Kauniita naisia

katsomossa

Juutalaiset naiset ovat yleensä kauniita. Erityisesti silmät ovat kauniit :) Israelin lomalla heitä näkee, mutta eivät taida kiinnostua meikäläisistä.

Vai onko muita kokemuksia?

200

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomossa

      Onko Israelissa lomailleita? Miten suhtaudutaan tälläiseen tapakristittyyn naisten keskuudessa? Hakeeko juutalaiset naiset vain juutalaista seuraa? Miten voisi lähestyä vai voiko?

      Asiallisesti näitä kysyn.

      • Mielenkiintosta tiet

        Herää myös kysymys sitä onko Israelin juutalainen nainen ja palestiinan arabin kanssa avioliittoon suhtaudutaan?


      • aaroninparta
        Mielenkiintosta tiet kirjoitti:

        Herää myös kysymys sitä onko Israelin juutalainen nainen ja palestiinan arabin kanssa avioliittoon suhtaudutaan?

        En tiedä,uskoisin Tel Avivissa mahdollinen länsirannan siirtokunnassa ei.Toisin päin arabi nainen ja juutalainen mies,nainen kunnia murhattaisiin.


      • Realisti nnn

        Riippuu siitä kuinka paljon sulla on rahaa ja valtaa.Atleettinen vartalo ja hyvä ulkonäkö ovat plussaa tietenkin.
        Jos nainen on ruma, köyhä ja yksihuoltaja niin sulla on hyvät mahdollisuudet jopa avioliittoon saakka. Muuten sulle taitaa ratketa illan maksajan rooli ja sitten goodby
        Toki yhteinen kieli pitää löytyä.Käsimerkit eivät aina auta.


      • ei voi sanoa

        Riippuu naisen vaksumuksesta - ihan kuten muuallakin maailmassa paitsi muslimimaissa.


      • katsomossa
        Realisti nnn kirjoitti:

        Riippuu siitä kuinka paljon sulla on rahaa ja valtaa.Atleettinen vartalo ja hyvä ulkonäkö ovat plussaa tietenkin.
        Jos nainen on ruma, köyhä ja yksihuoltaja niin sulla on hyvät mahdollisuudet jopa avioliittoon saakka. Muuten sulle taitaa ratketa illan maksajan rooli ja sitten goodby
        Toki yhteinen kieli pitää löytyä.Käsimerkit eivät aina auta.

        Rahaa on riittävästi, vallasta en nyt tiedä. Vartalo on ok, pituutta riittää, eikä ole kaljamahaa. Atleettinen on jo liikaa kehumista. Naama rehellisesti arvioituna keskinkertaista paremman näköinen. Hiukset on päässä ja vaaleat. Puhun sujuvasti englantia, mutta en ole mikään vitsin vääntäjä.

        Avioliittoasian näkee myöhemmin. Kaunista naista tosiaan ajattelin, kauniit silmät on ainakin ehdoton:)

        Miten se lähestyminen ja missä parhaiten, baarissako? Pitäisikö heti tarjota jotain? Tietenkin illan syötävät ja juotavat tarjoaisin, en naiselta alkaisi rahaa pyytämään.


      • katsomossa
        ei voi sanoa kirjoitti:

        Riippuu naisen vaksumuksesta - ihan kuten muuallakin maailmassa paitsi muslimimaissa.

        Tarkoitatko vakaumusta? Ääriuskonnollisia ei tietenkään kannata lähestyä. Ilmeisesti muita voi? Ainakin näin ymmärsin edellisestä vastauksesta.


      • aaroni parka
        aaroninparta kirjoitti:

        En tiedä,uskoisin Tel Avivissa mahdollinen länsirannan siirtokunnassa ei.Toisin päin arabi nainen ja juutalainen mies,nainen kunnia murhattaisiin.

        kyllä sitä pelottaa,
        arabit,
        kommunistit,
        kertoo itselleen tarinoita,
        ei natsit ollut oikeistolaisia,
        juutalaisilla on oikeus tappaa...


      • sssaaaass
        katsomossa kirjoitti:

        Rahaa on riittävästi, vallasta en nyt tiedä. Vartalo on ok, pituutta riittää, eikä ole kaljamahaa. Atleettinen on jo liikaa kehumista. Naama rehellisesti arvioituna keskinkertaista paremman näköinen. Hiukset on päässä ja vaaleat. Puhun sujuvasti englantia, mutta en ole mikään vitsin vääntäjä.

        Avioliittoasian näkee myöhemmin. Kaunista naista tosiaan ajattelin, kauniit silmät on ainakin ehdoton:)

        Miten se lähestyminen ja missä parhaiten, baarissako? Pitäisikö heti tarjota jotain? Tietenkin illan syötävät ja juotavat tarjoaisin, en naiselta alkaisi rahaa pyytämään.

        Kannattaisi varmaan etsiä kohteita jo netin välityksellä ennen matkaa ,jolloin ei tarvitse luottaa pelkkään sattumaan.
        Baarit ovat hyviä ,rannat ja kahvilat.
        kannattaa tarjota jotakin siitä se lähtee ja sen jälkeen voi pyytää syömään.


      • katsomossa
        sssaaaass kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan etsiä kohteita jo netin välityksellä ennen matkaa ,jolloin ei tarvitse luottaa pelkkään sattumaan.
        Baarit ovat hyviä ,rannat ja kahvilat.
        kannattaa tarjota jotakin siitä se lähtee ja sen jälkeen voi pyytää syömään.

        Kiitos vinkeistä. Ranta olisi varmaan hyvä, pitäisi kai alkaa treenaamaan enemmän:) Netistä voisi tietysti katsoa etukäteen. Olisiko ehdottaa jotain deittisivustoa tmv?


      • Olen samaa mieltä. Juutalaiset naiset ovat todella kauniita jää suomalaiset ja arabit kauas. Ja siksi he ovat kateellisia heille.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Juutalaiset naiset ovat todella kauniita jää suomalaiset ja arabit kauas. Ja siksi he ovat kateellisia heille.

        Tässä on kaunis Juutalainen nainen

        https://www.youtube.com/watch?v=72QC8EGnxTw


      • aaroninparta
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Tässä on kaunis Juutalainen nainen

        https://www.youtube.com/watch?v=72QC8EGnxTw

        Myös Naomi Shemer tulkitsee hienosti laulun,Yeroshalayim Shel Zahav.Todennäköisesti pian Jerusalemin vapautuksen 1967 jälkeen.


      • aaroninparta kirjoitti:

        Myös Naomi Shemer tulkitsee hienosti laulun,Yeroshalayim Shel Zahav.Todennäköisesti pian Jerusalemin vapautuksen 1967 jälkeen.

        Tämä o nkyllä huomattavasti parempi

        https://www.youtube.com/watch?v=mBV34VpWAfs



      • girari
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kannattaa huomioida se tosi asia, että Israelin naiset ovat myös todella hyviä laulajia toisin kuin suomalaiset ja arabit vain rääkyy ei laula.

        Ja Israelin naiset ovat todella kauniita toisin mitä suomen hyllyperse naiset

        samanlaista seemilaista rotua ovat arabit ja juutalaiset.


      • voima on valtta
        katsomossa kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä. Ranta olisi varmaan hyvä, pitäisi kai alkaa treenaamaan enemmän:) Netistä voisi tietysti katsoa etukäteen. Olisiko ehdottaa jotain deittisivustoa tmv?

        Joo hyvä yritys ,koska minun mielestäni Lähi-Idässä arvostetaan voimakasta miestä , myös fyysisesti voimakasta.
        Deittisivustoista minulla ei ole ehdottaa , koska ne ovat yleensä hepreankielisiä tai juutalaislle tarkoitettuja


      • Amandax
        katsomossa kirjoitti:

        Rahaa on riittävästi, vallasta en nyt tiedä. Vartalo on ok, pituutta riittää, eikä ole kaljamahaa. Atleettinen on jo liikaa kehumista. Naama rehellisesti arvioituna keskinkertaista paremman näköinen. Hiukset on päässä ja vaaleat. Puhun sujuvasti englantia, mutta en ole mikään vitsin vääntäjä.

        Avioliittoasian näkee myöhemmin. Kaunista naista tosiaan ajattelin, kauniit silmät on ainakin ehdoton:)

        Miten se lähestyminen ja missä parhaiten, baarissako? Pitäisikö heti tarjota jotain? Tietenkin illan syötävät ja juotavat tarjoaisin, en naiselta alkaisi rahaa pyytämään.

        En ole käynyt Israelissa mutta naiset voi olla siellä aika kriittisiä, kun on niin paljon valinnanvaraa. Siis kun siellä käy paljon turisteja, niin jos haluaa olla ulkomaalaisen kanssa niin on paljon tarjokkaita. Mutta vaikutat tosi sympaattiselta ja muutenkin hyvältä tyypiltä, että varmaan löydät seuraa. Mene rohkeasti puhumaan naisille mutta puhu ihan tavallisesti omalla tyylilläsi. Että ei kannata yrittää vitsailla jos se ei tule luonnostaan. Siis sanon tämän yleensä vaan naisena, en Israelista tiedä paljon mitään.


      • katsomossa
        voima on valtta kirjoitti:

        Joo hyvä yritys ,koska minun mielestäni Lähi-Idässä arvostetaan voimakasta miestä , myös fyysisesti voimakasta.
        Deittisivustoista minulla ei ole ehdottaa , koska ne ovat yleensä hepreankielisiä tai juutalaislle tarkoitettuja

        Mihin viittasit tuolla `netin välityksellä´ ellei deittisivustoihin? Ei tule muuta kanavaa mieleen.

        Paikan päällä toimiminen voi sinänsä olla järkevämpää. Netin kautta löydetyt kontaktit voi katketa ennen kuin pääsee tapaamaan.


      • katsomossa
        Amandax kirjoitti:

        En ole käynyt Israelissa mutta naiset voi olla siellä aika kriittisiä, kun on niin paljon valinnanvaraa. Siis kun siellä käy paljon turisteja, niin jos haluaa olla ulkomaalaisen kanssa niin on paljon tarjokkaita. Mutta vaikutat tosi sympaattiselta ja muutenkin hyvältä tyypiltä, että varmaan löydät seuraa. Mene rohkeasti puhumaan naisille mutta puhu ihan tavallisesti omalla tyylilläsi. Että ei kannata yrittää vitsailla jos se ei tule luonnostaan. Siis sanon tämän yleensä vaan naisena, en Israelista tiedä paljon mitään.

        Kiitos kannustuksesta:) Joskus kuulee, että pitäisi heittää hyvää läppää tmv. Saan kyllä suuni auki, mutta puheliaampikin voisi olla.


      • äläpä valehtele
        girari kirjoitti:

        samanlaista seemilaista rotua ovat arabit ja juutalaiset.

        "samanlaista seemilaista rotua ovat arabit ja juutalaiset"

        Eivät ole arabit seemiläisiä haamilaisia ovat.


      • Syntisiä puheita
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kannattaa huomioida se tosi asia, että Israelin naiset ovat myös todella hyviä laulajia toisin kuin suomalaiset ja arabit vain rääkyy ei laula.

        Ja Israelin naiset ovat todella kauniita toisin mitä suomen hyllyperse naiset

        "Ja Israelin naiset ovat todella kauniita toisin mitä suomen hyllyperse naiset"



        Kylläpä on uskovalla miehellä pahoja puheita oman maansa naisista - Haukut siis Jumalan luomia suomalaisia, oman maasi naisia???

        Minkänlainen mahtaakaan olla oma takapuolesi on, naamasta puhumattakaan???


      • dhsnskawq265
        katsomossa kirjoitti:

        Mihin viittasit tuolla `netin välityksellä´ ellei deittisivustoihin? Ei tule muuta kanavaa mieleen.

        Paikan päällä toimiminen voi sinänsä olla järkevämpää. Netin kautta löydetyt kontaktit voi katketa ennen kuin pääsee tapaamaan.

        Onko sinulla jokin erityinen fiksioituma juutalaisista tai israelilaisista naisista ja jos on niin miksi ihmeessä?


      • Sanamies....
        girari kirjoitti:

        samanlaista seemilaista rotua ovat arabit ja juutalaiset.

        Tuo on muslimien vale, että olsivat samaa. jotkut väittävät arabien olevan Aabrahamin pojan Ismailin jälkeläisiä ja siksi ovat virheelisiesti ottaneet uskonnon nimeksi islam ja toiset Isakin poikaa Eesauta. Nämä ei pidä paikkaansa, vaan arabit on muualta tulleet tuolle alueelle.


      • Sanamies...
        Syntisiä puheita kirjoitti:

        "Ja Israelin naiset ovat todella kauniita toisin mitä suomen hyllyperse naiset"



        Kylläpä on uskovalla miehellä pahoja puheita oman maansa naisista - Haukut siis Jumalan luomia suomalaisia, oman maasi naisia???

        Minkänlainen mahtaakaan olla oma takapuolesi on, naamasta puhumattakaan???

        Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse


      • kuvaa kehiin
        Sanamies... kirjoitti:

        Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse

        Laita oman peräsi kuva tänne, niin arvostellaan se porukalla.


      • eiiih
        kuvaa kehiin kirjoitti:

        Laita oman peräsi kuva tänne, niin arvostellaan se porukalla.

        Älä yllytä sitä, laittaa vielä! Eikä sitä kestä kukaan katsoa :D


      • katsomossa
        dhsnskawq265 kirjoitti:

        Onko sinulla jokin erityinen fiksioituma juutalaisista tai israelilaisista naisista ja jos on niin miksi ihmeessä?

        Ei kai sentään fiksaatiota:) Olen lomaillut pari kertaa Israelissa ja nähnyt siellä juutalaisia naisia. Heillä on kauniit ilmeikkäät silmät, katse on huomattavan kaunis. Monilla on myös kauniit paksut hiukset.


      • kuvaa kehiin
        kuvaa kehiin kirjoitti:

        Laita oman peräsi kuva tänne, niin arvostellaan se porukalla.

        Kuvankäsittelyohjelmia ei sitten saa käyttää.


      • kuvaa kehiin kirjoitti:

        Laita oman peräsi kuva tänne, niin arvostellaan se porukalla.

        Minä ole MIES en nainen kuten kts on


      • hukli
        äläpä valehtele kirjoitti:

        "samanlaista seemilaista rotua ovat arabit ja juutalaiset"

        Eivät ole arabit seemiläisiä haamilaisia ovat.

        Olette väärässä,seemilaisia te olette,siis samasta rodusta olette tullut.Teillä vain tuntuu vaikea tamä totuus sietää,koska olette rotuvihajaa.


      • asiantunteva
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Minä ole MIES en nainen kuten kts on

        Minä tiedän kuka olet:olet lyhyt ja kasvoton.osat heilua vain keskisormesi.


      • zmwgsdrew
        katsomossa kirjoitti:

        Ei kai sentään fiksaatiota:) Olen lomaillut pari kertaa Israelissa ja nähnyt siellä juutalaisia naisia. Heillä on kauniit ilmeikkäät silmät, katse on huomattavan kaunis. Monilla on myös kauniit paksut hiukset.

        Vai semmoisia.Heillä tietenkin oli asiaankuuluvat isot daavidintähdet kaulassaan tai ainakin paita jossa hepreankielinen teksti "olen juutalainen"? Menikö oikein?


      • whirltag-77
        Amandax kirjoitti:

        En ole käynyt Israelissa mutta naiset voi olla siellä aika kriittisiä, kun on niin paljon valinnanvaraa. Siis kun siellä käy paljon turisteja, niin jos haluaa olla ulkomaalaisen kanssa niin on paljon tarjokkaita. Mutta vaikutat tosi sympaattiselta ja muutenkin hyvältä tyypiltä, että varmaan löydät seuraa. Mene rohkeasti puhumaan naisille mutta puhu ihan tavallisesti omalla tyylilläsi. Että ei kannata yrittää vitsailla jos se ei tule luonnostaan. Siis sanon tämän yleensä vaan naisena, en Israelista tiedä paljon mitään.

        Tuota, mistä sinä sitten oikeasti tiedät ´paljon mitään´? Kerrothan sen toki meille,kun kuitenkin tiesit että israelilaisilla naisilla ´on niin paljon valinnanvaraa´. Pidätän hengitystäni odotellessani. :O


      • Amandax
        whirltag-77 kirjoitti:

        Tuota, mistä sinä sitten oikeasti tiedät ´paljon mitään´? Kerrothan sen toki meille,kun kuitenkin tiesit että israelilaisilla naisilla ´on niin paljon valinnanvaraa´. Pidätän hengitystäni odotellessani. :O

        Miksi pitäisi tietää Israelista kun en ole siellä koskaan käynytkään, tuskin sielläkään kukaan paljon mitään Suomesta tietää. Ja sen nyt tajuaa kuka vaan että kun Israelissa juoksee ihan hulluna koko ajan turisteja, niin siellä on ulkomaalaisista miehistä varaa valita joka haluaa. Täytyy olla aika tyhmä ellei sitä tajua. Ja kyllä minä tiedän monistakin asioista, mutta ne ei kuulu tämän foorumin aiheeseen. Mikä tietäjä muka itse olet, ei näy mitään merkkiä sellaisesta. Että hengitä vaan rauhassa.


      • asiantunteva kirjoitti:

        Minä tiedän kuka olet:olet lyhyt ja kasvoton.osat heilua vain keskisormesi.

        On kasvot enkä ole lyhyt ja keskisormea heilutan vain liikenteessä kun urpot urpoilee


      • öööööötjsm
        Amandax kirjoitti:

        Miksi pitäisi tietää Israelista kun en ole siellä koskaan käynytkään, tuskin sielläkään kukaan paljon mitään Suomesta tietää. Ja sen nyt tajuaa kuka vaan että kun Israelissa juoksee ihan hulluna koko ajan turisteja, niin siellä on ulkomaalaisista miehistä varaa valita joka haluaa. Täytyy olla aika tyhmä ellei sitä tajua. Ja kyllä minä tiedän monistakin asioista, mutta ne ei kuulu tämän foorumin aiheeseen. Mikä tietäjä muka itse olet, ei näy mitään merkkiä sellaisesta. Että hengitä vaan rauhassa.

        Minkä helvetin takia israelilaisten naisten pitäisi olla kiinnostuneita ulkomaisista turisteista? Haloo? Kop kop kop...


      • Amandax
        öööööötjsm kirjoitti:

        Minkä helvetin takia israelilaisten naisten pitäisi olla kiinnostuneita ulkomaisista turisteista? Haloo? Kop kop kop...

        Siis kuka sellaista on väittänyt, ei kukaan. Jokainen on tietty kenen kanssa huvittaa. Eikö tässä ollut kyse siitä että ulkomaalaisia miehiä riittää Israelissa pilvin pimein, jos niitä sattuu haluamaan. Siis jos joku nyt sattuisi jostain kummasta syystä haluamaan. Ihme inttämistä.


      • katsomossa
        zmwgsdrew kirjoitti:

        Vai semmoisia.Heillä tietenkin oli asiaankuuluvat isot daavidintähdet kaulassaan tai ainakin paita jossa hepreankielinen teksti "olen juutalainen"? Menikö oikein?

        Palstalla on huumorinaisia:)

        Näkeehän Israelissa juutalaisia naisia. Suuri osahan siellä on juutalaisia.


      • katsomossa
        Amandax kirjoitti:

        Siis kuka sellaista on väittänyt, ei kukaan. Jokainen on tietty kenen kanssa huvittaa. Eikö tässä ollut kyse siitä että ulkomaalaisia miehiä riittää Israelissa pilvin pimein, jos niitä sattuu haluamaan. Siis jos joku nyt sattuisi jostain kummasta syystä haluamaan. Ihme inttämistä.

        Toivottavasti sentään joku haluaa:)


      • oi,oi,oi!!
        Amandax kirjoitti:

        Siis kuka sellaista on väittänyt, ei kukaan. Jokainen on tietty kenen kanssa huvittaa. Eikö tässä ollut kyse siitä että ulkomaalaisia miehiä riittää Israelissa pilvin pimein, jos niitä sattuu haluamaan. Siis jos joku nyt sattuisi jostain kummasta syystä haluamaan. Ihme inttämistä.

        Lasketaanko arabit ulkomaalaisia,vai omia??Esim.palestiinalaiset miehet.


      • n22277
        katsomossa kirjoitti:

        Palstalla on huumorinaisia:)

        Näkeehän Israelissa juutalaisia naisia. Suuri osahan siellä on juutalaisia.

        Sinä et tiedä kuka on tai ei.Premissisi ovat erinomaisen typeriä,ehkäpä tarkoituksellisesti,jos kerran (todennäköisesti) trollaat. Ei aihetta enempään keskusteluun kanssasi,itse asia taisi jo tulla taholtasi selväksi.


      • n22777
        Amandax kirjoitti:

        Siis kuka sellaista on väittänyt, ei kukaan. Jokainen on tietty kenen kanssa huvittaa. Eikö tässä ollut kyse siitä että ulkomaalaisia miehiä riittää Israelissa pilvin pimein, jos niitä sattuu haluamaan. Siis jos joku nyt sattuisi jostain kummasta syystä haluamaan. Ihme inttämistä.

        Ei muuten riitä ´pilvin pimein´,eikä tarvitsekaan, vai tarkoitatko mahdollisesti arabiarmeijoita joiden toivot hyökkäävän Israeliin? Varaudu pettymykseen,trollaaja. IDF pärjää kyllä. ps. Sinähän siinä intät ja jauhat roskaa.


      • kyllästynyt
        n22277 kirjoitti:

        Sinä et tiedä kuka on tai ei.Premissisi ovat erinomaisen typeriä,ehkäpä tarkoituksellisesti,jos kerran (todennäköisesti) trollaat. Ei aihetta enempään keskusteluun kanssasi,itse asia taisi jo tulla taholtasi selväksi.

        Taidat trollata itse. Etkä ensimmäistä kertaa.


      • kyllästynyt
        n22777 kirjoitti:

        Ei muuten riitä ´pilvin pimein´,eikä tarvitsekaan, vai tarkoitatko mahdollisesti arabiarmeijoita joiden toivot hyökkäävän Israeliin? Varaudu pettymykseen,trollaaja. IDF pärjää kyllä. ps. Sinähän siinä intät ja jauhat roskaa.

        Taidat trollata itse. Etkä ensimmäistä kertaa.


      • patajätkä
        kyllästynyt kirjoitti:

        Taidat trollata itse. Etkä ensimmäistä kertaa.

        Katso vain peiliin.


      • hyllyperse
        Sanamies... kirjoitti:

        Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse

        "Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse"
        Onko sulla ympärileikattu muna?


      • hyllyperse kirjoitti:

        "Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse"
        Onko sulla ympärileikattu muna?

        En ole koko k.y.r.p.ä kun täällä on esim. kts


      • häpeäsisit
        Sanamies... kirjoitti:

        Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse

        "Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse"

        Todella loukkaavaa yleistämistä - sinä esineellistät ja häpäiset naisia noilla puheillasi, jotka eivät kuuluu varsinkaan kristityn ajatusmaailmaan lainkaan.

        Perseitäkö sinä vaan ajatteletkin? Raamattu sanoo, pitäkää itsenne synnille kuolleina ja jokainen joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt hänen kanssaan huorin - Jeesuksen sanat nuo viimeiset...

        Jeesus ei ollut koskaan sovinisti, eikä himoinnut naisia, vaan hän oli tahraton ja puhdas karitsa ilman yhtäkään syntiä - siksi Hän oli Isälle ainoa otollinen uhri kuolemaan meidän kaikkien puolesta.


      • amq
        kyllästynyt kirjoitti:

        Taidat trollata itse. Etkä ensimmäistä kertaa.

        kyllästynyt

        Varas epäilee muitakin varkaiksi,rehellinen ei useinkaan.Olet siis itse todennäköinen trollaaja?


      • 100+1
        amq kirjoitti:

        kyllästynyt

        Varas epäilee muitakin varkaiksi,rehellinen ei useinkaan.Olet siis itse todennäköinen trollaaja?

        En ole nikki kyllästynyt, mutta on sanottava, että itsekin epäilen kyseistä kirjoittajaa erääksi palstalla jo tutuksi tulleeksi trolliksi. Kyseinen henkilö rakentaa riitoja tikusta. Välillä riitelee itsekseenkin.


      • Sanamies....
        häpeäsisit kirjoitti:

        "Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse"

        Todella loukkaavaa yleistämistä - sinä esineellistät ja häpäiset naisia noilla puheillasi, jotka eivät kuuluu varsinkaan kristityn ajatusmaailmaan lainkaan.

        Perseitäkö sinä vaan ajatteletkin? Raamattu sanoo, pitäkää itsenne synnille kuolleina ja jokainen joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt hänen kanssaan huorin - Jeesuksen sanat nuo viimeiset...

        Jeesus ei ollut koskaan sovinisti, eikä himoinnut naisia, vaan hän oli tahraton ja puhdas karitsa ilman yhtäkään syntiä - siksi Hän oli Isälle ainoa otollinen uhri kuolemaan meidän kaikkien puolesta.

        JAAA ainakin kts on tullut ulos persereiästä


      • 6+11
        100+1 kirjoitti:

        En ole nikki kyllästynyt, mutta on sanottava, että itsekin epäilen kyseistä kirjoittajaa erääksi palstalla jo tutuksi tulleeksi trolliksi. Kyseinen henkilö rakentaa riitoja tikusta. Välillä riitelee itsekseenkin.

        Miksi sinä joistakin nikeistä kiivailet?Eihän täällä kukaan kirjota omilla nimillään,et sinäkään.Mikset puhu asiasta asiaa jos kerran sulla on?Ei nikeillä ole mitään väliä tällaisilla palstoilla,ei sinun eikä muidenkaan vai mitä.


      • katsomossa
        n22277 kirjoitti:

        Sinä et tiedä kuka on tai ei.Premissisi ovat erinomaisen typeriä,ehkäpä tarkoituksellisesti,jos kerran (todennäköisesti) trollaat. Ei aihetta enempään keskusteluun kanssasi,itse asia taisi jo tulla taholtasi selväksi.

        Ei ole tarkoitus trollata. Tosissani olen kiinnostunut juutalaisista naisista.

        Vaikka eipä tämä toisaalta haudanvakavakaan aihe ole.


      • Anonyymi
        Sanamies... kirjoitti:

        Katso itse. Kaikkilla Suomen naisilla on hyllyperse

        Tarkoittaako hyllyperse siis lattapersettä.


    • KTS (Ei kirj.)
      • Jani.

        Niin vaikka kuinka onkin oksettava niin demokraattisessa maassa kuten Israel tuo on sallittua, ympäröivissä paskamaissa hänet oltaisiin mestattiin pedofiili muhameddin nimissä.


      • suker

        KTS on Super!Bravo!ha-ha


      • Tiedämme

        nyt jo seksuaaliset mieltymyksesikin.


      • olet
        Jani. kirjoitti:

        Niin vaikka kuinka onkin oksettava niin demokraattisessa maassa kuten Israel tuo on sallittua, ympäröivissä paskamaissa hänet oltaisiin mestattiin pedofiili muhameddin nimissä.

        kuvottava...


      • wannabe,
        olet kirjoitti:

        kuvottava...

        judenatsukka,
        haluaisi sotimaan pyhän-maan puolesta, (jihad),
        paukuttaamaan lähiöt betonimurkas,
        turvallisesti kaukaa suojasta,
        siinä menee naiset, lapset,
        ehkä joku taistelija,
        naiset ei synnytä uusia,
        eikä lapsista kasva taistelijoita,
        kuolleina,
        mikähän siitäkin mahtaa isona tulla,
        tuottavaan siitä ei ole,
        kun käsillään ei osaa tehdä mitään,
        paitsi sitä, hyi,
        rotaksi konttoriin, siirtelemään papereita pinosta toiseen,
        vakuutustarkastajaksi ehkä kumminkin,
        koulukiusaajana olis hyvä keksimään syitä,
        miksi korvaksia ei makseta,
        tuottaisi yhtiölle voittoa,
        itselle mielihyvää,
        asiakkaiden syyllistyksestä ja nitistyksestä...


    • Raamatussa kerrottu

      Jeesuksen sukupuussa synnyttävinä naisina monia kauniita naisia, mutta kauneutta tärkeämpää on nöyryy Jumalan tahdon mukaisessa perhe-elämässä ja myös tästä Aabrahamin vaimona kaunis Saara sai tunnusta. Kuinka ihanaa onkaan kun Jumalan siunauksessa mies ja nainen voivat elää sitä avioliittoelämää ja vieläpä saada Iisakin kaltaisen Jumalan siunauksen saaneen lapsen, ja edelleen jatkuu tästä aina Jeesukseen asti se sukupuu ja Jeesus syntyi Daavidin kaupungissa eli Beetlehemissä, sillä näin oli profetoitu Messiaasta.

      Marian, Jeesuksen synnyttäjän, otollisesta mielenlaadusta on kerrottu mutta kauneudestaan ei taida olla mitään Raamatussa. Joosef Marian miehenä piti hyvää huolta vaimostaan vaikka hyvin erikoinen oli Jumalan enkelin ilmoitus vaimonsa raskaaksitulosta ja neitsyenä Maria synnytti Jeesuksen ja ei edes majatalossa ollut sijaa Israelin Kuninkaalle syntyä vaan eläinten suojassa tapahtui ja paimenen kävivät ihmettelemässä syntynyttä ja sitä ilmoitusta Israelin Herrasta.

      • doker

        Kuka on juutalaisten Jeesus?Olen niin sekaisin


      • 8+56
        doker kirjoitti:

        Kuka on juutalaisten Jeesus?Olen niin sekaisin

        Ei kukaan. Ei ole sellaista,onneksi. :)


      • sssaaadd

        Jeesus syntyi todennäköisesti Galilean Betlehemissä ei judean.
        Syntyi nuoresta naisest,a ei neitsyestä.Syntyi luolassa ehkä?
        Jeesuksen äiti ei ollut ikuinen neitsyt ja Jeesuksella oli veljiä ja sisaria.
        Itämaiden tietäjät on selvä satu jne.
        Sukuluettelot ovat väärennettyjä.


      • Olet varmaan sinäkin
        doker kirjoitti:

        Kuka on juutalaisten Jeesus?Olen niin sekaisin

        lukenut Uutta Testamenttia, ja juutalaisilta olemme saaneet todistuksen Kuninkaastaan ja Herrastaan, toki on myös kerrottu että ei kaikki juutalaiset uskoneet, kuten eivät nykyäänkään, ... vielä. Jokainen ihminen tulee lopulta Jeesukseen uskomaan, oli osansa sitten mikä hyvänsä Jumalan tuomiolla.


      • Vastaus noihin
        sssaaadd kirjoitti:

        Jeesus syntyi todennäköisesti Galilean Betlehemissä ei judean.
        Syntyi nuoresta naisest,a ei neitsyestä.Syntyi luolassa ehkä?
        Jeesuksen äiti ei ollut ikuinen neitsyt ja Jeesuksella oli veljiä ja sisaria.
        Itämaiden tietäjät on selvä satu jne.
        Sukuluettelot ovat väärennettyjä.

        Jeesus syntyi Juudean Betlehemissä, Daavidin kotikaupungissa.
        Jeesus syntyi nuoresta naisesta ja neitsyestä.
        Eläinten suoja saattoi olla luola.
        Jeesuksen äiti ei ollut ikuinen neitsyt. Näin tietysti.
        Jeesuksella oli veljiä ja sisaria, jotka Joosef oli siittänyt.
        Itämaiden tietäjät kävivät Jeesusta kumartamassa. Ei mitään satua.
        Sukuluettelot ovat Joosefin ja Marian osalta esitetty, todennäköisesti.

        Uuden Testamentin tiedot ovat luotettavat vaikka ovatkin eri ihmisten kautta saatuja ja siksi erilaisia. Jumala antoi evankeliumin ja jokainen Jeesukseen uskova saa rakastaa Israelin Herraa ja Juutalaisten Kuningasta. Koko Raamattu on juutalaisista, sillä Jeesus on juutalainen Herra ja Kuningas.


      • 021+527
        Olet varmaan sinäkin kirjoitti:

        lukenut Uutta Testamenttia, ja juutalaisilta olemme saaneet todistuksen Kuninkaastaan ja Herrastaan, toki on myös kerrottu että ei kaikki juutalaiset uskoneet, kuten eivät nykyäänkään, ... vielä. Jokainen ihminen tulee lopulta Jeesukseen uskomaan, oli osansa sitten mikä hyvänsä Jumalan tuomiolla.

        Höpsistä taas,trolli. Juutalaisilla ei ole kuten tiedät,kuningasta. Älä viitsi jauhaa roskaa.
        Kristinusko ja sen harjoittajat pitäköön oppinsa ja uskonsa,mutta ne eivät kuulu tänne.


      • Uusi Testamentti
        021+527 kirjoitti:

        Höpsistä taas,trolli. Juutalaisilla ei ole kuten tiedät,kuningasta. Älä viitsi jauhaa roskaa.
        Kristinusko ja sen harjoittajat pitäköön oppinsa ja uskonsa,mutta ne eivät kuulu tänne.

        kertoo tositapahtumista ennenkuin edes termiä "kristinusko" oli olemassa. Tietysti juutalaisilla on Kuningas ja Herra ja Jumala, ja Immanuelina Jeesus Nasaretilainen syntyi juuri siten kuin oli jo profeetoissa kerrottu ennen tuloaan ja vaikuttamistaan ja kuolemistaan.

        Tietysti vain Pyhässä Hengessä voidaan ymmärtää näiden profetioiden tarkoittavan Jeesusta ja samoin noista muista tapahtumista oli profeetoissa ennenkuin tapahtuivat, kuten uusi liitto ja kärsivä Jumalan Uhrilammas ja lankeemus ja maanpakolaisuus.

        Osa näistä saatiin Moosekselta, joka myös todisti Jeesuksesta joka oli samanlainen kuin Mooses ja tarkoitti juuri sen uuden liiton tulemista kauttaan, kuten Mooses kehotti Israelin kansaa kuulemaan tätä tulevaa. Tietysti ihminen ei voi oikein tulkita näitä, jos ei ano Herran Hengen apua ja siunausta tässä asiassa, mutta kun sen tekee, niin voi vastaanottaa ihan nöyrästi ja kiittää hyvästä hengellisestä juutalaisuudesta nimenomaan ja tietysti, kuten koko Raamattu on sitä. Ilmestyskirjassa on kerrottu myös että 144 000 tulevat Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja kustakin 12 000 apostolia ja tulevat lähitulevaisuudessa tapahtumaan. Tämä myös osoittaa ettei Jumala kadu kutsumistaan vaan vie työnsä päätökseen lupauksen lapsien ja Israelin eli Jaakobin sukukuntien kautta vaikka sinänsä pelastukseen kutsutaan kaikista kansoista monia ihmisiä ja jokainen hyvää anova saa, sillä Isä Jumala ja Poika Jeesus on hyvä, amen.

        Mitään syytä ei ole minulla trollailla, ja sellaiset liittyvät yleensä juutalais-vastaisuuteen, tässä minun kirjoittamassani on juutalaisuus-myönteisyys tietysti aivan selvää ja myös ihan totuudellista vaikka toki sen armon ja ymmärryksen mukaan mikä on suotu.


      • lyhyesti sanottu
        Uusi Testamentti kirjoitti:

        kertoo tositapahtumista ennenkuin edes termiä "kristinusko" oli olemassa. Tietysti juutalaisilla on Kuningas ja Herra ja Jumala, ja Immanuelina Jeesus Nasaretilainen syntyi juuri siten kuin oli jo profeetoissa kerrottu ennen tuloaan ja vaikuttamistaan ja kuolemistaan.

        Tietysti vain Pyhässä Hengessä voidaan ymmärtää näiden profetioiden tarkoittavan Jeesusta ja samoin noista muista tapahtumista oli profeetoissa ennenkuin tapahtuivat, kuten uusi liitto ja kärsivä Jumalan Uhrilammas ja lankeemus ja maanpakolaisuus.

        Osa näistä saatiin Moosekselta, joka myös todisti Jeesuksesta joka oli samanlainen kuin Mooses ja tarkoitti juuri sen uuden liiton tulemista kauttaan, kuten Mooses kehotti Israelin kansaa kuulemaan tätä tulevaa. Tietysti ihminen ei voi oikein tulkita näitä, jos ei ano Herran Hengen apua ja siunausta tässä asiassa, mutta kun sen tekee, niin voi vastaanottaa ihan nöyrästi ja kiittää hyvästä hengellisestä juutalaisuudesta nimenomaan ja tietysti, kuten koko Raamattu on sitä. Ilmestyskirjassa on kerrottu myös että 144 000 tulevat Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja kustakin 12 000 apostolia ja tulevat lähitulevaisuudessa tapahtumaan. Tämä myös osoittaa ettei Jumala kadu kutsumistaan vaan vie työnsä päätökseen lupauksen lapsien ja Israelin eli Jaakobin sukukuntien kautta vaikka sinänsä pelastukseen kutsutaan kaikista kansoista monia ihmisiä ja jokainen hyvää anova saa, sillä Isä Jumala ja Poika Jeesus on hyvä, amen.

        Mitään syytä ei ole minulla trollailla, ja sellaiset liittyvät yleensä juutalais-vastaisuuteen, tässä minun kirjoittamassani on juutalaisuus-myönteisyys tietysti aivan selvää ja myös ihan totuudellista vaikka toki sen armon ja ymmärryksen mukaan mikä on suotu.

        te olette seemilaista rotua!


      • nn88253
        021+527 kirjoitti:

        Höpsistä taas,trolli. Juutalaisilla ei ole kuten tiedät,kuningasta. Älä viitsi jauhaa roskaa.
        Kristinusko ja sen harjoittajat pitäköön oppinsa ja uskonsa,mutta ne eivät kuulu tänne.

        021 527

        Älä ruoki ´krisselitrollia´,se ei ansaitse sitä.


      • Ihan mielenkiintoist
        lyhyesti sanottu kirjoitti:

        te olette seemilaista rotua!

        olisi totuudellisesti tietää ihmisten perimästä ja Nooasta olemme kaikki ja Seem oli yksi kolmesta pojastaan, ja paljonkin on mahdollisesti. Periaatteessa noin 1 000 vuodessa kahdesta ihmisestä saavuttaa ihminen sen 7 miljardin lukumäärän, joten periaatteessa noiden kolmen sukuhaaran nykyisten jälkeläisten määrät voivat olla ihan mielenkiintoiset. Samoin noiden kolmen Nooan miniän jälkeläisiä olemme kaikki myös äitilinjan mukaan. Tietysti nämä oletuksena ettei vedenpaisumukseen jälkeen enää Nooa ja vaimonsa lisää siittäneet lapsia, eikä ole todennäköistäkään tämä varmaan.


      • Jeesuksen nimessä
        nn88253 kirjoitti:

        021 527

        Älä ruoki ´krisselitrollia´,se ei ansaitse sitä.

        hyvää Jumalan siunausta elämääsi sinulle.


    • Henkka V

      Yleensä juutalaisilla naisilla on iso nokka mutta kai niitä poikkeuksiakin löytyy.
      Mun makuuni on vaaleat sinisilmäiset naiset. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Jerusalemissahan ei hyväksytä juutalaisen ja muslimin avioliittoa mutta länsirannalla näitä näkyy ja muualla Israelissa. Rohkeasti vain kosiskelemaan juutalaista naista jos olet niistä kiinnostunut. He liikkuvat siellä aika estottomasti toisin kuin musliminaiset joilla on korkeampi moraali.

      • katsomossa

        Makuasioita tosiaan. Itse kiinnitän naisessa huomiota silmiin ja hiuksiin. Vartalo on tietysti myös tärkeä. Hoikat kiinnostaa, kun ei itsellänikään ole ylipainoa.

        En ole kenenkään moraalin vartija. Hyvä vain että naiset liikkuvat siinä missä miehetkin.


    • olen nähnyt videoita

      Armeijan palveluksesta löytyy kauniita naisia.Niille tarjotaan 3 ilmaista abortteja.Israelissa ilmeisesti armeijakin on virallinen bordeli?!Sinne päin meno.

    • Raamatussa Jerusalem

      on esitetty naisena. Uusi Jerusalem on todella kaunis.

    • Juutalainen nainen

      rakastaa kihlattuaan ja tämän kotikaupunkia ja odottaa rakastaan ja samoin pääsyä yhteen asumaan rakkaansa kanssa tietysti. Juutalainen nainen on uskollinen ja ymmärtäväinen ja pyhä, amen, halleluja!

    • Juutalainen mies

      kiittää Isää Jumalaa pyhästä kihlatustaan ja tahtoo kovasti häiden tuloa ja yhteen muuttamista, amen, halleluja!

    • pakanoille voi olla

      vähän vaikea ymmärtää juutalaisen miehen ja naisen avioliittoa ja sen pyhyyttä.

    • Jos tahtoo hyvää

      niin vain juutalainen nainen kannattaa vaimoksi ottaa mutta ennenkaikkea päästä Jumalan valtakuntaan.

    • Verraten muihin

      kristillisyydessä papin aamen on avioliitto ja islamissa nainen on aina väärässä yhteiskunnan oikeudessa, kun miehen sana on vaimon sanaa vastaan.

    • Toki aina ei ole

      ollut näin kuten nykyään, sillä elämme vaikeaa aikaa eikä kaikki juutalaisetkaan naiset rakasta Herraansa ja Kuningastaan ja Jumalaansa, ja toisaalta kristillisyydessä ja islamissa voi hyvinkin olla myös Jumalalle otollisia naisia, joten ei yleistetä liian voimakkaasti. Juutalaisuus on uskollisuutta maan ja taivaan Luojalle, mutta kuten nähdään juutalaistenkin historiasta ja nykyisyydestä, perustuu asemansa Jumalan yhteydessä Jumalan kanssa tehtyyn liittoon eikä ihmisten onnistumiseen ainoastaan.

    • Nykyaika on tietysti

      uskollisuuden kannalta ihan mahdotonta ja kuten Nooan ja Sodoaman aikaa, kuten nähdään selvästi. Miehet ja naiset elävät sen mukaan kuin tahtovat, pääsääntöisesti.

      Kaikkialla on kauniita naisia tietysti ja enemmän nykyään kuin koskaan ennen varmuudella.

      • feoiWEURVH38

        Varmuudella voisit kernaasti lopettaa paskanjauhamisesi,eiköstä vain juu.


      • Ei voi lopettaa
        feoiWEURVH38 kirjoitti:

        Varmuudella voisit kernaasti lopettaa paskanjauhamisesi,eiköstä vain juu.

        sellaista mitä ei ole aloittanutkaan. Sinulla on erilaiset tavat kuin minulla.


    • Makuasioita

      Kauneus on katsojan silmissä, monet ulkomaiset juutalaiset sanovat taas, että täällä Suomessa on kauniita naisia, kun rakastavat vaaleatukkaisia ja sini/vihreäsilmäisiä naisia.

      Monet ulkomaiset naiset sanovat , että täällä on rumia miehiä sensijaan - kaljuja, värittömiä ja lihavia. Nuorena ovat mukiinmeneviä, jo 35-vuotiaana rupsahtavat pahasti.

      • katsomossa

        Oliko tämä vastaus mulle? Ei suomalaisissa naisissa mitään vikaa ole. Itse olen kuitenkin mieltynyt sellaisiin kauniisiin silmiin kuin juutalaisilla naisilla on:)


      • Esayh
        katsomossa kirjoitti:

        Oliko tämä vastaus mulle? Ei suomalaisissa naisissa mitään vikaa ole. Itse olen kuitenkin mieltynyt sellaisiin kauniisiin silmiin kuin juutalaisilla naisilla on:)

        ole kuitenkin varovainen silmien suhteen.Ne voi ola pahojakin.


      • skdjqw

        Ja juutalaisilla naisillahan ei sitten todellakaan ole vaaleita hiuksia eikä tietenkään sinisiä tai vihreitä silmiä.Sehän on selvä asia se. On oivallista että kerroit sen meille kaikille. :)


      • katsomossa
        Esayh kirjoitti:

        ole kuitenkin varovainen silmien suhteen.Ne voi ola pahojakin.

        Ei naisten silmät voi olla pahoja:)

        Tietysti naisten kanssa täytyy aina pitää varansa, etteivät vie miestä kuin pässiä narussa.


      • Am Yisrael Chai
        skdjqw kirjoitti:

        Ja juutalaisilla naisillahan ei sitten todellakaan ole vaaleita hiuksia eikä tietenkään sinisiä tai vihreitä silmiä.Sehän on selvä asia se. On oivallista että kerroit sen meille kaikille. :)

        "Ja juutalaisilla naisillahan ei sitten todellakaan ole vaaleita hiuksia eikä tietenkään sinisiä tai vihreitä silmiä.Sehän on selvä asia se. On oivallista että kerroit sen meille kaikille."

        No, mitä nyt olen viisi kertaa Israelissa ja katsellut sen vertaa juutalaisia ihmisiä, että naiset ovat aika samannäköisiä suurinenäisiä, pitkä ruskea/mustatukkaisia ja ruskeasilmäisiä.

        Miehet sensijaan ovat todellakin paljon kiinnostavampia ja TOSI komeita tummia, lämminkatseisia, hymyileviä, pitkiä ja hoikkia. Enkä yhtäään ihmettele, että suurin osa miesmalleista on juutalaisia!!!


      • no jaa
        Am Yisrael Chai kirjoitti:

        "Ja juutalaisilla naisillahan ei sitten todellakaan ole vaaleita hiuksia eikä tietenkään sinisiä tai vihreitä silmiä.Sehän on selvä asia se. On oivallista että kerroit sen meille kaikille."

        No, mitä nyt olen viisi kertaa Israelissa ja katsellut sen vertaa juutalaisia ihmisiä, että naiset ovat aika samannäköisiä suurinenäisiä, pitkä ruskea/mustatukkaisia ja ruskeasilmäisiä.

        Miehet sensijaan ovat todellakin paljon kiinnostavampia ja TOSI komeita tummia, lämminkatseisia, hymyileviä, pitkiä ja hoikkia. Enkä yhtäään ihmettele, että suurin osa miesmalleista on juutalaisia!!!

        Itse oon reissannut Israelissa muutamaan kertaan. On siellä monennäköisiä naisia. Väitän että Israelin miehet on yleisesti ottaen liian karskeja suomalaiselle norminaiselle. Uskikset on erikseen, ne katsoo omien silmälasiensa läpi. Onhan niissä naisissakin siellä karskiutta, mutta naisessa se nyt ei haittaa miehen näkökulmasta, oikeastaan siinä on oma viehätyksensä. Naiset on kuitenkin loppupeleissä lempeitä, varsinkin Israelissa. Voin kokemuksella sanoa. Pätee naisiin toi lämminkatseisuus hyvin.


      • 6+13
        no jaa kirjoitti:

        Itse oon reissannut Israelissa muutamaan kertaan. On siellä monennäköisiä naisia. Väitän että Israelin miehet on yleisesti ottaen liian karskeja suomalaiselle norminaiselle. Uskikset on erikseen, ne katsoo omien silmälasiensa läpi. Onhan niissä naisissakin siellä karskiutta, mutta naisessa se nyt ei haittaa miehen näkökulmasta, oikeastaan siinä on oma viehätyksensä. Naiset on kuitenkin loppupeleissä lempeitä, varsinkin Israelissa. Voin kokemuksella sanoa. Pätee naisiin toi lämminkatseisuus hyvin.

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)


      • Onko käytössäännöt
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        menettäneet jo täysin merkityksensä.


      • no jaa
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        :D:D Mulla ei ole tapana ihan noin suora toiminta. Mutta uudet kokemukset avartaa.


      • Hyvä olisi avartua
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        psykologille törkyilijöiden.


      • Tok vain parannus
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        Jumalassa on tärkeä jokaiselle ihmiselle ja voi pyhittyä ja vanhurskautua, ainakin on toivoa siitä kun Jeesuksen nimessä tahtoo sitä todella eikä vain sanoissa.


      • hyvät tavat!
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        Kenellekään IHMISELLE ei tehdä noin! Mutta mielenkiintoisempaa olisi nähdä jos tekist tuon burghaan pukeutuneelle musliminaiselle.....


      • psyykologi
        Hyvä olisi avartua kirjoitti:

        psykologille törkyilijöiden.

        Pipo kiristää pahasti, varmuudella.


      • löytyykö?
        hyvät tavat! kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        Kenellekään IHMISELLE ei tehdä noin! Mutta mielenkiintoisempaa olisi nähdä jos tekist tuon burghaan pukeutuneelle musliminaiselle.....

        Huumorintaju kadoksissa...


      • :D :D :D
        psyykologi kirjoitti:

        Pipo kiristää pahasti, varmuudella.

        Tää oli hyvä


      • hyvät tavat!
        löytyykö? kirjoitti:

        Huumorintaju kadoksissa...

        Etkö ymmärtänyt? Huumorintajusi on nyt hukassa.


      • 76+12
        Am Yisrael Chai kirjoitti:

        "Ja juutalaisilla naisillahan ei sitten todellakaan ole vaaleita hiuksia eikä tietenkään sinisiä tai vihreitä silmiä.Sehän on selvä asia se. On oivallista että kerroit sen meille kaikille."

        No, mitä nyt olen viisi kertaa Israelissa ja katsellut sen vertaa juutalaisia ihmisiä, että naiset ovat aika samannäköisiä suurinenäisiä, pitkä ruskea/mustatukkaisia ja ruskeasilmäisiä.

        Miehet sensijaan ovat todellakin paljon kiinnostavampia ja TOSI komeita tummia, lämminkatseisia, hymyileviä, pitkiä ja hoikkia. Enkä yhtäään ihmettele, että suurin osa miesmalleista on juutalaisia!!!

        On ne,juutalaiset on helppo tunnistaa missä vaan kun ovat semmoista samannäköistä porukkaa ihan kuin piparkakut.Juutalaisilla naisilla on aina iso nenä ja tumma tukka ja silleen ja miehet on pitkiä ja hoikkia ja kaikkea sellaista,ei sitä ihmetellä voi silleen kun oikein ajattelee TOSI komeita miesmalleja ja kaikkea.En minäkään yhtään ihmettele mitään mitä sanot,kun tiedän ja ymmärrän,silleen tiedäthän.Niin.Ne siis ne on juutalaisia!!! Ihan varmuudella ovat!!!


      • suomalainen nainen
        6+13 kirjoitti:

        Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X)

        vähän juovuksissa voisi hyvinkin kokea imarrelluksi itsensä.


      • Älä kuvittele turhia
        suomalainen nainen kirjoitti:

        vähän juovuksissa voisi hyvinkin kokea imarrelluksi itsensä.

        Vaikka sinä koetkin itsesi imarrelluksi, jos joku tulee kadulla kopeloimaan, niin älä kuvittele että naiset kokee niin.


      • yks nainen vaan
        Älä kuvittele turhia kirjoitti:

        Vaikka sinä koetkin itsesi imarrelluksi, jos joku tulee kadulla kopeloimaan, niin älä kuvittele että naiset kokee niin.

        Miehillä on just noita ideoita. Me kuunneltiin kerran salaa yhdessä paikassa kun miehet puhui kaikkia seksijuttuja tyyliin, voi kun joku kaunis nainen puristaisi perseestä yllättäen yöllä rappukäytävässä. Ihme pornoilua.


      • kelpais joo
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Miehillä on just noita ideoita. Me kuunneltiin kerran salaa yhdessä paikassa kun miehet puhui kaikkia seksijuttuja tyyliin, voi kun joku kaunis nainen puristaisi perseestä yllättäen yöllä rappukäytävässä. Ihme pornoilua.

        Kohtuu hyvä idea toi rappukäytävä. Kelpais kyllä mullekin.


      • suomalainen nainen
        kelpais joo kirjoitti:

        Kohtuu hyvä idea toi rappukäytävä. Kelpais kyllä mullekin.

        Aiemmassa viestissä oli useita asiaan vaikuttavia kohtia. Ensimmäisenä juopumus saa aikaan vapautumista ja toisena "voisi kokea itsensa imarrelluksi" on mahdollistava ei kaikkiin sopiva, mitään ei ole kerrottu arviota kuinka suuresta osasta voisi olla kysymys. Tiestysti myös miehen ulkonäkö ja käytös tässä lähestymisessä olisi avainasemassa, ja jos olisi parasta miesmalliainesta ja naisen miesihannetta, niin hyvinkin sopivassa tilanteessa voisi vähän juopunut nainen kokea tuota mitä esitin. Tietysti jos ei mitään "lämmittelyä" olisi niin vaikuttaisi silti hyvin äkkipikaiselta puolin ja toisin, mutta kyllä ihmiselämään mahtuu tällaisiakin hetkiä ainakin osalla ihmisiä. Lisäksi tietysti tässä esittämässäni molemmat olisivat tietysti halukkaita asialle eikä tietenkään mistään ahdistelusta edes tarvitsisi puhua tai kirjoittaa.


      • Vaikka Harrison
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Aiemmassa viestissä oli useita asiaan vaikuttavia kohtia. Ensimmäisenä juopumus saa aikaan vapautumista ja toisena "voisi kokea itsensa imarrelluksi" on mahdollistava ei kaikkiin sopiva, mitään ei ole kerrottu arviota kuinka suuresta osasta voisi olla kysymys. Tiestysti myös miehen ulkonäkö ja käytös tässä lähestymisessä olisi avainasemassa, ja jos olisi parasta miesmalliainesta ja naisen miesihannetta, niin hyvinkin sopivassa tilanteessa voisi vähän juopunut nainen kokea tuota mitä esitin. Tietysti jos ei mitään "lämmittelyä" olisi niin vaikuttaisi silti hyvin äkkipikaiselta puolin ja toisin, mutta kyllä ihmiselämään mahtuu tällaisiakin hetkiä ainakin osalla ihmisiä. Lisäksi tietysti tässä esittämässäni molemmat olisivat tietysti halukkaita asialle eikä tietenkään mistään ahdistelusta edes tarvitsisi puhua tai kirjoittaa.

        Ford tulisi vastaan suomalaista, joka on ihailee häntä sankarinaan ja sitten suomalainen nainen olisi vähän juovuksissa ja Harrison alkaisi lähestyä naista tunteellisesti ja hyvinkin nainen voisi sponttaanisti ihan hyväksyä lähestymistä, näin arvelisin.

        Tietysti sitten voidaan tilanne myös esittää hyvinkin erilailla, jossa ei olisi mikään lähestyminen suotavaa.

        Elämässä voi olla monenlaista monilla, enpä ihmettelisi vaikka etelään matkaisi suomalaisia naisia ihan tarkoituksella hakemaan seksikokemuksia tai ainakin läheisyyttä ja pientä koskettelua, ja kun vähäinen juopumus olisi mukana ja hyvännäköiset miehet lähestyvinä, niin ei mitään erikoista että nainen voisi siitä pitää, näin uskon. Tietysti minulla voi olla hyvinkin väärä käsitys suomalaisista naisista, ja toki erilaisia tapauksia on varmuudella myös olemassa.


      • Tietysti nainen
        Vaikka Harrison kirjoitti:

        Ford tulisi vastaan suomalaista, joka on ihailee häntä sankarinaan ja sitten suomalainen nainen olisi vähän juovuksissa ja Harrison alkaisi lähestyä naista tunteellisesti ja hyvinkin nainen voisi sponttaanisti ihan hyväksyä lähestymistä, näin arvelisin.

        Tietysti sitten voidaan tilanne myös esittää hyvinkin erilailla, jossa ei olisi mikään lähestyminen suotavaa.

        Elämässä voi olla monenlaista monilla, enpä ihmettelisi vaikka etelään matkaisi suomalaisia naisia ihan tarkoituksella hakemaan seksikokemuksia tai ainakin läheisyyttä ja pientä koskettelua, ja kun vähäinen juopumus olisi mukana ja hyvännäköiset miehet lähestyvinä, niin ei mitään erikoista että nainen voisi siitä pitää, näin uskon. Tietysti minulla voi olla hyvinkin väärä käsitys suomalaisista naisista, ja toki erilaisia tapauksia on varmuudella myös olemassa.

        olisi sinkku ja seksuaalisesti aktiivinen ja ihan tarkoituksella myös voisi hakea seuraa itselleen, joten ei tuossa nyt mitään ihmeteltävää olisi jos etelässä merenrannan lämpöisessä illassa tai yössä voisi tapahtuakin vastaantulevien kesken pientä koskettelua, toki molemmin puolin myös ihan tarvetta sellaiselle voisi olla. Ollaan nyt ihan aikuisia.


      • En nyt tiedä
        Tietysti nainen kirjoitti:

        olisi sinkku ja seksuaalisesti aktiivinen ja ihan tarkoituksella myös voisi hakea seuraa itselleen, joten ei tuossa nyt mitään ihmeteltävää olisi jos etelässä merenrannan lämpöisessä illassa tai yössä voisi tapahtuakin vastaantulevien kesken pientä koskettelua, toki molemmin puolin myös ihan tarvetta sellaiselle voisi olla. Ollaan nyt ihan aikuisia.

        israelilaisten naisten tavoista, mutta voisihan sillä naisella olla asepuku ja asekin tässä mukana, sitä en osaa sanoa mitä IDF on antanut ohjeeksi ja toki aina tilannetajua tarvitaan. Voi siellä armeijan tiloissakin tapahtua yhtä ja toista ihan molemminpuolin tahdotusti tai sitten myös kenties vain toispuoleisesti.


      • Niin eikä tuossa
        En nyt tiedä kirjoitti:

        israelilaisten naisten tavoista, mutta voisihan sillä naisella olla asepuku ja asekin tässä mukana, sitä en osaa sanoa mitä IDF on antanut ohjeeksi ja toki aina tilannetajua tarvitaan. Voi siellä armeijan tiloissakin tapahtua yhtä ja toista ihan molemminpuolin tahdotusti tai sitten myös kenties vain toispuoleisesti.

        johdantoviestissä lainkaan poissuljettu sitä että poikaystävä tapaa naisystävänsä suhteellisen pitkän ajan eron jälkeen, ja näin ei tuo nainen nyt varmaan tuota tapahtumista lainkaan nyt pahakseen panisi, todennäköisesti päinvastoin, jos olisi kahdenkeskistä omassa rauhassa, toki jälleen erilaisia hyväilytapoja on ihmisillä varmaan Israelissa myös.


      • Ja sitten myös
        Niin eikä tuossa kirjoitti:

        johdantoviestissä lainkaan poissuljettu sitä että poikaystävä tapaa naisystävänsä suhteellisen pitkän ajan eron jälkeen, ja näin ei tuo nainen nyt varmaan tuota tapahtumista lainkaan nyt pahakseen panisi, todennäköisesti päinvastoin, jos olisi kahdenkeskistä omassa rauhassa, toki jälleen erilaisia hyväilytapoja on ihmisillä varmaan Israelissa myös.

        se kaikkein pahin skenario voidaan esittää, mutta en minä sitä tee.


      • Johdantoviesti:
        Ja sitten myös kirjoitti:

        se kaikkein pahin skenario voidaan esittää, mutta en minä sitä tee.

        "Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X) "

        Jos olisivat entuudestaan toisensa tuntevat ja palavasti toisiaan haluavat nuoret, niin voisihan sitä lempeä myös noin esittää näin nykyajan villityksissä.


      • Onkohan nuo
        Johdantoviesti: kirjoitti:

        "Menepä puristamaan tissistä tai pyllystä vastaantulevaa israelilaista IDF:n sotilasta,niin koet satavarmasti akuuttia lempeyttä,jota voit miettiä tovin maassa istuessasi ja ähkiessäsi. :D :D X) "

        Jos olisivat entuudestaan toisensa tuntevat ja palavasti toisiaan haluavat nuoret, niin voisihan sitä lempeä myös noin esittää näin nykyajan villityksissä.

        kolme loppumerkkiä merkkinä siitä, että molemmat hyvyilevät suuresti ja sitten tulee se sensuroitu merkki, ja suomalaisissa elokuvissa voitaisiin taivasta kuvata ja näyttää, tietenkin 50-luvulta.


      • yks nainen vaan
        kelpais joo kirjoitti:

        Kohtuu hyvä idea toi rappukäytävä. Kelpais kyllä mullekin.

        Joo takuulla kelpais. Siis miehethän ajattelee aina seksiä.


      • yks nainen vaan
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Aiemmassa viestissä oli useita asiaan vaikuttavia kohtia. Ensimmäisenä juopumus saa aikaan vapautumista ja toisena "voisi kokea itsensa imarrelluksi" on mahdollistava ei kaikkiin sopiva, mitään ei ole kerrottu arviota kuinka suuresta osasta voisi olla kysymys. Tiestysti myös miehen ulkonäkö ja käytös tässä lähestymisessä olisi avainasemassa, ja jos olisi parasta miesmalliainesta ja naisen miesihannetta, niin hyvinkin sopivassa tilanteessa voisi vähän juopunut nainen kokea tuota mitä esitin. Tietysti jos ei mitään "lämmittelyä" olisi niin vaikuttaisi silti hyvin äkkipikaiselta puolin ja toisin, mutta kyllä ihmiselämään mahtuu tällaisiakin hetkiä ainakin osalla ihmisiä. Lisäksi tietysti tässä esittämässäni molemmat olisivat tietysti halukkaita asialle eikä tietenkään mistään ahdistelusta edes tarvitsisi puhua tai kirjoittaa.

        No ei takuulla ole kovin suuresta osasta kysymys. Että taas jotain miesten märkiä päiväunia.


      • yks nainen vaan
        yks nainen vaan kirjoitti:

        No ei takuulla ole kovin suuresta osasta kysymys. Että taas jotain miesten märkiä päiväunia.

        Siis tässä oli kyse siitä kun joku väitti että suomalaiset naiset olisi innoissaan jos joku puristelisi kadulla. Että ei tosiaankaan.


      • yks nainen vaan
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Joo takuulla kelpais. Siis miehethän ajattelee aina seksiä.

        Ja tämä oli sille joka kommentoi että rappukäytäväjuttu oli hyvä idea. Näitä viestejä on miljoona, menee ihan sekavaksi.


      • kelpais joo
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Ja tämä oli sille joka kommentoi että rappukäytäväjuttu oli hyvä idea. Näitä viestejä on miljoona, menee ihan sekavaksi.

        Ei miehet nyt ihan aina ajattele seksiä, aika usein kyllä kieltämättä. Varsinkin kun tätä ketjua lukee:D


      • yks nainen vaan
        kelpais joo kirjoitti:

        Ei miehet nyt ihan aina ajattele seksiä, aika usein kyllä kieltämättä. Varsinkin kun tätä ketjua lukee:D

        No tämä ketju nyt ei ole minun syytä kun en ole juutalainen nainen.


      • Ei ahdistelussa ole
        yks nainen vaan kirjoitti:

        No tämä ketju nyt ei ole minun syytä kun en ole juutalainen nainen.

        kyse seksistä pelkästään vaan väkivallasta ja voidaan jopa sanoa ettei seksistä yhtään, kun se ymmärretään terveeksi Jumalan tahdon mukaiseksi. Toki seksi terminä voidaan ymmärtää vaikka sukupuoliksi: mies ja nainen. Seksuaalista häirintää taas voi olla ihan mies-mies tai nainen-nainen tapauksissa.


      • kelpais joo
        yks nainen vaan kirjoitti:

        No tämä ketju nyt ei ole minun syytä kun en ole juutalainen nainen.

        Aikas rivon tarinan säkin kerroit. Ei sillä että se mua haittaisi:D


      • ei ymmärrä
        hyvät tavat! kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt? Huumorintajusi on nyt hukassa.

        Multa ainakin meni ohi mikä pointti tossa oli. Voisko vähän avata asiaa?


      • yks nainen vaan
        Ei ahdistelussa ole kirjoitti:

        kyse seksistä pelkästään vaan väkivallasta ja voidaan jopa sanoa ettei seksistä yhtään, kun se ymmärretään terveeksi Jumalan tahdon mukaiseksi. Toki seksi terminä voidaan ymmärtää vaikka sukupuoliksi: mies ja nainen. Seksuaalista häirintää taas voi olla ihan mies-mies tai nainen-nainen tapauksissa.

        Kuka on muka väittänyt että ahdistelu on seksiä. Kai sen nyt kuka vain tajuaa että ahdistelu on väärin. Eikä tässä Jumalasta keskustella, siis oletko se tyyppi joka tunkee jumalajuttuja ja jeesusjuttuja joka paikkaan, alkaa jo ärsyttää sekin.


      • yks nainen vaan
        kelpais joo kirjoitti:

        Aikas rivon tarinan säkin kerroit. Ei sillä että se mua haittaisi:D

        Kerroin vain miten miehet puhuu keskenään, kun ne luulee ettei ole naisia kuuloetäisyydellä. Minkä minä sille teen että miehet puhuu rivoja. Enkä minä aloittanut seksijuttujen puhumista, jatkoin vain kun muut aloitti.


      • :) :)
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Kerroin vain miten miehet puhuu keskenään, kun ne luulee ettei ole naisia kuuloetäisyydellä. Minkä minä sille teen että miehet puhuu rivoja. Enkä minä aloittanut seksijuttujen puhumista, jatkoin vain kun muut aloitti.

        Tällä palstalla repee totaalisesti :D :D


    • joo miksei

      On juutalaisissa naisissa omanlaistaan viehätystä. Ne on muuten hyviä väittelemäänkin asiasta kun asiasta.

      • katsomossa

        En ole päässyt vielä väittelytasolle. Enkä sen puoleen muullekaan tasolle:)


      • rennosti
        katsomossa kirjoitti:

        En ole päässyt vielä väittelytasolle. Enkä sen puoleen muullekaan tasolle:)

        Ota rennosti vaan, ei ne purematta niele. Jos sulla on hyvännäköinen pärstä ja kroppa, etkä oo ihan tuppisuu, niin pääset kyllä puheisiin. Muuhunkin tietysti.


      • katsomossa
        rennosti kirjoitti:

        Ota rennosti vaan, ei ne purematta niele. Jos sulla on hyvännäköinen pärstä ja kroppa, etkä oo ihan tuppisuu, niin pääset kyllä puheisiin. Muuhunkin tietysti.

        Pärstää kehtaa kyllä näyttää. Kroppaa pitäisi treenata enemmän, ylipainoa ei ole yhtään.

        Puhepuoli sujuu kohtalaisesti. Olen huomannut naisten kanssa, että enemmän saisi puhetta tulla.


      • antitrophy
        katsomossa kirjoitti:

        Pärstää kehtaa kyllä näyttää. Kroppaa pitäisi treenata enemmän, ylipainoa ei ole yhtään.

        Puhepuoli sujuu kohtalaisesti. Olen huomannut naisten kanssa, että enemmän saisi puhetta tulla.

        Mutta kun tuo ullakko-osasto tuntuu olevan tyhjää täynnä,tai sitten virtsarakon sisältö on vain päässyt hissilla yli puoli metriä liian korkealle. ;)


      • joopa joo
        antitrophy kirjoitti:

        Mutta kun tuo ullakko-osasto tuntuu olevan tyhjää täynnä,tai sitten virtsarakon sisältö on vain päässyt hissilla yli puoli metriä liian korkealle. ;)

        Sillä ei ole sana hallussa, siitä on kyse. Naiset on vaativia :D


      • katsomossa
        joopa joo kirjoitti:

        Sillä ei ole sana hallussa, siitä on kyse. Naiset on vaativia :D

        On tullut liikaa kehuttua itseä näissä viesteissä. Kyllä vikojakin löytyy, mutta ei kai niitä kannata mainostaa:)


      • lefotostat
        katsomossa kirjoitti:

        On tullut liikaa kehuttua itseä näissä viesteissä. Kyllä vikojakin löytyy, mutta ei kai niitä kannata mainostaa:)

        Ei sinun kannata Israeliin matkustaa perseilemään ja ottamaan pataan,tolla asenteella se onnistuu ihan varmasti Suomessakin aika pian. :D


      • katsomossa
        lefotostat kirjoitti:

        Ei sinun kannata Israeliin matkustaa perseilemään ja ottamaan pataan,tolla asenteella se onnistuu ihan varmasti Suomessakin aika pian. :D

        Ajattelin kuitenkin matkustaa Israeliin taas seuraavalla lomalla. Näkee sitten mitä siellä tapahtuu.

        On tässä ketjussa ainakin hyviä neuvoja saanut.


    • On mahdollista

      Kyllä juutalaisilla on ihan yleisesti suhteita muidenkin kanssa kuin keskenään. Kaikki eivät edes ole uskonnollisia. Yritä vain niitä naisia jos kiinnostaa.

      • katsomossa

        Hyvä tietää, että voi olla mahdollisuuksia. Kiitos kannustuksesta.


    • naisista

      Juutalaiset naiset on muuten hyvännäköisiä Israelissa armeijan vaatteissa ja aseen kanssa. Sellainen sais tulla muakin käskyttämään...

      • joo-oo

        Teeveestäkin niitä näkee usein dokkareista.


      • katsomossa

        Mulla ei yllä fantasiat ihan tuolle tasolle, mutta hyvä kun muilla mielikuvitusta riittää.


      • giovani per anus
        katsomossa kirjoitti:

        Mulla ei yllä fantasiat ihan tuolle tasolle, mutta hyvä kun muilla mielikuvitusta riittää.

        Ei ole fantasioista kyse,kannattaa pitää varovaisuutta juutalaisten kanssa.Kauniita silmiä löytyy vaikkapas Etelä Europasta,esimerk. espanialaiset naiset.


      • ihmettelyä
        giovani per anus kirjoitti:

        Ei ole fantasioista kyse,kannattaa pitää varovaisuutta juutalaisten kanssa.Kauniita silmiä löytyy vaikkapas Etelä Europasta,esimerk. espanialaiset naiset.

        Miksi riehkaat? Ei kai se sinulta ole pois, jos jotkut ovat kiinnostuneita juutalaisista naisista. Kyllä naisia kuin myös miehiä riittää kaikille ja joka lähtöön.


      • Anonyymi

        Jos tykkää 150 cm pitkistä hieman persevistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkää 150 cm pitkistä hieman persevistä naisista.

        "hieman",
        mutta slaavit,
        silmäkarkkia,
        prahassa mietin,
        liikennemerkkiä päin kävellessäni,
        onko kaikkien rumien käsketty pysyä kotona...


    • Nykytutkimus kertoo

      rakkauden tunteen terveellisistä vaikutuksista ja kuinka ihan oikeasti sydämen ja yläkehon ja samoin pään alueet virkistyy ja lämpenee ja selvästi oli voimakkainta rakkaudessa tämä ihmisellä.

      Raamatussa kerrotaan palavasta rakkaudesta ja sellainen tulee olla juutalaisella Israelin Herraa Jeesusta kohtaan ja samoin lähimmäisiä kohtaan.

      Muutoin kauneuden arvioiminen on riippuvainen myös katsojasta.

    • Loara

      Historioitsija Ilan Pappe kirjoittaa israelila...
      muutoksesta yhä äärimmäiseksi.Yksi merkki tästä on israelilaisten naisten toivomus saada Gazassa taistelleiden miesten spermaa...

      Niin,mitä johtopatoksia me tältä teemme,mistä tämä ilmio kertoo.?

    • 15+4

      Juopon näköinen mies, ilmeisesti sperma ei ole kelvannut ja on kateellinen.

    • 5+1

      Sotilaiden kannattaisi perustaa spermapankki, jossa juutalaistytöiltä ei vaadittaisi korkeita korkoja, ainoastaan ulkomaalaisilla tulisi olla korkeat korot, mutta muuten siveellinen kolttukultti.

    • 8+3

      En tosin ole varma... tai olen melko varma, että ulkomaalaiset eivät saisi ko. spermaa, vaikka olisi kuinka korkeat korot ja vielä nailonsukat ja hyvät sääretkin, koska se menisi ikäänkuin hukkaan, kristuksen lakanoille tai nimiin ja enää ei veli kuolleelle veljelle synnyttele, kuten joskus joutui herättämään veljelle siemenen, eli perillisen.

      Että ensin kannattaa hankkia koulutus, suorittaa tentti ja saada ikäänkuin avaimet, sitten voi päästä ilman korkojakin kantavaksi.

      Esselaisilla oli kolmen vuoden vaimoketestausaika, vasta sen jälkeen hän oli kelvollinen saamaan siemenen.

      • väärä aihe

        Haloo, kuka täällä on spermaa kysellyt? Sitä nyt saa mistä vain, ei tarvitse mennä Israeliin.


      • oh,oh,mamma mia
        väärä aihe kirjoitti:

        Haloo, kuka täällä on spermaa kysellyt? Sitä nyt saa mistä vain, ei tarvitse mennä Israeliin.

        Jo,näin on.Mutta katsos niille on tärkeä että Pyhä juutalaisuus säilyy.He ajattelevat olevansa joku Super kanssa,siis valittuja!!Rasisteija ne on jos näin koko aijan täällä jauhavat heidän uskonnosta ja ...


      • Hohhooo
        oh,oh,mamma mia kirjoitti:

        Jo,näin on.Mutta katsos niille on tärkeä että Pyhä juutalaisuus säilyy.He ajattelevat olevansa joku Super kanssa,siis valittuja!!Rasisteija ne on jos näin koko aijan täällä jauhavat heidän uskonnosta ja ...

        "oh,oh,mamma mia19.8.2014 23:26"

        Oletko italialainen, vai leikitkö olevasi? Aika huvittavaa...


    • 9+4

      haloo haloo...

      Loaran mukaan juutalaiset tytöt haluavat sotilaiden spermaa ja minulla tietysti heti lähtee virtaamaan tarinaa aiheesta kuin aiheesta, ja aloituksessa puhutaan kauniista naisista, joten hiukan hupiketjuhan tämä ilmeisesti kaikitenkin ja kertakaikkiaan on.

      Ero se on kuule spermoillakin ei sitä ihan mitä vain....kukaan, kaikitenkaan, nainen ainakaan huoli, miehistä en niin tiijä.

      Ja täytyy kai se sanoa, että kyllä juutalaisessa jotain jalompaa rotua on ja kukapa tyttö sitä ei sitten lapsestaan haluaisi.......jalompaa rotua.

      • ei voi olla totta

        No on outoa tekstiä roduista vai onko huumoria. Miksi joku ulkomaalainen nainen lähtisi hakemaan sotilaiden spermaa Israelista, ihan älyvapaa ajatus. Juutalaisia on sitäpaitsi muuallakin kuin Israelissa, ettei siihen mitään pankkeja tarvita.


      • on saatavilla
        ei voi olla totta kirjoitti:

        No on outoa tekstiä roduista vai onko huumoria. Miksi joku ulkomaalainen nainen lähtisi hakemaan sotilaiden spermaa Israelista, ihan älyvapaa ajatus. Juutalaisia on sitäpaitsi muuallakin kuin Israelissa, ettei siihen mitään pankkeja tarvita.

        Luonnonmenetelmät on etusijalla.


    • 1+7

      Juutalaiset naiset ovat kauniita, se on totta ja tunnustettua myös filmimaailmassa ja maailman kauneimpien luetteloissa.

      Mutta kai nyt juutalaisia miehiä myös saa ihailla, vai tuletteko te mustasukkaisiksi ja kateellisiksi ?

      • ihailua

        Joo, juutalaiset miehet on hyvännäköisiä. Mutta ei täällä voi mitään sanoa. Joku on aina huomauttamassa.


      • Sisko Vantaalta
        ihailua kirjoitti:

        Joo, juutalaiset miehet on hyvännäköisiä. Mutta ei täällä voi mitään sanoa. Joku on aina huomauttamassa.

        "Joo, juutalaiset miehet on hyvännäköisiä. Mutta ei täällä voi mitään sanoa. Joku on aina huomauttamassa."

        Niin, ajatelkaa kristityt siskot - Näin Eilatissa AIVAN Jeesuksen näköisen miehen ja kun vaihdoin muutaman sanan hän vastasi ja hymyili samalla aivan virheettömällä hammasrivillään, pitkät tummat kiharat liehuen ja ihanat ruskeat silmät loistaen rakkautta ja iloa! Oh oh ja WAU, ihana mies oli!!!


      • uskikset
        Sisko Vantaalta kirjoitti:

        "Joo, juutalaiset miehet on hyvännäköisiä. Mutta ei täällä voi mitään sanoa. Joku on aina huomauttamassa."

        Niin, ajatelkaa kristityt siskot - Näin Eilatissa AIVAN Jeesuksen näköisen miehen ja kun vaihdoin muutaman sanan hän vastasi ja hymyili samalla aivan virheettömällä hammasrivillään, pitkät tummat kiharat liehuen ja ihanat ruskeat silmät loistaen rakkautta ja iloa! Oh oh ja WAU, ihana mies oli!!!

        Teillä uskiksilla on omat tarkoitusperänne. Mutta kaikkea maailmaan mahtuu, ei siinä mitään.


    • naisen kauneus

      Mikä näistä on paras vaihtoehto naiselle? Kaunis vai kauniimpi vai kaunein?

    • Onko vaimon kauneus

      aviomiehelleen pääasiassa hyvä vai neutraali vai huono asia? Entäs lasten ulkonäkö?

    • Onkohan Raamattuun

      ja Jumalaan ja Israelin Herraan uskovat naiset keskimäärin kauniimpia kuin muut? Uskooko juutalaiset yleensä enemmän Raamattuun kuin muut? Onko kasvojen kauneus vain perinnöllistä? Silmistä voidaan nähdä ihmisen sielun asioita, kuten niitä on peiliksi Raamatussa kutsuttukin, mutta onkohan tätä asiaa joku elämäntehtävänään tutkinut ja kirjoittanut havaintojaan toisille luettavaksi?

    • Jos kaunis nainen

      lähestyisi miestä keskusteluyhteyteen, niin tuleeko miehen kohteliaisuussyistä osoittaa kiinnostusta naista kohtaan vai voiko hän torjua naisen ikäänkuin kylmästi? Tietysti vertailukohteeksi voitaisiin ottaa ihan tavallisen näköinen tai jopa vähän heikommankin näköinen nainen.

      Jos kaunis nainen on tottunut saamaan huomioita enemmän miehiltä ja sitä kautta on itsevarmuutensa suuri, niin tulisiko tämä ottaa huomioon myös asenteessa kuinka suhtautuisi keskusteluyritykseen?

      Onko liian kylmän tuntuinen torjuminen tällaisessa tapauksessa mielestäsi aina Jumalan tahdon vastaista?

    • Jos kaunis nainen

      pyytäisi miestä kommentoimaan ulkonäköään suoraan, niin olisiko ulkonäön vähättely väärin, jos mies kuitenkin pitäisi naista kauniina? Jumala tahtoo totuutta, joten tuleeko ihmisen lapsenomaisesti aina pyrkiä vain totuutta puhumaan, vaikka voisi saada kauniin naisen ylpistymään tai muutoin huonompaan asemaan Jumalan edessä?

    • Jos sinulla olisi

      erittäin kaunis tytär niin kuinka opettaisi häntä kauneudestaan ja miesten toiminnasta, jos olisit itse äitinsä tai isänsä tai muussa asemassa? Pitäisikö tämä erityinen kauneutensa ottaa huomioon tytön kasvatuksessa ja kuinka ja antaisitko tytölle millaisia vapauksia nuoruudessaan kun tahtoisi ulkona liikkua ja kavereidensa kanssa oleskella?

      Toisiko tytön erityinen kauneus minkälaisia asioita vanhemman ja tytön suhteisiin ja kasvatusasioihin?

      Kerro kuinka neuvoisit tytärtäsi elämänsä itsenäistymisessä.

    • Miten erilaiset

      juutalaiset ajatusmallit suhtautuvat naisen kauneuteen ja kauniin naisen kanssa toimimiseen?

    • Miten kauniin

      naisen mielestäsi kannattaisi toimia kauneutensa kanssa ja tulisiko sen vaikuttaa hänen valintoihinsa ja arvomaailmaansa kuinka? Tulisiko hänen esimerkiksi pyrkiä aviopuolisonsa valitsemaan turvallisen hyvätuloiseksi vai kuinka etsiä elämänsä rakkautta, jos saisit antaa neuvoja hänelle juutalaisesta tai ihan omasta näkökulmastasi?

    • Tuleeko kaunis

      nainen raskaaksi yhtä helposti kuin yleensä naiset? Iloitseeko Jumala naisen kauneudesta? Raamatusta voimme lukea kuinka langenneet enkelit miehinä ottivat itselleen vaimoja ihmisten tyttäristä ja kenties kauneus oli tärkeä kriteeri tässä.

      Johdattaako Jumala naista tarvitsevalle miehelle, joka anoo vaimoa, yleensä kauniimpia naisia kuin ilman Jumalalta vaimon pyytämistä?

      Johdattaako Jumala ihmisten keskuudessa miten paljon asioita vaan vain anottaessa?

    • Onko kauniin naisen

      munasolu kauniimpi kuin naisten yleensä? Entäs onko kasvoiltaan kaunis nainen myös muutoin sopusuhtaisempi ja terveempi kuin muut keskimäärin?

      • gusenina

        skitsofrenian sairastavuus korkealla Israelissa.


      • Israel 4ever
        gusenina kirjoitti:

        skitsofrenian sairastavuus korkealla Israelissa.

        "skitsofrenian sairastavuus korkealla Israelissa."

        Ei kai se nyt YHTÄÄN ihme ole - kun katselee menneisyyteen.

        Skitsofrenia puhkeaa yleensä pahoista traumoista ja niitähän juutalaisillla riittää: monet ovat menettäneet koko perheensä keskitysleireissä ym kauheutta kokeneet mm jatkuvat ja eritäin traumatisoivat Gazan pommitukset jo vuodesta 2005 lähtien, kun Israelilaset joutuivat lähtemään omasta kodistaan Gazasta pakon edessä.

        Lisäksi Israelin sijainti on yli 20 muslimimaan ympäröimänä, ja maailmassa vellova suuri juutalaisviha joten ahdistusta juutalaisparoilla riittää.

        Vaikka eiväthän he mitään parkoja ole - He ovat Jumalan valittu kansa, jolle on paljon annettu ja siksi paljon vaaditaan ja kovasti koetellaankin, mutta pian tämä aika on ohi ja alkaa iankaikkisuus...


      • 9+13
        gusenina kirjoitti:

        skitsofrenian sairastavuus korkealla Israelissa.

        Tilastofaktoja linkkeineen,kiitos (Magneettimedia ei kelpaa..). Odotellaan...


    • Mitä ihan todella

      konkreettista eroa on kauniilla naisella muihin nähden sen kauneuden lisäksi? Onko eroissa yhdenmukaisuutta vai täysin vailla mitään yhteyttä kauneuteen?

    • Kun kaunis nainen

      pääsee Jumalan valtakuntaan ja tuhatvuotiseen valtakuntaan, niin uudistuuko kauneutensa vai tasottuuko se toisiin naisiin nähden ja vieläkö tuhatvuotisessa valtakunnassa on avioliitto ja jos ovat molemmat pelastuneet, nin onko samat parisuhteet tai jos vain toinen on päässyt voittajana perille, niin annetaanko uusi puoliso tuhatvuotiseen valtakuntaan, enkä nyt tarkoita sitä että taivaassa ollaan kuin enkelit, vähän kuin miehet Raamatun mukaan, vaan sitä kun Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta ja siihen kaikki pyhät saavat tulla ylösnousemuksessa, ja nuorin synnintekijä vasta satavuotiaana kuolee, toki kenties se kaupungin ulkopuolella, sillä sen tuhat vuotta varmaan ihmiset elävät Jeesuksen yhteydessä sen kaupungin muurin sisäpuolella. Aika vähän on kerrottu tästä ajasta näin ihmisen näkökulmasta. Paha on sidottu eikä pääse tekemään turmellustaan enää ihmisten elämässä, näin on kirjoitettu Raamatussa.

      • tsirppity

        Äbäläwäbäläwäbbälää.Varmuudella. :D


    • että joo

      Aikas kuumottavia puheita tässä ketjussa, aiheutuu erinäisiä efektejä.

      Mutta itse asiasta vielä, juutalaiset naiset on kyllä kiehtonu mua aina jollain tavalla.

      • katsomossa

        Älä muuta sano. Suoraan sanoen, kun luin ketjua juutalaiset naiset alkoivat kiinnostaa entistä enemmän.

        Paljon viestejä tähän avaukseeni on tullut. Naiset tietysti aina miehiä kiinnostaa:)


    • Putkiaivolle

      Mitä tämä ketjun alottaja oikein haluaa;naimisiin juutalaisen kauniin naisen kanssa,vaihtuvia suhteita juutalaisten kauniiden naisten kanssa loppuelämäksi vai mitä ihmettä?Jos haluaa naimisiin niin eihän siihen tarvita kuin yksi nainen ja siihen ei mitkään yleispätevät neuvot auta miten itselle vaimo isketään.Jos haluaa vapaita vaihtuvia suhteita lämmin katseisten kanssa,niin on kyllä jo tuolla esineellistävällä asenteellaan sellainen taulapää että tuskon tulee muuta kuin kylmäkatseisia saamaan.Onko niillä suomalaisilla miehillä samanlaista rodullista sovinistista fiksaatioita jotka ovat ihastuneet aasialaisiin,hentoihin,palveleviin ja nöyriin naisiin?Tuollaiset miehet kertoo itsestään se etteivät kykene suomalaisen naisen kanssa tasavertaiseen suhteeseen ja olettavat väärin näistä ulkomaalaisista naisista jo pelkän erilaisen kulttuurin perusteella.Jos luulevat että nämä vieraasta kulttuurista olevat naiset kapsahtavat kaulaan rakkaudesta niin väärin luulevat,nimittäin raha ratkaisee näiden naisten tunteet jotka elävät sovinistisessa kulttuurissa.Muuta ei tarvitse tämänkään "juutalaisista lämminkatseisista naisista" haaveilevan tietää,eikä varmaan enempää tietoa juutalaisista(kaan) naisista pystyisi edes sisäistämään.

      • katsomossa

        Vaikea tässä vaiheessa sanoa suhteiden laadusta. Sen näkee sitten myöhemmin.

        En ole sovinisti, enkä palvelijaa naisesta halua tai tarvitse. Tiedän etteivät naiset kapsahda kaulaan noin vain missään. Eikä tietysti pidäkään.

        En ole myöskään peräkamarinpoika, jolla ei ole koskaan naisystävää ollut. Olen seurustellut muutaman kerran suomalaisen naisen kanssa. Eikä mulla heistä mitään huonoa sanottavaa ole.

        Miksi tämä avaus suututti sinut?


      • yks nainen vaan
        katsomossa kirjoitti:

        Vaikea tässä vaiheessa sanoa suhteiden laadusta. Sen näkee sitten myöhemmin.

        En ole sovinisti, enkä palvelijaa naisesta halua tai tarvitse. Tiedän etteivät naiset kapsahda kaulaan noin vain missään. Eikä tietysti pidäkään.

        En ole myöskään peräkamarinpoika, jolla ei ole koskaan naisystävää ollut. Olen seurustellut muutaman kerran suomalaisen naisen kanssa. Eikä mulla heistä mitään huonoa sanottavaa ole.

        Miksi tämä avaus suututti sinut?

        Ei kannata välittää, aina joku vetää kahvit väärään kurkkuun nettifoorumeilla. Netissähän ihmiset on tylympiä kuin IRL. Ainakin minusta olet ihan hyvä tyyppi kun olet kirjoittanut asiallisesti eikä mitään törkeyksiä. Ja mitä se kenellekään kuuluu, vaikka joku olisi ihastunut intialaiseen hinduun tai vaikka rovaniemeläiseen. Että ihan on jokaisen oma asia. Olet ehkä vähän yksitotinen esim minun makuuni mutta eipä tässä ole minusta kysymys. En sano yksitotisuutta pahalla, mutta se voi tietty vaikuttaa jonkun ihmisen kommentointiin.


      • 2+20

        re -> "Putkiaivolle"

        Etkö huomaa että trolli ("katsomossa") vie ja tanssittaa aivan kympillä tässä ketjussa kun kerran ruokaa riittää ja provosoidutaan? Käsittämätöntä että näinkin monet menevät tuohon miinaan.Trolli nauraa makeasti onnistuneelle viritykselleen ja nimenomaan provosoituneiden kustannuksella.Mieti vähän ja miettikää kaikki muutkin,haluatteko tilata lisää tuon trollin provoilua.(?)


      • Eräs mielipide
        2+20 kirjoitti:

        re -> "Putkiaivolle"

        Etkö huomaa että trolli ("katsomossa") vie ja tanssittaa aivan kympillä tässä ketjussa kun kerran ruokaa riittää ja provosoidutaan? Käsittämätöntä että näinkin monet menevät tuohon miinaan.Trolli nauraa makeasti onnistuneelle viritykselleen ja nimenomaan provosoituneiden kustannuksella.Mieti vähän ja miettikää kaikki muutkin,haluatteko tilata lisää tuon trollin provoilua.(?)

        Minusta tämä aloitus on parempi kuin moni muu, mitä tänne suolletaan. Kerrankin edes jotain positiivista tälläkin palstalla.


      • katsomossa
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Ei kannata välittää, aina joku vetää kahvit väärään kurkkuun nettifoorumeilla. Netissähän ihmiset on tylympiä kuin IRL. Ainakin minusta olet ihan hyvä tyyppi kun olet kirjoittanut asiallisesti eikä mitään törkeyksiä. Ja mitä se kenellekään kuuluu, vaikka joku olisi ihastunut intialaiseen hinduun tai vaikka rovaniemeläiseen. Että ihan on jokaisen oma asia. Olet ehkä vähän yksitotinen esim minun makuuni mutta eipä tässä ole minusta kysymys. En sano yksitotisuutta pahalla, mutta se voi tietty vaikuttaa jonkun ihmisen kommentointiin.

        Eipä tässä mitään:) Keskustelupalstoilla on sen verran paljon avauksia naisista, että se voi joskus ärsyttää porukkaa.

        Hyvä muuten tietää, että tekstistäni tulee yksitotinen kuva. Ovatko lauseet liian lyhyitä? On mulle joskus naiset sanoneetkin, että pitäisi olla puheliaampi.


      • katsomossa
        2+20 kirjoitti:

        re -> "Putkiaivolle"

        Etkö huomaa että trolli ("katsomossa") vie ja tanssittaa aivan kympillä tässä ketjussa kun kerran ruokaa riittää ja provosoidutaan? Käsittämätöntä että näinkin monet menevät tuohon miinaan.Trolli nauraa makeasti onnistuneelle viritykselleen ja nimenomaan provosoituneiden kustannuksella.Mieti vähän ja miettikää kaikki muutkin,haluatteko tilata lisää tuon trollin provoilua.(?)

        En ole trollaamassa täällä. Olen mielestäni ollut asiallinen. Naisiin liittyvät avaukset ovat tietysti aina riskihomma, joku voi ottaa ne väärällä tavalla.

        Mulle riittää tämä yksi avaus. Ei tarvitse pelätä, että näitä lisää tulee:)

        Kiitos muuten kaikille vastauksista.


      • ihan selkee
        katsomossa kirjoitti:

        En ole trollaamassa täällä. Olen mielestäni ollut asiallinen. Naisiin liittyvät avaukset ovat tietysti aina riskihomma, joku voi ottaa ne väärällä tavalla.

        Mulle riittää tämä yksi avaus. Ei tarvitse pelätä, että näitä lisää tulee:)

        Kiitos muuten kaikille vastauksista.

        Aloitus on ok, toi trollivalitus on todennäköisesti jonkun kateellisen äijän näppikseltä. Tai sellaisen joka ei ymmärrä naisten päälle mitään. Toi joka mellastaa putkiaivoista on selkeesti juutalaisia ja Israelia vastaan. Huomaa siitä, kun se kirjoittaa "sovinistinen kulttuuri" ja "raha ratkaisee näiden naisten tunteet".


      • yks nainen vaan
        katsomossa kirjoitti:

        Eipä tässä mitään:) Keskustelupalstoilla on sen verran paljon avauksia naisista, että se voi joskus ärsyttää porukkaa.

        Hyvä muuten tietää, että tekstistäni tulee yksitotinen kuva. Ovatko lauseet liian lyhyitä? On mulle joskus naiset sanoneetkin, että pitäisi olla puheliaampi.

        Ja minua taas ärsyttää se, kun jotkut ihmiset on aina huutamassa siitä jos joku on ulkomaalaisen kanssa. Siis mitä se kenenkään päätä rasittaa. Olen pari kertaa lukenut kun tuolla on yksi foorumi monikulttuurisista suhteista, niin siellä on niin hulluja kirjoituksia ettei mitään rajaa. Ainakin omassa kaveripiirissäni on tosi moni ulkomaalaisen kanssa. Että ihan tavallista sellainen on eikä kuulu kenellekään. Kun ihmiset matkustaa nykyään paljon ja monet opiskeleekin ulkomailla tai on töissä, niin väkisinkin siinä tulee suhteita. En tajua mitä se haitaa muita kun jokainen saa olla kenen kanssa haluaa. Ja yksitotisuudesta niin voi se tulla vaikka lyhyistä lauseista tai muuten kirjoitustyylistä. Että kirjoittaa jotenkin jäykästi. Mutta ei siihen kannata liikaa tarkertua, naiset tykkää erilaisista miehistä, ei kaikki tykkää jostain hölöttäjistä vaikka minä tykkäänkin. Ja parempi vain kun ei ole koko aikaa suuna ja päänä, itse olen ainakin joutunut kaikkiin ihmeen kiistoihin monesti kun puhun liikaa.


      • girl791
        ihan selkee kirjoitti:

        Aloitus on ok, toi trollivalitus on todennäköisesti jonkun kateellisen äijän näppikseltä. Tai sellaisen joka ei ymmärrä naisten päälle mitään. Toi joka mellastaa putkiaivoista on selkeesti juutalaisia ja Israelia vastaan. Huomaa siitä, kun se kirjoittaa "sovinistinen kulttuuri" ja "raha ratkaisee näiden naisten tunteet".

        Trollin loppukaneetti? No joo,ihan hyvä perseilyhän tää ketju oli. XD


      • katsomossa
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Ja minua taas ärsyttää se, kun jotkut ihmiset on aina huutamassa siitä jos joku on ulkomaalaisen kanssa. Siis mitä se kenenkään päätä rasittaa. Olen pari kertaa lukenut kun tuolla on yksi foorumi monikulttuurisista suhteista, niin siellä on niin hulluja kirjoituksia ettei mitään rajaa. Ainakin omassa kaveripiirissäni on tosi moni ulkomaalaisen kanssa. Että ihan tavallista sellainen on eikä kuulu kenellekään. Kun ihmiset matkustaa nykyään paljon ja monet opiskeleekin ulkomailla tai on töissä, niin väkisinkin siinä tulee suhteita. En tajua mitä se haitaa muita kun jokainen saa olla kenen kanssa haluaa. Ja yksitotisuudesta niin voi se tulla vaikka lyhyistä lauseista tai muuten kirjoitustyylistä. Että kirjoittaa jotenkin jäykästi. Mutta ei siihen kannata liikaa tarkertua, naiset tykkää erilaisista miehistä, ei kaikki tykkää jostain hölöttäjistä vaikka minä tykkäänkin. Ja parempi vain kun ei ole koko aikaa suuna ja päänä, itse olen ainakin joutunut kaikkiin ihmeen kiistoihin monesti kun puhun liikaa.

        Olen muuten itsekin seuraillut aika paljon palstoja, joissa puhutaan monikulttuurisista suhteista. Aikamoista soopaa niissä on enimmäkseen. Joskus voi joku järkeväkin aihe olla välissä.


      • katsomossa
        girl791 kirjoitti:

        Trollin loppukaneetti? No joo,ihan hyvä perseilyhän tää ketju oli. XD

        Edellinen viesti ei ollut multa. Enkä tosiaan trollaamismielessä ole keskustellut.

        Tuskin aiheutan täällä kateutta, kun en ole vielä edes yrittänyt iskeä naisia Israelissa. Täytyy uskaltautua yrittämään seuraavalla lomalla.


      • 10+9
        katsomossa kirjoitti:

        Edellinen viesti ei ollut multa. Enkä tosiaan trollaamismielessä ole keskustellut.

        Tuskin aiheutan täällä kateutta, kun en ole vielä edes yrittänyt iskeä naisia Israelissa. Täytyy uskaltautua yrittämään seuraavalla lomalla.

        Kateutta? :D :D Eiköhän se oikea termi olisi lähinnä myötähäpeä.


      • Sivuhuomaute
        10+9 kirjoitti:

        Kateutta? :D :D Eiköhän se oikea termi olisi lähinnä myötähäpeä.

        Siinä ei ole mitään häpeämisen aihetta, mikäli joku haluaa matkustaa Israelissa ja vaikka tutustua siellä juutalaisiin naisiin. Miksi sitä pitäisi hävetä. Olen seurannut keskustelua ja näen tarpeellisena todeta tämän.


      • kommentti...
        Sivuhuomaute kirjoitti:

        Siinä ei ole mitään häpeämisen aihetta, mikäli joku haluaa matkustaa Israelissa ja vaikka tutustua siellä juutalaisiin naisiin. Miksi sitä pitäisi hävetä. Olen seurannut keskustelua ja näen tarpeellisena todeta tämän.

        Aivan. Hehän ovat maailman koulutetuimpia ja hyvännäköisiä suurimmalta osalta - suuremmalta osin kuin suomalaiset. Mutta niin on myös israelilaiset miehet joten siellä naisten vaatimustaso on myös korkeampi....


      • Anonyymi
        kommentti... kirjoitti:

        Aivan. Hehän ovat maailman koulutetuimpia ja hyvännäköisiä suurimmalta osalta - suuremmalta osin kuin suomalaiset. Mutta niin on myös israelilaiset miehet joten siellä naisten vaatimustaso on myös korkeampi....

        Suurin osa israelilaisista on tavan työläisiä ja pieni ryhmä huippuälykkäitä.
        Toki Israelissa näkee rikkaitakin mutta yleisesti maa on normaalia köyhempi:
        Asunnot, vaatteet, hotellit(surkeita normihintaiset) kaupunkikuva jne.

        Eurooppalaiset ja amerikkalaiset juutalaiset taasen ovat sitä vähintään keskiluokkaa kun yrittävät paljon ja ahkerasti. Rahantekemistä arvostetaan ja koulutusta.

        Ulkonäöstä: on kauniita ja vähemmän kauniita. Juutalaisia on tullut jokapuolelta maailmaa Israeliiin ja se näkyy kun on mustista keltaisiin jne juutalaisia.
        Itse pidän juutalaisten ulkonäöstä naisten suhteen mutta miehet ovat aika juron näköisiä usein(johtuuko sisäsiitoksesta?). Juutalaiset naiset ovat askenazeissa Eurooppalaisen näköisiä ja geeneiltäänkin Euroopasta.


    • vaivieläkateellinen

      Kovasti ovat israelin miehet vaaleista suomitytöistä kiinnostuneita.
      Usesti israelsissa käyneenä olen tullut tämän huomaamaan, joten ei tarvitse suomalaisten naisten olla israelin naisille kateellisia. Kuka hyvänsä suomi tyttö halutessaan juutalaisen miehen saa.

      Suomessa on muuten paljon isralilaisia miehiä, aviossa suomalaisten naisten kanssa. Israelilaisten nasten kauneudesta voidaan olla kyllä montaa mieltä. Enpä useinpaa heistä voisi hyvällä tahdollakaan sanoa kauniiksi.

    • Anonyymi

      Olen nuori ei-juutalainen nainen ja minua viehättää juutalaismiehet.

      Juutalaisilla on vaan niin kauniit kasvojen piirteet ja silmät, ja he ovat älykkäitä ihmisiä.
      He ovat myös mysteerisiä melko viehättävällä tavalla.

      Siksi juutalaismiehet nam.

    • Anonyymi

      Olethan pakana, joka ei usko juutalaisuuden mukaisesti...

    • Anonyymi

      OrtodoksiJuutalaisissAdoNAIndependent

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe