Voisko joku auttaa?

avuton2

Laitoin illala profiilin tonne deittijuttuun ja on tullu jo 14 vastausta! miten saan ne auki? kun kysyvät sähköpostia, niin minkä postin laitan? Kun olen kerta valmiiksi kirjautuneena, niin minkä takia kysellään käyttäjä tunnusta? Kun sen antaa, niin miksi se ei kelpaa...?

41

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin. Yhden viestin sain auki. mites avaan ne 13 muuta?

      • avuton55

        33 viestiä tullu.. Edelleenkään en osaa avata niitä...


    • f*ck

      mulla ei ole kokemusta tosta treffisivusta, mutta tuleeks ne vastaukset siis sn suomi24 sähköpostiin? Eiks ne sieltä saa auki ihan normisti.
      Jos tökkii jokin, niin koita kirjautua ulos, sitten takaisin sisään.
      Oletan että jos sieltä pyydetään sun sähköpostia niin laitat sen minkä olet laittanut rekisteröintitietoihisi.
      Sullahan on kuin päivä ennen joulua, paketteja kuusen alla ja et saa niitä aukaista.

      • avuton edelleen

        Haluan nyt kaikille kertoa, että olen vuorotyössä ja kohta menossa nukkumaan. olen. En siis ole kännissä tai muuten sekasin yöllä kiirjottelen...Olen ollut Ma-Ke klo: 22.00--6.00, joten mun unirytmi on täysin


      • avuton10001
        avuton edelleen kirjoitti:

        Haluan nyt kaikille kertoa, että olen vuorotyössä ja kohta menossa nukkumaan. olen. En siis ole kännissä tai muuten sekasin yöllä kiirjottelen...Olen ollut Ma-Ke klo: 22.00--6.00, joten mun unirytmi on täysin

        siis unirytmi sekasin jasen takia kirjotus sekavaa...


      • vanvantoo
        avuton10001 kirjoitti:

        siis unirytmi sekasin jasen takia kirjotus sekavaa...

        Ja ikää on 112 vuotta. Jeps jeps.


      • ruislinnunlaulu
        vanvantoo kirjoitti:

        Ja ikää on 112 vuotta. Jeps jeps.

        32 vuotta olen ja jyväskylästä


    • Niin siis 32 vee ja J-kylästä...

      • Tää tyttö lähtee nyt nukkumaan!!


      • f*ck
        ruislinun kirjoitti:

        Tää tyttö lähtee nyt nukkumaan!!

        hmm, mistähän toi sun selittely nyt kumpusi? Pikkaisen sekavaa, noh, kuitenkin. Hyvää yötä.


      • ruis1
        f*ck kirjoitti:

        hmm, mistähän toi sun selittely nyt kumpusi? Pikkaisen sekavaa, noh, kuitenkin. Hyvää yötä.

        Halusin selittää, miksi kirjötan yöllä. moni kirjottaa yöllä kännissä ja halusin selventää, etten ole semmonen. Ymmärsitkö vai vieläkö pitää selittää?!


      • seli seli
        ruislinun kirjoitti:

        Tää tyttö lähtee nyt nukkumaan!!

        Profiilissasi lukee 112 vuotta.Jos on noin sekava olo, kannattaa nukkua ensin ja sitten vastaa kirjoittaa. Vai ajattelitko olla yhtä sekavana ihmissuhteissasi?


      • f*ck
        ruis1 kirjoitti:

        Halusin selittää, miksi kirjötan yöllä. moni kirjottaa yöllä kännissä ja halusin selventää, etten ole semmonen. Ymmärsitkö vai vieläkö pitää selittää?!

        ei kukaan kysellyt käsittääkseni milloin kysymyksesi laitoit, lähinnä olisin tiedustelin mihin ne vastaukset tulee ja mikä siinä avaamisessa on ongelmana. Mutta pikkaisen ehkä kannattaa kyllä sun selittää vielä, että kun sä tuut duunista niin ettet vaan ota kotona pikkaisen yönaukkua että saat nukuttua? Entäpä jos sulla oli krapula? Tosin onhan se niin että väsymystila vastaa jotain promillen känniä. Onko sulla millainen viinapää, vaikuttaako suhun yksi promille?

        Mä koitan ymmärtää. Usko mua, vai oletko vain uskomaton?


      • ruislinnunlaulu
        f*ck kirjoitti:

        ei kukaan kysellyt käsittääkseni milloin kysymyksesi laitoit, lähinnä olisin tiedustelin mihin ne vastaukset tulee ja mikä siinä avaamisessa on ongelmana. Mutta pikkaisen ehkä kannattaa kyllä sun selittää vielä, että kun sä tuut duunista niin ettet vaan ota kotona pikkaisen yönaukkua että saat nukuttua? Entäpä jos sulla oli krapula? Tosin onhan se niin että väsymystila vastaa jotain promillen känniä. Onko sulla millainen viinapää, vaikuttaako suhun yksi promille?

        Mä koitan ymmärtää. Usko mua, vai oletko vain uskomaton?

        Mikä sun ongelma on kun olet noin agressiivinen?


      • ruislinnunlaulu
        seli seli kirjoitti:

        Profiilissasi lukee 112 vuotta.Jos on noin sekava olo, kannattaa nukkua ensin ja sitten vastaa kirjoittaa. Vai ajattelitko olla yhtä sekavana ihmissuhteissasi?

        En halua, että äitini tai hänen sukulaisensa tunnistavat minut profiilistani. En halua, että äitini tietää minun olevan bi. Isäni tiesi ja kaikille kavereilleni olen tullut kaapista ulos. Olen 32 vuotta.


      • f*ck
        ruislinnunlaulu kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on kun olet noin agressiivinen?

        mähän koitin auttaa mutta sain kuulla miten ei olla kännissä. Se on vähän hauskaa, ei muuta. Kauhea selitys kun kysyy mihin ne vastukset tulee, enolekännissä. Ahaa, vai sinne, ihme on ettei sitten aukea.
        Relaa nyt ja ole 32 ja ihan oma itsesi. Onko muuten sun prrofiilissa että olet huumorintajuinen?


      • f*ck
        ruislinnunlaulu kirjoitti:

        En halua, että äitini tai hänen sukulaisensa tunnistavat minut profiilistani. En halua, että äitini tietää minun olevan bi. Isäni tiesi ja kaikille kavereilleni olen tullut kaapista ulos. Olen 32 vuotta.

        mistä sä olit kotoisin?


      • f*ck kirjoitti:

        mähän koitin auttaa mutta sain kuulla miten ei olla kännissä. Se on vähän hauskaa, ei muuta. Kauhea selitys kun kysyy mihin ne vastukset tulee, enolekännissä. Ahaa, vai sinne, ihme on ettei sitten aukea.
        Relaa nyt ja ole 32 ja ihan oma itsesi. Onko muuten sun prrofiilissa että olet huumorintajuinen?

        Mene hoitoon! Mää en sun apua ole kaivannu ja jostain veen syystä tulet mulle pätemään! Lähe pois mun ketjusta!!!!


      • seli seli kirjoitti:

        Profiilissasi lukee 112 vuotta.Jos on noin sekava olo, kannattaa nukkua ensin ja sitten vastaa kirjoittaa. Vai ajattelitko olla yhtä sekavana ihmissuhteissasi?

        Kävin sitten kattomassa profiilini ja se oli tosiaan aika suppee.. tuolla treffit puolella on enemmän informaatiota. Kirjaudu, niin näät mun kuvan ja enemmän tietoa musta.


      • f*ck
        ruislinun kirjoitti:

        Mene hoitoon! Mää en sun apua ole kaivannu ja jostain veen syystä tulet mulle pätemään! Lähe pois mun ketjusta!!!!

        kuinkas vanha sä olitkaan? Sun ketju, sä laitat tänne keskustelupalstalle kysymyksen mihin löytyy vastaukset suomi24 sivulta, sitten kun sua koittaa auttaa sä sanot ettet oo kännissä ja mee pois sun ketjusta.
        En mee, mitäs teet?


      • f*ck
        ruislinun kirjoitti:

        Kävin sitten kattomassa profiilini ja se oli tosiaan aika suppee.. tuolla treffit puolella on enemmän informaatiota. Kirjaudu, niin näät mun kuvan ja enemmän tietoa musta.

        pst, ei sinne tarvi kirjautua että näkee sun kuvan.


    • Toinen miettijä

      Kukaan ei näemmä vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Minäkin pistin profiilin pystyyn ja pähkäilen miten tuo viesti juttu menee. Siinä on selkeästi sivupalkki viestien vieressä, mutta ei se ainakaan minulla scrollauksella mene alaspäin. Onkohan minun javascriptini vanhetunut?

      • Joo mulle on tullu nyt yli 50 viestiä, eikä kukaan ole kertonu, että miten ne saa auki! Edes kaikkitietävä fakki!


      • treffailija

        Mulla se ainakin toimii ihan normaalisti niin, että kirjauduttuani sisään klikkaan sitä kirjekuoren kuvaa jolloin pääsen viesteihin. Vasemmalla sitten näkyy ketkä mulle on viestiä laittanut ja avaan haluamani viestin klikkaamalla sitä haluamaani viestiä. Simple. Sähköpostia moni kyselee varmaan sen vuoksi kun tuo treffipalvelu tuppaa niin usein tökkimään ja ilmaiskäyttäjille on vain rajoitettu viestimäärä päivässä.


      • f*ck
        ruislinun kirjoitti:

        Joo mulle on tullu nyt yli 50 viestiä, eikä kukaan ole kertonu, että miten ne saa auki! Edes kaikkitietävä fakki!

        Treffipalvelussa käyttäjät voivat kommunikoida reaaliaikaisesti ja lähettää toisilleen henkilökohtaisia yksityisviestejä.

        Pääset viestittelemään muiden käyttäjien kanssa sivun oikeassa laidassa olevan viestipalkin välityksellä tai klikkaamalla palvelun ylävaikossa olevaa Viestit-painiketta. Suurikokoisilla tietokoneruuduilla oikean laidan viestipalkki on näkyvissä koko ajan, mutta pienemmillä tietokoneruuduilla ja mobiililaitteilla sitä ei näy, vaan viestittelemään pääsee klikkaamalla Viestit-painiketta.

        Voit lähettää viestin haluamallesi käyttäjälle menemällä hänen profiiliin ja klikkaamalla sen yhteydessä näkyvää kirjekuoren kuvaa. Sivulle avautuu pop up -ikkuna, jonka tyhjään tekstikenttään voit kirjoittaa viestin kyseiselle käyttäjälle. Rivinvaihto toimii Enter-näppäimellä. Voit lähettää viestin klikkaamalla Lähetä-painiketta tai peruuttaa viestittelyn sulkemalla pop up -ikkunan.

        Peruskäyttäjä voi keskustella viiden eri käyttäjän kanssa päivässä. Vanhat viestit voi nähdä viimeisen kahden kuukauden ajalta. Treffit Plus -paketin tilanneilla käyttäjillä viestittelyssä ei ole rajoituksia.

        Viestipalkissa ja Viestit-sivulla näet kaikki viimeisen 24 tunnin aikana lähettämäsi ja vastaanottamasi viestit. Uusin viestittelykumppani nousee listan pohjalle, ja voit nähdä näkymässä hänen käyttäjätunnuksensa, näytteen viimeisimmän viestin sisällöstä sekä ajankohdan, jolloin viesti on lähetetty. Voit piilottaa viestittelyketjun klikkaamalla viestipohjan ylälaidassa olevaa roskakorin kuvaa. Tämä toiminto poistaa viestiketjun näkyvistä viestipalkista, mutta ei poista sitä kokonaan. Kun seuraavan kerran viestittelet saman käyttäjän kanssa, viestit tulevat taas näkyviin. Peruskäyttäjillä viestit näkyvät kahden kuukauden ajalta ja Treffit Plus -käyttäjillä rajattomasti.

        Jos nyt ajatellaan että nokoset on otettu, aivot toimii normaaliin malliin, saattaisi löytää vastauksen ko ongelmaan ihan suomi24 sivuilta. Loogista. Kaivakaa sieltä kun mä en tosiaan osaa tämän enempää tietää tätä. Yleensä kun ollaan netin äärellä ratkaisut löytyy.


      • RUISLINTU
        f*ck kirjoitti:

        Treffipalvelussa käyttäjät voivat kommunikoida reaaliaikaisesti ja lähettää toisilleen henkilökohtaisia yksityisviestejä.

        Pääset viestittelemään muiden käyttäjien kanssa sivun oikeassa laidassa olevan viestipalkin välityksellä tai klikkaamalla palvelun ylävaikossa olevaa Viestit-painiketta. Suurikokoisilla tietokoneruuduilla oikean laidan viestipalkki on näkyvissä koko ajan, mutta pienemmillä tietokoneruuduilla ja mobiililaitteilla sitä ei näy, vaan viestittelemään pääsee klikkaamalla Viestit-painiketta.

        Voit lähettää viestin haluamallesi käyttäjälle menemällä hänen profiiliin ja klikkaamalla sen yhteydessä näkyvää kirjekuoren kuvaa. Sivulle avautuu pop up -ikkuna, jonka tyhjään tekstikenttään voit kirjoittaa viestin kyseiselle käyttäjälle. Rivinvaihto toimii Enter-näppäimellä. Voit lähettää viestin klikkaamalla Lähetä-painiketta tai peruuttaa viestittelyn sulkemalla pop up -ikkunan.

        Peruskäyttäjä voi keskustella viiden eri käyttäjän kanssa päivässä. Vanhat viestit voi nähdä viimeisen kahden kuukauden ajalta. Treffit Plus -paketin tilanneilla käyttäjillä viestittelyssä ei ole rajoituksia.

        Viestipalkissa ja Viestit-sivulla näet kaikki viimeisen 24 tunnin aikana lähettämäsi ja vastaanottamasi viestit. Uusin viestittelykumppani nousee listan pohjalle, ja voit nähdä näkymässä hänen käyttäjätunnuksensa, näytteen viimeisimmän viestin sisällöstä sekä ajankohdan, jolloin viesti on lähetetty. Voit piilottaa viestittelyketjun klikkaamalla viestipohjan ylälaidassa olevaa roskakorin kuvaa. Tämä toiminto poistaa viestiketjun näkyvistä viestipalkista, mutta ei poista sitä kokonaan. Kun seuraavan kerran viestittelet saman käyttäjän kanssa, viestit tulevat taas näkyviin. Peruskäyttäjillä viestit näkyvät kahden kuukauden ajalta ja Treffit Plus -käyttäjillä rajattomasti.

        Jos nyt ajatellaan että nokoset on otettu, aivot toimii normaaliin malliin, saattaisi löytää vastauksen ko ongelmaan ihan suomi24 sivuilta. Loogista. Kaivakaa sieltä kun mä en tosiaan osaa tämän enempää tietää tätä. Yleensä kun ollaan netin äärellä ratkaisut löytyy.

        HAISTA PEE


      • f*ck
        RUISLINTU kirjoitti:

        HAISTA PEE

        lisää sun profiiliin että säyseä ja kiltti. Huomaavainen, mukava.


    • king of the hill

      Aloittaja on tumpelo, käsi, töpeksijä, alisuoriutuja, tai muuten vaan taneli, nooh kyllä ne viestit aukee kun tarpeeksi monta päivää hakkaat sitä näppäimistöä.

      • Toinen mietiskelijä

        Minä ratkaisin tilanteen vaihtamalla selainta. Chrome pisti hanttiin tai jotkin asetukset oli väärin, mutta mozillassa lähti toimimaan. Että silleen.


      • f*ck

        epäilen että suakin pyydetään pysymään pois ap:n ketjusta. Ettäs kehtaat!


    • jätän väliin

      Joskus jopa harkitsin profiilin laittamista tonne sivustolle... Jos tässä on esimerkkejä siellä pyörivistä naisista, niin taidan jättää väliin ;)

      • f*ck

        älä nyt ole noin piukeena, 32 vee ja Jyväskylästä, sopivasti kreisiihq ja yöt duunissa, joten saat nukkua ihan rauhassa.
        Jos ei uskalla uida syvissä vesissä voi jäädä paitsi siitä meren ambrasta..


      • täti-ihminen
        f*ck kirjoitti:

        älä nyt ole noin piukeena, 32 vee ja Jyväskylästä, sopivasti kreisiihq ja yöt duunissa, joten saat nukkua ihan rauhassa.
        Jos ei uskalla uida syvissä vesissä voi jäädä paitsi siitä meren ambrasta..

        Mä en saa nukuttua ensinnä....pisti pahan.


      • täti-ihminen
        täti-ihminen kirjoitti:

        Mä en saa nukuttua ensinnä....pisti pahan.

        Niin ensyönä...


      • f*ck kirjoitti:

        älä nyt ole noin piukeena, 32 vee ja Jyväskylästä, sopivasti kreisiihq ja yöt duunissa, joten saat nukkua ihan rauhassa.
        Jos ei uskalla uida syvissä vesissä voi jäädä paitsi siitä meren ambrasta..

        siis en mää nyt ole työssä! olen ma-ke yöt työssä. ymmärrätkö?


      • f*ck kirjoitti:

        älä nyt ole noin piukeena, 32 vee ja Jyväskylästä, sopivasti kreisiihq ja yöt duunissa, joten saat nukkua ihan rauhassa.
        Jos ei uskalla uida syvissä vesissä voi jäädä paitsi siitä meren ambrasta..

        Vedet on niin lämpimiä, että vois melkeen mennä kuutamouinnille, kun lämmin lampi on vieressä.


    • en saa vieläkään viestejä auki ja kissi naukuu!!! avuton olen edelleen...

      • f*ck

        sun pitää lisätä sun profiiliin " Olen avuton nainen 32v, Jkl. Haluaisin löytää pitkäpinnaisen naisen joka osaa käyttää tietokonettani. Haluaa avata minulle ovia ja postini. EI AGRESSIIVEILLE PEE:ille!!!! ps. älä ota yhteyttä treffien kautta kun en osaa aukaista viestejä. Älä myöskään sähköpostini kautta kun en tajua mitä sähköpostia ne kysyy. Älä myöskään palstan kautta koska en halua sua mun ketjuun. Pss. En ole humalassa tänään EIKUN en ollenkaan, olen vain yötöissä mutta vain ma-pe joten viikonloput ehdin kiukuttelemaan ellen ole kellumassa lammessa joka on vieressä sekä lämmin, kunnes kylmenee, silloin en ui lammessa joka on vieressä. Pss. Tykkääthän mirreistä. Psssssst. Minulla on myös kissi jonka emäntä on melkein missi. Ps. Se oli huumoria en ole ylimielinen 32v Jyväskylästä."


      • f*ck kirjoitti:

        sun pitää lisätä sun profiiliin " Olen avuton nainen 32v, Jkl. Haluaisin löytää pitkäpinnaisen naisen joka osaa käyttää tietokonettani. Haluaa avata minulle ovia ja postini. EI AGRESSIIVEILLE PEE:ille!!!! ps. älä ota yhteyttä treffien kautta kun en osaa aukaista viestejä. Älä myöskään sähköpostini kautta kun en tajua mitä sähköpostia ne kysyy. Älä myöskään palstan kautta koska en halua sua mun ketjuun. Pss. En ole humalassa tänään EIKUN en ollenkaan, olen vain yötöissä mutta vain ma-pe joten viikonloput ehdin kiukuttelemaan ellen ole kellumassa lammessa joka on vieressä sekä lämmin, kunnes kylmenee, silloin en ui lammessa joka on vieressä. Pss. Tykkääthän mirreistä. Psssssst. Minulla on myös kissi jonka emäntä on melkein missi. Ps. Se oli huumoria en ole ylimielinen 32v Jyväskylästä."

        Miksi olet niin ilkee? Totta kai kettuilen takasin, kun mulle kettuillaan. Sinä alotit! Sulla on pakko olla joku pahempikin henkinen ongelma!


      • ...
        ruislinun kirjoitti:

        Miksi olet niin ilkee? Totta kai kettuilen takasin, kun mulle kettuillaan. Sinä alotit! Sulla on pakko olla joku pahempikin henkinen ongelma!

        Se mitä tuli tossa luettua ketjua, niin vaikutat ehkä hieman lievästi pelottavalta ja pommimaiselta ihmiseltä.
        Tai sitten sinulla on jännä huumori.
        Tai sitten olet trölli.
        Tai voihan ihmisellä olla nuo kaikki.

        Hymyilytti fakin ja sinun kanssakäyminen. Pitää kysyä häneltä jos haluan joskus hyvän profiilitekstin sinne.


      • ronskia
        ... kirjoitti:

        Se mitä tuli tossa luettua ketjua, niin vaikutat ehkä hieman lievästi pelottavalta ja pommimaiselta ihmiseltä.
        Tai sitten sinulla on jännä huumori.
        Tai sitten olet trölli.
        Tai voihan ihmisellä olla nuo kaikki.

        Hymyilytti fakin ja sinun kanssakäyminen. Pitää kysyä häneltä jos haluan joskus hyvän profiilitekstin sinne.

        No, hän etsiikin ronskia ja rentoa seuraa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe