armeijaan?

armeijaan?

elikkä olen lukiolainen naispuolinen. haluan mennä armeijaan. en ole mikän lesbo. en käytä liian naisellisia (avonaisia vaatteita ja yms. ) en myöskään käytä kynsilakkaa ja en pidä pitkistä kynsisistä. kestän kovaa kritiikkiä yms. olen 175 pitkä ja normi painoinen. en pidä hiuksia auki( yleensäkään koskaan). olenko ehkä vähän poikamainen? minulla on hyvä kunto. sopisinko armeijaan? mitä mieltä olette naisesta joka on armeijassa?

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Res. Jääkäri

      Minkä maan armeijaan olet pyrkimässä ?

    • Kelaperse

      Varoitan sinua, tarkoituksena ei ole loukata, vaikka kovaa kieltä käytänkin.

      Naisista ei yleensä pidetä armeijassa. Toisin kuin yleisesti luullaan, vihamielisyys ei johdu sukupuolesta vaan vapaaehtoisuudesta. Valotan asiaa esimerkillä:

      Vorkuta oli Stalinin ajan Neuvostoliiton pahamaineisimpia pakkotyöleirejä. Stalin vainoissa Vorkutaan tuomittiin paljon ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät olleet syyllistyneet mihinkään rikoksiin. Kuvittele, että raadat Vorkutan hiilikaivoksissa syyttömänä tuomittuna Siperian leppeässä viidenkymmenen asteen pakkasessa alkeellisilla työkaluilla ja huonolla ruualla. Eräänä päivänä työryhmääsi tulee joku sekopää "vapaaehtoinen" joka on halunnut tehdä pikku elämysmatkan vankileirien saariston ihmemaailmaan. Tämä tyyppi voi myös aina lähteä kesken pois, jos alkaa käydä rankaksi. Tyyppi on myös intoilija: joka vuoron alussa hän selittää innoissaan, miten hiilen louhiminen on tosi siistiä ja innostavaa puuhaa.. "Toverit, toverit hei! Nyt louhitaan sitä hiiltä Neuvostomaalle! Hakut heilumaan pojat, ylitetään päivän kiintiö!"

      Miten tuollaiseen tyyppiin suhtauduttaisiin? Ensimmäisen työvuoron jälkeen työporukan johtaja ilmoittaisi vartioille, että "vapaaehtoinen" on joutunut ikävään lapiointionnettomuuteen: hän iski itseään vahingossa viisikymmentä kertaa teräslapiolla päähän ja menehtyi.

      Noh, Suomen armeija ei ole mikään Vorkuta, joten ei siellä naisia selkään ammuta. Sitli: kyseessä on pakkotyörangaistus. Minut tuomittiin syyttömänä, ainoa rikokseni on se, että minulla on penis. Naisen kannattaa muistaa, että suurinta osaa miehistä ei kiinnosta hevon vittuakaan olla armeijassa. Tein omassa tuvassa pienen kyselyn. 8/12 oli sitä mieltä, että armeija on turhaa paskaa. 12/12 ei olisi käynyt armeijaa, jos se ei olisi pakollista. Ketään rangaistustaan kärsivää ei pahemmin huvita katsella jotain saatanan elämysmatkailevaa ämmää, jota lapselliset pyssyleikit näyttävät sairaalla tavalla kiinnostavan. Tietysti yksikköjen välillä on eroja. Itse olin viestimies ja tämä porukka ei ehkä ole tunnettu korkeasta motivaatiostaan. Jos haet vaikkapa laskuvarjojääkäreihin, niin kaikki ympärilläsikin ovat sekopäisiä intoilijoita.

      Sanon kuitenkin kaikille naisille: älkää menkö armeijaan.

      • näin.

        en tiedä ap:sta mutta kyllä valtaosa naisista tuntuu menevän armeijaan johtajakoulutuksen takia eikä niiden pyssyleikkien. esim kaikki naiset mitä armeijassa näin olivat joko alikkeja/kokelaita tai sitten näitä oppilaita jos olivat samaa saapumiserää kuin minä.
        kai ne sen johtajakoulutuksen käy koska kuvittelevat saavansa paremmin töitä ja ylenevän sen asiosta helpommin (lähes kaikki korkeaarvoiset henkilöthän työpaikoilla ovat pääasiassa miehiä).


    • ArmeijaOhiOn

      Onhan se ainakin aika itsekästä mennä armeijaan, ellei pakko ole. Siinä kuluttaa ihan suoraan valtion varoja melkoisesti, ja epäsuorasti vielä enemmän sillä se turhuuteen käytetty aika on pois esimerkikiksi koulutuksesta tai työnteosta. Isänmaallisempaa on olla työttömänäkin se 6-12 kk, kuin mennä armeijaan.

      Mutta jos vähän yksinkertaisemmat tehtävät kiinnostavat, ja tuntuu että ei normaaleihin työtehtäviin tms. tahdo paukut riittää, niin armeija on siinä mielessä silloin ihan varteen otettava vaihtoehto. Ei kaikkien tarvitse tai edes pidäkään olla aina niin älykkäitä. Jokainen löytää paikkansa, vaikka vähän tavallista yksinkertaisempi olisikin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe