Poikamaiset tytöt!

Kiusattuernu

Ku oon ite tyttö mut hiustyyli on vähän ananaksen tapanen ja vaatteet 'poikamaisia' niin jos joku muukin käyttää samaa 'tyyliä' niin kiusataanko teitä/ katsotaan vinoon yms? Koska moni tekee mulle niin.

5

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xx:)xX

      Sama-.- Mulla ei oo kovin pitkät hiukset ja poikamainen muutenkin niin suunnilleen puolet tyypeistä kattoo vinoon tai kysytään siit. Kysyn aina vaan että mites se noin paljoa kiinnostaa? Hiljaseks on menny :D
      Kiusaamist ei ole... (Vielä?)

      • 16v jätkä

        Poikamaiset tytöt on ihanii! Kaikki mun tyttöystävät on ollu poikamaisii.
        Hauskin oli se, kun yks oli meillä ekaa kertaa kylässä, niin mun faija luuli sitä pojaksi, mut ihmetteli, et minkätakii sillä oli rintaliivit päällä.


    • ylpeästipoikatyttö

      Ite oon kans poikamainen tyttö :D ja koulussa siit on tullu kommenttia ja välillä tuntuu et ihan sama mis liikkuu nii tuijotellaan ja välillä huudellaankin. Olin tos pari päivää sit kaupas ja mun takana oli kolme teinityttöä ja kuulin kun yksi heistä sanoi "onkohan toi homo". Ja välillä ihmiset saattaa hämmentyy et kumpaa sukupuolta oon ja aika usein mua luullaan jätkäks mut otan sen kohteliaisuutena jos näytän jonkun mielestä jätkältä :D Mut kannattaa kyl vaan olla ihan reilusti oma itsensä. Mun mielest sellaset jotka kiusaa tai kattoo vinoon yms. on lapsellisia. Mua kyl ärsyttää se et pitää kysellä et "ootko sä lesbo?" koska se et on poikamainen tyttö ei tarkoita automaattisesti sitä et olis lesbo.

      • ihmeihmistyttö

        Ilman meikkii ja hiustyyliäni kasvoni ovat samantapaiset kuin isällä. Poikamaiset. En meikkaa paljoo ja tälleen, joskus sit koulussa saatetaan sanoo transuks jne. En mä sitä niin vakavasti ota, jos ei ole muuten jo paska olo. Pukeudun joskus melkeen muodin mukaan (mustat pillifarkut, huppari) toisinaan sit laitan mekon tapaisia vaatteita, ja joskus jotain omaa tyyliä. (Sinivalkoiset/mustavalkoiset raitapaidat, farkkuliivit, perus farkut, ei kuitenkaa pillit, erikoisemmat hupparit, t-paidat jollain jännillä painatuksilla... jack sparrow-tyyppiset kauluspadat, ja niihin sopivat liivit) Kaiken kaikkiaan se vaihtelee paljon. En taida sopia tyttömuottiin kiinnostuksien kohteiden tai ulkonäön perusteella :D eikä se haittaa ollenkaan. Se, että on liikkumavaraa pukeutumisessa ja meikeissä ylipäätään, on hyvä asia.


    • 15v otakutyttö

      En oo kuullu ku vaan pari letkautusta hiuksiin liittyen, mua tuijotetaan kyllä muutenkin.. ;P
      Just niitä et "ai kato mä luulin sua pojaks..!!" *räkäistä naurua päälle* Mut siihen toimii parhaiten jos lähtee 'flirttailemaan' niille, siis jos ne on tyttöjä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe