti on aina narsisti

        Meidän väärinymmärrykset muuta kuin kiusaamista.


      • ei yhteistä
        ed. kirjoitti:

        kiusaamista ei pidä antaa anteeksi. Yleensä se vain jatkuisi jos suhde olisi tullut. Jos kiusaa silloin kun yrittää toiseen vaikutusta tehdä, se vain pahenee suhteessa. Narsisti on aina narsisti

        Rakkaudella ja kiusaamisella ei oo mitään yhteistä. Omaa naista kun jokainen kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Jos siihen ei kykene, kannattaa unohtaa


      • Sanat on turhia
        ei yhteistä kirjoitti:

        Rakkaudella ja kiusaamisella ei oo mitään yhteistä. Omaa naista kun jokainen kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Jos siihen ei kykene, kannattaa unohtaa

        Ikäviä kokemuksia teillä. Väärinymmärrys voi johtia muustakin. Yhtään ilkeää sanaa ei välillämme ole vaihdettu, ilkeyden vo antaa anteeksi jos tietää syyt.


    • ....

      Pyytäisin anteeksi että välitän hänestä sanoisin että ymmärrän kyllä jos tunteet eivät ole molemminpuolisia.

    • : (

      Liukenisin äkkiä paikalta, koska olen hänen mielestään vastenmielinen.

    • ++++++++++++++++++++

      pussaisin ja rutistukseen ottaisin

    • Että tykkään susta.

      Todennäkösesti kuitenkin jotakin helvetin typerää ja hävettäisi koko loppupäivän.

    • t.mies vaan

      Sanoisin että uusi etuvarustus pukee sua. Paljon maksoi ja missä teetit

    • ja vikkelään

      Housut pois.

    • --r--

      Sanoisin että kehittele vaan niitä mielikuvitusnaisia. Meitä ei ole eikä tuu. Kysyisin vielä tuliko selväksi. Ja se halaus oli nolo eikä lainkaan kokemisen arvoinen

    • mut ei näy

      jos näkisin

    • dumdi dum

      Ei hän uskaltaisi olla minun kanssa kaksin ;)

      • Harvemmin viha-

        mielisen kanssa haluaa jäädä kaksin..


      • mistä arvasit

        Hui kauhia, pelottaa jo ajatuskin. ;D


    • Sanoisin jotta:

      Hhmmmmmmmmmmmmmmmmm....

      Että mukavaa, että hän on lähelläni.
      Että olen kaivannut hänen tuoksuaan.

    • senkin hurmurini

      Sanoisin että miksi ihmeessä hän on pitänyt mua näin kauan ikävissäni mutta sitten sanoisin myös että ihanaa kun nyt olet siinä, haluaisin olla tässä ikuisesti

    • Joku muu kuka

      Sait mitä halusit. Onko kivaa olla narsisti? Vähän niinkuin Dexter Morgan -kun Doaks pääsi hänen jäljilleen, Dexter oli erittäin taitava osoittaakseen, että Doaks oli hullu -ei hän! :D

      Ja sai oikein hienosti Doaksin näyttämään syylliseltä kaikkeen! Vähän sieltä täältä ärsyttämällä :D

      http://www.youtube.com/watch?v=vHDgH2ZmdNk

      • 015

        Sehän menee elämässä näin. Samat ongelmat jokaisella, mutta joku surkimus ei osaa vain hillitä itseään, menettää hermonsa ja saa näin kaiken paskan itselleen. Samallakun muut tyytyväisenä hykertelee ja leikkii kuin mitään ei ole koskaan tapahtunut. Se vaan suuttui?!?!?!


    • jaahas hmmmm

      En osaa sanoa.
      Luulen että se tulisi suoraan sydämmestä sillä hetkellä, eli sen näkee sitten miten käy kun tunteet on lupa päästää valloilleen.

    • Annan periksi,

      luovutan nyt. En voi enää katsella tekemättä mitään. Sama toistuu, silmät vielä kostuvat sinua ajatellessa, ääni murtuu. Lopulta teet niin, teet sen aina minulle. Lähellä olevaan sattuu. En voi salata sitä, enkä halua sinulle näyttää, haluaisin vain halata viimeisen kerran, silittää ohimollesi suukon ja mennä luotasi pois.

    • telepatiaa

      Kaikesta huolimatta tunnen olevani etuoikeutettu, että se olet juuri sinä.

    • 2+10

      Varmaan asialinjalla mentäis, vaikka muutakin asiaa olis. Silmissä lukee muut ajatukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe