vinkkejä halloween bileisiin

innokas halloweenfan

Juuh elikkä oon pitänyt bileitä jo neljättä kertaa tai siis neljäs kerta on muistaakseni tänään tulossa. Olen siis 14 vuotias tyttö. Ja ideat alkavat käymään vähiin kun en aina haluaisi samoja leikkejä tai pelejä tai muutenkaan. Elikkä ehdotelkaas vinkkejä ruokiin, ohjelmaan ja koristeisiin

20

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkejä tänne kans

      Sama täällä olisi myös kiva saada hyviä vinkkejä

      suosittelen naposteltavaksi

      muumio nakkeja:

      Voitaikinaa
      nakkeja

      lisäksi:
      Majoneesia, ketsuppia

      elikkä käärit nakin ympärille ohueksi leikattua suikaletta voitaikinasta ja laitat uuniin. Tarjoile majoneesin ja ketsupin kera


      Veri popparit

      elikkä tarttet poppareita ja elintarvike väriä

      tee popparit niinkuin normaalistikkin:

      mikrossa. Kun popparit ovat valmiita sulata voita ja laita sekaan punaista elintarvike väriä ja eikun nauttimaan

      kattilassa. Laita öljyyn elintarvikeväriä ja siemenet sekaan ja tarjolle vain.

      Ps. Värinä voit käyttää myös esim vihreää (homeiset popparit) tai ihan mitä vain muuta väriä

      • innokas halloweenfan

        Hyviä ideoita. Toteutan varmasti ;)

        Olisko lisää


    • metoooo

      mäkin oon järjestämässä bileet ja etin ideoita c:

    • täälläkans

      Juu täällä kans kaivaattais vinkkei

    • Halloweenqueenn

      Saman ikänen oon ja ollaan pienellä porukalla järkätty noita bileitä nyt kolmena vuotena..
      En nyt tiedä onko mulla näitä paljonkaan mutta tässä nyt vähän näitä..

      Hankkikaa kumihanskoja ja jotain tosi punaista mehua. Laitatte sitten muutama päivä ennen juhlia mehulla täytetyt hanskat pakastimeen ja juhlapäivänä ne onkin sitten mukavan näkösiä siellä boolimaljassa esimerkiksi :) toimi kyllä hyvin, kokeiltiin viime vuonna

      Ja totta kai perinteinen karkki vai kepponen kierros kannattaa aina ! Ihan vaan vaikka jos kerrostalossa asuu niin kiertää siellä.

      Ja koristeista.. Jos asuu helsingissä niin kannattaa mennä foorumiin, liikkeeseen nimeltä butterick's sieltä saa ihan mahtavia halloweenkamoja suhteelliseen hintaan.. Foorumissa siis 2 krs. Jos jossain muualla asuu niin kannattaa ettiä netistä.

      Pimeä valaistus

      Ja ns. Kauhukuja joka on jossain pimeässä ja siellä on vaikka
      Kolme isoa purkkia joissa on jotain ylikeitettyä spagettia ( sellasta vetelää, nam) ja tyyliin piiroa ja jotain limaa vaikka tiimarista. Sitte sinne piilotetaa joku pieni esine jokaisee ja sen kulkijan pitää löytää ne :3 sitte voi olla isoja pöytiä rivissä silleen että niiden alta voi ryömiä ja musta pöytäliina päällä et siel on ihan pimeetä ja sinne jos on jotain muoviötököitä ja muita ja kastelkaa villalankoja ja laittakaa pakastimeen ja sitte teipataan sinne " kattoon" nii tuntuu ihanalta ku sellanen läpsähtää naamaan ;)
      Jos virlä haluu siihen lisää jotain niin joku järjestäjistä, voi olla sielllä pöytien takana silleen että sisällä olija ei nää sitä, ja työntää yhtäkkiä sinne jostain välistä käden nii on kyllä ainakin meillä pelästyny ihan kunnolla.

      Joissain pilailu/ halloween kaupoissa myydään haamunääni cd levyjä, on kyllä ihan mahtava tunnelmanluoja halloween bileisiin...

    • Nukenpussaaja

      Nukelle pusu. Se on ihan überhyvä peli varsinkin jos poikia kutsutaan ;)
      Eli otetaan vaikka joku nukke esim. mollamaija ja sitten istutaan piiriin. Nukke kiertää ringissä kerran jokaisella ja jokainen antaa nukelle valitsemaansa paikkaa kunnon pusun (Sopikaa mihin paikkoihin nukkea EI saa pussata muuten on luvassa kiusallisia tilanteita!:D) Kun nukke on saapunut kierroksen loppuun, laitetaan se pois. Sitten jokainen leikissä mukana ollut antaa oikealla puolella istuvalle henkilölle pusun samaan paikkaan kuin oli nukelle antanut! Tästä leikistä saa kunnon naurut :D

    • halloweenapua

      auttakaa voiko halloween bileit pitää viel 4.11

      • ei arkipäivänä

        voi, mutta ei kannata, koska se on arkipäivä


      • pakko on
        ei arkipäivänä kirjoitti:

        voi, mutta ei kannata, koska se on arkipäivä

        on pakko pitää 4.11 ei oo muuten aikaa kusit 11.11


    • hehhee111

      Voiko 7.11 vielä pitää ?

      • Halloweenhirmu

        juu ei hän se haittaa!!


    • Tässävähänvinkkejä

      Tähän mä olen nyt kerännyt paljon tekemisiä ja ruokia:

      RUUAT:

      -BOOLI (hyvä yhdistelmä on Sprite ja vadelmalimsa) ja ( vissy ja omenamehu)
      -LAITTAA kumihanskaan vettä tai mehua ja jäädyttää pakastimessa ja laittaa booliin
      -VESIMELONI AIVOT ( leikkaa vesimelonin kahtia ja leikkaa vielä siitä ne vihreät kuoret pois, sitten rupeaa veitsellä tekemään "viiltoja" että siitä tulee aivojen näköinen)
      -MOKKAPALAT ( ja päälle voi vaikka sokeripursottimella tehdä hämähäkin seitin kuvion)
      -MUFFINSSEJA ( ja näihinkin voi tehdä hämähäkin seitin päälle)
      -POPCORNEJA JA SIPSEJÄ pitää olla ( dipin voi värjätä vaikka vihreällä tai punaisella väriaineella)
      - VOI vaikka laittaa mozzarella palloja ja mininakkeja grilli tikkuun ( niin tulee jotain suolaistakin) (tai vaikka lihapullia, kurkkuja, tomaatteja ihan mitä keksii)
      -OMAR TAI NAKKISORMIA



      SISUSTUS:


      - PÄÄKALLO karkkeja tai muitakin karkkeja voi laittaa mukin ympärille että oman mukin tunnistaa
      -MUSTAJÄTESÄKKI kannattaa laittaa pöytäliinaksi
      -KANNATTAA ostaa hämähäkin seittiä ja laittaa sitä kaikkialle
      -TOTTAKAI koko taloon himmeä valaistus ja kynttilöitä
      -VOI leikata kurpitsan ja lepakon kuvia ja laittaa seinälle
      -HAUTAKIVET (liimaa harmaa paperi mä vielä ryttäsin sen ja liimasin Muropakettin ja sitten kirjotin vaikka Jonkun vieraiden nimen ja RIP)


      OHJELMA:


      -KAUHURATA (ulos tai sisälle )
      -VÄÄRÄHUONE (vieraat menevät kahteen ryhmään ja ryhmät miettivät kumman huoneen valitsevat sitten vieraat päästetään valitsemaansa huoneeseen, toisessa on vaikka joku palkinto ja toisessa joku rikkinäinen nukke yms.
      -MURHAAJA (silmänisku- tai kättelymurhaaja tai ihmissusi murhaaja
      -NUKELLE PUSU ( you know)
      - ULKONA PIILOSTA
      -AARTEENETSINTÄ
      -KERROTAAN KUMMITUSTARINOITA
      -MUUMIO KISA



      Tässä oli nut jotai vinkkejä toivottavasti oli apua vaikka nää on nyt tälläsiä..
      Laittakaa vaan lisää vinkkejä ja ideoita !!

      • Halloweenhullu4-ever

        parasta on, jos voi järjestää juhlat jossain tilavassa ulkorakennuksessa, kuten isossa autotallissa yms. sieltä vaan kerää kaiken roinan talteen, ja vie esim. eteiseen tai kylppäriin juhlien ajaksi säilöön (niin kuin mä teen). Sitten vain koristelet paikan, kannattaa miettiä, voiko jotain tavaraa käyttää hyödyksi, esim. meiän isällä on semmonen "puiden vetäjä" (semmonen minkä saa puun ympärille ja toimii vähän samalla idealla, kuin sakset) niin mä teen paperimassapään siihen ja teen sen sen näköiseksi, että se tyypin pää ois lävistetty sillä (näin voisi tappaa/vahingoittaa ihmistä oikeasti) sitten joku vanha saha, niin sen terään tekoverta, sitten kaikki ketjut (etenkin ruostuneet) on hyviä. Myös muut ruosteiset jutun kannattaa miettiä, et sopiiko ne jotenkin kauhuteemaan. Mustat jätesäkit on ystäviä, niillä vuoraa kaiken, mikä ei saa näkyä, jos niiden kanasa näkee vaivaa, on lopputulos siisti, hämähäkin verkot on hyviä, kannattaa ostaa laadukasta ja uudelleen käytettävää. Pahviset hautakivet yms. Hirtetty linnunpelätin (edellyttäen sen, että herra pelättimellä on esim paperimassa pää) on kans aika creepy, varsinkin jos saa pelättimen omistamiin vaatteisiin laittaa tekoverta. Seinälle/pöydälle voi laittaa ylimääräisiä kauhunaamioita, noidanhattuja yms. koristeeksi (ja sitten, jos tulee vieras ilman asua, niin siintä vaan nappaa sille jonkin) Muoviset/vaahtomuoviset kirveet, ketjut yms. toimii hyvin. Viikate on näyttävä, mutta hieman vaarallinen koriste, joten se pitää laittaa paikkaan, missä se ei vaaranna ketään (niin kuin muutkin oikeat työkalut pitää asettaa turvalliseen paikkaan) ja jos vain saat, on hyvä jos viikatteeseen sa laittaa (yllätys yllätys) tekoverta, jollei tunnu, että sitä on jo liikaa, myös vaha likainen peili, johin ...tekoverta... tai muuta vastaavaa pelotusjuttuja. Jos saat aikuiset auttamaan, ja esim. esityämään noitaa, joka pelottelee lapsia.Laitat vieraat kävelemään (esim. pisteeltä toiselle) kanssasi, ja sitten laitat puun taakse jonkun ulvomaan, ja esität itsekkin pelkäävää, niin sitten annat joukkohysterian vallata vieraat, ja sitten kerrot, että olit sopinut koko jutun (ulvojan pitäisi osata ulvoa, niin kuin susi/ihmissusi) Led valo kynttilät kannattaa, sillä oikeiden kynttilöiden kanssa saattaa käydä vahinko, joten niitä kannattaa käyttää vain varmoissa paikoissa. Myös vakuuttavat asut voivat kohentaa juhlstunnelmaa ;). Itse aion pukeutua ihmissudeksi, ratkaisu on sitten se suurempi ongelma, luultavasti teen karvakankasta itselleni hännän, hiuspantaan korvat ja käsiin tassu-hanskat. Ja silmiin keltaiset piilolinssit ilman vahvuiksia (iik, en oo ikinä käyttäny piilareita tai laittanu mitää muutakaa silmiin, jollei sormella tökkäsyä lasketa...) Ja sitten naama maskeerataan sudeksi. Voitte toki ehdottaa jotain muutakin ratkaisua mun asuun. Perustan varmaan halloween-blogin, minne tulee kuvallisia ohjeita, voin sitten linkittää sen tänne.


      • copy

        Oot näköjään kopioinu mun ihan oman keksimän idean että ookoo kiva?


      • copy
        copy kirjoitti:

        Oot näköjään kopioinu mun ihan oman keksimän idean että ookoo kiva?

        Siis sinä kenen nimimerkki on tässävähänvinkkejä olet kopioinut


      • Tässävähänvinkkejä
        copy kirjoitti:

        Siis sinä kenen nimimerkki on tässävähänvinkkejä olet kopioinut

        En kyllä oo kopioinu. Aika monenet on laittanu just samoja vinkejä ja aattelin laittaa kaikki vinkit samaan ja ihan ite kirjotin en kopioinu


      • copy
        Tässävähänvinkkejä kirjoitti:

        En kyllä oo kopioinu. Aika monenet on laittanu just samoja vinkejä ja aattelin laittaa kaikki vinkit samaan ja ihan ite kirjotin en kopioinu

        Väärä huone peli on mun oma keksimä kirjotin sen yhteen toiseen keskusteluun eli olet kopioinut multa


    • tekemistä halloween

      Pidän kaverin kerhohuoneella juhlat, jonne tehää joku kauhurata ja pukukisaa ja tietokisaa on tarjolla. Karkkietsintääkin ollaan mietitty.
      Meillä käytetään tälläsiä koristeideoita:
      Haamupuu
      Kurpitsalyhty
      Kurpitsaketjut
      Henkiolento.

      Menu on tällainen:
      Muffinsseja värjätään oranssilla elintarvikevärillä: Kurpitsamuffinssi
      Boolikättä käytetään ja karkkeja tietenkin.
      En muista nyt enempää.

    • Halloween2014♥

      Siis tossa oli aivan sairaaan hyviä ideoita mulle huomiseksi! :oo kiitos♥

    • DSDSPOPOP

      Elkää olko niin negatiiveja. Ottakaa relasti ja tilatkaa 4 täysin ilmaista Aku Ankan näytenumeroa, kuka hullu nyt ei ilmasista sarjiksista diggais, mummolle voi tilata kanssa: http://tinyurl.com/4akuankkaa

      Kaikille iloa jakamaan KARMA PALKITSEE! sINUTKIN!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe