Toivon vain että olit rehellinen

plus/minus/zero

Ja siihen pitää luottaa. Että toinen kunnioittaa toista ihmistä sen verran, että on rehellinen. Tunteeni olivat aitoja ja syviä. Olisin voinut tarjota kaiken sen, mistä haaveilet. Ehkä halusit suojella itseäsi... ajattelit, että ajan mittaan olisin ollut ajanhukkaa, jättänyt sinut tai jotain. Tai että tunteeni ovat vain kevyttä höttöä.
Se olisi ollut mahdollista ja kestävää, riittää että molemmat tuntevat samoin.

23

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jing/jang

      Lähemmin asioita miettinyt eniten se että luulen että hän ei olisi varma
      tunteistaan ,kun hänen mielensä muuttuu niin nopeaa. Olen ajatellut jopa että leikkii asian kanssa. Vaiko ollut suuttumusta ,kun en ole antanut suoraa vastausta mihinkään.

      • pakenen paikalta

        Kammottavaa leikkiä toisen tunteilla. Itse en pystyisi moiseen, täällä olen kyllä huomannut että sellaisia löytyy. Rehellisyys kaikessa on se sitten positiivista tai negatiivista. Epävarmana
        päivänjatkoja


      • samaa mieltä
        pakenen paikalta kirjoitti:

        Kammottavaa leikkiä toisen tunteilla. Itse en pystyisi moiseen, täällä olen kyllä huomannut että sellaisia löytyy. Rehellisyys kaikessa on se sitten positiivista tai negatiivista. Epävarmana
        päivänjatkoja

        totta.


      • ....................

        Jing Jang! Sun tekstis voi ola hyväkin. Siit ei saa mitään selvää.

        älä juopottelee enää.


    • täällä on turha

      miettiä moisia , ne selvitetään hänen kanssaan kahdenkesken, ei nettipalstalla.
      toinen ei myöskään voi tietää millaisia tunteita sinulla on silloin kun kerrot ne täällä anonyymillä palstalla, täällä on liki kaikki samassa tilanteessa eikä voi tietää kuka kirjoittaa mitä. täällä ei voi selvitellä mitään.

    • näiltä palstoilta

      ei pidä etsiä eikä peräänkuuluttaa rehellisyyttä, täällä on vain outojen ihmisten massaa eikä kukaan tiedä kuka minkäkin viestin takana on.
      tästäkään viestistä ei voi päätellä edes sitä meneekö miehelle vai naiselle ja onko miehen vai naisen kirjoittama.
      kukaan ei tiedä kenen tunteet oli aitoja ja syviä ja kenelle ne kerrotaan.

    • oleellisinta lienee

      se saitko viestin tunteistasi menemään hänelle perille ja miten siis osoitit sen.
      kun ollaan palkästään nimettömien viestien maailmassa, ei ehkä ole syytä kysellä
      toisen rehellisyyden perään täällä. tunnisteet puuttuivat tästäkin viestistä.

    • rehellisyys on

      muualla kuin täällä, tämä on pelkkää höttöä.

    • olitko sinä itse ?

      rehellinen ja kunnioittava häntä kohtaan jolle mielestäni kirjoitit vähän ikävän sävyisen viestin.

      kerroitko hänelle itselleen että tunteesi olivat syviä ja aitoja, et vahingossakaan
      kenellekään sivulliselle tai vieraalle täällä??

      tiesitkö mistä hän haaveili ja kerroitko hänelle itselleen että olisit voinut sen kaiken tarjota.?

      oletko varma ettei hän oleta tunteidesi olleen vain sitä kevyttä höttöä??

      se riippuu omasta käytöksestäsi.

      toisen rehellisyyden kyseenalaistaminen heti ensimmäisessä lauseessa ei
      kuulostanut kivalta.

    • kuhan kysäsen_

      oliks alotus mielestäs kunnioittava? jos on noin suuri epäilys et toinen on epärehellinen ja kunnioittamaton niin vähän ihmetyttää koko viesti ja taitaa olla niin et ette oo puhunu yhtään keskenänne,
      yleensä kannattaa antaa sama takas mitä vaatii toiselta.
      meni varmaan mieheltä naiselle?

    • en ollut mitään

      et koskaan puhunut kanssani mistään, puit meidän asian kaikkien muiden kanssa.

    • SikäliMikäli

      Olet se palstojen innokkain mies naisten suhteen niin viestisi kuulostaa aika kornilta.

    • traktor

      bara traktor.

    • Tunteet ei leikin asia

      Olen tässä samaa mieltä. Tunteita ei pidä ilmaista kevyen perustein. Jos joku uskaltaa tunteista puhua voi kai olettaa että ne painavat sen verran, että pakko on ilmaista.

      Tunteet on jännä juttu, jos itse tuntee ja tajuaa ettei toinen tunne, niin varovaiseksihan siinä muuttuu. Sen jälkeen lekkereiksi heittäminen voi olla yksi vaihtoehto, pitää näyttää, ettei tunnu missään.

      Syitä voi olla monia, tunteet ei välttämättä muutu mutta erinäiset muurit nousee ja tajuaa, ettei olisi pitänyt puhua vaan kestää kaikessa hiljaisuudessa.

    • se että

      Surua ja tuskaa olen kokenut siitä, ettemme kyenneet kohtaamaan toisiamme kuten järkevät aikuiset ihmiset ja puhumaan asioista sellaisina kuin ne ovat.

    • Kohtaako tekstisi

      myös omalla kohdallasi?

    • toista on aina niin

      helppo syyttää, pitää toivoa että sinä itse olit kaikkea sitä mistä viestissäsi toista
      syytit, kunnioittava ja rehellinen häntä kohtaan.

      kuitenkin toisenlainen lähestymistapa voisi olla hedelmällisempi, sovinnollinen ja
      ystävällinen.

    • Turhaan mietin..tiedän

      Mun tunteet olivat aitoja, en kehdannut sanoa kuinka paljon oikeasti välitän.

      Nyt monen vuoden jälkeen, kun vielä ihmettelen sitä miksi häntä näin mietin, nyt en osaa sanoa, kaikki jäi ilmaan roikkumaan, siksikö vielä ja lopun elämäkö näitä miettiessä..ei tässä järkeä, niinkuin ei missään.

      vettä sataa, otan päikkärit!

    • ...

      .

    • Kääntäen

      Jos nuo kysymykset osoitettaisiin sinulle itsellesi mites vastaisit? Olitko rehellinen ja kunnioititko? Minustakin ehkä vähän toisenlainen tyylilaji voisi olla parempi.

    • me kaks yhtä

      En koskaan ajatellut sinusta että olisit ajanhukkaa.Mutta pelkään että et tykkää tarpeeksi.Ootkos kertonu mulle sun tunteet? vaikka aistin että saatat olla kiinnostunut.Haluaisin repii vaatteet päältäs.Sit oltais vain me.Yhtä.

    • sydän sydämestä

      Elämä on surullista. Tunteet on surullisia kun yksipuolisia. Jos halua tietää mitä toinen tuntee, vedä hänet sivuun ja anna sielusi silmien kautta välittää tunteesi ja näet hänen silmissään saman, vaikka minuutti olisi kulunut ilman sanoja voit avata suusi ja kysyä ihan mitä vaan ja hän vastaa.

    • Jos minuutin ajastasi ..

      Kaikki ei ehkä ajattele kauaskantoisesti, koska tietää että elämä on lainaa vaan. Mikään ei ole ihanampaa kuin elää ja kuolla yhdessä. Hänet jos olisin saanut olisi hän ollut vain lainaa mulle, muuta en olisi pyytänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe