VIIKSIKARVAT TYTÖLLÄ APUA

miksiminä

Oon siis 17 vuotias tyttö ja huomasin että mulla on melko tummia viiksikarvoja! Sain kauheen paniikin ja nypin niitä sitten pois ja nyt siihen kohtaan on noussut hyttysenpiston tapainen patti ): En oikeasti kestä ja mua hävettää ihan tosi paljon... En kehtaa sanoa isälle (äitiä ei ole). MITÄ IHMETTÄ VOIN TEHDÄ?! Kosmetologille en voi mennä kun rahaa ei juuri ole...
Muutenkin huono itsetunto niin sitten vielä viikset...

Järkeviä kommentteja kiitos.

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhtaus tärkeää

      Jos nypättyyn kohtaan tuli paukama, karvatuppi tulehtui. Nyppimisen ja epiloinnin jälkeen on syytä puhdistaa iho jollain desinfioivalla aineella ettei tulisi tuollaisia patteja.

    • Tyttö19vee

      Jokaisella tytöllä tulee huulienkin yläpuolelle karvoja. Jopa minulle. Itsekin olen nyppinyt niitä välillä pois joten ei tuo ole mitään vakavaa. Ihokarvoja on kaikkialla.

    • Viiksi-veera

      Melko tumma on aika laaja käsite. Huomaavatko muutkin viiksesi? Oletko saanut kommentteja niistä? Nyppiminen muutamalle karvalle toimii jos puhtaudesta huolehtii, mutta jos oikeasti omaat viiksikasvua joka on verrattavissa miesten vastaavaan, niin nyppiminen on hankalaa... Minulla on viikset, joista kiusattiin jo koulussa. Harmittaa vieläkin kun en silloiselle kiusaajalle osannut sanoa että "mulla on, mistä saatais sulle", kyseessä kun oli siloposkinen 13-v poika.
      Olen kokeillut vahaa, sheivausta, nyppimistä. Mikään ei tapa niitä karvoja. Kosmetologille ei ole varaa, eikä vahaus poista kuin juuri pinnalla olevat karvat, pinnan alla mutta kasvamassa olevat sitten puskee muutaman päivän sisään näkyviin. Ei varmaan paljon lohduta kun sanon että olin 13 kun huomasin sukurasitteena tulleet viikset kasvamassa, nyt ikää on 45 eikä ne jokapäiväisestä nyppimisestä huolimatta ole kaikki kuolleet

    • kokeilin

      Viiksi-veera, kokeilepa neulaepilaatiota!! :)

      • Lähti mullakin

        Eikä tule konkurssiakaan. Yleensä neulaepilaatio maksaa noin viidestä kympistä alkaen vähän enemmän hoitoajasta riippuen. Eiköhän tuo 50 € löydy tilipussista ja kuukautta tiheämmästi ei tarvitse käydäkään. Runsas puoli tusinaa kertaa ja viikset on lopullisesti poissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe