Ystävyyttä, muttei hinnalla, millä hyvänsä.

Mietiskelijä

Tämä on tätä yksinpuhelua, johon se aina menee, kun huomaa olevansa jollainlailla "viallinen" edes kaveruuteen/ystäyyteen. Haluaisin ystävän, jonka kanssa voisi olla lähellä, kosketella, silitellä, suukotella, hassutella muutenkin. Takaportin seksille jättäisin auki, mutten sitä välttämättä haluaisi heti. Mutta miten tämä kaikki on mahdollista, kun tuntuu, että alun tutustumisen jälkeen aina löytyy kuitenkin jotain, ettei pystykään. Miten löytää ihmisen, joka hyväksyy toisen aidosti ja ehdoitta? Saisin olla aluksi ujo, hiljainen, arka...kun tutustutaan paremmin, alkaisin uskaltamaan enemmän. Olen myöskin erittäin herkkä ja olen sinut sen asian kanssa. Se ihminen vain puuttuu, joka ymmärtäisi tätä kaikkea, ihan oikeasti ja aidosti. Ikääkin on jo lähemmäs 50 v.

52

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sk8

      Mä oon kans vähän "onneton tapaus": alkumetreillä ja saan aina aika ikävää kommenttia itsestäni: olen liian hiljainen/ujo/tylsää seuraa tms. mitä oikeastaan en ainakaan omasta mielestäni ole kun tutustutaan paremmin, enkä enää jännitä. Olen kyllä yrittänyt kertoa luonteenpiirteistäni ja sanoa myös sen että tutustumisen myötä olen rennompi ja hauskempi. Itse olen myös liki viiskymppisenä tajunnut että ihmiset ovat omanlaisiaan, enkä enää itse etsi jotain tietyntyyppistä ihmistä vaan tykkään monenlaisista persoonista. Tsemppiä sulle Mietiskelijä! Meitä on sellasiaki, jotka hyväksyy ihmisen omana ittenään :)

      • Mietiskelijä

        Kiitos tsempeistä sk8. Ihminen se on mullakin hakusessa. Ja, kaikki saa olla sitä, mitä on, se on melkein vaatimus.
        Hiljaa hyvää tulee...terveisin toinen jännittäjä :)


    • maryan

      samaa ongelmaa nuoremmalla ikäluokallannekin (alle 35v). :D
      tosin itse en ujoksi sanoisi itseäni vaan ehkä enemmän vetäytyvä. sen verran on takkiin tullut ystävyyssuhteissa että tuntuu ettei jaksa "aikaa tuhlata" ja huomata taas, että no ei siitä tullutkaan mitään. tottakai tuo asenne puskee omasta itsestä läpi ja siten vaikuttaa myös. plus kun itse ei käytä alkoholia eikä käy baareissa niin yllättävän paljon sekin vaikuttaa, ei sitten edes kysytä mukaan. mutta hei, ehkä jostain nurkan takaa tulee se oma ihminen vastaan! toivottavasti. tsemppiä teille!!

    • revontuli4932

      Minä myös liki viisikymppinen ja kuvauksesi omasta itsestäsi nappaa tännekin päin. Minulla hyvin vähän kokemusta suhteista naisten kanssa, koska ns.myöh.heränn.olen tämän seksuaalisen suuntautumiseni kanssa. Jos olisin nyt nuori kaksikymppinen niin en välttämättä edes miehiin päin katsoisikaan, mutta eihän sitä aikoinaan itseään tuntenut ja koska kuului seurustella miehen kanssa ha perustaa perhe niin ei sitä ymmärtänyt kyseenalaistaa. Toki olen onnellinen, että minulla on lapsia, nyt jo kohta aikuisia. Nyt onkin ollut aikaa ajatella itseään ja omia tuntemuksiaan...ja kyllä...naisen kosketusta kaipaan ja haluan, mutta mistä löytää vai tuleeko vastaan koskaan...Yhteen naiseen ihastuin ja ystävystyimme, hänelle tunnustinkin, että enemmän haluan kuin vain ystävyyttä, mutta ei hän tuntenut samoin. Pahoitteli kovin ja hyviä ystäviä olemme edelleen, välillä vain itse hämmennyn, kun hän haluaa halata sinä kun tapaamme, koska itsellä herää turhan tunteita, että jospa kuitenkin...mutta ei.

      • Mietiskelijä

    • 12876

      Harmi, että olen liian nuori aloittajalle kun ikää on vasta 26.

      Mulla on silti ihan samansuuntaisia ajatuksia. Haluaisin nimenomaan läheisen ystävän, jonka kanssa olisi luontevaa halailla ja pussailla ja nukkua vierekkäin, mutta kuitenkin pitää myös seksin mahdollisena. Tähän taitaa pystyä vain tietyntyyppiset ihmiset.

      • vanhat pierut hoi

        Haluatte pussailu/halailu/peneskeluYSTÄVÄN? Mitä helvettiä? Eikö ns. normaali ystävyyssuhde kelpaa? Miksette halua tuohon pussailu/seksijuttuun mieluummin ihan seurustelukumppania? Miksi sen pitää olla ystävä?


      • hupsssss
        vanhat pierut hoi kirjoitti:

        Haluatte pussailu/halailu/peneskeluYSTÄVÄN? Mitä helvettiä? Eikö ns. normaali ystävyyssuhde kelpaa? Miksette halua tuohon pussailu/seksijuttuun mieluummin ihan seurustelukumppania? Miksi sen pitää olla ystävä?

        Peneskelu on sitten paneskelu.


      • Mietiskelijä
        vanhat pierut hoi kirjoitti:

        Haluatte pussailu/halailu/peneskeluYSTÄVÄN? Mitä helvettiä? Eikö ns. normaali ystävyyssuhde kelpaa? Miksette halua tuohon pussailu/seksijuttuun mieluummin ihan seurustelukumppania? Miksi sen pitää olla ystävä?

        Missä niin lukee, ettei normaali ystävyyssuhde kelpaa? Mielestäni on vaan oikein sitä toista kohtaan kertoa, että se ystävyys voi olla enemmänkin. Mahdollisesti se seurustelu suhde, jos molemmista siltä tuntuu. Ja vanha pieru kato tarvitsee tunteita seksiin, paneskella vanha pieru ei pysty.


      • 1+1+1
        Mietiskelijä kirjoitti:

        Missä niin lukee, ettei normaali ystävyyssuhde kelpaa? Mielestäni on vaan oikein sitä toista kohtaan kertoa, että se ystävyys voi olla enemmänkin. Mahdollisesti se seurustelu suhde, jos molemmista siltä tuntuu. Ja vanha pieru kato tarvitsee tunteita seksiin, paneskella vanha pieru ei pysty.

        Ei pysty tai ei halua. Kaksi eri asiaa. Moni, tai pikemminkin useimmat eivät halua ystävyyssuhteelta kuin normaalia ystävyyttä, ei seksiä. Normiystävyyssuhteeseen ei kuulu seksi. Panosuhde on aivan eri asia.


      • Mietiskelijä
        1+1+1 kirjoitti:

        Ei pysty tai ei halua. Kaksi eri asiaa. Moni, tai pikemminkin useimmat eivät halua ystävyyssuhteelta kuin normaalia ystävyyttä, ei seksiä. Normiystävyyssuhteeseen ei kuulu seksi. Panosuhde on aivan eri asia.

        Jos sitä nyt kutsutaan erilaiseksi ystävyyssuhteeksi, missä voisi olla sitä läheisyyttä, jota kaipaan, onko se keltään pois? Se on kahden ihmisen päätös, mitä se pitää sisällään. Seksiin en pysty edelleenkään ilman tunteita Ja, en ole poissulkenut seurustelukumppanin mahdollisuutta.


      • 1+1+1
        Mietiskelijä kirjoitti:

        Jos sitä nyt kutsutaan erilaiseksi ystävyyssuhteeksi, missä voisi olla sitä läheisyyttä, jota kaipaan, onko se keltään pois? Se on kahden ihmisen päätös, mitä se pitää sisällään. Seksiin en pysty edelleenkään ilman tunteita Ja, en ole poissulkenut seurustelukumppanin mahdollisuutta.

        No, varmaan kaikki eivät halua seurustelusuhdetta sellaisen kanssa, jolla on "ystävyyssuhde", missä harrastaa myös seksiä selän takana (tai edessä) seurustelukumppanilta. Miksi muuten kutsua moista ystävyyssuhteeksi, kun parempi nimitys lienee panosuhde tai fuckbuddy?


      • 12876
        vanhat pierut hoi kirjoitti:

        Haluatte pussailu/halailu/peneskeluYSTÄVÄN? Mitä helvettiä? Eikö ns. normaali ystävyyssuhde kelpaa? Miksette halua tuohon pussailu/seksijuttuun mieluummin ihan seurustelukumppania? Miksi sen pitää olla ystävä?

        PITÄÄ SEKSIN MAHDOLLISENA. eli seksiä ei välttämättä olisi ollenkaan. Opettele lukemaan.


      • Mietiskelijä
        12876 kirjoitti:

        PITÄÄ SEKSIN MAHDOLLISENA. eli seksiä ei välttämättä olisi ollenkaan. Opettele lukemaan.

        Kiitos 12876 :)


      • :)Teksti oli kuin minun kirjoittama.Oisko sulla sähköpostia ?Olisi mukava vaihtaa ajatuksia kanssasi.


      • 12876:)Teksti oli kuin minun kirjoittama.Oisko sulla sähköpostia ?Olisi mukava vaihtaa ajatuksia kanssasi.


    • Mietiskelijä

      Siitä erilaisesta ystävyyssyhteesta voi tulla se seurustelusuhde, silloin ollaan yhden ja saman ihmisen kanssa. Olen puhunut KOKOAJAN yhdestä ja samasta ihmisestä.
      Mulla on kuitenkin omatunto tallella, eikä ole tapana harrastaa yhtään mitään kenenkään selän takana, eikä edessä.
      Olikohan tämä nyt tässä 1 1 1?

      • ewrwqfgtyu

        eli haluat seurustella mutta et kuitenkaan halua kutsua sitä siksi. oletpa tosiaan arka. ei kukaan tavis halua tuollaista ystävyyttä, sille on toinen nimi.


    • Haaveko vain?

      Minä kun aikoinaan seurustelin yhden naisen kanssa niin kun suhde meni poikki hänen aloitteestaan jatkettiin ystävinä.
      Vuosia tämä ystävyys exän kanssa sisälsi seksiä sillointällöin/satunnaisesti,halailua,koskettelua,läheisyyttä,hellyyttä,huolenpitoa,juttelua,yhdessä kaikenlaisten hauskojen juttujen harrastamista joka kiinnosti molempia mutta samalla oltiin molemmat sinkkuja ja siinä sivussa etsittiin omat kumppaanit.Kun jompikumpi löysi jonkun niin se oli itsestäänselvää että seksi/intiimi koskettelu,suutelu jäi kokonaan pois mutta halaamiset ja muun jakaminen jatkui entisellään ja tämä toimi oikein hyvin kun molemmat tiesi missä mennään.
      Tällaista haluaisin edelleen kokea jonkun naisen kanssa.Sinkkuna se sopisi mulle vallan hyvin eikä olisi mikään este jos se johtaisi suhteeseen ihan oikeasti.
      Mikään pakko eikä kiire mihinkään olisi vaan rentoa yhdessäoloa joka menisi ihan omalla painollaan,toinen toistaan kunnioittaen ja molemmat tietää missä mennään.

      Jotenkin aloittajan teksti kuulostaa tutulta.

    • 5656756

      Mulla on ainakin näistä fuckbuddy-suhteista sellainen kuva, että osapuolet tosiaan VAIN panee eli ei välttämättä hengaile yhdessä muuten, tai edes pidä toisistaan yhtään. Se on vaan sellaista tunteetonta panemista. (Korjatkaa jos oon väärässä.)

      En usko että aloittajan kaltaiset henkilöt sellaista haluavat.

      • Mietiskelijä

        En ymmärrä, miten tästä saatiin sellainen käsitys, että seksiä mulle hetikohtapiannyt?
        Koska niin se ei ole.


      • Valotuuli
        Mietiskelijä kirjoitti:

        En ymmärrä, miten tästä saatiin sellainen käsitys, että seksiä mulle hetikohtapiannyt?
        Koska niin se ei ole.

        Ymmärrän sinua Mietiskelijä. Seksiin tarvitaan tunteita. Herkät ja ajattelevat sielut tulevat usein väärinymmärretyiksi tässä kovassa maailmassa. Jatka omaa tietäsi ja ole uskollinen itsellesi, herkkyydellesi.


      • Mietiskelijä
        Valotuuli kirjoitti:

        Ymmärrän sinua Mietiskelijä. Seksiin tarvitaan tunteita. Herkät ja ajattelevat sielut tulevat usein väärinymmärretyiksi tässä kovassa maailmassa. Jatka omaa tietäsi ja ole uskollinen itsellesi, herkkyydellesi.

        Kiitos ymmärryksestä Valotuuli ja kaikkea hyvää sulle elämään.


    • Astradamus

      Minusta tuo ei ole ystävyyttä, vaan hidasta seurustelun aloittamista. Jos siitä sitten ei tulekaan seurustelusuhdetta, niin siitä saattaa tulla ystävyys. Mutta ei pussailu- ja halailusuhde ole mikään ystävyyssuhde.

    • herkkyys ja ujous alussa on minusta viehättävää. Mutta sitten kun tunnetaan paremmin toivoisin rohkeampaa ilmaisua.

      eikä n.50v nainen vielä mikään "vanha pieru" ole.

    • <50

      Tää keskustelu on tipahtanut jo, mutta pakko heittää oma ajatukseni vielä sekaan. Olen pohtinut paljon viime aikoina sitä, että kun toisesta osapuolesta ei ota selvää. Haluaako se sen ystävyyssuhteen vai jotain muuta.

      Joo enkä kysy suoraan: pannaanko nyy vai ei koskaan ;)

      Onko tässä tarkoitus vaan katsella ja kuulostella tyyliin aika näyttää.
      Kuinka pian pitää ymmärtää, että ollaan aikuisen viiskymppisen oikeesti liikkeellä kaverilinjalla. Turha odottaa muuta.

      Ja kun itse vetäytyy ottamaan välimatkaa ihan vaan testatakseen toista, niin toinen herää eloon. Ja kun vihjaat jotain korrektin kohteliaasti "jotain sinne päin", niin toinen alkaa suunnilleen selittää räystäpääskyistä - ota näistä selvää!

      Ymmärrän siis sen ujouden ja arkuuden, mutta mutta silti...

      • Mietiskelijä

        Siinä vaiheessa, jos on epävarma, mitä se toinen haluaa, niin varmaan kannattaa avata se suu ja kysyä. Se, että on arka ja ujo, ei tarkoita, että on keskustelutaidoton. Aikaa se tutustuminen vie, mutta kenellä on kiire valmiissa maailmassa. Kyse on kuitenkin kahden ihmisen välisestä suhteesta, oli se
        sitten ystävyyttä tai jotain muuta.


    • nbnbvnbvn

      Mulla on erikoinen tilanne päällä itselläni. Olen tuntenut uuden, naispuoleisen ystäväni muutaman kuukauden, ja kuin luonnostaan meillä on juuri tuollainen halailu/koskettelu/läheisyys-suhde, johon olemme vain jotenkin "ajautuneet". Emme yleensä edes kovin paljoa puhu siitä, saatamme vaikka vain istua sohvalla vierekkäin ja yhtäkkiä olemmekin käsi kädessä. Ja aivan kuin varkain saatamme vain kosketella, jopa hiplata toisiamme kiinnittämättä siihen edes sen kummemmin huomiota. Kumpikaan meistä ei halua mitään enempää (ainakin näin olen hänestä ymmärtänyt ja itse en halua). On se vaan kuitenkin mukavaa ;)

    • Niinkuinhukkuvaonhap

      Täällä kans yks ujo, alle 30v nainen. Kyllä juteltavaa riittäisi alkujännityksen jälkeen, mutta moni nainen ei päästä jatkoon kun luulee että olen ihan imbesilli/tyly tms :o. Totuus on usein niin enemmänkin että jäädyn jos esim niin kauniit silmät ja hymy
      Kaipaan rakkautta niin paljon ja naisen kanssa treffit on minulle about 1000 kertaa isompi asia kuin ehkä monelle muulle.

      • ronsot

        Mistä päin olet?


      • Niinkhukkuvaonhapenp
        ronsot kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Tampereelta


      • ronsot
        Niinkhukkuvaonhapenp kirjoitti:

        Tampereelta

        Harmi. Itse olen Oulusta.


      • Niinkhukkavaonhapenp
        ronsot kirjoitti:

        Harmi. Itse olen Oulusta.

        Tutustutaanko kuitenkin? :) voinko laittaa sulle sähköpostia


      • ronsot
        Niinkhukkavaonhapenp kirjoitti:

        Tutustutaanko kuitenkin? :) voinko laittaa sulle sähköpostia

        Olet alle 30, mutta kuinka paljon alle?


      • Niinkhukkuvaohapenpe
        ronsot kirjoitti:

        Olet alle 30, mutta kuinka paljon alle?

        4 alle :)


      • ronsot
        Niinkhukkuvaohapenpe kirjoitti:

        4 alle :)

        Kovin nuori olet. Itse olen jo 35...


      • Niinkhukkuvaohapenpe
        ronsot kirjoitti:

        Kovin nuori olet. Itse olen jo 35...

        No ei kai anneta pienen ikäeron haitata että tutustuis? :)


      • silfri
        Niinkhukkuvaohapenpe kirjoitti:

        No ei kai anneta pienen ikäeron haitata että tutustuis? :)

        Täällä ois ainakin yksi, joka haluis tutustua.


      • Niinkhukkuvonhapenpe
        silfri kirjoitti:

        Täällä ois ainakin yksi, joka haluis tutustua.

        Voit laittaa mulle postia [email protected] :)


      • silfri
        Niinkhukkuvonhapenpe kirjoitti:

        Voit laittaa mulle postia [email protected] :)

        Laitoin postia. Toiv. tuli perille... :D


    • f*ck

      niin, tavallaan etsit ihmistä vain omiin tarpeisiisi. Onko se sitten ystävyyttä, kuka senkin sitten määrittelee.
      Takaportti on varmasti kiva, kukin tyylillään.
      Mistä löydät ihmisen joka haluaa samaa kuin sinä? On olemassa mystinen portaali, siellä on ihmisiä jotka etsivät vähän samantyyppistä seuraa kuin sinäkin. Sellaista kivaa yhdessäoloa ilman mitään sitoumuksia, ilman että siitä kuulutellaan toreilla, sellaista vähän undergroundia.

      Jos sä olet hiljainen ja arka niin älä nyt samanlaista etsi, muuten olette ikuisesti hiljaa ja arkoja. Menet tuonne bi-palstalle ja katsot mitä siellä haetaan ja mistä. Kuka tietää josko saisit ihanan kaverin joka kanssa haluaa samanlaisia kaverillisia asioita. Elämästä pitää nauttia, joten toivon että löydät etsimäsi.

      • Mietiskelijä

        Jos tämä vastaus oli mulle f*ck, niin metsään menit ja lujaa, muttei haittaa, sulla on siellä seuraa jo niistä muutamasta muusta.
        Ihmiset voi olla eri syistä arkoja ja hiljaisia, joko alussa tai pysyvästi. Se, että on myös hiljainen kertoo mulle siitä toisesta ihmisestä paljon.
        Kaikki me ollaan erilaisia, onneksi. Hyvää syksyä sullekin.


      • ölölöö
        Mietiskelijä kirjoitti:

        Jos tämä vastaus oli mulle f*ck, niin metsään menit ja lujaa, muttei haittaa, sulla on siellä seuraa jo niistä muutamasta muusta.
        Ihmiset voi olla eri syistä arkoja ja hiljaisia, joko alussa tai pysyvästi. Se, että on myös hiljainen kertoo mulle siitä toisesta ihmisestä paljon.
        Kaikki me ollaan erilaisia, onneksi. Hyvää syksyä sullekin.

        Fakki taas viisaana viisastelee ja olettaa :')


      • f*ck
        ölölöö kirjoitti:

        Fakki taas viisaana viisastelee ja olettaa :')

        mähän vaan koitin autaa mietiskelijää, siinä mitää viisastelua tai oletusta ollu. Itehä tuo mietiskelijä olettaa tietävänsä paaaljon ihmisestä jos se on hiljainen. Vaikka sanoi ite että arkuuteen ja hiljaisuuteen on monia eri syitä. Joten jos te olette metsässä niin olkaa, älkää mua sinne koittako saada.
        Mietiskelijäkin otti nokkaansa heti kun sille koitti auttavaa suuntaa antaa. Mun kai pitäisi lukea sen ajatukset mitä se tismalleen etsii. Mut jos viiskybäsenä ei osaa seuraansa etsiä niin tiedänpähän ettei sitä auttaa kande kun se on viisastelua.


      • Mietiskelijä
        f*ck kirjoitti:

        mähän vaan koitin autaa mietiskelijää, siinä mitää viisastelua tai oletusta ollu. Itehä tuo mietiskelijä olettaa tietävänsä paaaljon ihmisestä jos se on hiljainen. Vaikka sanoi ite että arkuuteen ja hiljaisuuteen on monia eri syitä. Joten jos te olette metsässä niin olkaa, älkää mua sinne koittako saada.
        Mietiskelijäkin otti nokkaansa heti kun sille koitti auttavaa suuntaa antaa. Mun kai pitäisi lukea sen ajatukset mitä se tismalleen etsii. Mut jos viiskybäsenä ei osaa seuraansa etsiä niin tiedänpähän ettei sitä auttaa kande kun se on viisastelua.

        Mietiskelijä ei ottanut nokkiinsa heti mitään, eikä ota hetkenpäästäkään. Joten rauhaa naiset, jooko?


    • Iva ei kauas kanna

      No kun f*ckin mielestä pitää olla vain ja ainoastaan lesbo ja kun viiskyt vuotta sitten jengi kyykki piilossa niin se ei oo huomannut että nykyään ihan sama kenen kanssa seurustelet. "Tää on lesbopalsta" -vakiovastaus . Vaikkei tietääkseni ole moderaattori ? Tää on lesbopalsta jossa saa ihan rauhassa mietiskellä kädestäpitämistä ja naiskentelua ilman että vittuillaan !

      • f*ck

        missä mä oon sanonu että tää on lesbopalsta? Vähän sä olet urpo.
        Mä rakastan kaikkia, paitsi sua koska en rakasta idiootteja. Vähänks nyt jäit ulos, vaikka en oo ees portsari.


      • Iva ei kauas kanna
        f*ck kirjoitti:

        missä mä oon sanonu että tää on lesbopalsta? Vähän sä olet urpo.
        Mä rakastan kaikkia, paitsi sua koska en rakasta idiootteja. Vähänks nyt jäit ulos, vaikka en oo ees portsari.

        Osuin ja upposit ; )


      • f*ck
        Iva ei kauas kanna kirjoitti:

        Osuin ja upposit ; )

        mihin sä osuit? Lasketaan se osumaksi kun kerrot missä mä sanon että tämä on lesbopalsta ja että pitää olla lesbo eikä mitää muuta. Sun laskennan mukaan sä siis osut sanot mitä ikinä sanotkin? Onhan se kiva sitten laskea osumiaan kai.
        Mä kyllä annan sulle täyden osuma-kunnikirjan jos viitsisit näyttää missä mä olen sanonut mitä väitit että sanon.
        Tällä hetkellä sä olet harhainen urpo joka väittää omiaan, toivoisin niin kovasti että sulla olisi edes yksi osuma. Saisit varmasti uutta pontta ajatuksiisi kun huomaisit yhden olevan oikein.


      • 13+7
        f*ck kirjoitti:

        mihin sä osuit? Lasketaan se osumaksi kun kerrot missä mä sanon että tämä on lesbopalsta ja että pitää olla lesbo eikä mitää muuta. Sun laskennan mukaan sä siis osut sanot mitä ikinä sanotkin? Onhan se kiva sitten laskea osumiaan kai.
        Mä kyllä annan sulle täyden osuma-kunnikirjan jos viitsisit näyttää missä mä olen sanonut mitä väitit että sanon.
        Tällä hetkellä sä olet harhainen urpo joka väittää omiaan, toivoisin niin kovasti että sulla olisi edes yksi osuma. Saisit varmasti uutta pontta ajatuksiisi kun huomaisit yhden olevan oikein.

        Lopettaisit jo, pliis, itse olet harhainen urpo.

        Ketään muuta ku itseäs ei kiinnosta sun jankkaus...


      • hyvät hyssykät
        13+7 kirjoitti:

        Lopettaisit jo, pliis, itse olet harhainen urpo.

        Ketään muuta ku itseäs ei kiinnosta sun jankkaus...

        Mä sain tosta aloittajasta aika perverssin kuvan. Joku salahiplari, joka teeskentelee ja yrittää olla jotain muuta kuin on, yrittää näyttää maailmallekin muuta kuin mitä on. Jos vielä viiskymppisenä on niin avuton ja kaukana itsestään, kannattaa totisesti hakea keskusteluapua.


      • toinen todellisuus
        hyvät hyssykät kirjoitti:

        Mä sain tosta aloittajasta aika perverssin kuvan. Joku salahiplari, joka teeskentelee ja yrittää olla jotain muuta kuin on, yrittää näyttää maailmallekin muuta kuin mitä on. Jos vielä viiskymppisenä on niin avuton ja kaukana itsestään, kannattaa totisesti hakea keskusteluapua.

        Se pari tonnia, mitä tuossa toisessa ketjussa vilahteli keskustelussa... Itse olisin sitä mieltä, että sen voisi sijoittaa paljon parempaan. Tulee tässä ihan mieleen, että parilla tonnilla saisi varmasti ihan kivasti jo terapiakäyntejä maksettua itselleen, jos on jotain henkisiä ongelmia, suhteessa ongelmia tai ylitsepääsemättömiä ongelmia oman minuuden ja itsetunnon kanssa. Paljon tuottavampi sijoitus omaan mielenterveyteen kuin joku pöyhistely ja jonain toisena esiintyminen. Tässähän se on, kun oma unelmaminä on ihan toista kuin mitä todellisuusminä. Tästä ristiriidasta tulee kummasti ongelmia ja paineita esiintyä toisenlaisena kuin onkaan.

        Olen 100% varma, että sijoitus omaan mielenterveyteen kannattaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe