MISTÄ MUKAVAA SEURAA

Söpö

Näin lauantainakin tuli mieleeni,kun oon ujohko ja olis kiva tavata joku mukava poitsu tai miekkonen,jolla ei ole ensimmäisenä pimppa mielessä.Holvissa oon käynyt mutta siellä minihametytöt saa huomion ja seksi tietysti niillä taka ajatuksena ja sitten on kauheat vanhemmat miehet toinen ääripää.

38

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2mies

      No mitäs jäbä haluu duunata??? Aja parta ja tuu Kokemäelle.

      • söpö

        Outoa, ihan sanattomaksi menen koska En ole mies. Ei tänne voi sitten laittaa mitään kun ei tule järkeviä vastaamaan. Ajattelin että täältä kautta voisi tavata jonkun järkevän.


      • legalzedwriter.
        söpö kirjoitti:

        Outoa, ihan sanattomaksi menen koska En ole mies. Ei tänne voi sitten laittaa mitään kun ei tule järkeviä vastaamaan. Ajattelin että täältä kautta voisi tavata jonkun järkevän.

        Tuu mun kaa;)


    • Tule sinäkin

      Kaljaasi tai Kuparitupa. Niissä käy paljon eri-ikäistä mukavaa porukkaa.

    • vani
    • Maukka Peräreikä

      Onks sulla hairy, vai posliini? Mää voisin ruveta seukkaan sun kaa...

      • Söpö

        Joo kyllä on...haittaako se?


    • Joopajoo3

      Onko peräreikäsi valkaistu?

      • Söpö

        ei ole,haittaako se?


    • Joopajoo3

      Juu sitten ei käy! En halua lipoa pandan silmää!

      • Söpö

        kuka sano että saat ylipäätäs nuolla mitään! onko omasi valkaistu? jos ei,niin en voi kattoo ees päin,hyi helvetti!


    • Joopajoo3

      Sitäpaitsi olen homo, joten ei kiinnosta Söpö!

      • söpö

        Arvasin!! Kukaan hetero ei kyselis persereiän valkasusta! Mene homo ja imeskele niitä happoanaaleja :D:D P.s.miksi sitten olet niin kiinnostunut vastailemaan? HALOOO


      • mies huittisista
        söpö kirjoitti:

        Arvasin!! Kukaan hetero ei kyselis persereiän valkasusta! Mene homo ja imeskele niitä happoanaaleja :D:D P.s.miksi sitten olet niin kiinnostunut vastailemaan? HALOOO

        ei täältä saa kunnon seuraa kokemusta on,.-
        räkä poskella kaikki kulkee ja itseäänsä kehuu,.


    • uteliasm

      aloitetaanpa alusta mikä on ikähaarukka ja muut vaatimuksesi miehestä?? ja missä haluisit tavata ?

    • legalzedwriter.

      Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, vai miksi pitäisi alusta aloittaa?!?

    • legalzedwriter.

      Olisiko mulla mahkuja tällaisella vanhalla käyräkullilla? Senkin Söpö;)

    • typpikyl

      Täällä ois kans eräs tuppikulli vailla seikkailua. Panohommia sain kerran vuonna 2004 ja heti perään 2011.
      Tavataan holvissa. Eiköhän me molemmat olla aika epätoivoisia.
      Voit lainata mun kalsareita.

    • legalzedwriter.

      Kaikki kirjottaa ******... tutustukaa paperiehin. kaikista idiootein minna on vapaalla ja ketäköhän seutraavaks rasikaa/puukottaa? Ja nyt vielä valtojen idiooteimman pitkätukan kans.....jukka or soma... ***** mikä yhtälö...hyi ********! onneks kuulemma... PYUM!

      • sulkistappi

        Oisit edes selvinpäin kirjoittanut että ymmärtäis sanomasi.


      • Kieliope
        sulkistappi kirjoitti:

        Oisit edes selvinpäin kirjoittanut että ymmärtäis sanomasi.

        Pilkkuvirhe sulla;)


    • Esileikki Eero

      Vieläkö Söpö etsii kullia? Täällä olisi tarjolla kunnon moloa kaikilla herkuilla...

      • pieta r

        Oletko se sama Eero.... se kynäkul li?


      • Söpö
        pieta r kirjoitti:

        Oletko se sama Eero.... se kynäkul li?

        En oo koko aikana hakenut kullia,koska sitä saa holvist ja olen tällä erää löytäny miehen joka on ihana niin seksuaalisestiki, kuin henkisesti


      • Karvakulli.
        Söpö kirjoitti:

        En oo koko aikana hakenut kullia,koska sitä saa holvist ja olen tällä erää löytäny miehen joka on ihana niin seksuaalisestiki, kuin henkisesti

        Anna mulle pimppiä heti ny!!!


      • impi oot
        Söpö kirjoitti:

        En oo koko aikana hakenut kullia,koska sitä saa holvist ja olen tällä erää löytäny miehen joka on ihana niin seksuaalisestiki, kuin henkisesti

        No olet varmasti löytänyt. Ja kirjastosta varmaan


    • harmaan kedon taisto

      tät is sou super mäknifisent

    • Kauniskalu

      Hei Söpö! Taas olisi lauantai ja munaa tarjolla millai olisi?

    • Kaluantero

      Tuu Söpö mun kaa panee;) Saat oikein pukin kullia näin joulun alla...lahjaks tietysti :)))

    • Söpö

      Onks herkkumulkkuu tarjolla? Voisin ottaa edestä ja perästä...

      • juuhani ii

        Herkkumulkkuu? No voi helvett i mä voin kastaa moloni vaikka hunajapurkkiin jos siitä kiksejä saat. Täs mietin vain sitä, oletko itse pantava muija eli soiva peli vai pelkkä herkkumakkara alennus hyllyltä.


      • aina saan

        Eihän sun söpö pitänyt olla munaa vailla? Sinähän olit löytänyt sen elämäsi prinssinkin että oih vaan. Taitaa tämäkin söpö olla niitä forever alone -ihmisiä. Ulkonäkö ei vaan ole kaikilla päivänvaloa kestävä.


    • röörireijo

      onko joku jo päässyt nuolemaan söpön persereikää?

    • joopajoo3

      Olen.

      • anaali pate

        Maistuiko hiki, visva ja kuona?

        Yyh!


    • Söpö

      Onko mulkkuja tarjolla, voisin lutkuttaa aikani kuluksi, kun on toi aika niin pitkää;)

      • supikoira

        No on ämmällä puheet...
        Hyi.


    • tosiion

      Näyttäs siltä että Söpö on homo RÄKÄNÄLLI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe