nuorten naisten jalat

hyi helvett.....

Kolme ehkä 18-20 vuotiasta pissistyyppistä nuorta naista olivat tälläytyneet vimpan päälle. Satuin näkemään neitosten jalkaterät. Jessus sentään. Kynnet pitkä ja likaa alla. Känsiä ja kovettumia. Sekä ihan sairaan likaiset. Jalan koko varmaan 39-40. Naiselliset ja kauniit? Muuten ollaan niin omasta mielestään fiiniä ja vilmaattista mutta jalat kuin juopolla katuojassa.

30

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah!

      No sinä sitten ilmeisesti muuten ruma ja katkera eukko, mutta jalat kondiksessa? Tiedätkö että se kokonaisuus ratkaisee, harvalla on mitään niin vahvaa fetissiä että se ajaa kaiken muun ohi. Tyttösten ei muuta siis tarvi kun käydä vaan pedikyyrissä niin on kaikin tavoin tip top, mutta sulla ei taida auttaa oikein mikään... Surullistahan se. Koita kuitenkin olla tukehtumatta tuohon katkeruuteesi - se ei ainakaan ole viehättävä ominaisuus naisessa. :)

      • aloittaja mies

        Olen kylläkin mies. Kyllä naisen pitää muustakin huolehtia kuin että naama on pakkelissa ja muotivaatteet yllä. Ei ole fetissiä. En vaan pidä likaisista ihmisistä.


      • Hah!
        aloittaja mies kirjoitti:

        Olen kylläkin mies. Kyllä naisen pitää muustakin huolehtia kuin että naama on pakkelissa ja muotivaatteet yllä. Ei ole fetissiä. En vaan pidä likaisista ihmisistä.

        No et varmana ole mies! Mies ei tuohon tyyliin kirjoita kun sinä. Olet vaan ruma ämmä ja katkerana päästä varpaisiin syynäsit nuoria ja kauniita tyttöjä ja yritit löytää jonkun epäkohdan että "ha, haa! Ei ne olekaan täydellisiä!" että pääset buustaamaan surkeaa itsetuntoasi. Tytöt on todennäköisesti viettäneet kivan ja rennon kesän. Sipsuttaneet kauniissa kesähepenissä avojaloin, niin on vähän päässyt jalat likaantumaan... Ei ketään täyspäistä inhota noin paljon vähän likaiset jalat, ne saa pestyä. Sulle taas ei taida mikään auttaa. Koita nyt kuitenkin olla tukehtumatta tuohon katkeruutees, jooko? :)


      • aloittaja mies
        Hah! kirjoitti:

        No et varmana ole mies! Mies ei tuohon tyyliin kirjoita kun sinä. Olet vaan ruma ämmä ja katkerana päästä varpaisiin syynäsit nuoria ja kauniita tyttöjä ja yritit löytää jonkun epäkohdan että "ha, haa! Ei ne olekaan täydellisiä!" että pääset buustaamaan surkeaa itsetuntoasi. Tytöt on todennäköisesti viettäneet kivan ja rennon kesän. Sipsuttaneet kauniissa kesähepenissä avojaloin, niin on vähän päässyt jalat likaantumaan... Ei ketään täyspäistä inhota noin paljon vähän likaiset jalat, ne saa pestyä. Sulle taas ei taida mikään auttaa. Koita nyt kuitenkin olla tukehtumatta tuohon katkeruutees, jooko? :)

        Tämä tapahtui viime talvena.


    • Ei Hyvänen Aika.

      Voihan elämä. Ihan tulit siitä sitten tänne kirjoittamaan.. Huoh.

    • ******

      Mä arvasin että sä kirjoitat mun jaloista kun oli sandaalit jalassa.

    • lopeta jo

      Eikö sulla oo ketään ihmistä tai muuta tekemistä kun aina roikkua palstalla arvostelemassa ihmisiä. Voi pientä sielua

    • koolm27smies

      Kolme ehkä 18-20 vuotiasta pissistyyppistä nuorta naista kontillaan
      mun karhuntaljalla olis ihan bueno. Tämä tipsinä.
      En siis ole toi ällö rageeva hh btw

    • Lättäkoipi

      Onko jalan koko 39-40 täydellinen turn-off?

      Pidän jaloistani huolta ja ne ovat siistin näköiset, kynnet lakatut ja hyväkuntoiset. Muutenkin olen hoikka 166/48 ja pitkähiuksinen ja pidän ulkonäöstäni huolta....Mutta jalan koko (39,5) hävettää vimmatusti. Sit ne sattuu olee viel vähä lättänät. Kattooko ihmiset oikeesti että "hyi tol on kauheen iso jalka!" Vai kuvittelenko turhia? Tuntuu, että yleisin koko on 37, niin tunnen itteni rumaksi isojalaksi. Ja harmittaa, kun tolle ominaisuudelle ei voi mitään!

      • aloittaha mies

        Naiselle ei sovi iso jalka. 36-37 sopiva.


    • kesävarpaat ok

      Höpsistä ap jorinoille..Jalan kokoon ei voi vaikuttaa.Sinä varmaan tepastelet 38 miehenä?--- NO jalkojaan voi hoidattaa ja hoitaa itsekin rasvaamalla ja varoen raspaamalla.Liika raspaus kasvattaa ihoa vaan lisää. Sulla lienee oikeat ongelmat elämässä oleet mitätöntä tasoa..vielä..

      • aloittaja mies

        Ei ole 38.


      • Hah!
        aloittaja mies kirjoitti:

        Ei ole 38.

        Sinä et ole mies. Voit lopettaa trollaamisen, koska kaikki näkee läpi. Tyhmä ämmä... :D


      • aloittaja mies
        Hah! kirjoitti:

        Sinä et ole mies. Voit lopettaa trollaamisen, koska kaikki näkee läpi. Tyhmä ämmä... :D

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa vai mitä? Enkä myöskään pidä kaltaisistasi naisista. Kukapa pitäisi?


      • shh..
        aloittaja mies kirjoitti:

        Ei ole 38.

        Takuulla on! aivojesi koko lienee pientä kokoa..


      • Hah!
        aloittaja mies kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa vai mitä? Enkä myöskään pidä kaltaisistasi naisista. Kukapa pitäisi?

        Joo, joo ämmä... Yritä kääntää vajakki asiat ylös alasin, ei tule onnistuun. Kukaan oikea heteromies ei edes osaa arvioida naisen kengännumeroa eikä se kiinnosta jos ei ole mikään luonnonoikku nainen kyseessä jolla selkeästi valtavat jalat - isommat kun kellään muulla, jos ei ole mitää fetissiä ja sanot ettei sulla ole. Kysyin siskoilta mikä niiden kengän numero on ja molemmilla 39 enkä kyllä isoksi heidän jalkojaan sanois. Kukaan oikea heteromies ei kiinnitä muutamaan känsään ja pitkiin kynsiin mitään huomiota, jos edessä on kauniita nuoria naisia. Kukaan oikea heteromies ei hauku pissikseksi nuoria naisia, joilla on oikein meikkiäkin ollut naamassa! Ai helvetti mitä vajakki paskaa jauhat! Kenenkään oikean heteromiehen mielestä kauniin nuoren naisen naisellisuus ei ole kengän numerosta tai vähän likaantuneista jaloista kiinni, eikä sano että "naisellistako" vai miten vajakki lortto asian ilmasitkaan... Älä nyt viiti enää valehdella. Miks et voi myöntää olevas ruma ja katkera emakko, jossa ainut ei ruma kohta on jalat. Jalat joita kukaan normaali heteromies ei ees katso! :D Koita nyt olla jo tukehtumatta tuohon katkeruutees emakko! :)


      • mulla 39, oon 173cm
        Hah! kirjoitti:

        Joo, joo ämmä... Yritä kääntää vajakki asiat ylös alasin, ei tule onnistuun. Kukaan oikea heteromies ei edes osaa arvioida naisen kengännumeroa eikä se kiinnosta jos ei ole mikään luonnonoikku nainen kyseessä jolla selkeästi valtavat jalat - isommat kun kellään muulla, jos ei ole mitää fetissiä ja sanot ettei sulla ole. Kysyin siskoilta mikä niiden kengän numero on ja molemmilla 39 enkä kyllä isoksi heidän jalkojaan sanois. Kukaan oikea heteromies ei kiinnitä muutamaan känsään ja pitkiin kynsiin mitään huomiota, jos edessä on kauniita nuoria naisia. Kukaan oikea heteromies ei hauku pissikseksi nuoria naisia, joilla on oikein meikkiäkin ollut naamassa! Ai helvetti mitä vajakki paskaa jauhat! Kenenkään oikean heteromiehen mielestä kauniin nuoren naisen naisellisuus ei ole kengän numerosta tai vähän likaantuneista jaloista kiinni, eikä sano että "naisellistako" vai miten vajakki lortto asian ilmasitkaan... Älä nyt viiti enää valehdella. Miks et voi myöntää olevas ruma ja katkera emakko, jossa ainut ei ruma kohta on jalat. Jalat joita kukaan normaali heteromies ei ees katso! :D Koita nyt olla jo tukehtumatta tuohon katkeruutees emakko! :)

        Paris Hiltonin kengänkoko on 43.

        Hyvin on miehiä sillä piisannut, vaikka tuo on jo aika iso jalkaterä.


    • Kevytkenkäinen

      Nuoret tytöt eivät vielä tiedä eivätkä tajua millainen terveyspointsi jalat ja jalkojen kunto on. Siinä iässä ne ovat vielä kevyet 'pienillä' vioillakin, niillä, jotka sitten iän myötä alkavat vaikuttaa myös muuhun terveyteen, jaksamiseen ja kulkemiseen.

    • yks teinityttö

      Oletko aloittaja Tiina Eteläpohjanmaalta? aikamoinen narskujuoruaja tämä nainen huh! ja kateellinen nuorille naisille!

      • kaunisjalka

        Oikein osasit maantieteellisesti kertoa missä Suomen ainut narskujuoruaja on? Korkeampaa älykkyyttä täytyy myöntää kun osaa ihan käden käänteessä vieläpä diagnoosin tehdä. Hoitakaa jalkojanne niin ei tarvitse mussuttaa.


    • Selvä tapaus.

      "Neitosten", "fiiniä ja vilmaattista" ja "naiselliset ja kauniit?" Eipä ole kyllä miehen käyttämää kieltä nuorista naisista puhuttaessa. Kyllä tuon on kirjoittanut joku elähtänyt vanha eukko. Keski-ikäinen tai keski-ikäistyvä lihava emakko, tai sellainen kuiva ja rupsahtanut harppu. Joka tapauksessa katkeran ja ruman "parhaat päivänsä nähneen" naisen kirjoittelua ihan selvästi.

    • vihaankatkeruutta

      itselläsi luultavasti vielä hirveemmät=D

      • en vihaa ketään

        Hae apua. Sun lapselliset vihanpurkaukset menevät jo yli normaalin ihmisen ymmärryksen. Jaksaako sua ylipäätään kukaan oikeassa elämässä kuunnella? Jos jaksais ei tarvitsisi täällä levitellä säälittäviä viestejä. Viha, se myrkyttää vain itsesi vai luuletko että ihmiset jaksaa muutakuin nauraa sulle? Nauru se pidentää ikää. Mutta ei teeskennely sellainen.


    • Liian nuoriako?

      Oletkohan erehtynyt hieman iästä? Sillä meidän teinit kävelivät koko kesän ilman kenkiä.. ..ja jalat olivat varmasti mustat.Niin siellä muuten nää teinit pukeutuu viimesen päälle .. ..kengät vaan hankaa aina liikaa... :)

    • Bigfoot400

      Minun jalan koko on 40-41. Olen nainen. Löydän äärimmäisen harvoin hyvin istuvia korkokenkiä, joka harmittaa, koska olen aika lyhyt. Minulla on myös leveät ankan jalat. En käy pedikyyreissä, koska en viitsi tuhlata rahojani moiseen (en tuomitse niitä, jotka tuhlaavat, mutta itse olen opiskelija). En edes viitsi viedä jalkojani kosmetologille tai millekkään jalkahoittajalle, koska minulla on jalanpohjassa pikkurillin pään kokoinen syvä haava arpi jutska, josta lähtee satunnaisesti nahka, kun käyn esim saunassa.. Se tuli, kun olin 3 vuotta sitten rannalla ja juoksin paljain jaloin pystyssä olevan katkotun puun yli ja siitä seurasi joku ihme syvä haava, joka ei ole koskaan parantunut. Se näyttää joltain känsältä ja on visto, mutta jos nyt en miehille kelpaa sen vuoksi, että miulla on isot jalat ja pieniä virheitä niin siinä on miesten oma häviö, jos niin pinnallisia ovat.. Ja tietenkin auttaa myös se, ettei minun jalkoja tarvi nuolla tai pelätä, että haluaisin tehdä jonkun footjob jutun, kun tuntuu, etten jumpasta uskalla käydä ilman sukkia. Kiitos nyt taas helvetisti tällekkin urpolle, joka ei tajua, ettei jalan kokoa voi eikä tarvitsekaan muuttaa. Ehkä silloin on miehessä vika jos ei tunne itseään miehekkäksi naisen vähän isompien jalkojen vuoksi. Tehdään vain naisista entistä huonomman itsetunnon omaavia ja haukutaan isot jalat ja ditten kun joku jonain kauniina päivänä leikkauttaa itselleen pinemmät jalat niin tuomitaan hänet sitten turhamaisuudesta ja selitetään, että ne on ne lehdet ja telkkari, jotka sitä huonoa itsetuntoa tuo! -olen sanonut sanottavani kiitos.

      • -m26-

        No et todellakaan menetä mitään sellaisissa idiooteissa, jotka naisen jalkoja arvostelevat! Hyvänen aika, ainakin mun mielestä koon 40-41 jalka on hyvinkin siro, sillä itse ostelen kokojen 45-46 kenkiä. :D


      • 2+7

        No kun tuo aloittaja ei ole mies vaan nainen. Ilmeisesti ainut "kaunis" asia hänessä on jalat, ja häntä närästää kun se ei ole mikään piirre, jota ensimmäisenä jos edes viimeisenäkään katsotaan naisessa. Eiköhän se ole kokonaisuus joka ratkaisee.


    • Jauhkiainen

      "Satuin näkemään neitosten jalkaterät. Kynnet pitkä ja likaa alla. Känsiä ja kovettumia. Sekä ihan sairaan likaiset. Jalan koko varmaan 39-40."

      "Tämä tapahtui viime talvena."

      Eli olet jalkafetissi. Muuten et noin tarkkaan katsoisi neitokaisten jalkoja. Myönnän - minäkin olen jalkafetissi. Silti en arvostele kovin herkästi kenenkään jalkoja. Päin vastoin ihailen niitä.

      Miten muuten satuit talvella näkemään noin tarkasti jalat? Röntgenkatse?

      Ja mitä ihmeen pahaa on 39-40 kokoisissa jaloissa? Ilmeisesti liian pienet, jotta voisit lainata heidän kenkiään. Valitettavasti kaikilla naisilla ei ole 42-43 kokoisia jalkoja.

    • tavalliin miäs

      Paljaat jalat sisänsä eivät kiinnitä huomiota. Pohkeissa olevat tatuoinnit näyttävät ikävä kyllä aina pahoilta suonikohjuilta.

      • Anonyymi

        Kunnon kaupasta löytää jokainen kunnon kengät,ei mistään tilailemalla löydä kuin sattumaltajotian ja jositse tietää mikä käy niin se eriasia.
        Monesti on korkokengät valittu vaan koronpituuden ja värin/mallin perusteella.
        Ovat joko liian tiukkoja jalkaan tai väljiä etä meinaavat pudota jo kävellessä,ei hyvä eikä näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3421
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      176
      1468
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1122
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe