24-28-vuotiaat lesbot ja bit!

luuseri.

Pieni gallupin tapainen: Kertokaa, millaista teidän elämä on. Esim. ihmissuhteet, työ, koulutus, harrastukset, psyykkiset sairaudet/muut ongelmat ja mitä tahansa muuta elämäänne liittyvää. ja jos olette kärsineet mt-ongelmista, miten olette selvinneet niistä (jos olette).

Haluan tietää, miten pahasti olen epäonnistunut omassa elämässäni.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millaista elämä on..
      olen vakituisessa akateemistakin koulutusta vaatineessa työsuhteessa ja mulla on loistavia työkavereita, joiden kanssa viihdyn hyvin sekä työssä että vapaallakin. Muita kavereita on vain pari, mutta kyllä ne riittävätkin minulle. En ole erityisen sosiaalinen, ja työni on asiakaspalvelua.

      Harrastuksia vuorotyön kanssa ei mitään virallisempia olekaan, mutta viihdyn ulkoillen koirieni kanssa ja luen ja opiskelen asioita mielelläni. Jollekin kurssille olisi ehkä aikaa.

      Mielenterveys lienee kunnossa, mutta lievää masennusta ollut pitkän parisuhteen kariutumisen aikoihin. Nytkin sen tyyppinen yksinäisyys tuppaa välillä olemaan läsnä, melko usein oikeastaan. En silti koe sen vaikeuttavan arkeani varsinaisesti.

    • Liisa Ihmemaasta

      Ihmissuhdetta ei ole, tosin otan ilon irti sinkkuudestanikin. Hieman on yksinäistä, sillä asun toisella paikkakunnalla kaukana kotoa.

      Olen opiskelija ja tällä hetkellä se on ihan mielenkiintoista. Harrastus tosin vie aika lailla aikaa, joskus ei jaksaisi sinnekkään raahautua.

      Psyykkisiä sairauksia ei minulle ole koskaan diagnosoitu.

      Jokseenkin tunnen tosin olevani innoton ja väsynyt. Johtunee yksinäisyydestä.

    • Onewild2

      Tällä hetkellä parisuhteessa, paljon kavereita ja hyviäkin ystäviä, pari osa-aikaista työpaikkaa, yksi ylempi korkeakoulututkinto enkä saa omaa alaa vastaavaa työtä vaikka alan pitäisi olla hyvin työllistävä, paljon liikuntaharrastuksia, ollut vakavia psyykkisiä sairauksia mutta ei nyt enää moneen vuoteen lääkityksen ja monen vuoden terapiajaksonjälkeen, rahaongelmia on ollut aina eikä niille näy loppua.

    • Mari871

      Takana suunnitellusti keikkatöitä, kaksi 2. asteen tutkintoa ja nyt unelmien alaa opiskelemassa AMK-ssa.
      Vakavia mt-ongelmia ei ole ollut.
      Ihmisuheet: Ystäviä on muutamia, kavereita jonninverran. Muutaman ystävän kanssa pystyn puhumaan avoimesti kaikesta. Perheeni kanssa normaalit välit, välit olivat läheisemmät ennen kun "tulin kaapista".
      Harrastan yhtä lajia säännöllisen epäsäännöllsiesti, nautin enemmän sponttaanista arjesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1243
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1146
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1137
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      594
      1103
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      954
    Aihe