Miehen uus emäntä

Sad Mami

ei hyväksy lapsiamme heille enää.
Ei kai isää voi pakottaa lapsia tapaamaan vai?
Mitä tässä voi tehdä?
Alunperin ero tuli kun mies petti ja nyt ei lapsista mitään vastuuta.

16

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin mummo

      Sehän on hyvä asia. Miksi viedä lapset paikkaan jossa heillä on todella paha olla ja siellä kohdellaan heitä huonosti. Ole onnellinen että lapset säästyvät huomnolta esimerkiltä.Eivät he isän naikkosta mihinkään tarvi. Paremman lapsuuden saavat kun ei tarvi olla vieraan ulkopuolisen ihmisen kanssa.

      • Mummo menee nyt nukkumaan... ...ensinnä isä uusi ei ole ulkopuolinen vaan isän elämänkumppani vaikkakin tämä kerrottu käyttäytyy väärin mutta on yksittäis tapaus!


    • ei kuulu perheeseen

      On hän lapsille ja exälle täusin ulkopuolinen vieras ja tuntematon, perheenrikkojaa ei kukaan fiksu halua omaan kotiinsa tai läheisten lähelle.

      • No miehen uusi ei ex;lle tarvitse ollakkaan mikään mutta isälle hän on elämänkumppani ja lapsille hän isän kumppani joka asuu isän kanssa ja on se auktoriteetti isän kanssa isän luona .
        EX PUOLISO ON ULKOPUOLINEN ISÄN TALOUDESSA


      • mee hoitoon
        jukni69 kirjoitti:

        No miehen uusi ei ex;lle tarvitse ollakkaan mikään mutta isälle hän on elämänkumppani ja lapsille hän isän kumppani joka asuu isän kanssa ja on se auktoriteetti isän kanssa isän luona .
        EX PUOLISO ON ULKOPUOLINEN ISÄN TALOUDESSA

        Taasko toi häiriintynyt naikkonen ja perheenrikkoja keikkuu täällä, ton juttuja ei kannata lukea. Häiriintynyt katkera ihminen.


      • mee hoitoon kirjoitti:

        Taasko toi häiriintynyt naikkonen ja perheenrikkoja keikkuu täällä, ton juttuja ei kannata lukea. Häiriintynyt katkera ihminen.

        Itse olet häirintynyt. Ero on loppu ulkopuolistaa ex:n miehestä


      • feyeuoguugh
        jukni69 kirjoitti:

        Itse olet häirintynyt. Ero on loppu ulkopuolistaa ex:n miehestä

        Oli tarkoitettu lissulle, ei sunulle.


      • ap:n tapauksessa
        jukni69 kirjoitti:

        No miehen uusi ei ex;lle tarvitse ollakkaan mikään mutta isälle hän on elämänkumppani ja lapsille hän isän kumppani joka asuu isän kanssa ja on se auktoriteetti isän kanssa isän luona .
        EX PUOLISO ON ULKOPUOLINEN ISÄN TALOUDESSA

        Ei kai se ex ole edes menossa sinne, vaan ne lapset?


      • itku tulee aina!
        ap:n tapauksessa kirjoitti:

        Ei kai se ex ole edes menossa sinne, vaan ne lapset?

        Niini kävä kyllä! Lapset on pakotettava paikkaan missä heitä kohdellaan huonosti ja edes isä ei rakasta lapsiaan eikä puolusta heitä. Nuo on juuri niitä kauheita asioita mitä lapsen elämässä voi tapahtua, väkisin vaan kuuntelemaan haukkuja ja kiusaamista.

        Missä on lastensuojelijat jotka pitää niiden lasten puolta??? Puhutaan vaan että lapsia suojellaan mutta ei tehdä sitten kuitenkaan mitään.

        Onnekkaita ovat ne lapset joista välitetään että vähän katsotaan minne omat lapset voivat mennä ja minne ei. On järkyttävää näin sivusta seurata äidin hätähuutoa!


    • kummallsiai on on on

      Miksi aikuiset haluaa kiusata omia lapsiaan ja maksattaa heillä omat ongelmansa? Ei semmoinen ole oikea vanhempi, oikea vanhempi suojelee ja tekee kaikkensa jotta lapsilla on hyvä lapsuus.

      Hyvä lapsuus ei ole muuttaminen joka viikko, kuuntelmaan vieraidenihmiset haukkumisia ja kohtelua ja hankaloittamaan oman isän näkemistä.

      Hyvä lapsuus on lapsen oikeus, mutta oma vnhempi sen usein rikkoo ja uskoo mitä ulkopuolinen ihminen sanoo, ja jopa monet hylkäävät omat lapsensa jotta itse on hyvä olla. viis lapsista.

    • Itku tulee kun miett

      Monelta suuren suurelta surulta lapset välttyy, kun edes joku pitäisi heidän puoliaan, eikä pakottaisi menemään paikkaan, missä kohdelalan huonosti. Miksi aina ne syyttömät kärsii?

      • jukni 69

        Niin siksi lasten olisi hyvä olla isän luona jossa saa rakkautta missä ei käytetä lasta kostoväliineenä!


      • Lapset ensin
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin siksi lasten olisi hyvä olla isän luona jossa saa rakkautta missä ei käytetä lasta kostoväliineenä!

        Sinulta juki jäi avaus kai lukematta? Isän uusi ei halua, että lapset käyvät edes katsomassa isäänsä, saati että lapset asuisivat heillä.

        Avaajalle sanoisin, että olisi hyvillään, kun saa pitää lapset 100% luonaan ja voihan hän sallia lasten tavata isäänsä omassa kodissaan, jos välit ex-mieheen ovat kunnossa. Mies voi tavata lapsiaan myös vaikka kahvilassa tai mummolassa, jos uusi emäntä on kunnon pirttihirmu eikä päästä miehen lapsia kotiinsa.


      • jukni 69
        Lapset ensin kirjoitti:

        Sinulta juki jäi avaus kai lukematta? Isän uusi ei halua, että lapset käyvät edes katsomassa isäänsä, saati että lapset asuisivat heillä.

        Avaajalle sanoisin, että olisi hyvillään, kun saa pitää lapset 100% luonaan ja voihan hän sallia lasten tavata isäänsä omassa kodissaan, jos välit ex-mieheen ovat kunnossa. Mies voi tavata lapsiaan myös vaikka kahvilassa tai mummolassa, jos uusi emäntä on kunnon pirttihirmu eikä päästä miehen lapsia kotiinsa.

        Niin vastasin nm.itku tulee.
        Ja minä taasen päätän uusikosta huolimatta että lapset tulee !!!
        Ja luulenpa että alottaja päätarkoitus on mustamaalata isän uusi nainen


      • Ei tarvi vihata
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin vastasin nm.itku tulee.
        Ja minä taasen päätän uusikosta huolimatta että lapset tulee !!!
        Ja luulenpa että alottaja päätarkoitus on mustamaalata isän uusi nainen

        Olen seurannut sun vastauksia.
        Sullan äyttää olevan syvä katkeruus omaa exääsi kohtaan ja samaistat kaikki exät samanlaisisiksi. Syytät heitä samoista asioista joita sun exä sun mielestä teki.

        Olet sairas.. yritä päästä ajatuksesta että jos sulla oli huono säkä, ei kaikilla ole.

        Joka aloitukseen vastaat samalla tavalla.


      • jukni 69
        Ei tarvi vihata kirjoitti:

        Olen seurannut sun vastauksia.
        Sullan äyttää olevan syvä katkeruus omaa exääsi kohtaan ja samaistat kaikki exät samanlaisisiksi. Syytät heitä samoista asioista joita sun exä sun mielestä teki.

        Olet sairas.. yritä päästä ajatuksesta että jos sulla oli huono säkä, ei kaikilla ole.

        Joka aloitukseen vastaat samalla tavalla.

        Ei! Olen vain sanonut näille "sutturan" huutajille ja näille mailman paras äiti uusikoille ettei tarvitse sortaa ja estää lapsia näkemästa isää vaikka isällä on uusi nainen ja ei kaikki uudet ole perheen rikkojia eikä kiusaa/hauku ex:ää ja näille uusikoille jotka vihaa miehensä vanhaa perhettä etteivät ole yhtään parempia kuin miehen ex vaimo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe