Luonnonkiharat ongelmana

superbadhairday

Onko kenelläkään vinkkejä siihen, että miten saan pidettyä luonnonkiharat hiukseni suorina kosteilla ja sateisilla ilmoilla? Aina kun menen suorustamillani hiuksilla ulos ja sataa tai on kostea ilma ne taipuvat takaisin kiharalle, joka on huono juttu...

Vinkkejä?

12

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiharakin on nätti

      Valitettavasti tuohon ei ole olemassa mitään tehokasta apukeinoa. Itsekin kokeilin aikoinaan kaiken mahdollisen. Lopulta opin hyväksymään sen, että hiukseni ovat luonnonkiharat eivätkä suorat, ja oikeastaan ne ovat ihan kivat juuri sellaisina kuin ovat.

      Taistelet tuulimyllyjä vastaan ja tätä taistelua et voi voittaa. Hyväksy se mitä olet saanut.

    • Kokemusta on.

      Et millään.

    • curlyhair

      Olen kuullut positiivista L'oreal Paris New Studio Silk n' gloss-suoristusaineesta. Itse en ole sitä käyttänyt, mutta ajattelin kokeilla koska sillä kuulemma pysyy hiukset hyvin suorina ja kaiken lisäksi se myös hoitaa niitä. Minulla on sama ongelma hiusteni kanssa kuin sinulla.

    • Tyttö19vee

      Itsellänikin luonnokiharat. Mutta olen ratkaissut ongelman niin että sadepäivinä kiharran hiukseni tai laitan letin tms. Joskus laitoin suoristetut hiukseni takin alle, pipon päähän ja kaulaliinan vielä suojaamaan mutta yleensä tulee niin kuuma että hiukset kihartuvat sitten siitä että hikoilet. Mutta ei ole olemassa konstia millä saisit luonnonkiharasi pysymään suorassa kosteassa.Ja heille jotka eivät ymmärrä miksi luonnonkiharoita pitää vielä kihartaa, hiukseni taipuvat joka suuntaan eivätkä ole siistit jos niille ei ole tehty mitään.

    • Pörröpää

      Kysy kampaajaltasi jotain hyvää hiuslakkaa, joka suojaa ulkoilman kosteudelta. Ehkä saa hiukan helpotusta ongelmaasi. Hiuslakoissa on muuten oikeasti huimia eroja.

    • tymäkkää tavaraa

      Sivelet koiranpaskaa pituuksiin. Johan helpottaa!

    • suolasuihke

      http://www.hyvaolo.com/2012/08/suolasuihkeen-hyodyt-hiuksille.html

      • Erika26

        Keratiinisuoristus!!!


    • katteellinen

      No jo on "ongelma".
      Ole iloinen ja ylpeä, että sinulla on luonnonkiharat hiukset!
      Mahtavaa!

      Ei kaikilla oo.

    • RemingtonPlusLämpösuoja

      1. Kunnon suoristusrauta- remington: luonnonkiharoille tarkoitettu pitää hiukset suorina myös kostella ilmalla. Remingtonin raudoissa on jokaisessa oma ominaisuus joten kannattaa tutustua ennen ostoa
      2. Hyvä lämpösuoja- tresemme lämpösuoja (musta suihkepullo)
      Suosittelen lämmöllä :) itsellä on luonnonkihara hius myös mutta näiden kahden avulla pysyneet suorina seuraavaan pesuun saakka säästä riippumatta.

    • kirharanpaska

      Mikään ei auta. Nuoruudessani ei ollut edes suoristusrautoja. Silitin hiuksia silitysraudalla.

      Hiuksista tuli pilkkaa jatkuvasti eivätkä ne olleet koskaan siistit. Nukuin isot papiljotin päässä, jotta hiukset pysyisivät suorempina. Mutta sateeseen ei auta mikään.

      Vanhemmiten kun tulee harmaata, hiuksen pinta siliää ja hius suoristuu samalla jossain määrin.

    • Korkkiruuvilla

      Itselläni oli sama ongelma, kun hiukseni olivat kerroksittain leikatut. Voisit kysyä kampaajaltasi, mikä malli on paras silloin, kun ei halua latvojen kihartuvan kosteudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe