Martina on aika hirveä ilmestys

Mikä naama...

http://instagram.com/p/rttc2DGa-9/?modal=true

Minulla tulee niin mieleen sellaiset pieleen pistellyt ja leikellyt keski-ikäiset naiset, joita Usassa näkee pilvin pimein.
Ja miksi tuo hiusraja tuntuu aina vaan kohoavan ylemmäs?

85

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maha kasvaa ja tukka

      Darwinin oppien mukainen luonnollinen kehitys käynnissä?

    • huoltajuus out

      Kuvassa myöntää suoraan, että huomenna on etävanhemman lasten
      tapaamis päivä!!

      Akka on menettänyt lasten lähivanhempana olemisen oikeuden!!

      • Päivitä asenteesi

        Jompi kumpi vanhempi sen erossa aina menettää kuitenkin. Onko isälle häpeä, jos on lastensa etävanhempi? Eikö ole vanhanaikaista myöskään väittää, että etävanhemmuus olisi äidille häpeä? Sinun asenteesk eivät ole nykypäivää.


      • Hyi häpeä, M!
        Päivitä asenteesi kirjoitti:

        Jompi kumpi vanhempi sen erossa aina menettää kuitenkin. Onko isälle häpeä, jos on lastensa etävanhempi? Eikö ole vanhanaikaista myöskään väittää, että etävanhemmuus olisi äidille häpeä? Sinun asenteesk eivät ole nykypäivää.

        No kyllä minua hävettäisi jos menettäisin lapseni hölmöilyjeni takia! Alastonkuvia, salapanoja, rattijuoppo ryyppäämistä, kaikenmaailman juttuja...


      • et oo uskottava
        Hyi häpeä, M! kirjoitti:

        No kyllä minua hävettäisi jos menettäisin lapseni hölmöilyjeni takia! Alastonkuvia, salapanoja, rattijuoppo ryyppäämistä, kaikenmaailman juttuja...

        Pask*t, sinua vaan risoo kun et itse uskalla ELÄÄ vaan uliset siellä tietokoneesi takana.


      • botuliininarkki
        et oo uskottava kirjoitti:

        Pask*t, sinua vaan risoo kun et itse uskalla ELÄÄ vaan uliset siellä tietokoneesi takana.

        Missähän mahdat itse olla, ellet myös "tietokoneen takana"? Vai morsetitko tämän kultivoitua älyä ja sivistystä huokuvan kommenttisi tänne??


      • Elämänsuolaa?
        et oo uskottava kirjoitti:

        Pask*t, sinua vaan risoo kun et itse uskalla ELÄÄ vaan uliset siellä tietokoneesi takana.

        Onko salapanona olo, rattijuoppous ja p*llukuvat jotain elämää muka?


      • suolaton
        Elämänsuolaa? kirjoitti:

        Onko salapanona olo, rattijuoppous ja p*llukuvat jotain elämää muka?

        Mara ei ole ollut missään pimperokuvissa !!


      • Too much information
        suolaton kirjoitti:

        Mara ei ole ollut missään pimperokuvissa !!

        Miksi se sitten lasketaan, kun toisen raskauden aikana otatti ip-lehteen niitä totally nude kuvia?? Niissähän näkyi (ehkä ei printtilehden versiossa, mutta netin puolella) siis AIVAN KAIKKI. Vieläpä ruma kuva.


      • 10+9
        Too much information kirjoitti:

        Miksi se sitten lasketaan, kun toisen raskauden aikana otatti ip-lehteen niitä totally nude kuvia?? Niissähän näkyi (ehkä ei printtilehden versiossa, mutta netin puolella) siis AIVAN KAIKKI. Vieläpä ruma kuva.

        Voi kunpa en olisi nähnyt niitä kuvia silloin, vieläkin ällöttää.Miten joku saakin raskaana olemisen näyttämään niin irvokkaalta,halvalta ja rumalta,hyi hemmetti.


      • Too much information
        10+9 kirjoitti:

        Voi kunpa en olisi nähnyt niitä kuvia silloin, vieläkin ällöttää.Miten joku saakin raskaana olemisen näyttämään niin irvokkaalta,halvalta ja rumalta,hyi hemmetti.

        Lohdullista kuulla että joku on kokenut täsmälleen samoin. Siksi valitettavasti ne muistinkin. :(
        Raskaus yhdistettynä halpaan p*rnotyyliin; so classy, so lovely. Not.


      • Kv brändy
        10+9 kirjoitti:

        Voi kunpa en olisi nähnyt niitä kuvia silloin, vieläkin ällöttää.Miten joku saakin raskaana olemisen näyttämään niin irvokkaalta,halvalta ja rumalta,hyi hemmetti.

        Martina-brändy saa kaiken näyttämään juuri likaiselta, halvalta ja suttuiselta.


    • touho

      Leikelty Aku Ankka

    • mara rulaa
      • Sureminen perhepiirissä

        Hei ihan oikeasti. Esitelkää mun puolestani kuinka paljon haluatte omia kuvianne, ja missä hyvänsä haluatte, mutta EI, PLEASE LASTEN KUVIA TÄLLAISELLE SIVUSTOLLE!!! Ihan oikeasti. Täällä voi pyöriä myös ihan sairaita tyyppejä. Suosittelen TOSISSANI ETTÄ POISTATATTE SEN. Kiitos.


      • EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!!
        Sureminen perhepiirissä kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti. Esitelkää mun puolestani kuinka paljon haluatte omia kuvianne, ja missä hyvänsä haluatte, mutta EI, PLEASE LASTEN KUVIA TÄLLAISELLE SIVUSTOLLE!!! Ihan oikeasti. Täällä voi pyöriä myös ihan sairaita tyyppejä. Suosittelen TOSISSANI ETTÄ POISTATATTE SEN. Kiitos.

        Vaihdan nimmarin että näkyy asia siinä myös.


      • hryukknv
        EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!! kirjoitti:

        Vaihdan nimmarin että näkyy asia siinä myös.

        Luuletko tosiaan että ne samat sairaat tyypit eivät löydä instagram-sivustolle muutenkin? Ei se linkki siitä kuvasta sen julkisempaa tee...


      • hui hui hai
        EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!! kirjoitti:

        Vaihdan nimmarin että näkyy asia siinä myös.

        Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä..


      • Olet outo
        hui hui hai kirjoitti:

        Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä..

        Aika matalaotsainen vähälahja pitää olla, että jonkun pienen lapsen ulkonäköä tuolla tavoin arvioi. Sydäntä sinulla ei voi olla lainkaan.


      • Ne ovat maitohampaat
        hui hui hai kirjoitti:

        Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä..

        "Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä.."

        Etkö v*tun löysäperse ole ennen maitohampaita näyhnyt. Pitääkö sitä tyhmyyttään kaikelle maailmalle noin kailottsa? Taidat olla joku elämänkoululainen.


      • EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!!
        Ne ovat maitohampaat kirjoitti:

        "Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä.."

        Etkö v*tun löysäperse ole ennen maitohampaita näyhnyt. Pitääkö sitä tyhmyyttään kaikelle maailmalle noin kailottsa? Taidat olla joku elämänkoululainen.

        Huoh. En minäkään nyt pelkästään tarkoittanut "sairailla" tyypeillä niitä KAIKKEIN sairaimpia.
        Vaan just tätä: joku omasta mielestään hauska valopää keksii jotakin ruodittavaa LAPSEN ulkonäöstä...ja kun siihen sanomiseen joku puuttuu (täysin asiasta), on pakko päästä sanomaan jotain vielä 'nasevampaa - ja niin edelleen.

        Tarkoitin pikemminkin sitä, kun nyt kuitenkin on tiedossa se cold fact että JOKAISTA tänne linkitettyä kuvaa AINA ARVOSTELLAAN, niin voisiko mitenkään tyytyä niihin pelkkiin omakuviin, ja jättää lapset ulkopuolelle??

        "Kyllä ne löytävät sinne instaankin" tms, on myös typeryydessään niin uskomaton, että vaikea edes keksiä riittävän yksinkertaisesti muotoiltua lausetta, jolla kirjoittaja ymmärtäisi pointin.

        No, yritetään.
        - Eivät ne niin viitseliäitä ole. Sellaiset tyypit. Että jonkun randomin tileille hakeutuisivat. Vieläpä aikuisen naisen. Ellet itse julkisesti esittele. Että meiltä löytyy tämmöinen pikkutyttö. Comprende?

        Siellä "kansainvälisellä" puolella ei tulisi kuuloonkaan mennä ehdoin tahdoin oikein ESITTELEMÄÄN jälkikasvuaan! Eli ei se kv-tyyli hirmuisen hyvin hanskassa ole. No, onneksi kuviossa ei ole lisänä nimekkyyttä, mainetta tai mammonaa. Sitten ei olisi kivaa. Kysy vaikka Alex Stubbilta, miksi hän pyrkii lapsiaan suojelemaan, eikä kuviaankaan halua julkaistavan. - Minä en jaksa enempää selittää.

        Tämä on yhtä hyödyllistä kuin Itämeren puhdistaminen kaatamalla pullollinen lähdevettä sekaan, kyllä minä sen tiedän. Kun kaikki on kaupan, miksi nyt lapsi olisi poikkeus? Ellei ymmärrä syytä siihenkään, miksi sitä toista tyttöä - isänpuolelta - suojellaan, niin kuinka nyt tällaistakaan, vaikka kuinka kaikella hyvällä annettua ohjetta tai pyyntöä. (*syvä huokaus*)

        Ehkä, hyvässä lykyssä, löytyy joku fiksumpi, joka on samaa mieltä, mutta osaa sanoa tämän asian osuvammin.


      • ...
        Sureminen perhepiirissä kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti. Esitelkää mun puolestani kuinka paljon haluatte omia kuvianne, ja missä hyvänsä haluatte, mutta EI, PLEASE LASTEN KUVIA TÄLLAISELLE SIVUSTOLLE!!! Ihan oikeasti. Täällä voi pyöriä myös ihan sairaita tyyppejä. Suosittelen TOSISSANI ETTÄ POISTATATTE SEN. Kiitos.

        Marahan se tota pentua julkisuuteen änkee!!!


      • EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!!
        ... kirjoitti:

        Marahan se tota pentua julkisuuteen änkee!!!

        En tiedä, kumpi heistä kuvan on tänne tunkenut, Martina vai äitinsä, tuskin kukaan ulkopuolinen kuitenkaan. Jos asialla olisi ollut joku (kuvitteellinen) "fani", tuskin tämä (kuvitteellinen hahmo) olisi valinnut otosta, jossa M on kyykyssä (tms, kasassa kuitenkin) - "huippu trimmi" kroppa ei näy (kirj tark erikseen) - ja vieläpä LAPSEN kanssa. Sitäpaitsi tässä pikkutyttö vie pääosan kuvan huomioarvosta.

        Koska yhtälö on näin äärimmäisen selvä, kohdistin viestini suoraan kriisipesäkkeeseen, eli 'perheeseen' joka on valmis myymään elämästään kaiken päästäkseen juorulehteen ja viihdeuutisiin.

        Peeäs. Kauhukuva. Eivät kai he nyt ole aloittamassa kampanjaa rahastaa tällä lapsella, tunkemalla ressukkaa julkisuuteen joka raosta???? Oliko sittenkin tarkoituksena kerätä 'tykkäyksiä' ja ihastuneita kommentteja tyyliin, miten ihastuttava lapsi, ihan kävisi lapsimallista....????!!??
        Siinä tapauksessa törkeyden aste nousee potenttiin ääretön.

        Huh huh.


      • ndhdiekjegjiej
        EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!! kirjoitti:

        Huoh. En minäkään nyt pelkästään tarkoittanut "sairailla" tyypeillä niitä KAIKKEIN sairaimpia.
        Vaan just tätä: joku omasta mielestään hauska valopää keksii jotakin ruodittavaa LAPSEN ulkonäöstä...ja kun siihen sanomiseen joku puuttuu (täysin asiasta), on pakko päästä sanomaan jotain vielä 'nasevampaa - ja niin edelleen.

        Tarkoitin pikemminkin sitä, kun nyt kuitenkin on tiedossa se cold fact että JOKAISTA tänne linkitettyä kuvaa AINA ARVOSTELLAAN, niin voisiko mitenkään tyytyä niihin pelkkiin omakuviin, ja jättää lapset ulkopuolelle??

        "Kyllä ne löytävät sinne instaankin" tms, on myös typeryydessään niin uskomaton, että vaikea edes keksiä riittävän yksinkertaisesti muotoiltua lausetta, jolla kirjoittaja ymmärtäisi pointin.

        No, yritetään.
        - Eivät ne niin viitseliäitä ole. Sellaiset tyypit. Että jonkun randomin tileille hakeutuisivat. Vieläpä aikuisen naisen. Ellet itse julkisesti esittele. Että meiltä löytyy tämmöinen pikkutyttö. Comprende?

        Siellä "kansainvälisellä" puolella ei tulisi kuuloonkaan mennä ehdoin tahdoin oikein ESITTELEMÄÄN jälkikasvuaan! Eli ei se kv-tyyli hirmuisen hyvin hanskassa ole. No, onneksi kuviossa ei ole lisänä nimekkyyttä, mainetta tai mammonaa. Sitten ei olisi kivaa. Kysy vaikka Alex Stubbilta, miksi hän pyrkii lapsiaan suojelemaan, eikä kuviaankaan halua julkaistavan. - Minä en jaksa enempää selittää.

        Tämä on yhtä hyödyllistä kuin Itämeren puhdistaminen kaatamalla pullollinen lähdevettä sekaan, kyllä minä sen tiedän. Kun kaikki on kaupan, miksi nyt lapsi olisi poikkeus? Ellei ymmärrä syytä siihenkään, miksi sitä toista tyttöä - isänpuolelta - suojellaan, niin kuinka nyt tällaistakaan, vaikka kuinka kaikella hyvällä annettua ohjetta tai pyyntöä. (*syvä huokaus*)

        Ehkä, hyvässä lykyssä, löytyy joku fiksumpi, joka on samaa mieltä, mutta osaa sanoa tämän asian osuvammin.

        Kun kerran huokaisee niin useasti ja syvästi, kysy mieluummin siltä ilmeisesti ihailemaltasi pääministeriltä miten hänen tyttärensä käsivarsi aikoinaan meni poikki vain n. vuoden ikäisenä.

        Eipä ole sellaista oman lapseni kohdalla käynyt, eikä edes kai Martinan lapsilla.


      • ASIAA JEES
        hryukknv kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että ne samat sairaat tyypit eivät löydä instagram-sivustolle muutenkin? Ei se linkki siitä kuvasta sen julkisempaa tee...

        Kirjotuksista päätellen täällä ei tosiaan kovin monta tervettä ole.


      • symppaa hei vähän!
        Olet outo kirjoitti:

        Aika matalaotsainen vähälahja pitää olla, että jonkun pienen lapsen ulkonäköä tuolla tavoin arvioi. Sydäntä sinulla ei voi olla lainkaan.

        Älä nyt arvostele toisen uppanan kirjotusta noin raakasti, sentään yritti ihan tosissaan. Kato pelin henki on sama kun alakoulun salatupakkapaikalla, jutut vaan vielä vähän tyhmempiä.


      • Kata Pattila
        EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!! kirjoitti:

        Huoh. En minäkään nyt pelkästään tarkoittanut "sairailla" tyypeillä niitä KAIKKEIN sairaimpia.
        Vaan just tätä: joku omasta mielestään hauska valopää keksii jotakin ruodittavaa LAPSEN ulkonäöstä...ja kun siihen sanomiseen joku puuttuu (täysin asiasta), on pakko päästä sanomaan jotain vielä 'nasevampaa - ja niin edelleen.

        Tarkoitin pikemminkin sitä, kun nyt kuitenkin on tiedossa se cold fact että JOKAISTA tänne linkitettyä kuvaa AINA ARVOSTELLAAN, niin voisiko mitenkään tyytyä niihin pelkkiin omakuviin, ja jättää lapset ulkopuolelle??

        "Kyllä ne löytävät sinne instaankin" tms, on myös typeryydessään niin uskomaton, että vaikea edes keksiä riittävän yksinkertaisesti muotoiltua lausetta, jolla kirjoittaja ymmärtäisi pointin.

        No, yritetään.
        - Eivät ne niin viitseliäitä ole. Sellaiset tyypit. Että jonkun randomin tileille hakeutuisivat. Vieläpä aikuisen naisen. Ellet itse julkisesti esittele. Että meiltä löytyy tämmöinen pikkutyttö. Comprende?

        Siellä "kansainvälisellä" puolella ei tulisi kuuloonkaan mennä ehdoin tahdoin oikein ESITTELEMÄÄN jälkikasvuaan! Eli ei se kv-tyyli hirmuisen hyvin hanskassa ole. No, onneksi kuviossa ei ole lisänä nimekkyyttä, mainetta tai mammonaa. Sitten ei olisi kivaa. Kysy vaikka Alex Stubbilta, miksi hän pyrkii lapsiaan suojelemaan, eikä kuviaankaan halua julkaistavan. - Minä en jaksa enempää selittää.

        Tämä on yhtä hyödyllistä kuin Itämeren puhdistaminen kaatamalla pullollinen lähdevettä sekaan, kyllä minä sen tiedän. Kun kaikki on kaupan, miksi nyt lapsi olisi poikkeus? Ellei ymmärrä syytä siihenkään, miksi sitä toista tyttöä - isänpuolelta - suojellaan, niin kuinka nyt tällaistakaan, vaikka kuinka kaikella hyvällä annettua ohjetta tai pyyntöä. (*syvä huokaus*)

        Ehkä, hyvässä lykyssä, löytyy joku fiksumpi, joka on samaa mieltä, mutta osaa sanoa tämän asian osuvammin.

        Soimaa ja soimaa. Sä oot kuule niin ihqu ton moraalis kans, tiät sä.


      • siis joo
        EI LASTEN KUVIA TÄNNE!!! kirjoitti:

        En tiedä, kumpi heistä kuvan on tänne tunkenut, Martina vai äitinsä, tuskin kukaan ulkopuolinen kuitenkaan. Jos asialla olisi ollut joku (kuvitteellinen) "fani", tuskin tämä (kuvitteellinen hahmo) olisi valinnut otosta, jossa M on kyykyssä (tms, kasassa kuitenkin) - "huippu trimmi" kroppa ei näy (kirj tark erikseen) - ja vieläpä LAPSEN kanssa. Sitäpaitsi tässä pikkutyttö vie pääosan kuvan huomioarvosta.

        Koska yhtälö on näin äärimmäisen selvä, kohdistin viestini suoraan kriisipesäkkeeseen, eli 'perheeseen' joka on valmis myymään elämästään kaiken päästäkseen juorulehteen ja viihdeuutisiin.

        Peeäs. Kauhukuva. Eivät kai he nyt ole aloittamassa kampanjaa rahastaa tällä lapsella, tunkemalla ressukkaa julkisuuteen joka raosta???? Oliko sittenkin tarkoituksena kerätä 'tykkäyksiä' ja ihastuneita kommentteja tyyliin, miten ihastuttava lapsi, ihan kävisi lapsimallista....????!!??
        Siinä tapauksessa törkeyden aste nousee potenttiin ääretön.

        Huh huh.

        Voi niinku kauhee, et sä sit ihan niinqu sit kritisoit niinqu. Sä oot sit tooosiiii ihqu.


      • no eikö
        Kata Pattila kirjoitti:

        Soimaa ja soimaa. Sä oot kuule niin ihqu ton moraalis kans, tiät sä.

        Eikö sinulla sitten ole moraalia?


      • Ei saa selvää
        siis joo kirjoitti:

        Voi niinku kauhee, et sä sit ihan niinqu sit kritisoit niinqu. Sä oot sit tooosiiii ihqu.

        Mitä se palstan pelle siellä yrittää sopertas? Ei saa selvää.


      • XDD
        hui hui hai kirjoitti:

        Martviinin lapsella enemmän ientä kuin hampaita...hirveä..

        Ja kivat Essiltä perityt hörökorvat!


      • Kiva "äiti"
        Olet outo kirjoitti:

        Aika matalaotsainen vähälahja pitää olla, että jonkun pienen lapsen ulkonäköä tuolla tavoin arvioi. Sydäntä sinulla ei voi olla lainkaan.

        Aika matalaotsainen (paitsi, että maralla korkea otsa) vähälahja pitää olla, että sitä kersaansa änkee julkisuuteen koko ajan!!!


      • Älä sinä pieni
        Kiva "äiti" kirjoitti:

        Aika matalaotsainen (paitsi, että maralla korkea otsa) vähälahja pitää olla, että sitä kersaansa änkee julkisuuteen koko ajan!!!

        Parempi ettet koskaan hommaa itsellesi Facebook-tiliä. Siellä (hui kauhistus) vanhemmat julkaisevat kuvia lapsistaan. Paljon useammin FB-seinälläni on jokin päivitys, jossa mainitaan jonkun kaverin lapsi, kuin mitä minä muistan nähneeni Martinan lapsia (äitisi varmaan nimitti sinua kersaksi) julkisuudessa. Mutta pysy sinä vaan poissa sellaisista uusista ihmeellisyyksistä kuten sosiaalinen media. Sinulta voisi päästä itkuinen nyyhkäisy.


      • Täysin verrannollista??
        Älä sinä pieni kirjoitti:

        Parempi ettet koskaan hommaa itsellesi Facebook-tiliä. Siellä (hui kauhistus) vanhemmat julkaisevat kuvia lapsistaan. Paljon useammin FB-seinälläni on jokin päivitys, jossa mainitaan jonkun kaverin lapsi, kuin mitä minä muistan nähneeni Martinan lapsia (äitisi varmaan nimitti sinua kersaksi) julkisuudessa. Mutta pysy sinä vaan poissa sellaisista uusista ihmeellisyyksistä kuten sosiaalinen media. Sinulta voisi päästä itkuinen nyyhkäisy.

        Voi pyhä yksinkertaisuus.

        Joo, tällainen kaikille avoin foorumi, vieläpä 'julkkisjuoru'-palstahan on suoraan verrannollinen feissariin. Sielläkin nimettömänä esiintyvät, sairaat tampiot kommentoivat kaikkea mitä löytyy? Ja kaikki poikkeavat yksilöt kuumeisesti plarailevat profiileja ja kuva-albumeja, jos löytyis jonkun randomin tililtä jotain kiihkeetä? Juu juu.


        Eikä kukaan koskaan blokkaile ulos niitä ikäviä ihmisiä jotka kehtaavatkin tulla vaikkapa facessa jotain kuvaa arvostelemaan? Kritiikki vastaanotetaan aina tyylikkäästi, ohitetaan vaan parkumatta että 'kaiken maailman sairaat tyypit tulee feikkiprofiileilla latelemaan törkeyksiään'? Eikä kukaan koskaan säädä asetuksiaan yksityisemmiksi välttääkseen niitä? Että "mitäs läksin, tällaista se täällä 'somessa' on", vai???


        Ja että "kyllä minulla pitää olla oikeus linkittää mitä tykkään sinne suolikaksneloseenkin, päästään sairaat ja muut poikkeavat tai oudot tyypit ymmärtää kyllä että on asioita joita ei saa arvostella niinku lasten kuvat". Mitään vastuuta ei siis tarvitse itse koskaan ottaa? Aina muiden vika?


        Aukeaako yhtälö vieläkään? No, katsos, rautalangasta vääntäen: "Lapsen kuva (itse linkitetty) nimettömänä esiintyvät pimeämieliset tollot = sairaat kommentit lapsen ulkonäöstä (vähintään)"

        Poista yhtälöstä toinen, niin ei saada tulostakaan. Kumpikohan osatekijä on helpompi poistaa?


        (Uskottavuutta tähän närkästymiseen toisi jos kotijoukot/itse/"fanit" eivät narisisi vähintään yhtä paljon siitä että 'brändin' itsensä kuvia/ulkonäköä kehtaa joku kritisoida. Kateelliset.)


      • Kuka tekee
        Täysin verrannollista?? kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus.

        Joo, tällainen kaikille avoin foorumi, vieläpä 'julkkisjuoru'-palstahan on suoraan verrannollinen feissariin. Sielläkin nimettömänä esiintyvät, sairaat tampiot kommentoivat kaikkea mitä löytyy? Ja kaikki poikkeavat yksilöt kuumeisesti plarailevat profiileja ja kuva-albumeja, jos löytyis jonkun randomin tililtä jotain kiihkeetä? Juu juu.


        Eikä kukaan koskaan blokkaile ulos niitä ikäviä ihmisiä jotka kehtaavatkin tulla vaikkapa facessa jotain kuvaa arvostelemaan? Kritiikki vastaanotetaan aina tyylikkäästi, ohitetaan vaan parkumatta että 'kaiken maailman sairaat tyypit tulee feikkiprofiileilla latelemaan törkeyksiään'? Eikä kukaan koskaan säädä asetuksiaan yksityisemmiksi välttääkseen niitä? Että "mitäs läksin, tällaista se täällä 'somessa' on", vai???


        Ja että "kyllä minulla pitää olla oikeus linkittää mitä tykkään sinne suolikaksneloseenkin, päästään sairaat ja muut poikkeavat tai oudot tyypit ymmärtää kyllä että on asioita joita ei saa arvostella niinku lasten kuvat". Mitään vastuuta ei siis tarvitse itse koskaan ottaa? Aina muiden vika?


        Aukeaako yhtälö vieläkään? No, katsos, rautalangasta vääntäen: "Lapsen kuva (itse linkitetty) nimettömänä esiintyvät pimeämieliset tollot = sairaat kommentit lapsen ulkonäöstä (vähintään)"

        Poista yhtälöstä toinen, niin ei saada tulostakaan. Kumpikohan osatekijä on helpompi poistaa?


        (Uskottavuutta tähän närkästymiseen toisi jos kotijoukot/itse/"fanit" eivät narisisi vähintään yhtä paljon siitä että 'brändin' itsensä kuvia/ulkonäköä kehtaa joku kritisoida. Kateelliset.)

        Martinako niitä lastensa kuvia tänne linkittää, vai joku ilkeämielinen näätä?


      • 1.Minä 2.Minä...
        Kuka tekee kirjoitti:

        Martinako niitä lastensa kuvia tänne linkittää, vai joku ilkeämielinen näätä?

        Tossa alapuolella hyvä päättelytsydeemi että itse ovat asialla. Ja siinä kuvan alla luki että "kaunis". Niin kieroa ja ilkeää vierasta ihmistä ole keksittykään että noin pahasti menis kettuilemaan...

        Mä vähän luulen että se lapsi oli siinä bonuksena. Että Mara oli etsinyt omasta mielestään hyvän kuvan, missä se itse on mielestään "kaunis". Se oli sivuseikka että samalla tuli se lapsenkin naama.
        Oma feissi oli tarkoitus olla pääasia? Seurauksista viis.


      • kv-sossu
        1.Minä 2.Minä... kirjoitti:

        Tossa alapuolella hyvä päättelytsydeemi että itse ovat asialla. Ja siinä kuvan alla luki että "kaunis". Niin kieroa ja ilkeää vierasta ihmistä ole keksittykään että noin pahasti menis kettuilemaan...

        Mä vähän luulen että se lapsi oli siinä bonuksena. Että Mara oli etsinyt omasta mielestään hyvän kuvan, missä se itse on mielestään "kaunis". Se oli sivuseikka että samalla tuli se lapsenkin naama.
        Oma feissi oli tarkoitus olla pääasia? Seurauksista viis.

        Lapset ovat Martinan ruokalippuja.


      • Todiste tapaamisesta
        1.Minä 2.Minä... kirjoitti:

        Tossa alapuolella hyvä päättelytsydeemi että itse ovat asialla. Ja siinä kuvan alla luki että "kaunis". Niin kieroa ja ilkeää vierasta ihmistä ole keksittykään että noin pahasti menis kettuilemaan...

        Mä vähän luulen että se lapsi oli siinä bonuksena. Että Mara oli etsinyt omasta mielestään hyvän kuvan, missä se itse on mielestään "kaunis". Se oli sivuseikka että samalla tuli se lapsenkin naama.
        Oma feissi oli tarkoitus olla pääasia? Seurauksista viis.

        Luulen että tarkoituksena on todistella olevansa hyvä äiti ja että yleensä on viettänyt aikaa lapsen kanssa.


      • No joo
        1.Minä 2.Minä... kirjoitti:

        Tossa alapuolella hyvä päättelytsydeemi että itse ovat asialla. Ja siinä kuvan alla luki että "kaunis". Niin kieroa ja ilkeää vierasta ihmistä ole keksittykään että noin pahasti menis kettuilemaan...

        Mä vähän luulen että se lapsi oli siinä bonuksena. Että Mara oli etsinyt omasta mielestään hyvän kuvan, missä se itse on mielestään "kaunis". Se oli sivuseikka että samalla tuli se lapsenkin naama.
        Oma feissi oli tarkoitus olla pääasia? Seurauksista viis.

        En minä kyllä mitään todistetta löydä siitä, että Martina itse olisi postannut tuon linkin. Minäkin voisin postata tuollaisen linkin ja heittää perään jotain päättelytsydeemiä. Aika nuija pitää olla, jos sellainen kelpaa todisteeksi. Tai sanotaan niin, että pitää olla vahva ilkeämielisyyden ravitsema halu uskoa.


      • no joo joo
        No joo kirjoitti:

        En minä kyllä mitään todistetta löydä siitä, että Martina itse olisi postannut tuon linkin. Minäkin voisin postata tuollaisen linkin ja heittää perään jotain päättelytsydeemiä. Aika nuija pitää olla, jos sellainen kelpaa todisteeksi. Tai sanotaan niin, että pitää olla vahva ilkeämielisyyden ravitsema halu uskoa.

        Löydätkö todisteita rattijuoppoudesta?


      • Löydän toki
        no joo joo kirjoitti:

        Löydätkö todisteita rattijuoppoudesta?

        Käräjäoikeudesta saa pyytämällä. Miten se osoittaa, että Martina tai perheensä olisi postannut tänne linkin?


    • Suuri nauraja

      Vi-tun ruma kamala ulosottovelkainen botoxnaamainen kumitissinen saa-tanan mahatatskainen rattijuoppoluuseri!!!:-):-):-)

      • hahahahaha

        Mutta kauniimpi kuin sinä.


      • haloKeeni reiki

        Nyt hm kuteet niskaan ja partsille röökille ja sidukalle hep hep!


    • täääähh??

      "Kuvassa myöntää suoraan, että huomenna on etävanhemman lasten
      tapaamis päivä!!"

      Siis myöntää miten muka? :D

      • klkjhft

        Rivien välistä vahingossa. Osaatko lukea?


    • Tiedehnekilö

      Viiksellä ja OG Esgolla se hiusraja nousee kun tukka juoksee kasvoja karkuun ;-)

    • ei paljon näe

      Pystyy ihan päättelemään jos lukee esim. Eskon facea, keväästä lähtien Viki on ollut Eskolla 90 % ajasta. Ilmeisesti se vauva on jossain ihan muualla, kuka ties missä.

      • Vihdoinkin.

        Huostaanotettu.


    • Panisin

      • mom-man

        Antaisin


      • lklklksdsd

        Ai ketä panisit? Maraa vai?! Yäk. Ootko siis lesbo?


    • Naistenkin.

      Näyttää mieheltä, jolla on tissit.

      • metrin maratooni

        #elämäntaitokouluun


      • Ilo silmälle
        metrin maratooni kirjoitti:

        #elämäntaitokouluun

        Jauhakaa mitä jauhatte!
        Minusta Mara on kaunis ja upea nainen.


      • tyyli Lyyli
        Ilo silmälle kirjoitti:

        Jauhakaa mitä jauhatte!
        Minusta Mara on kaunis ja upea nainen.

        Kyllähän Martina on suomen upeimpia kaunottaria. Aina hyvin huoliteltu ja todella tyylikäs.
        Kateelliset ihmiset mustamaalaavat ja arvostelevat Martinaa ilkeyttään koska heidän oma elämänsä on todennäköisesti ankean mitäänsanomatonta.


      • Nope.
        tyyli Lyyli kirjoitti:

        Kyllähän Martina on suomen upeimpia kaunottaria. Aina hyvin huoliteltu ja todella tyylikäs.
        Kateelliset ihmiset mustamaalaavat ja arvostelevat Martinaa ilkeyttään koska heidän oma elämänsä on todennäköisesti ankean mitäänsanomatonta.

        Jep, totta helvetissä oon mahatatskasalapanorattijuopolle kade...


      • senkin koppelo
        Nope. kirjoitti:

        Jep, totta helvetissä oon mahatatskasalapanorattijuopolle kade...

        No laita sitten pärstäs ja kroppas ruutuun niin verrataan äläkä itke kateudesta kipeänä siellä puskassas. Ei taida ulkonäkö riittää ja rohkeus vielä vähemmän.


      • Ottaaks voimille?
        senkin koppelo kirjoitti:

        No laita sitten pärstäs ja kroppas ruutuun niin verrataan äläkä itke kateudesta kipeänä siellä puskassas. Ei taida ulkonäkö riittää ja rohkeus vielä vähemmän.

        Etkö ymmärrä, että se ei ole NORMAALIA tyrkyttää itsestään niitä kuvia kuten mara tekee?! Tää on julkkutyrkkypalsta ja tottakai arvostellaan sellaisia, jotka itseään väkisin esille tunkevat, vaikka ei ihan ulkonäkö riittäiskään. Get used to it.


    • turha tyrkky

      Suomi ja maailma on täynnä kauniita naisia,luonnonkauniita ja myös hyvän kirurgin hyvällä maulla korjailemia.Martina vaan nyt ei satu kuulumaan tähän joukkoon, sen verran oudolta naama ja kroppa näyttää korjailujen jälkeen.

      Jotenkin myös vastenmielistä, että ulkonäössä ei ole mitään omaa ja luonnollista vaan kaikki on pitänyt muuttaa.Huulitäytteet ja hammaslaminaatit, roikkuvat liian suuret silikonit, hiustenpidennystä,tatuointeja,botoxia ja muita täyteaineita.

      Martina on vasta 32, ja käyttänyt botoxia vuosikausien ajan. Lähinnä tuollainen aiheuttaa sääliä, kun joutuu käyttämään järjettömän paljon aikaa kuoreen, joka ei edes näytä hyvältä.No kroppa on ok ja treenattu, mutta muuten on menty esteettisesti niin pahasti pieleen kuin voi mennä.

      • Oma mielipiteeni

        Mara on kaunis olkoon botoxilla tai vaikka sementillä pumpattu!


      • botuliininarkki
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

        Mara on kaunis olkoon botoxilla tai vaikka sementillä pumpattu!

        Aivan sama vaikka halvaannuttaisi sillä hermomyrkky botuliinilla eli (kauppanimi) botoxilla koko naamansa. Enkä ota ulkonäköönsä kantaa, hyvä jos on itse tyytyväinen. Mutta jättäis ne lasten kuvat postaamatta. Perustelut ylempänä.

        Pahus kun se kim kardashian meni jo käyttämään idean tehdä kirja pelkistä selfiestä, siinä olisi ollut hyvä projekti. Saanko ehdottaa: belfie-kirjaa ei vielä ole, eikä selfie-belfie -kirjaa. Menisi ja keskittyisi näihin niin kuin muutkin "kv"-tositeevee-ja muut tyrkyt.


      • elämä on valintoja
        botuliininarkki kirjoitti:

        Aivan sama vaikka halvaannuttaisi sillä hermomyrkky botuliinilla eli (kauppanimi) botoxilla koko naamansa. Enkä ota ulkonäköönsä kantaa, hyvä jos on itse tyytyväinen. Mutta jättäis ne lasten kuvat postaamatta. Perustelut ylempänä.

        Pahus kun se kim kardashian meni jo käyttämään idean tehdä kirja pelkistä selfiestä, siinä olisi ollut hyvä projekti. Saanko ehdottaa: belfie-kirjaa ei vielä ole, eikä selfie-belfie -kirjaa. Menisi ja keskittyisi näihin niin kuin muutkin "kv"-tositeevee-ja muut tyrkyt.

        Toisilla on lapsia, joiden kuvia postailla. Toiset on sitten vanhoja piikoja ja kirjoittelee katkerana netissä.


      • Tyrkyt on tyrkkyjä
        elämä on valintoja kirjoitti:

        Toisilla on lapsia, joiden kuvia postailla. Toiset on sitten vanhoja piikoja ja kirjoittelee katkerana netissä.

        Ja sitten on vielä toiset jotka on tyhmiä. Ota Anne sidukka ja rauhoitu...


      • tohtorisi
        Tyrkyt on tyrkkyjä kirjoitti:

        Ja sitten on vielä toiset jotka on tyhmiä. Ota Anne sidukka ja rauhoitu...

        Ota sinä tyrkky iltalääkkees ja painu poteroos!


      • :))
        tohtorisi kirjoitti:

        Ota sinä tyrkky iltalääkkees ja painu poteroos!

        Oliko kehoitus namskikselle?


      • salapanoNI
        elämä on valintoja kirjoitti:

        Toisilla on lapsia, joiden kuvia postailla. Toiset on sitten vanhoja piikoja ja kirjoittelee katkerana netissä.

        Toisilla on puolisoita, joista olla onnellisia ja ylpeitä. Toiset laittavat miehensä kannattelemaan aisaa ja ylpeilevät salapanoillaan. Elämä on.


    • Martina parka

      On tosiaan tuossa ig-kuvassa naama "hieman" muuttunut verrattuna aiempaan.
      Martina on varmaankin viime aikoina oikein urakalla korjauttanut kasvojaan, koska näyttää todella turvonneelta (onneton ei vaan tajua, että naama ei muutu paremmaksi vaan päinvastoin) ja kireältä tai voihan se olla, että viime aikojen juomiset ovat turvottaneet naamaan.

      Vaikuttaa siltä, että Martinan "mies" on tullut kaapista ulos ja seurustelee nykyisin samaa sukupuolta olevan tyypin kanssa ja laittelee someen romanttisia kuvia niin veneretkiltä kuin illallisilta. Mahtaa Martinaa harmittaa kun hänen "miehensä" ei laittanut aikoinaan minkäänlaisia yhteiskuvia heistä pariskuntana.
      Voi olla tiukka paikka myös huomata, ettei saanut tätä haluamaansa nuorta heppua nalkkiin vaikka kieroilemalla paksuksikin pamahti ja tyyppi paljastui vielä homppeliksi.

      • hompppp

        Aika outoa,stefu romanttisella kahden keskisellä illallisella miehen kanssa,jotain ruusui shampanjaa ja rapuja.tykkääk stefu miehistä, tai bi?


      • Kerrankin aito skuuppi??
        hompppp kirjoitti:

        Aika outoa,stefu romanttisella kahden keskisellä illallisella miehen kanssa,jotain ruusui shampanjaa ja rapuja.tykkääk stefu miehistä, tai bi?

        Oh-hoh. Onko tästä asiasta jotain näyttöä/todistetta/muuta lähdettä kuin pari kuvaa (joista voi rajata muut pois)? Siinä tapauksessa että on, niin hands down! Ihan puskista heitän arvauksen että jos tämä ketju lähtee kuin rusakko makuulta, niin joku todellisuuspohja löytyy. Ja Kasarminkadulla alkaa ainakin lasit lennellä seiniin...


      • Ei yhtään yhteiskuvaa???
        Kerrankin aito skuuppi?? kirjoitti:

        Oh-hoh. Onko tästä asiasta jotain näyttöä/todistetta/muuta lähdettä kuin pari kuvaa (joista voi rajata muut pois)? Siinä tapauksessa että on, niin hands down! Ihan puskista heitän arvauksen että jos tämä ketju lähtee kuin rusakko makuulta, niin joku todellisuuspohja löytyy. Ja Kasarminkadulla alkaa ainakin lasit lennellä seiniin...

        Helppoa ku heinänteko.

        Jos tähän jatkoksi olisi ilmestynyt nimmarilla "lääkärisi"/"tohtorisi"/"TerveysSisar" kehoitus mennä ottamaan iltalääkkeet/nukkumaan, kerrottaisiin että suupielistäni roiskuu joko sylki tai kuola, nimitettäisiin siaksi/kerrottaisiin että olen p*rseestä etc, ja kaikki olisi kruunattu kolmella huutomerkillä, yhden välilyönnin jälkeen (näin: "lause loppuu" !!! "seur lause->"), tietäisin että olen astunut jonkun herkille liikavarpaille....

        Nyt juttu (eka kommentti) on joko h*ton hyvä satiiri, sitä ei ole edellämainittu kotivalvomo vielä huomannut tai sen pointti ei ole siellä auennut. Pitäisikö jeesata? Joo, ehkä. Pointti olikin: "miksi S ei halunnut koskaan yhteiskuviin M:n kanssa?"

        Nyt saa hermostua. ;D


      • TerveysSisar
        Ei yhtään yhteiskuvaa??? kirjoitti:

        Helppoa ku heinänteko.

        Jos tähän jatkoksi olisi ilmestynyt nimmarilla "lääkärisi"/"tohtorisi"/"TerveysSisar" kehoitus mennä ottamaan iltalääkkeet/nukkumaan, kerrottaisiin että suupielistäni roiskuu joko sylki tai kuola, nimitettäisiin siaksi/kerrottaisiin että olen p*rseestä etc, ja kaikki olisi kruunattu kolmella huutomerkillä, yhden välilyönnin jälkeen (näin: "lause loppuu" !!! "seur lause->"), tietäisin että olen astunut jonkun herkille liikavarpaille....

        Nyt juttu (eka kommentti) on joko h*ton hyvä satiiri, sitä ei ole edellämainittu kotivalvomo vielä huomannut tai sen pointti ei ole siellä auennut. Pitäisikö jeesata? Joo, ehkä. Pointti olikin: "miksi S ei halunnut koskaan yhteiskuviin M:n kanssa?"

        Nyt saa hermostua. ;D

        Olet savon idiootti!
        Kirjoitat jokaisella palstalla mitä vaan netistä löytyy.
        Et ole kovinkaan verbaalisesti lahjakas vaan suollat toisilta lainattua tekstiä.
        Mee nukkumaan ja muista ne iltalääkkeesi !!!!!!! ( huomaatko, nyt huutomerkkejä enemmän; välilyöti käytössä ).
        Tohtorisi toivottavasti tarkistaa säännöllisin väliajoin lääkityksesi!!!


      • väliä lyötiin
        TerveysSisar kirjoitti:

        Olet savon idiootti!
        Kirjoitat jokaisella palstalla mitä vaan netistä löytyy.
        Et ole kovinkaan verbaalisesti lahjakas vaan suollat toisilta lainattua tekstiä.
        Mee nukkumaan ja muista ne iltalääkkeesi !!!!!!! ( huomaatko, nyt huutomerkkejä enemmän; välilyöti käytössä ).
        Tohtorisi toivottavasti tarkistaa säännöllisin väliajoin lääkityksesi!!!

        Upea välilyöti onkin!


      • Kirjoittajapiirin valiot
        TerveysSisar kirjoitti:

        Olet savon idiootti!
        Kirjoitat jokaisella palstalla mitä vaan netistä löytyy.
        Et ole kovinkaan verbaalisesti lahjakas vaan suollat toisilta lainattua tekstiä.
        Mee nukkumaan ja muista ne iltalääkkeesi !!!!!!! ( huomaatko, nyt huutomerkkejä enemmän; välilyöti käytössä ).
        Tohtorisi toivottavasti tarkistaa säännöllisin väliajoin lääkityksesi!!!

        Jaa, että jonkun toisen tekstiä tässä viestissä lainattu? Olisikohan...omaasi??


      • Rakastunut Stefan
        Kerrankin aito skuuppi?? kirjoitti:

        Oh-hoh. Onko tästä asiasta jotain näyttöä/todistetta/muuta lähdettä kuin pari kuvaa (joista voi rajata muut pois)? Siinä tapauksessa että on, niin hands down! Ihan puskista heitän arvauksen että jos tämä ketju lähtee kuin rusakko makuulta, niin joku todellisuuspohja löytyy. Ja Kasarminkadulla alkaa ainakin lasit lennellä seiniin...

        Juu. On käynyt syömässä romanttista iltapalaa nuoren lihaskimpun kanssa. Ystävät kehuvat romanttiseksi ja söpöksi pariksi:D

        Voisiko tosiaan olla... Tiiviisti on yhdessä aikaa vietetty, kuin pariskunta...
        Onnittelut Stefulle ja *****ille :)


      • Ei tod.
        Rakastunut Stefan kirjoitti:

        Juu. On käynyt syömässä romanttista iltapalaa nuoren lihaskimpun kanssa. Ystävät kehuvat romanttiseksi ja söpöksi pariksi:D

        Voisiko tosiaan olla... Tiiviisti on yhdessä aikaa vietetty, kuin pariskunta...
        Onnittelut Stefulle ja *****ille :)

        Kaksi hinttiä ei koskaan ole söpö pari.


      • aka1
        Rakastunut Stefan kirjoitti:

        Juu. On käynyt syömässä romanttista iltapalaa nuoren lihaskimpun kanssa. Ystävät kehuvat romanttiseksi ja söpöksi pariksi:D

        Voisiko tosiaan olla... Tiiviisti on yhdessä aikaa vietetty, kuin pariskunta...
        Onnittelut Stefulle ja *****ille :)

        Kukahan lihaskimppu on kyseessä? Ja vielä nuori? Satu Tuomiston kerrotaan pokanneen Martinan Stefun. Sun näkemäsi nainen ei vissiin ollut Satu T., koska taivutus ei sitten rimmaa: Onnittelut pitäisi siis osoittaa Stefulle ja ****lle (Sadulle).
        Mistä toi i-kirjain tohon sun tarkoittaman naisen nimeen siis juontaa? Vai onko Stefu iskenyt kaksi uutta naista?


      • Pokaa
        aka1 kirjoitti:

        Kukahan lihaskimppu on kyseessä? Ja vielä nuori? Satu Tuomiston kerrotaan pokanneen Martinan Stefun. Sun näkemäsi nainen ei vissiin ollut Satu T., koska taivutus ei sitten rimmaa: Onnittelut pitäisi siis osoittaa Stefulle ja ****lle (Sadulle).
        Mistä toi i-kirjain tohon sun tarkoittaman naisen nimeen siis juontaa? Vai onko Stefu iskenyt kaksi uutta naista?

        Ei ole kukaan sanonut, että ko. lihaskimppu olisi edes nainen...


    • mummi minimaratonist

      Oliko selvimpäin minimaratonissa!? Yksi on varmaa, että naikkosen mainostamiin tuotteisiin en pitkällä ranstakallakaan koske!

      • Rahapussi

        Eikö gyylin inka ja salon klipsi houkuta? Vaikka on mainoskasvona itse salarakasrattari?


    • seta

      Jos ihan totta puhun, niin martina näyttää transsulta. Kovin miehekäs joka tapauksessa.

    • ....................

      ´´ Jos ihan totta puhun, niin martina näyttää transsulta. Kovin miehekäs joka tapauksessa. ´´

      jos ihan totta puhun niin olet helvetin tyhmä kiusaaja joka ansaitsisi napin otsaan ja nopeasti!

    • TITTILIINA

      miten MARTINA VOI EROTA KUN EI OO EDES ASUNU JÄBÄN KAA.

    • hörökorva ufo

      NYT ON MIÄS!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe