Taas alkoi viikonloppu

miessssssssssss

Sama kaava. Perjantaina yksin kännit, lauantaina yksin krapula ja sunnuntaina käyn jossain ajelemassa, makailen ja katselen elokuvia ja odotan että pääsisin maanantaina töihin.

Töissä on taas mukavaa, kivoja työkavereita ja vitsejä.

Hitsi että ahdistaa kun ei ole ketään kenen kanssa lähtisi vaikka baariin tai katsomaan jotain jalkapallopeliä.

23

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x+y=z

      Lopeta alkoholin käyttö. Ala harrastaa myös liikuntaa ja lukemista. Mieti miten voisit tutustua järkeviin ihmisiin ilman alkoholia.

      • miesssssssssss

        No harrastan viikolla liikuntaa ja lukemistakin toisinaan. Mutta ei ne poista sitä että ei ole kavereita. Olen myös käynyt yksin baarissa ja peleissä mutta ei se poista yksinäisyyttä. Ennemmin tuntee itsensä vieläkin yksinäisemmäksi kun katselee ihmisiä kavereidensa ympärillä.

        Nykyisin baarit ja humalaiset ihmiset ahdistaa, ja vielä pitäisi mennä yksin???


      • Päivi
        miesssssssssss kirjoitti:

        No harrastan viikolla liikuntaa ja lukemistakin toisinaan. Mutta ei ne poista sitä että ei ole kavereita. Olen myös käynyt yksin baarissa ja peleissä mutta ei se poista yksinäisyyttä. Ennemmin tuntee itsensä vieläkin yksinäisemmäksi kun katselee ihmisiä kavereidensa ympärillä.

        Nykyisin baarit ja humalaiset ihmiset ahdistaa, ja vielä pitäisi mennä yksin???

        Missä kaupungissa asut? Voin tulla kanssasi.


    • Miksi pitää juoda kännit? ja miksi et yksin voisi mennä katsomaan peliä tai baariin? Sieltähän sitä juttuseuraa saa.

    • kiltti mies.

      Mistä helka tietää että joku halua jutella baarissa. Ei toisten seuraan noin vaan voi mennä juttelemaan. Ei sitä salillakaan voi toisten seuraan mennä treenaaman. Naisille se onkin helppoa kun naiset saa aina seuraa. Helka ei taida ymmärtää miesten maailmaa yhtään.

      • vaihtoehto...

        Parempi vaihtoehto se on mennä johonkin baariin. Eri asia on siinä että saako mitään seuraa. Monella miehellä voi olla vaikeuksia saada mitään seuraa ja varsinkin jos muutenkin heikot sosiaaliset kyvyt ja vähän tekemistä, niin siinä pitäisi aika lailla runoilla, että "MItäs teet ylipäätään?" tai "MIksi olet yksin täällä?".


      • fghjikoi8uyt

        Juo kotona = 100 % varmasti saa olla yksin
        Menee baariin = 50 % varmasti saa ainakin jutteluseuraa

        Kumpi sun logiikalla parempi ?


      • analyytikko
        fghjikoi8uyt kirjoitti:

        Juo kotona = 100 % varmasti saa olla yksin
        Menee baariin = 50 % varmasti saa ainakin jutteluseuraa

        Kumpi sun logiikalla parempi ?

        Juo kotona = 100% yksin, kuitenkin hyvää musaa ja muuta viihdettä, ei maksa paljoa.
        Juo baarissa = 99,9% yksin, huonoa musaa eikä mitään muuta tekemistä kuin juominen, maksaa paljon enemmän.

        Nopea kannattavuusanalyysi -> juon kotona.


      • ...
        analyytikko kirjoitti:

        Juo kotona = 100% yksin, kuitenkin hyvää musaa ja muuta viihdettä, ei maksa paljoa.
        Juo baarissa = 99,9% yksin, huonoa musaa eikä mitään muuta tekemistä kuin juominen, maksaa paljon enemmän.

        Nopea kannattavuusanalyysi -> juon kotona.

        Kotona ei kukaan tuomitse. Baarissa tuijotetaan, joku juoppo tuollaisen tarvitsee olla, että tulee baariin yksinään, ei osaa pukeutua hyvin, köyhä ihan varmasti, ja rumakin on vielä. Baarissa saa ehkä 5% todennäköisyydellä juttuseuraa, mutta 95% todennäköisyydellä entistäkin paskemman mielen. Hullu se on joka noilla suhteilla alkaa uhkapeliin.


      • female with tits

        "Naisille se onkin helppoa kun naiset saa aina seuraa."

        Mikä logiikka tossa on? Sehän on nimenomaan päinvastoin.

        Miehille on selvästi sallitumpaa vielä nykyaikanakin mennä juttelemaan tuntemattomalle ihmiselle (lähinnä naiselle, esim. juuri baarissa) kuin naisille. Se näkyy mm. siinä, että miehet yksinkertaisesti tekee sitä selvästi enemmän. Olen monesti baarissa ollessani pistänyt sen merkille, että lähes kaikki vierasta ihmistä lähestyvät yksilöt ovat miehiä!

        On vaikeaa toimia yleisten sosiaalisten koodien vastaisesti. On vaikeaa olla se nainen, joka lähestyy miehiä eli käyttäytyy epätavallisesti. Kyllä se vaan edelleen on niin, että miehet lähestyvät naisia eikä päinvastoin.

        Joten mitä miehet tässä asiassa ämpyttää? Paljon vaikeampaa se on naisille, kun täytyy toimia tavallaan yleisiä käsityksiä murtaen.


      • höpsis
        female with tits kirjoitti:

        "Naisille se onkin helppoa kun naiset saa aina seuraa."

        Mikä logiikka tossa on? Sehän on nimenomaan päinvastoin.

        Miehille on selvästi sallitumpaa vielä nykyaikanakin mennä juttelemaan tuntemattomalle ihmiselle (lähinnä naiselle, esim. juuri baarissa) kuin naisille. Se näkyy mm. siinä, että miehet yksinkertaisesti tekee sitä selvästi enemmän. Olen monesti baarissa ollessani pistänyt sen merkille, että lähes kaikki vierasta ihmistä lähestyvät yksilöt ovat miehiä!

        On vaikeaa toimia yleisten sosiaalisten koodien vastaisesti. On vaikeaa olla se nainen, joka lähestyy miehiä eli käyttäytyy epätavallisesti. Kyllä se vaan edelleen on niin, että miehet lähestyvät naisia eikä päinvastoin.

        Joten mitä miehet tässä asiassa ämpyttää? Paljon vaikeampaa se on naisille, kun täytyy toimia tavallaan yleisiä käsityksiä murtaen.

        "Joten mitä miehet tässä asiassa ämpyttää? Paljon vaikeampaa se on naisille, kun täytyy toimia tavallaan yleisiä käsityksiä murtaen."


        Naisille tuleekin automaattisesti seuranhakijoita. Kukaan ei myöskään estä naisia lähestymästä miehiä ja silloinkin seuraa tulee todennäköisemmin kuin keskivertomiehen lähetyessä naisia.

        Baarien seuranhaku on myös vain yksi osa ongelmaa, vaan sen lisäksi on netit ja muut keinot. Varsinkin netin kautta naisten seuransaamismahdollisuudet moninkertaistuvat.


      • female with tits
        höpsis kirjoitti:

        "Joten mitä miehet tässä asiassa ämpyttää? Paljon vaikeampaa se on naisille, kun täytyy toimia tavallaan yleisiä käsityksiä murtaen."


        Naisille tuleekin automaattisesti seuranhakijoita. Kukaan ei myöskään estä naisia lähestymästä miehiä ja silloinkin seuraa tulee todennäköisemmin kuin keskivertomiehen lähetyessä naisia.

        Baarien seuranhaku on myös vain yksi osa ongelmaa, vaan sen lisäksi on netit ja muut keinot. Varsinkin netin kautta naisten seuransaamismahdollisuudet moninkertaistuvat.

        Mutta naisen on sosiaalisten koodien vuoksi itse vaikeampi vaikuttaa yksinäisyyteensä. Mies voi aina yleisten koodien mukaisesti mennä juttelemaan naiselle, jos vain haluaa niin. Toki kaikki saavat joskus pakkeja, mutta siihenkin voi itse vaikuttaa, nimittäin JOS ON MIES.

        Naiselle on myös riskikkäämpää mennä juttelemaan tuntemattomalle miehelle, koska miehet ovat selvästi fyysisesti vahvempia ja myös väkivaltaisempia, miehet tekee enemmän raiskauksia ja kaikenlaisia kidnappauksiakin ja huijauksia.

        Mies saa kaiken. Ja silti valittaa. Aaaaargh........................................


      • man with boobs
        female with tits kirjoitti:

        Mutta naisen on sosiaalisten koodien vuoksi itse vaikeampi vaikuttaa yksinäisyyteensä. Mies voi aina yleisten koodien mukaisesti mennä juttelemaan naiselle, jos vain haluaa niin. Toki kaikki saavat joskus pakkeja, mutta siihenkin voi itse vaikuttaa, nimittäin JOS ON MIES.

        Naiselle on myös riskikkäämpää mennä juttelemaan tuntemattomalle miehelle, koska miehet ovat selvästi fyysisesti vahvempia ja myös väkivaltaisempia, miehet tekee enemmän raiskauksia ja kaikenlaisia kidnappauksiakin ja huijauksia.

        Mies saa kaiken. Ja silti valittaa. Aaaaargh........................................

        "Mies saa kaiken."

        Rohkea ja sosiaalisesti taitava mies, joka ei ole ihan kamalan näköinen saa kaiken. Ujo tai syrjäänvetäytyvä, huonolla itseluottamuksella varustettu mies ei saa mitään.


    • nii just hei

      Just joo. Tota menoa sulla on miestissit, jos yksin kännejä vetelet ja sitten siihen viellä krapulapizzat päälle.

      Miettisit hei vähäsen

      • JÄBÄ 32.v

        tääl toinen yksinäinen JÄBÄ ei oo puolisio vielä näkyny mut ei kait se osaakkaan tulla itekseen soittamaan tota mun ovi kelloa.vaikka mulla on muuten asiat ihan ok on uudet autot uus omakotitalo uima ja poreltaineen uudellamaalla RAHAA kyl löytyy nyt ei oo vielä sopivaa puolisiota näkyny. RAHALLA ei tee mitään kun en käy baareissa enkä kyl harrastakkaan mitään pari kertaan vuodessa käyn jossain eteläs jos joku kaveri lähtee peesii kun ei viitti yksinkään lähteä


    • yksinäinen.

      Ei siellä baarissa ole mitään yksinäiselle. Jos juo niin juo kotona ja säästyy paljon rahaa. Baariin maksaa sisällekkin jo 10-15 euroa. Miksi maksaa sisäänpääsyn siitä että saa juoda baarissa kallista kaljaa.

      • Miksi sitten pitää juoda ylipäänsä lainkaan? Mitä iloa on kitata yksin kaljaa vain päihtyäkseen?


    • mies yksin

      Noinhan se on. Baariin ei huvita yksin mennä ja sinne tosiaan maksaa sisään ja narikka saattaa maksaa erikseen. Halvemmaks tulee kun ostaa pussikaljaa ja menee rannalle juomaan. En kyllä näe siinä mitään järkeä että yksin juo.

    • 11+12

      Miksi joku haluaa juoda yksin? :-o

      • tirobotti. Kirjoita

        No miten se eroaa siitää että ei juo ja katso lauantai iltana kotona telkkaria? Kännissä tai ei. No kännissä on kivempaa...


      • Jess ja joo
        tirobotti. Kirjoita kirjoitti:

        No miten se eroaa siitää että ei juo ja katso lauantai iltana kotona telkkaria? Kännissä tai ei. No kännissä on kivempaa...

        Joo, ehkä joillakin on kännissä kivempaa, mutta ..... siitä tulee tapa, ja se taas saa eristäytymään kotiin yhä enemmän. Ja alkaa myös näkymään ja tuntumaan ulkonäössä ja olemuksessa. Ja vie rahaa. Baariin VOI mennä myös niin, että juo siellä vain yhden oluen. Ei ole pakko juoda itseään humalaan. Jos on, ovat asiat jo kovin huonosti. Sillon onkin naisille parempi, etteivät humalahakuiseen juojaan tutustu! Mutta jos vähempi riittää, eli ei känniä lainkaan, niin voi se nainenkin alkaa löytyä vaikka baarista. Eivät kaikki naiset ole tukkihumalassa siellä. Mitä hyvien vaatteiden puuttumiseen tulee, niin kummallista, että rahaa riittää kaljaan, muttei vaikka hyvien farkkujen ostoon. Ei ole pakko mennä kalleimpaan kauppaan.


    • virtuaali maailma

      Mulla on sama kaava mutta mun tilannetta pahentaa se että ei ole edes työtä ei siis oikeaa sisältöä elämässä. Olen jo lannistunut enkä odota että elämä enää antaa minulle mitään. Hyvä että sinulla on työ ja työkavereita se tuo valtavasti lisä sisältöä elämään. Itselläni ei ole mitään eikä koskaan enää tule olemaankaan. Enää en odota elämältä muuta kuin että milloin se päättyy toivottavasti lähtö tulee nuorena niin ei tarvi kärsiä kauan.

    • "Miksi sitten pitää juoda ylipäänsä lainkaan? Mitä iloa on kitata yksin kaljaa vain päihtyäkseen? "

      Vastasit itse omaan kysymykseesi. Päihtyäkseen. Ihmisellä, kuten myös todella monella eläimellä on luontainen halu päihtymiseen. Itse en juuri pidä baareista, käyn kyllä toisinaan katsastelemassa meiningin, joka ei yleensä ole kovin hyvä. On aggressiivista käytöstä ja ihmeellistä mekastusta ja härdelliä. Kotona saan itse valita musiikin, vessaan ei ole jonoa ja juoma on halpaa. Kavereiden kämpissä (tai kaverit mun kämpillä) tulee myös päihdyttyä, mutta myös yksin. Kliseisesti kalsarit jalassa. En näe tässä mitään pahaa. En satuta siinä kuin itseäni seuraavaa päivää silmälläpitäen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe