eron piru

kk kerrallaan

Siten makaa kuten petaa. Erosin 6kk sitten, emäntä lopulta jätti ja otti heti uuden. Meillä otin päävastuun kodista, laskuista ja lapsesta kun toinen osapuoli oli levoton sielu. Ei päivääkään mene ettenkö miettisi mitä tuli tehtyä/tekemättä jätettyä. Tämä taitaa olla enempi "naisten tauti", todella vaikeaa miettiä ketään uutta, kun edellinenkin pyörii päässä kuin noiduttu kivireki. Kumpikin välitti toisesta, vaikka ei suurinta huumaa ollutkaan 14v jälkeen. Tarttisko alkaa enempi k##ipäiseksi, kun tätä vikaa ei minussa kuulemma ole?

9

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei luovuteta

      No älä miksikään kusipääksi ryhdy. Sulle sattui lopulta vaan väärä vaimo johon rakastuti. Mulle sattui väärä mies. Miers joka haihattelee suurten tunteiden perään, ei kestä arkea, ei osaa lasten kanssa olla. Hakee kivaa muualta ja nyt ero tuli. Minä oon satsannut lapsiin ja kotiin. Liikaakin satsannut, että mies sai hulmuta ja ihan itseni unohdin. No lapset on läheiset ja heidän seurastaan nautin. Koti on viihtyisä, jos menee osituksessa niin alitetaan uutta, vaikka vaatimatonta. Pirusti harmitytyaa, kun täysillä satsasin ja luulin suhteen kestävän. Monen tulen läpi on yhdessä menty, mutta mies ei tahdo enää. Oon kilttiluonne ja siksi onnistui kusettaan. Rakastan miestä vaikka väärin hän on tehnyt ja osoittautunut kovintoisenlaiseksi kuin 20 vuotta luulin. En tiedä löydänkö enää uutta tai haluanko edes. Unelmia mulla elässä on. Jos oot itseesi tyytyväine,n niin miksi hyvää lähteä muuttamaan. Ehkä ajan kanssa pääset yli ja löytyy sopivanpi kumppani.

      • ei luovuteta

        voi halvattu tätä älypuhelinta, kauheasti vääriä näppäilyjä..


      • virheitä tulee
        ei luovuteta kirjoitti:

        voi halvattu tätä älypuhelinta, kauheasti vääriä näppäilyjä..

        Ja se on nukpaivaa ,se älypuhelin


      • kk kerrallaan
        ei luovuteta kirjoitti:

        voi halvattu tätä älypuhelinta, kauheasti vääriä näppäilyjä..

        Juu toi harmitus suhteen loputtua on potenssiluokkaa varsinkin kun muksu joutuu kärsimään samalla. Liika kiltteys ei ole hyväksi lopulta kenellekään, vaikka työtä sen kitkemiseksi saa tehdä. Täytynee ottaa EI sana käyttöön ja keskittyä omaan hyvään oloon tai sen parantamiseen. No tuleepa paremmin tutustuttua omaan napaan:)


    • Oikein pelottaa

      No entäs kun sen entisen heivaa syystä, että on harrastuksia eikä viihdy kotona, kun sitten tilalle ottaa vieläkin kovemman menijän. Ero on nyt vain että uuden kanssa mennään yhdessä jatkuvasti, lapsista viis välitetään, jätetään yksin pienet kotiin, annetaan sipsipussi käteen tai sitten kuljetaan isovanhemmille hoitoon, mielellään hoitavat. Mutta kun sekin tapahtuu valahdellen, pitää taas sen uuden kanssa mennä viettämään sinkkuelämää, eikä mikään työmeno, kuten isovanhemmille on kerrottu.

      No miten ne lapset oppivat näkemään ja kokemaan elämää, kun eivät koskaan saa olla missään mukana. Minkälaisia aikuisia heistä kasvaa.

      • kk kerrallaan

        Tuo kuulostaa omaan jalkaan ampumista. Jos kersojen kans touhuu ja välittää oikeesti ni kyl se ajanmyötä plussaa tuottaa. Ei siinä sipsipusseilla oo mitään virkaa. Itessäni huomasin katkeruutta, kun exällä menee lujaa ja kakslahkeiset pyörii ympärillä. Kannattaa lukea esim. jälleenrakennus-kirja, tuo eri näkökulmaa, suosittelen vaikka kovaa välillä kolahtikin.


    • Eronnut mies

      ap:lle; älä ala kusipääksi, mutta alahan hyvä mies oikeasti ajattelemaan sitä hyypiötä jonka kuva löytyy sieltä vessan lavuaarin yläpuolella olevasta taulusta!! Jos et tiedä kuka se on niin käy katsomassa... Nyt on sun aika olla terveellä tavalla itsekäs!

      Omalla kohdalla (ikää 46v. ja kimpassa 25v.) vaimo otti ja lähti tuossa alkuvuodesta pitkän pähkäilyn jälkeen ja olin suoraan sanottuna aika pahasti paskana parikin kuukautta, varsinkin kun parissa viikossa lähdön jälkeen oli jo uusi mies jota tapaili (väittää kivenkovaa, ettei ollut samaan aikaan mun kanssa, tiedä häntä?). Alkuun sattui ihan hemmetisti (niin, se ahdistus aiheuttaa ihan oikeasti fyysistä kipua, hengittäminen on yhtä prkleen huokailua), oli tosi rankkoja mustasukkaisuuden tunteita, ruoka ei maistunut, ei jaksanut keskittyä mihinkään, muut naiset eivät kiinnostaneet edes vähän alusta ja usko elämään alkoi horjua muutenkin. Suomalaiseen mies-meininkiin nojaten, totta kai läträsin normaalia enemmän viinan kanssa (ei mitään juoppo-meininkiä kuitenkaan), mutta se oli kuin pakkasella housuun kusemista => vähän aikaa helpotti, mutta sitten ahdisti entistä enemmän. Yhden "mörköyön" jälkeen päätin vetää pari kuukautta 100% vissylinjalla, aloin vedellä sellaisia 1,5-2h kävelylenkkejä, joiden aikana pää surrasi näitä juttuja lujaa ja kuinka ollakaan, päivä päivältä sattui vähemmän. Painoin tammikuussa about 105kg (mittaa 183cm), tällä hetkellä 88kg ja 3-4 kertaa viikossa juoksen sellaista 5km lenkkiä kepein jaloin. Fyysinen fiilis kun alkoi paranemaan niin henkinen tuli siinä samalla ja maailmaan alkoi pikku hiljaa palata värit, maut ja hajut, enää ei satu! Mitään absolutistia musta ei ole tullut, mutta yksin en ota käytännössä mitään, seurassa kyllä ihan entiseen malliin...

      Tossa about kuukausi sitten yks kaveri pyysi grillailemaan pihalleen ("on sinne muitakin tulossa") ja kuinka ollakaan, ilmeisesti kaverilta tyylipuhdas "set up", siellä oli yksi nelikymppinen mimmi joka on myös eronnut viime vuodenvaihteessa. Juteltiin siinä helteisellä terassilla koko pitkä ilta, huomattiin jossain kohtaa muiden häipyneen jo sisälle, löydettiin tosi paljon yhteisiä juttuja, mimmin iloisuus, hymy ja nauru vei klassisesti "jalat alta" ja nyt ollaan tapailtu useampi kerta kahdestaan, tuntuu ihan pirun hyvältä! Ei tässä mitään Jouluhäitä olla suunnittelemassa, mutta toivoa tuo antaa, sitähän saattoi käydä vaikka niin, että sieltä pimeästä eteisestä aukeni ovi entistä onnellisempaan elämään, vapauteen tehdä mitä haluaa!

      ap:lle; se ovi sieltä eteisestä ei itsekseen aukea ja aika paljon on kiinni siitä kuinka kauan aiot siellä eteisessä olla! Jos tuntuu siltä, että tarvitset tukea taakse jäävän oven sulkemiseen ja edessä olevan oven avaamiseen niin Miessakit on erittäin hyvä porukka siihen. Katselehan vaikka kärkeen Jouni Linnankosken nettiluento (https://www.perheaikaa.fi/nettiluennot/lapsi-perheessa/luento:1319/).

      Tsemppiä sinne ja usko itseesi, elämä voittaa, aina!!

      • kk kerrallaan

        Jotenkin mieltä ylentävää, että muutama muukin on saman paskakasan soutanut läpi ja elämä hymyilee. Tässä on pohdinnassa muutama uus harraste ja miessakitkin alkaa syyskuussa. Pienet "herätteet" antaa voimia, tossa oon vilkuilla yhtä emäntää harrasteen myötä, mut eipä ukosta oo aloitteen tekijää vielä, kun oma päänuppi ei oo siihen valmis.


      • Eronnut mies
        kk kerrallaan kirjoitti:

        Jotenkin mieltä ylentävää, että muutama muukin on saman paskakasan soutanut läpi ja elämä hymyilee. Tässä on pohdinnassa muutama uus harraste ja miessakitkin alkaa syyskuussa. Pienet "herätteet" antaa voimia, tossa oon vilkuilla yhtä emäntää harrasteen myötä, mut eipä ukosta oo aloitteen tekijää vielä, kun oma päänuppi ei oo siihen valmis.

        Mikäs kiire tässä, valmiissa maailmassa!

        Mutta voithan sä kysyä tuota emäntää vaikka kahville tjsp., ei se ota jos ei annakaan ja kynnys lähestyä toisia laskee joka kerta kun uskaltaa asettaa itsensä "vaaraan". Ei ne kaikki sun kanssa halua tehdä tuttavuutta, mutta on tässä maailmassa varmaan useampi nainenkin joiden kanssa sä et halua tutustua...

        Ja sen sanon, että kannattaa olla mimmeille rehellinen jos aikoo tapailla enemmän => "mä oon tässä vasta eronnut ja on vielä jonnii verran käsittelemättömiä asioita itsensä kanssa" toimii hemmetin hyvin jos vastapuolella ei ole joku ihan täysi bimbo tai muuten vaan tuulitukka... Rehellisyys on piirre jota kypsät aikuiset arvostavat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe