C'mon Helsinki VAROITUS!!

sansq

Tuo tunnettu, paljon kehuja saanut hoitola on selvityksen alla.
Jos olet yksi niistä, ketkä kerkesivät ostaa esim. sarjakortin minun lisäkseni, niin otan osaa. Olen käynyt siellä suihkurusketuksessa yhteensä 3krt, 2ensimmäistä krt olivat yksittäisiä käyntejä, sitten jäin siihen koukkuun, olin tyytyväinen lopputulokseen, ja ostin Groupon:ista 5kerran sarjakortin. Viimeisen kerran kun kävin, liikkeessä oli nuori tyttö ja poika sohvalla istumassa, kysyn tuolta tytöltä onko hän henkilökuntaa ja että minulla on aika rusketukseen. Hän katsoi minua hämmästyneenä suu auki 'ai on vai'. No sain rusketuksen tältä tytöltä, mutta asia jäi vaivaamaan sen verta paljon että googlasin tuon liikkeen, jos olisi löytynyt jtn uutta tietoa, mutta eipä löytynyt. Soitin myös tuohon liikkeen matkapuh.nroon jossa nauhoite 'olemme palvelutilanteessa....' ja jätin spittopyynnön, laitoin myös tekstiviestin, kumpaankaan ei vastattu. Unohdin koko asian ja varasin netin kautta uuden ajan tälle pvälle, viime vkolla kävin netistä olisiko ollut myöhäsempää aikaa ja huomasin ettei kalenterissa ollut loppuvuodelle enää yhtään vapaita aikoja. Eilen sain vielä muistutuksen sp:iin tän pvän ajasta. Tänään kun pääsin liikkeen eteen, naamani oli vatmaan näkemisen arvoinen, liike oli TYHJÄ, ei kalusteita, ei teippauksia, ei mtn lappua ikkunassa 'olemme muuttaneet', EI yhtään mtn. Soitin nrotiedusteluun, eu löytynyt kuin ne samat yhteystiedot missä liikkeen olisi pitänyt olla. Seuraavaksi soitin Grouponille, he sanoivat ettei rusketusta ole enää myynnissä ja että liike on srlvitystilassa. Sain Grouponilta rahat takaisin (vaikka se ei heidän vika ollutkaan) ja pahoittelut päälle.

7

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meisseliiiiiiiiii

      Mulla täysin sama tilanne. Tänään kävin netistä varatun suihkurusketusajan myös lahjakortin avulla lunastamassa, ja oli liike tyhjä.
      Aivan törkeää..

    • Mitä tapahtuu?

      Itse olen käynyt tuolla paljon ja minulle soitettiinkin, että muuttavat uusiin tiloihin (olikohan se noin 2 viikkoa sitten), mutta mikä on nyt totuus kun puhelimella ei saa kiinni, ajanvarauksessa ei aikoja, uutta osoitetta ei missään jne?? Mistähän on kyse? Kannattaa varmaan etsiä uusi ripsi- ja rusketuspaikka(?)

      • sansq

        Mä en usko mihinkään muuttamiseen, JOS näin olisi niin varmasti ovessa olisi ollut lappu 'olemme muuttaneet jne', mutta mstn tullu ilmi että tuo liike olisi koskaan siellä ollutkaan. Ja niinkuin kirjoitin, kuulin että firma on selvitystilassa. Ei tainnut mennäkään ihan niin hyvin kun annettiin ymmärtää. Inhoan tuollaista, no, suoranaista kusetusta :(


    • Mitä tapahtuu?

      Kaivelin ajanperuutusviestin (6.8) ja siinä sanottiin, että "toistaiseksi toimipisteemme tulee olemaan Clinic Kristiinan tiloissa vasta ensi viikosta alkaen" Eli kai täällä: http://www.clinickristiina.com/
      Tokikaan ajanvarausjärjestelmässä ei ole edelleenkään aikoja eikä puhelin vastaa.......

    • Ihmeellisiä firmoja.

      Ohhoh! Ompa käytöstä. toisaalta ymmärrän. nämä diilihommelit ovat yrittäjälle varmaan niitä viimeisiä oljenkorsia kun kertakaikkiaan ei kauppa muuten käy. Sehän on todella todella kallis. Ilmaiseksi pitää tehdä työtä. Milläs siinä maksat vuokrat sun muut kunnei vaan tule rahaa. Nämä "välitysfirmat" ajaa vain omaa etuaan, ei yrittäjän. On ikävää että sieltä kukaan mitään ostaa. Olen kuullut paljon näitä juttuja että saa huonoa työnjälkeä tms. Kai siinä tekijällä motivaatio laskee kun joutuu selkänahastaan repimään. Vai kauanko itse kävisit ilmaiseksi, anteeksi kauanko ja paljonko itse maksaisit että saisit käydä töissä?

      • VeryUnhappyCustomer

        Olen asioinut muillakin yrittäjillä jotka käyttävät Grouponia markkinointikeinona, ja he ovat olleet kyllä ihan tyytyväisiä. Kun haluat kampanjoida palveluitasi, on se tehokas keino. Eihän tokikaan jatkossa myydä palveluita samaan hintaan, mutta jos asiakkaat ovat tyytyväisiä, he kyllä palaavat sillä normaalihinnallakin. Olen myös asioinut Armi Mutkalla ja saanut aivan kammottavasti pieleen menneet pigmentoinnit, enkä ihmettele lainkaan että liike on selvitystilassa. Omistaja kadonnut pimeän turvin, ja ikävästi näyttää siltä että minullekin korvaukset jäävät saamatta! YTJ-rekisterin mukaan verovelkaa yrityksellä jonka alla C'mon toimii on yli 10 000€, tuskin sitä esim. Groupon on aiheuttanut? Eiköhän ole kyse vain ammattitaidottomasta yrittäjästä...


    • Claudia701

      www.sunstudio.fi sieltä saa aina aikoja ja tulos on aina hyvä. Sun Studio on ollut forever Kalevankadulla ja ne tekee vain rusketuksia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe