Peittojakelu

Lehdetön

Kymen Sanomat ilmoitti s-postiin, että täyspeittojakelu on jälleen pe 15.8. Normaalin levikin lisäksi lehti jaetaan jokaiseen lalouteen Pyhtää, Kotka, Hamina ja Virolahti.
Ilmoituksessa oli myös edelliset jakelut 14.2, 15.4 ja 27.5, mutta Karhulaan ei ainakaan tullut minulle eikä viereiseen taloon. Ilmeisesti Karhulaa ei ole pakkoliitetty Kotkaan 70-luvulla.
Seuraavat peittojakelut ilmestyy 19.8, 17.10, 26.10 ja 26.11 Saa nähdä tuleeko?
Jakaja nimittäin saa lisäkorvauksen silloin, kun peittojakelulehdet jaetaan.
Minulle tuli aikoinaan Kymen Sanomat, mutta oli pakko lopettaa tilaus, koska lehden jakelussa oli jatkuvasti häikkää. Vuosimasku on todella kallis. Soittelin jatkuvasti, että mikä mättää, kun lehti ei saapunut, niin sieltä vastattiin aina, että olemme pahoillamme. Mitä, se auttaa jos on pahoillaan, kun ei kuitenkaan mene jakeluun. Kymen Sanomissa on hälläväliä asenne.

16

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadetön

      Eihän se harmita kun köyhää mut eläm on-.

      • lekurin määräys

        Älkää aina valittako, menkää vaikka kävelylle.


    • Itkuraivari

      Ei Karhula olekaan Kotka, vaan Karhula, sanoohan sen nimikin. Katkera kymiläinen näkee Postinkin toimissa salaliiton Karhulaa vastaan.En arvannut, kun takaisin muutin, miten vastenmielistä porukkaa seudulla nykyään asuu.

    • Isän tyttö

      Karhula, niin rakas synnyinseutuni.
      Hämeessä kun asun nykyään.
      Kaipuu on ikuinen Kymenlaaksoon, Kaunissaareen, Kymenjoki mikä näkyi olohuoneemme ikkunasta, voi sitä ihanaa lapsuutta.
      Olette ihania ihmisiä ja olen ylpeä että vanhassa vaaleanpunaisessa ajokortissani lukee kohdassa syntymäkunta: KARHULA koska se on myöskin isäni synnyinkunta missä hän eli lapsuudensa, näki sodan , pommitukset Kotkassa jne.

    • Hovila-Turvala

      Syntymäpaikan kohdalla lukee:KYMI. Ja ajokorttini on ns.rekkakortti,jonka sai kun suoritti kuorma-auton ajokortin. Metriäkään en ole rekkaa ajanut.

      • Isän tyttö

        Kymi oli ensin ja sitten tuli Karhula.
        Terveisiä Helilään mikäli siellä päin kuljeskelet ja ostelet possoja.
        1960-luvulla ihana rouvas henkilö niitä paisteli Karhulan torilla, rapeita, kuumia täynnä omenasosetta. Nam. Tulen käymään ja niitä syömään. Niitä tehdään Kotkassa nykyään ja tuodaan tori päivinä Karhulaan, tästä olen ottanut selville.
        Hymyillään torilla :)


      • pos so
        Isän tyttö kirjoitti:

        Kymi oli ensin ja sitten tuli Karhula.
        Terveisiä Helilään mikäli siellä päin kuljeskelet ja ostelet possoja.
        1960-luvulla ihana rouvas henkilö niitä paisteli Karhulan torilla, rapeita, kuumia täynnä omenasosetta. Nam. Tulen käymään ja niitä syömään. Niitä tehdään Kotkassa nykyään ja tuodaan tori päivinä Karhulaan, tästä olen ottanut selville.
        Hymyillään torilla :)

        ..jaa että kotkassa tehdään ja tuodaan sitte karhulaan toripäivänä, hmm... olkoon asia sitte niin... heh heh..


    • untuvauni

      Onko ne ihan untuvapeittoja, joita jaetaan? Tarvisin tuplaleveän.

    • Teveko

      Kestotilauksen hinta on ihan kohtuullinen. On kiva lukea KTP.stä ja sen kannattajista.

      • Kuolinilmoitukset

        Urheilu ei ketään kiinnosta varsinkaan KTP:n pelien tulokset tms.


    • Jakaja55

      Omakotitaloalueella on persemäistä jaella lehtiä peittojakelun aikaan, kun on päiväpostilaatikoitä, aamulehtilaatikoita, laatikoita ja lootia. Jokaiseen kun alat tunkemaan tietämättä kenen laatikko kyseessä, loppuvat lehdet jo muutaman kadun jälkeen, eikä oikeille maksaville asiakkaille lehtiä enää riitä. Joten risaperseet, olkaa hyvä ja tilatkaa se lehti jos lukea haluatte!

    • Punatiilipinta

      Tasakattoiset aittakorpelaiskodit ovat ihquja. Tykkään.

    • Suomenmieli

      No voi jumalauta, oikeasti, kehtaako joku saatanan ääliö vinkua ilmaisen lehden perään?

    • Anonyymi

      Jeps jakaja saa 5snt per lehti ja niitä lehtiä on yhdelle jakajalle 1000kpl. Mene itse itsellesi jakamaan jos niin paljon ilmainen lehti himottaa.

      • Anonyymi

        Sunnuntai paperilehti, ei tule laatikkoon enää kuukauden päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntai paperilehti, ei tule laatikkoon enää kuukauden päästä.

        Paperilehti on aina vanhentunut nettilehteen verrattuna eikä nettilehteä tarvitse hakea laatikosta. Turhaa jätepaperiakaan ei tule, mutta punaniskat lukevat paperilehteä, maksavat käteisellä, ajavat bensakäyttöisellä ahtamattomalla aasialaisella manuaalilla ja vihaavat Sanna Marinia. Näin takapajulassa Kotkassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe