118 kiloa kuhaa Änätiltä yhtenä iltana

vaappumies

2 Jesseä vedin ja koko ajan oli kelauksessa kuha. Suurin kuha 6,4 kiloa.

14

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vajakki1

      Surkea järvi, pilattu kuhalla!

    • - - -

      mika on jesse

      • - - -

        eiku mikä on Jesse?


      • - - -
        - - - kirjoitti:

        eiku mikä on Jesse?

        no mikä se on se Jesse häh


      • 300 hooks
        - - - kirjoitti:

        no mikä se on se Jesse häh

        Pitkälläsiimalla syvältä saan joka yö tuon verran.


      • vaseli
        - - - kirjoitti:

        no mikä se on se Jesse häh

        Jesse ompi semmone vaaputin malli...


      • Änätin ajattelija
        vaseli kirjoitti:

        Jesse ompi semmone vaaputin malli...

        Minä vedin Änätiltä kuhaa niin paljon, että pankkitili rupesi huutamaan apua! Ei enää mahdu!!! No voi olla, että Kiimavaarasta potkitut timantit auttoi asiaa.
        Thaimaassa on hyvä asua tienatuilla rahoilla. Varsinkin, kun sijoitti Nokian osakkeisiin, jotka on nyt kuusinkertaisia. Talvivaara on seuraava sijoitus.

        Pitkäsiima Änätille on kannattava, jos haluaa ruokapöytään muuta kuin kuhaa tai haukea. Tosin, jos laitat syötiksi särkeä, niin siimassa on paljon kuhaa. Mulla oli kasvatuslaatikoissa kastematoja, joilla sai muutakin.

        Onneksi Kuhmolaiset ovat tarpeeksi tyhmiä, etteivät pysty hyödyntämään luonnon antimia ja pysyvät köyhinä.


      • Pitkänsiiman kala
        Änätin ajattelija kirjoitti:

        Minä vedin Änätiltä kuhaa niin paljon, että pankkitili rupesi huutamaan apua! Ei enää mahdu!!! No voi olla, että Kiimavaarasta potkitut timantit auttoi asiaa.
        Thaimaassa on hyvä asua tienatuilla rahoilla. Varsinkin, kun sijoitti Nokian osakkeisiin, jotka on nyt kuusinkertaisia. Talvivaara on seuraava sijoitus.

        Pitkäsiima Änätille on kannattava, jos haluaa ruokapöytään muuta kuin kuhaa tai haukea. Tosin, jos laitat syötiksi särkeä, niin siimassa on paljon kuhaa. Mulla oli kasvatuslaatikoissa kastematoja, joilla sai muutakin.

        Onneksi Kuhmolaiset ovat tarpeeksi tyhmiä, etteivät pysty hyödyntämään luonnon antimia ja pysyvät köyhinä.

        Vooe helekuta helekuta (selekä keikka naoruo 2min) oli tuo taemaan kaverin juttu sitten niin totta. Kuhmolaesetti saesi pitkälläsiimalla kalloa jos tietäsittä että siimoa ei veitä vennen perässä niinku uvistinta.


      • vtunlässyt!
        Änätin ajattelija kirjoitti:

        Minä vedin Änätiltä kuhaa niin paljon, että pankkitili rupesi huutamaan apua! Ei enää mahdu!!! No voi olla, että Kiimavaarasta potkitut timantit auttoi asiaa.
        Thaimaassa on hyvä asua tienatuilla rahoilla. Varsinkin, kun sijoitti Nokian osakkeisiin, jotka on nyt kuusinkertaisia. Talvivaara on seuraava sijoitus.

        Pitkäsiima Änätille on kannattava, jos haluaa ruokapöytään muuta kuin kuhaa tai haukea. Tosin, jos laitat syötiksi särkeä, niin siimassa on paljon kuhaa. Mulla oli kasvatuslaatikoissa kastematoja, joilla sai muutakin.

        Onneksi Kuhmolaiset ovat tarpeeksi tyhmiä, etteivät pysty hyödyntämään luonnon antimia ja pysyvät köyhinä.

        Änätin ajattelija on yksi omahyväinen lässyn lässy, joka rehentelee saavutuksillaan, ja pitää yllä suomalaista kateutta! Voi hitsi... mää asun ny thaimaasa.. ja pilaan kaikki thai kansan kauniit naiset... mää oon niin rahakas nyy..
        Tule suomeen ja auta kansaasi nousemaan jaloilleen! Muussa tapauksessa olet kansan vihollinen, joka jättää köyhät niille sijoilleen, ja painuu kuin rikas suuryrityksen omistaja paratiisisaarelle... menettääkseen kaiken tuomiopäivänä! Auta kuhmolaisia! Jaa rahasi, ja saa aikaan hyviä ajatuksia, ja hautakiveen kultakirjaimiset tunnustukset, ja nimeäsi muistetaan hyvällä, ei pahalla! Nyt se muistetaan pahalla, koska et auta meitä, vaan painut himojesi perässä! Vai onko puheissasi perää? Jos ei, niin sinut tullaan muistamaan suurisuisena valehtelijana!


      • Änätin ajattelija
        vtunlässyt! kirjoitti:

        Änätin ajattelija on yksi omahyväinen lässyn lässy, joka rehentelee saavutuksillaan, ja pitää yllä suomalaista kateutta! Voi hitsi... mää asun ny thaimaasa.. ja pilaan kaikki thai kansan kauniit naiset... mää oon niin rahakas nyy..
        Tule suomeen ja auta kansaasi nousemaan jaloilleen! Muussa tapauksessa olet kansan vihollinen, joka jättää köyhät niille sijoilleen, ja painuu kuin rikas suuryrityksen omistaja paratiisisaarelle... menettääkseen kaiken tuomiopäivänä! Auta kuhmolaisia! Jaa rahasi, ja saa aikaan hyviä ajatuksia, ja hautakiveen kultakirjaimiset tunnustukset, ja nimeäsi muistetaan hyvällä, ei pahalla! Nyt se muistetaan pahalla, koska et auta meitä, vaan painut himojesi perässä! Vai onko puheissasi perää? Jos ei, niin sinut tullaan muistamaan suurisuisena valehtelijana!

        Minä tulisin oikeastaan mielelläni takaisin Kuhmoon, mutta verottaja tulkitsi
        Kalastuksen ja marjastuksen ammattimaiseksi. Jälkiverot 5 vuodelta ja tuomiot salakaadoista eivät oikein houkuta. Karhun- ja hirvenlihan välityksestä saaduut haasteet pakotti lähtemään. Kyselivät vielä olinko välittänyt savukkeita.
        Thaimaassa on halpaa ja lämmintä, joskus vähän sataa. Mutta silloin voi oleskella sängyssä jonkun pikkupepun kanssa.


      • kunhanistutte
        Änätin ajattelija kirjoitti:

        Minä tulisin oikeastaan mielelläni takaisin Kuhmoon, mutta verottaja tulkitsi
        Kalastuksen ja marjastuksen ammattimaiseksi. Jälkiverot 5 vuodelta ja tuomiot salakaadoista eivät oikein houkuta. Karhun- ja hirvenlihan välityksestä saaduut haasteet pakotti lähtemään. Kyselivät vielä olinko välittänyt savukkeita.
        Thaimaassa on halpaa ja lämmintä, joskus vähän sataa. Mutta silloin voi oleskella sängyssä jonkun pikkupepun kanssa.

        Eihän suomessa kohta enää kukaan voi asua, kun kaikesta rankaistaan! Köyhillä pitäisi olla suurempi oikeus metsästää ja kalastaa, kun taas rikkaat voisivat käydä kaupoilla. Vai onko parempia ideoita? Mutta mitä väliä sillä on vaikka olisikin, kun kukaan ei toteuta niitä.


    • ulpukkasi

      minulta saat hyvää ja lämmintä

    • Lukihäiriökö?

      " Mutta silloin voi oleskella sängyssä jonkun pikkupepun kanssa." luin vahingossa pikkupepun pikkuhepuksi.
      Anteeksi.

      • Antti Ahven

        Herra Lidl ostaa nyt tuoretta kalaa, niin paljon kun pystyy pyytämään. Änätiltä nousee muutakin, kuin kuhaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe