Kaikki haluavat älykästä seuraa

CAPS LOCK -

Tässä malliksi yksi tuore deitti-ilmoitus jossa korostetaan kumppanin älykkyyden merkitystä....




Kuvattomille, "Hei", "Mitä kuuluu"...- en vastaa !

Olisi kiva jakaa aikuisen tasapainoista ja onnellista elämää kumppanin kanssa. Nauttia tavallisen elämän pienistä ja suurista iloista ja kokea rakastumisen onnea.
Tositarkoituksella haussa mies: älykäs, aito, rehellinen ja luotettava, mies joka osaa myös ilmaista ajatuksiaan ja tunteitaan. Ei tarvitse olla komea, miesten komeus - hänen ÄLY.( mutta, täytyy olla realistinen näkemys itsestään. ) SIELU ja SYDÄN aina on tärkeä.

"Lapsirakas" ja "ylpeä isä" ei tarvitse. Olen aikuinen nainen. Normaali lapsirakas - asuu PERHEESSÄ, LAPSEN LUONA!
Lapset ovat jo kasvanut, lapsenlapsia vielä ei ole. Vapaus! )))
" Tasa arvoinen henkilö"- en kiinnostunut. Mies, joka ajattelee, että hän on kuin nainen - ei, kiitos. Mies on mies (aina), nainen vain nainen.
Mies, joka osaa keskustella naisten kanssa vain hinnasta, ruoasta, lapsista ja vaatteista -se on niin tylsää. Ehkä on homo ongelmat.
Kalastus ja metsästys - ei ole minun juttuni ( olen nainen ).



ISO ikäero ja pitkä välimatka ei sovi.

Seksiseuraa- EI.
Urheiluhullut, mutta ja sohvaperunat tai "invalidit" joku osaa vain puhua puhelimessa ja surffailla netissä - en kiinnostunut. En ole etsimässä kirjekaveria netissä.

Olen tavallinen, luonnollinen, rauhallinen, säästäväinen, rehellinen, naisellinen NAINEN.
Olen sosiaalinen, mukava ja iloinen, jos luona toinen on samanlainen.

"Pussata"- ei ole tärkeää, mutta "suutelutaito"- on pakollinen))

Heteroseksuaali - on heteroseksuaali, ei ole homo.
Pervot ja pidofiilit pois tästä.

- Sydän, sielu ja äly. Ja vielä - tahdikkuus

12

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just Joonas

      Öööö... "kaikki" ja "malliksi YKSI tuore netti-ilmoitus..." ei ihan käy yksi yhteen...

      Eiköhän enemmistö kuitenkin etsi mukavaa ja kaunista seuraa, älykkyys toki plussaa...

    • patjapate

      Vastakohdat kiehtoo.

    • 6+5

      kuka nyt itselleen tyhmä miestä haluaisi

    • 12+11

      En oikein tiedä kuka ajoi takaa ja mitä. Jos tuossa on dokumentoitu yksi todellinen deitti-ilmoitus, niin-
      näin naisena sanoisin että siinä oli hyvää oivalluskykyä = älyä käyttäen osuttu aika lailla napakymppiin kriteerien kanssa. Ko naisen täytyy olla "tasokas" eli valokuvaltaan sellaista tasoa että suurin osa miehistä kuolaa perään, ja "nuorekas, hoikka, liikunnallinen". Onnea etsintääsi sisko, voittaahan aina yksi miljoonasta lotossakin.
      Itse olen suurimmasta osasta asioita ihan samaa mieltä, mutta en uskalla kirjoittaa yhtä rempseästi, koska oma ulkomuoto-statukseni ei mahdollista kuoria kermoja päältä. Ikäkin sen tekee, että oli viiskymppinen kuinka sisäisesti ihana tahansa, miehiä ei vain jaksa kiinnostaa tipan vertaa. Miehet = lue alle 60-vuotiaat, yli 166 cm pitkät miespuoliset henkilöt. Mutta se omasta itsestäni.

      Koskapa ko profiilin omaava nainen on säkenöivän älykäs muiden avujensa lisäksi, hänen ei todellakaan tarvitse/kannata ottaa tyhmää miestä, kuten on itsekin todennut.
      Älykäs voi olla myös empatiakyvytön, loukkaava, parisuhteessa. Ja sen ulkopuolellakin.

    • reccar

      Profiilista saa aika vastenmielisen kuvan ja tuollaisen älykkäät miehet kiertää kaukaa.
      Hakee älykästä miestä noin tököröllä kirjoituksilla ja yrittää olla "nippeli"-älykäs, vaikka sortuu omana näppäryyteensä. "Rehellinen ja luotettava" ? haloo! oiskohan nuo samoja asioita:D Haetko vielä isoa ja kookasta miestä? ;D

      Joo, pitäisi tuonkin "älykkään" naisen mennä ensin jollekin kurssille opettelemaan lauseenmuodostusta etteivät ne älykkäät miehet huvitu liikaa.

    • kyrpä

      Minusta tuo deitti-ilmoitus oli oikein mainio siinä oli kaikki lyhykäisyydessään mitä naisten deitti-ilmot pitää sisällään. Naurattaa 5 minuuttia ja sen jälkeen itkettää kaksi kertaa saman ajan. Sen jälkeen ilmeet vaihtuvat minuutin välein kunnes ei jaksa enää naamalihaksia liikuttaa ja nukahtaa.

      Jos naiset ei parempaan pysty niin ei kiitos minulle.
      Sadasta ilmoituksesta 90 on noita samoja juttuja ja sen pitäisi jotenkin sytyttää mies, millä ihmeen ilveellä?

      • Se on totta, että usein naisten ilmoitukset muistuttavat aika lailla toisiaan. Niissä korostetaan tutusti luotettavuutta, huumorintajua, talousasioiden kunnossa olemista sekä sitä, että "alkoa" ei tarvitse sitten ottaa.

        Itse haluaisin nähdä muutoksen, jossa naisetkin kertoisivat enemmän itsestään, eivätkä vain listaisi sitä, mitä he EIVÄT halua :D

        Muutamia vinkkejä persoonallisen profiilin tekoon löytyy blogistani:

        http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-korostat-persoonallisuuttasi-nettideittiprofiilissa/

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • Jeesus XII

      Taitaa olla pääkaupunkiseudun kehyskunnasta tai jostain Asikkalasta tuo nainen, keskimääräinen Perussuomalaisten kannattaja.

    • 1+20

      Jos tuo oli aito profiiliteksti, sen kirjoittaja ei ole kovin älykäs.

    • VEM

      No en tiedä, miksi ei voisi haluta fiksua seuraa jota kiinnostaa muukin kuin iltapäivälehtien otsikot.

      Sen sijaan tuo ilmo oli sellainen wannabe-älykäs.

    • 18 + 8

      Ilmeisesti suomi ei ole kirjoittajan äidinkieli. Silti ei anna kovin fiksua kuvaa CAPSEINEEN. Vaikuttaa olevan järkähtämättömän varma mielipiteidensä oikeellisuudesta ja on kova lyttäämään toisenlaisia näkemyksiä. Näitä vasten tuo viimeinen rivi on lähinnä huvittava.

    • KeeKeKe

      Onhan sitä älykkyyttäkin erilaista. En itsekään pidä itseäni viisaana tai älykkäänä, on niin paljon asioita, joita en ymmärrä tai joista en tiedä mitään. Vaikka kuinka yritän ajatella ja miettiä maailmaa ja sen ongelmia, ihmisten erilaista käyttäytymistä tai avaruutta, pääni lähes poksahtaa. Myös omasta kokemuksesta, toki en yleistä, olen kohdannut monia ihmisiä, jotka kutsuvat itseään älykkäiksi, hemmetti, jopa neroiksi, mutta totuus on toinen. Hyvä kun kenkiään osaa oikein laittaa jalkaansa.

      En usko, että jokainen haluaa älykästä seuraa. Kyllä tyhmä ihminen nauttii tyhmän seurasta, uskoisin ainakin. Eihän suhteesta tulisi oikein mitään, jos toinen on oikeasti älykäs ja toinen ei, keskustelusta ei tulisi mitään jos ei ymmärrä mistä toinen edes puhuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe