Ilmoitus TV7:lle

Huomioi mitä kirjoit

Niin kauan kun ette Patmoksen veljien ja sisarien ohjelmatarjontaanne lisää tuovaa Jumalan Sanan esilläpitoa näytö ihjelnmistossanne en lahjoita rahoistani senttiäkään ohjelmienne tukemiseen.

Harkitsen asiaa jos ilmenee ettei Patmos halua tuottaa TV7:lle evankeliumia.

Olen todella murheellinen j pettynyt kun Patmos ei enää tee ohjelmi tv7:lle, sillä rakastan kumpaakin tahoa, mutta Jumalaa midän kaikkien on eniten rakastettava. Olen niin vihainne ja surullinen tästä välirikostanne

Ja näkemykseni mukaan Jumala on kiistassanne oikeassa. Meidän on selvitettävä Jumalan avulla mikä oli Martti Ojareksen kokeman voiman takana kun hän kysyi rukouksessa Jumalalta onko David Jumalan asialla.

Joko Martti kaatui Jumalan voimasta tai sitten Martti on siinä uskossa että voima on Jumalasta. Jumala tuskin suuttuu että selvitämme Jumalan avulla totuuden. Toivon, että ymmärrätte tämän kirjoitukseni olevan tärkeän sisällöllisesti. Rakastan sinua. Jumalan siunausta sinulle, tulkoon Jumalan totuus esiin eksytyksen ajassa totuutta rakastaville.

10

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20 + 9

      Olisitko muutenkaan lahjoittanut - tai oletko vaikka edes joskus lahjoittanut?

    • on ollut puhetta

      Eikö Patmokselle tule oma kanava.

    • Patmos kaatuu

      Mellerin mukana. Muisto vaan jää.

    • Radio Patmosta odottava

      Ainakin Radio Patmos on vienyt Dein kuuntelijoita sankoin joukoin. On oikeaa hengellistä opetusta ja rukousta toisin kuin Dei on hengellinen viihderadio lukuunottamatta Norvannon opetusta ja Israel ohjelmia. Toivottavasti Radio Patmos saa vakituisen toimiluvan.

    • tv:stä radioon

      Olen lopettanut TV7 tukemisen. Siellä on harvoja opetusohjelmia ja Israel News joita enää katson.
      Radio Patmoksen ohjelmasisältö on erittäin hyvä.

    • Patmos kuin perhe

      Patmoksen ohjelmat olivat mielestäni " korvaamatonta " minulle. Onneksi seiskan arkistossa on paljon Leo Meller ja ystävät ohjelmistoa.

      Pidin erityisesti katsojien lähettämistä kysymyksistä. Jeesustieni alussa ne kysymykset olivat vaikeatasoisia ja opin niistä. Nyt asiaan sydämestäni vihkiytyneenä on taso jo helpompaa. Silloin mietin tosissani miten käy jos ihminen poltetaan kuoltuaan.

      Toivon todellakin Leon tai Pirkon kannanottoa asiaan miksen enää näe heitä seiskalla. Koen kiitollista rakkautta patmoksen antamaan siunattuun opetukseen ja eiikö Jeesuskin ole? Hannua ja Satua kaipaan. Milloin Patmos radio alkaa toimimaan?

      • Radio Patmos fani

        Lokakuun alussa alkaa taas Patmos Radio. En tiedä alkaako kaikilla kuuluvuus alueilla yhtäaikaa. Kanavapaikat eivät vielä ole myöskään tiedossa. Nytkin kyllä voi kuunnella netistä mutta ohjelma tarjonta ei ole luonnollisesti niin laaja kuin radiossa.


      • Radio Patmos fani
        Radio Patmos fani kirjoitti:

        Lokakuun alussa alkaa taas Patmos Radio. En tiedä alkaako kaikilla kuuluvuus alueilla yhtäaikaa. Kanavapaikat eivät vielä ole myöskään tiedossa. Nytkin kyllä voi kuunnella netistä mutta ohjelma tarjonta ei ole luonnollisesti niin laaja kuin radiossa.

        Siis Radio Patmos. Menee joskus sekaisin.....


    • 8i6l8lo6

      Jos ette sittenkään tottele minua, minä kuritan teitä seitsenkertaisesti syntienne tähden. Minä murskaan teidän voimanne ja ylpeytenne, taivas teidän yllänne tulee raudankovaksi ja maa teidän allanne pronssin kaltaiseksi.

      3. mooses 26:18-19

      mitä meinaa raudankova taivas ja pronssinkaltainen maa?

      • uktukt

        Leo Meller voisi tietää. Jotain ikävää mun mielestä tarkoittaa. Jotenkin uhkaavankuuloista. Kokonaisvaltaiselta kuritukselta kun eivät parannusta tehneet vaan palvoivat epäjumalia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe