Miksi? MIKSI? Ei voi käydä näin?!?!

epätodellista

Toinen ei osannut edes syytä sanoa. Ei ole varma tunteistaan ja samaan hengen vetoon sanoo et ero tuntuu pahalta. No miksi sitten erota? Ei erota!! Mulla on vielä niin järjettömän vahvat tunteet. Jos on vaikeaa ja paha olla niin miksei voi kertoa mikä mättää? Kyllä mää oon valmis auttaan ja tukeen vaikeissakin asioissa tai mistä sit lie tää koko homma johtuu. En tajua en ymmärrä en hyväksy en kestä. Ku vaan rakastaa toista niin paljon et haluaa auttaa haluaa jatkaa. En edes tiedä onko jotain ongelmaa hällä mut se tuli ekana mieleen. En tälle muuta selitystä keksi. Rakastan niin paljon. Jos ei mua niin torjuis nyt ottaisin halaukseen ja kertoisin kuin helvetisti rakastan. Rakastan, mutta kun toinen ei halua.

4

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilen,

      Että olette nuoria. Ehkä tämä toinen osapuoli haluaa kokeilla toisiakin kumppaneita. Parempi sitten erota, kuin pettää.

    • hän ei rakasta

      Hän haluaa erota, koska ei enää rakasta sinua.

      Hänestä voi tuntua pahalta siksi, että sinusta tuntuu pahalta, eikä hän sellaista halua, mutta ei muutakaan voi.

      Ei kannata olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei sinua rakasta. Juuri erosin rakastamastani miehestä sen takia, kun hän ei rakastanut minua. Hän olisi halunnut jatkaa suhteessa, vakkei rakastanut, mutta itse en halua olla minua rakastamattoman ihmisen kanssa. En halua seksiä, jos se ei perustu rakkauteen ja ole rakastelua.

    • kikutikakuti

      Jos ei osaa sanoa syytä eroon, ei se tarkoita ettei syytä olisi. Tärkeämpää on se mitä hän sanoo kuin jättää sanomatta. Jos hän sanoo, että haluaa erota, yleensä tarkoittaa myös tätä.
      Yksi puolinen rakkaus, julma vitsi. Minähän näitä olen jo katsellut. Perseestä on.

    • Silti kannatti

      Nainen sanoo rakastaa,mut ollaan liian erilaisia.hassua,oltu tuttuja/kavereita n.10 vuotta.alkoi rakkaus ja asuttiin yhdessä n.parivuotta.sit ero ja syy ekassa lauseessa.kuitenkin haluaisi
      Olla kaveri...en ymmärrä,rakkaushan oli se joka pitää yhdessä?minä rakastan hantä.tavallaan minua ei erään ole,on vain kuoret.kuoret jotka ei hänestä irroita.
      Jep,ei olla erään nuoria..hengitän sisään,hengitän ulos..tätä on minun elämä.parempaa teille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe