Top Gear

jössessöö

18

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realiteetit kehiin

      Top gear edustaa todellista asiantuntemusta eikä kumartele isojen mainosrahojen jakajia niinkuin suomalainen autolehdistö. Top gear laukoo reilusti tosiasiat.
      MInne jäivät listalta Suomessa myytävät "huippumerkit".
      Vihdoinkin on oivallettu Dusterin merkitys edullisena kulkuvälineenä.
      Dusterin omistajalla on itsetunto kohdallaan eivätkä he tarvitse "sen" jatkeita.

      • ihanaa...

        On sulla niin iso?


      • siinä kylmää faktaa

        Viihde ohjamahan tuo on parhaassa mielessä. 90% on pelkkää huumoria ja ironiaa ja joskus jopa asiaa tuon viihteen ohessa.


    • Visva-Valtteri

      Aika erikoista "ihastua" mokomaan romukasaan !

      Ei taida olla kaikki palaset kohdallaan Top Gearin porukalla?

      • kiujyhyi

        Top gearin hemmot ymmärtävät laadun päälle. Toista kuin ennakkoluuloiset skodakuskit, jotka täällä kirjoittelevat hölmöyksiä.


      • mitä ihmettä
        kiujyhyi kirjoitti:

        Top gearin hemmot ymmärtävät laadun päälle. Toista kuin ennakkoluuloiset skodakuskit, jotka täällä kirjoittelevat hölmöyksiä.

        Tarkoittaa lause "Toista kuin ennakkoluuloiset skodakuskit"
        Haluatko että tuo loppulause toistetaan?


      • rapid rimpula
        mitä ihmettä kirjoitti:

        Tarkoittaa lause "Toista kuin ennakkoluuloiset skodakuskit"
        Haluatko että tuo loppulause toistetaan?

        Tulihan se toisto sieltä.... "skodakuskit, jotka täällä kirjoittelevat hölmöyksiä."


      • ei ei
        rapid rimpula kirjoitti:

        Tulihan se toisto sieltä.... "skodakuskit, jotka täällä kirjoittelevat hölmöyksiä."

        Kyllä se tuli sieltä, kun itse juuri toistit


    • Tojotero

      Minusta Duster näyttää ihan oikealta maasturilta! Ainoa mikä mietityttää, on jälleenmyytiarvo? Tekniikka ehkä kuitenkin pelaa kun on Nissanilta, niin luulen? Mielenkiintoa varmasti juuri tämä malli herättää monissa. Itse ajanut aina Toyotalla, mutta ehkä saatan tulevaisuudessa kokeilla muitakin.

      • 17+17

        Vuoden 2011 mallin myyntihinta näyttää pyörivän 15.000 - 18.000 kieppeillä. Ajomäärät n. 100.000 - 150.000 km. Harvoin myynnissä.
        En muista 2011 mallin hintaa uutena.
        Olen tyytyväinen omaan Dusteriini.


    • hinnat

      2011 Mallin hinnat on 12000-15000 ainakin nettiautossa.

    • LUUSTERU

      Joillekin riittää busteri. Tuota en ostaisi. Auto edustaa minulle muutakin kuin liikkumista paikasta toiseen. Näin on jämpti.

    • onko kuinka pieni?

      Elikkäs auto on sinulle jatke......heheeheheeheeheh

      • uuuh!!!

        Kuinka iso sulla sit on?


    • ?????????

      Riittävä, voin hyvin ajaa Dacialla.

    • hmmm.

      eli just ihana ;)

    • ei olla ongelma

      Dacialla ajaa ryhdikkäät, aikuiset ihmiset, joiden ei tarvi esittää muuta kuin mitä he todellisuudessa ovat. Naurattaa sellaiset, joilla pitää olla 2 bimmeriä pihassa vaikka on omakotitalostakin velkaa vielä reilut 300.000 €.

      • mita?

        Eiko sinula ole mitaan onkelmia? Naurako sina muile ihmisile?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe