5 Minutes Shaper

Maha pois

Onko kukaan kokeillut kyseistä Tvinsin kuntolaitetta?Kannattaako maksaa 170 euroa?

6

733

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seina

      Elloksella näytti olevan sama laite edullisemmin :)

    • .,m-

      170€ ostat helposti itsellesi salikortin 3kk. Siellä käymällä saat varmasti tuloksia.
      Tuollaisella laitteella et saa mitään.
      Näin yksinkertaisesti sanottuna.

    • Ville Vattu

      Painoin 130 kiloa ja laardi pursuili. Katsoin tv shoppia ja oluen sekä snaksien naukkailun lomassa tartuin kännykkään. Tilasin kyseisen laitteen. Siitä on nyt puolivuotta. Elintapani ovat muutoin ennallaan , mutta saliksien, bigbrotherin ja muutaman muun huippuohjelman välissä treenaan sen viisiminuuttia kyseisellä laitteella . Nyt painan 80 kiloa ja sixpack näkyy. Mainittakoon vielä että olen 135 cm pitkä ja 58-vuotta iältäni. Elämäni kannatavin ostos... Hiiteen lenkkeily ja kuntosali - kuka sitä nyt tv:n äärestä haluaisi poistu viittäminuuttia pidemmäksi aikaa tai tuhlata kallista elämäänsä minimiä enempää kuntoiluun, ulkoiluun tai muuhun turhuuteen.
      Tunnen myös itseni erittäin seksikkääksi kuten mainoksessa luvattiin.
      Myös naapurin Kyllikki on ruvennut luomaan takalistooni pitkiä silmäyksiä - pursuilen arvatenkin seksiä....ostakaa ihmeessä tuo ihmelaite!!!

    • 5 Minute Shaper

      Olen kokeillut 5 Minute Shaperia. Kannattaa ostaa.

    • leukailija35
    • Älä osta

      Ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe