Huhhuh, menin ihan sekasin, sydämen kuvat vaan silmissä..

tippalinssissä

Noniin täytyi tulla nyt purkamaan ihan(aa) kamalaa tunnetta johonki ku en kaverille viitti enää jauhaa tästä asiasta, mutta on vaan niin sanoin kuvaamattoman jännä tunne. Lue jos jaksat! :D

Eli siis kyse on eräästä henkilöstä, leikitään nyt että sen nimi on vaikka Matti. Yläaste aikoina oli ihastunut häneen, ja sattumoisin hänkin oli minuun ja hän kertoi sen mulle viestillä. Sen jälkeen viestittely jatkui ja meillä oli jotain pientä sutinaa. No mutta se kesti yhen kesän suunnilleen ja yhteyden pito hiipui kun jotenkin ei nähty toisia enää niin usein ja sutina jäi viestittelyn tasolle, joten yhteistuumin päätettiin lopettaa se homma.
No ehkä muutama kuukausi siitä Matti ehdotti, että mitä jos kokeillaan uudestaan. No mää sitten vähän ehkä paniikissa vastasin että ei ehkä kantsi ku ei siitä tuu mitään, vaikka oikeesti oisin ehkä sisimmässä halunnut koittaa. Mutta olin kuullut myös juoruja, että Matilla oli ollut ilmeisesti monen muunkin tytön kanssa sutinaa joten aattelin että joo parempi niin että ei. Mutta en tiiä pitikö juorut sitten ihan täysin paikkansa.. No se jäi sitten ihan siihen, paitsi kaverina pysyttiin ja sillon tällön, mutta aina vaan harvemmin kuitenkin kysyttiin mitä toiselle kuuluu, suunnilleen.
Mutta nyt noin 5 vuotta myöhemmin. Ei enää kysellä mitä toiselle kuuluu ja ei enää niin paljon olla pyöritty samoissa porukoissa, mut siis sillon tällön ollaan nähty. (Matti on muuten yhden hyvän kaverini pikkuveli.) No olen yrittänyt nuo vuodet päästä yli tästä Matista ja ehkä pääsinkin, ja tottakai on ollut muita ihastuksia, mut ei kenenkään kans kuitenkaan mitään ihmeellistä ja en kehenkään oo nuin ihastunu kuin Mattiin.
Noh kuitenkin, nyt tänäkesänä taas yhtäkkiä ollaankin oltu enemmän samoissa porukoissa ja kas kummaa, muka yli päästy ihastus nousi pintaan ja olen koittanu takoa päähäni että siinä ihmisessä ei oo mitään ihmeellistä, et se on vaan semmonen taukki, unoha jo se!
No tänään olin sitten Matin siskon eli ystäväni häissä ja Matti tosiaankin teki sielä (tietämättään) muhun vaikutuksen ja tajusin että kovan pinnan alla on ihan älyttömän herkkä ja ihana ihminen, ja mun sydän heitti kuperkeikkaa koko häiden ajan kun näin sen siinä komeassa mustassa puvussa ja ääh se oli niin ihana, että mun sydän vaan suli kertakaikkiaan.. Eli nyt taisin ihastua siihen taas niin korvia myöten, että melkein sanoisin, että rakastuin. Ja se on toisaalta ihanaa, mutta silti niin kamalaa!!! Koska: 1. En uskalla ottaa siihen yhteyttä (olen ujo pelkuri) 2. Muutan viikon päästä eri kaupunkiin joka on noin 2h ajomatkan päässä täältä, ja Matti jää tänne. Joten mun tekis mieli itkeä! Ihan hirveetä olla näin ihastunut ja samalla tietää että ei siitä tulis mitään kun se kaatuu jo siihen että en uskalla! Kun palasin häistä olin ihan puulla päähän lyöty, ihan sekasin että en jaksanu olla paikoillaan ja oli pakko lähtee kotoa pois. On niin ihastunu olo, mutta samalla niin hirveen surkee että ahistaa.
Olin koko ajan aatellu että unohan sen ku muutan ja tutustun uuessa paikassa uusiin tyyppeihin, mutta EI! On jo tarpeeks kauheeta että kaikki kaverit hajoaa ympäri Suomee ja perhe jää tänne, mutta sitten vielä tuo ikuinen ihastuskin jää tänne.
Onko tää jotain säälittävää ensirakkautta joka menee joskus muka ohi vai onko tää jotain oikeesti? Oli mulla kerran joskus yhen toisen ihan kivan jätkän kans sutinaa, mutta ei se tuntunu oikeen miltään sitten ja ollaan nyt kavereita (ennen Mattia). Mut Mattia mää en vaan unoha, vaikka toivoisin että unohtaisin mutta toisaalta taas en toivois.. En oo ihan varma onks se sinkku nyt, ehkä vissiin on.. Ihan kamalaaa, kertokaa miten pääsen siitä yli!!?? Tai mistä saisin rohkeutta ottaa siihen yhteyttä? Mut on sit ihan tyhmää kun muutan ja pla pla..ääh mulla on niin tärähtäny ja rakastunu olo, että mulla ei oo ollu tämmöstä sitten siitä ku meillä oli joskus sitä pikku sutinaa.. Mää oikeesti itken viikon tai 10 viikkoa kun oon muuttanut: kavereitten, perheen, koti-ikävän, uuden jännittävän elämän muutoksen ja vielä jonkun JÄTKÄN takia! Auttakaaaaaaaaa, tää tunne tuli aivan puskista! En yhtään osannu oottaa näi voimakasta tunnetta..

2

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M:n frendi

      Hyvä JK. Nyt alkaa oleen jo vähän nämä satusi jo uskottavampia mutta eivät mene vielä läpi. Hioppas vielä tekniikkaa ja joitain sanamuotoja niin joku voisi vaikka uskoakin jopa.

      • eitippaalinssissä

        Ööh.. Kommentoitko väärään keskusteluun? Ja mikä JK?

        En ole ikinä ennen kirjottanu suomi24, ja en tosiaan tuu toista kertaa alottamaan mitän keskustelua.. Ja näin jälkeenpäin luettuna tuo mun teksti kuulostaa tosi säälittävältä.. :D Muistin äsken yhtäkkiä et ainii mä kävin tänne jotain höpöttää. No ihan sama, jos jotain kiinnostaa, ni nyt alkaa uus elämä uuessa kaupungissa, ja tuo jätkä mistä kerroin on lopullisesti historiaa! :)

        t. Ei enää tippaa linssissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe