Haluaisin

..jos voisimme?

edes viimeisen kerran nähdä. Toivottaa toisillemme hyvää matkaa ja halata lujasti siihen päälle. Haikeaa, mutta tuntuu että ennemmin ei pysty päästää lopullisesti irti.
Jos silloinkaan..

14

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myötäelän tunteen

      Pystyn samaistumaan tuohon ajatukseen. Mä nyt tuun näkemään häntä silloin kun näen, mut jokin ( typerä mieleni mun) mua otteessa enkä osaa irrottautua.

      Jos ja jos tuollainen olisi mahdollista jokaisen kohdalla joka vaan omassa päässä sekoilee, niin hyvähän tuo olisi, sit voisi vaan todeta että hyvä nyt näin.

    • nainen hämeestä

      No sitähän mä olen tässä yrittänyt koko saakelin vuoden!
      Että näkis hänet toisen kerran ja sais mahdollisuuden jutella ja kertoa mitä koin sillon. Ja pyytää ainakin anteeksi sitä mun karkaamistani.

      Muutaman päivän päästä tulee vuosi täyteen siitä kohtaamisesta. Päätin eilen, että sit saa riittää, ei ole ihmisen elämää tämä.
      Kaikki etsintäkeinot on kokeiltu, tuloksetta ja vuosi on kohta kulunut. Sit on aika siirtyä eteenpäin ja unohtaa.
      Suosittelen muillekin!

    • Yhellenaiselle

      Ei meidän tarvi päästää irti ei sen tarvi mennä niin

      • jops eikun pops

        Yhen naisen kantsii varmaan toi omia.


    • ..........

      Aloittajalle: niin mäkin haluaisin nähdä hänet, siinähän ei kumpikaan menetä mitään......... Voiko idiootimpaa ollakaan kuin tämä (katsoo itseään peilistä ja virnuilee)..... Jotenkin vaan ei pysty tän palstan perusteella tekemään mitään, liian epäselvää... ja IRL ei enää mitään kontaktia.

    • mitä järkee?

      Kuka haluaa tavata erotakseen?

    • kuusitähteä

      Meidän halailut on halailtu. Ei tule enää sitä kertaa. Jos pakkotilanne tulee, se on käsilinjalla.

    • Mieheltä -> Naiselle

      Viestiä hänelle oikeassa elämässä niin
      eiköhän aloittajan toivoma näkeminenkin ole järjestettävissä.
      :)

      Kaipuu on kaunista, mutta näkeminen on vielä
      ihanempaa. :)

      • ****?

        Olispa mulle. Duunin "isopov.nainen"


    • Toivomuslistalla

      numero 1. Nostan sen aina ensimmäiseksi, mutta taitaa vaan turhaan pitää sitä paikkaa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, jos joku päivä vaikka,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • ymmärrätkö nyt

      Ei oo multa tää. Silloin viimeksi kun halattiin luin täältä että kohta pääsemme halaamaan...Eli nyt tää ei oo multa, enkä edes halua halata. Älä vaan mies sellaista suunnittele, koska sit saat sellaiset huudot julkisesti

    • aiemmin jo

      Eikös me jo nähty viimeisen kerran ja silloin halasimmekin. En pystyisi enää elämään niitä samoja eroamisen tunteita uudelleen.

    • hyväst

      Ei oo järkee! Järki hoi... Et haluu jättää.

    • nyt oikeesti

      No menkööt nyt sitten,mut tää edellis viimenen kerta teki jo kipeetä.
      Lapset jonkkaan ja ovet lukkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe