Eläinlääkärille?

apuja valinnassa

Tätä täällä on ennenkin kysytty mutta kysyn nytkin.
Kuka olisi hyvä eläinlääkäri kissalle?
Toimenpiteet rokotus ja hammaskiven poisto ja mahdollisesti silmän tarkastus.
Saisiko asiallisia vastauksia.

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+10

      Monet haukkuu kalliiksi ja mukamas turhia toimenpiteitä tuputetaan, mutta itse tykkään käydä Univet-Tikan klinikalla.

      Toki siellä on kalliimpaa kuin monissa muissa eläinlääkäreissä, mutta siellä on sitten varustelutasokin eri luokkaa.

      Olen käynyt siellä koiran kanssa muutaman kerran, ja kertaakaan ei ole tuputettu mitään ylimääräisiä kokeita. Eläinlääkäri on ehdottanut kuvauksia, mutta on painottanut, ettei näe itse tarpeelliseksi. Joku voi ehkä kokea tuon tuputuksena, mutta itse menen aina lääkärin ohjeistuksella, jos on sitä mieltä ettei ylimääräisiä tutkimuksia tarvita, vaan tilannetta voi seurata, sitten seurataan.

      Sieltä olen aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Suosittelen siis Univet Tikkaa!

      En poissulje muitakaan eläinlääkäreitä, mutta en itse ole käynyt muualla kuin tuolla.

    • apuja valinnassa

      Ainakin näkyy hinnoissa olevan valtava ero yksityisellä ja kaupungin eläinlääkärillä.

      • ei tyhmä

        Juu ja on eroa yksityisilläkin! Toisessa hammaskivenpoisto 70 ja Animagissa alkaen 150! Ei voi moinen rutiinityö olla noin eri hinnoissa. tosin tyhmähän on se joka maksaa, ei se joka pyytää.


    • niusksis.

      heidi kummunsalo eli pupu ja piski. paras.

      • muuten hyvä

        On vaan todella ankeat vastaanottotilat ja talvella siellä oikeasti jäätyy.


      • Daikku

        .. Ja edullinen!


    • bretonit

      Heidi Kummunsalo. Best

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe