S/T PPSH41

SpermaPoika

Kokemuksia kyseisestä aseesta?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softerikopteri

      Linkki ois kiva koska näkyis tehot ja hinta
      en googleta koska en tiedä mietä kaupasta aiot hankkia sen

    • softerikopteri

      Linkki ois kiva koska näkyis tehot ja hinta
      en googleta koska en tiedä mietä kaupasta aiot hankkia sen

      • huehuehue666

        Kysyttiin kokemuksia, eikä sinun mielipidettäsi jostain kaupasta.


    • softerikopteri

      no mistä mä tiiän jos jollaki kaveril o se ja oon kokeillu jos en tiiä ees milt se näyttää. tähä vois käyttää googlee mut ei oo motii ny

      • asdasfuck

        No pitäshän nyt tuommonen pyssy tietää..hieman "saman näköinen"kuin suomi konepistooli


      • huehuehue666

        No mistä sinä sitten tietäisit yhtään mitään muutakaan, jos et tiedä miltä se edes näyttää.


    • SpermaPoika

      Oikeastaan se hän on kopioitu meiltä :) Aikoinaan suomalainen hyppäsi venäjän puolelle suomipistoolin piirustukset kainalossa. Ei oo ihme jos ei tunne asetta. Moni lapsonen raiskaa modermi aseita.

      • softerikopteri

        No anteeks ny jos ei 1900 alkupuoliskon aseet paljoo kiinnosta
        ja ei oo tainnu kokemuksista tulla mitään kommenttia keneltäkään


      • huehuehue666
        softerikopteri kirjoitti:

        No anteeks ny jos ei 1900 alkupuoliskon aseet paljoo kiinnosta
        ja ei oo tainnu kokemuksista tulla mitään kommenttia keneltäkään

        Saat anteeks kunhan pidät turpas jatkossa kiinni, jos et mistään mitään tiedä.


      • voivitunnykypaskat
        huehuehue666 kirjoitti:

        Saat anteeks kunhan pidät turpas jatkossa kiinni, jos et mistään mitään tiedä.

        Jaa en tiedä että onko enää alkupuolella kp/31 tehtiin 1931 ja ryssie versio n. 10vuotta to jälkee. Mutta mitä goiglesta löyty ni vaikee virittää ja paska hoppikumi.


      • huehuehue666
        voivitunnykypaskat kirjoitti:

        Jaa en tiedä että onko enää alkupuolella kp/31 tehtiin 1931 ja ryssie versio n. 10vuotta to jälkee. Mutta mitä goiglesta löyty ni vaikee virittää ja paska hoppikumi.

        Et sitten saa anteeks. Noh... Toivottavasti on ees kovis olo nyt.


    • SpermaPoika

      No tuohon voin vastata että jousen vaihto onnistuu 2minuutissa.

      • softerikopteri

        Jooh no mulle 1900-luvun alkupuolisko on 1900 - 1950 ja loppupuoliskon voitte vaikka arvata. Ja mä en toho svd juttuu oo vastannu et kiva sille joka on mun nimee käyttäny. En oo jaksanu rekisteröidä


    • kfifei

      Ja kaiken lisäks orkkis ak on suunniteltu 46 että onko sekin semmottee saatanan vanha piilukkokivääri?

    • 2+17=18

      softerikopteri yrittää vaa pelastaa nahkaas... eipä onnistu skidi, eip....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe