Mikä on varatulle sopivaa?

Bob Lydon

Kauniiden ihmisten katselu on ihan ok. mutta mihin te (varatut) olette valmis laittamaan rajan jos (olettaen että olette liikkeellä ilman kumppanianne) katselunne kohde hymyileekin teille, tulee juttelemaan, pyytää tanssimaan, pyytää kahville/drinkille, kotiinsa katselemaan vaikka koiranpentuja tai levykokoelmaansa jne. ???
Missä kohtaa pitää sanoa että kiitos mielenkiinnosta mutta olen varattu vai käyttekö pelehtimässä kun kerran tilaisuus tulee? Onhan katseidenne kohde kuitenkin komea/kaunis.

197

7407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+19

      Minä olen naimisissa. En katsele, en hymyile enkä vilkuile muita miehiä. En ota minkäänlaista kontaktia. Jos minua puhutellaan vastaan lyhyesti ja ystävällisesti. Jos keskustelu menee säästä puhumista intiimimpään suuntaan ilmoitan olevani naimisissa ja poistun paikalta. Mieheni taas... kuolaa ja puristelee joka persettä joka ohi menee. Tyrkyttää itseään naiselle kuin naiselle oli ne kiinnostuneita tai ei. Säälittävää.

      • "En katsele, en hymyile "

        -Huh, ja mä kun luulin, että mulla on joskus pipo vähän turha kireällä. X)


      • sykoloki

        "Mieheni taas... kuolaa ja puristelee joka persettä joka ohi menee. Tyrkyttää itseään naiselle kuin naiselle oli ne kiinnostuneita tai ei."

        Tuohan pyrkii korostamaan miehisyyttään. On siis epävarma siitä.


      • omg !

        ja ap on vielä naimisissa?...


      • Anna sille miehellesi sitä persettä niin ei tarvitse katsella tuollaista käytöstä.


      • Toivo on mänt
        mersumies_ kirjoitti:

        Anna sille miehellesi sitä persettä niin ei tarvitse katsella tuollaista käytöstä.

        Ja jos ei kelpaa niin olisko syytä duunata kroppa siihen kuntoon että kelpaa?
        Toisaalta tuosta kirjoittajan tekstistä on rivien välistä luettavissa että ei taida suhde olla kovin terveellä pohjalla enää. Olisivatkohan olosuhteiden pakosta yhdessä? Kenties talous ei kestä eroa, tai lasten vuoksi pitävät kulissia yllä?


      • Ön niitä räjöjä
        TheOne kirjoitti:

        "En katsele, en hymyile "

        -Huh, ja mä kun luulin, että mulla on joskus pipo vähän turha kireällä. X)

        Ön niitä käikenläisiä räjöjä jä räjöitteitä. Kyllä niitä kännättää vetää eriläisiin äsiöihin jä päikköihin.


      • händer ofta...
        Ön niitä räjöjä kirjoitti:

        Ön niitä käikenläisiä räjöjä jä räjöitteitä. Kyllä niitä kännättää vetää eriläisiin äsiöihin jä päikköihin.

        Yleensä siinä vaiheesa, ko vieras muija alakaa ottaan sukkiin, nii mää sanon notta annahan ny olla, mää nimittäin oon varattu.
        Jos ei usko eka sanomalla, niin mää herrasmiähenä annan sen liliämiruokailla rauhasa, jonka jäläkeen napitan sepaluksen ja häivyn yöhön, like Batmann.


      • isäntä
        händer ofta... kirjoitti:

        Yleensä siinä vaiheesa, ko vieras muija alakaa ottaan sukkiin, nii mää sanon notta annahan ny olla, mää nimittäin oon varattu.
        Jos ei usko eka sanomalla, niin mää herrasmiähenä annan sen liliämiruokailla rauhasa, jonka jäläkeen napitan sepaluksen ja häivyn yöhön, like Batmann.

        Suuseksissä rajana on se, ettei vieras nainen saa imeä. Tämä on ehdoton sääntö.


      • hyvät miehet!

        Me komeat miehet, jotka olemme eronneet. olemme hyvin tyytyväisiä, kun meidän ex-vaimot ovat kelvanneet jopa kolmeenkin kertaan avioliittoon eri miehien kanssa. Eivätkä ole tulleet häntä koipiensa välissä ex-miehiensä luo, vaan aina kelvanneet avioliittoon ja kihlauksiin saakka. Olemme ylpeitä Heistä. Ovat hyviä vaimoja. Eikä mitään hätävaroja? Jotka eivät kelpaa kenellekään, kuin hätävaroiksi. säälittävää?


      • ruokaa!
        hyvät miehet! kirjoitti:

        Me komeat miehet, jotka olemme eronneet. olemme hyvin tyytyväisiä, kun meidän ex-vaimot ovat kelvanneet jopa kolmeenkin kertaan avioliittoon eri miehien kanssa. Eivätkä ole tulleet häntä koipiensa välissä ex-miehiensä luo, vaan aina kelvanneet avioliittoon ja kihlauksiin saakka. Olemme ylpeitä Heistä. Ovat hyviä vaimoja. Eikä mitään hätävaroja? Jotka eivät kelpaa kenellekään, kuin hätävaroiksi. säälittävää?

        Nälässä olette pitäneet ja itse olette vain juopotelleet, vaimot on lähteneet karkuteille?!


      • "puutteessa oleva"
        mersumies_ kirjoitti:

        Anna sille miehellesi sitä persettä niin ei tarvitse katsella tuollaista käytöstä.

        Niin yhdyn tuohon"mersumiehen"mielipiteeseen jos vaimo pitää puutteessa niin kai sitä saa edes katsella Kauniita tyttöjä vai onko sekin kiellettyä "ukkomieheltä",Älkää rakkaat naiset kiduttako miehiänne ettette anna heille ja sitten kiellätte vielä edes kstselemasta muita kauniita tyttöjä ,vai oletteko näille kauniille tytöille kateellisia kun ne saavat miehennekin huomion?.


      • emäntä
        isäntä kirjoitti:

        Suuseksissä rajana on se, ettei vieras nainen saa imeä. Tämä on ehdoton sääntö.

        Flirttaan kaikille hyvännäköisille miehille, kun oma mieheni ei huomaa.
        Joskus lähden jatkoillekin.


      • Jaska 47v
        emäntä kirjoitti:

        Flirttaan kaikille hyvännäköisille miehille, kun oma mieheni ei huomaa.
        Joskus lähden jatkoillekin.

        Vähän samanlaista olen itsekin harjoittanut, kunne huomasin kuinka saattaa käydä. www.fasttubestream.com


      • jussimiesvaan
        emäntä kirjoitti:

        Flirttaan kaikille hyvännäköisille miehille, kun oma mieheni ei huomaa.
        Joskus lähden jatkoillekin.

        Mitäs jatkoilla tapahtuu?


      • siveyspollari

        jätä tuollainen ukko, se ei ansaitse kunnon naista!


      • ???
        "puutteessa oleva" kirjoitti:

        Niin yhdyn tuohon"mersumiehen"mielipiteeseen jos vaimo pitää puutteessa niin kai sitä saa edes katsella Kauniita tyttöjä vai onko sekin kiellettyä "ukkomieheltä",Älkää rakkaat naiset kiduttako miehiänne ettette anna heille ja sitten kiellätte vielä edes kstselemasta muita kauniita tyttöjä ,vai oletteko näille kauniille tytöille kateellisia kun ne saavat miehennekin huomion?.

        Sinä itse et toki ole yhtään kateellinen niille komeille miehille, jotka vievät vaimosi huomion, vai mitä?


      • ähdötys
        Ön niitä räjöjä kirjoitti:

        Ön niitä käikenläisiä räjöjä jä räjöitteitä. Kyllä niitä kännättää vetää eriläisiin äsiöihin jä päikköihin.

        NÖ vöi videö. Önkö syllä syylä äivöissä, kyn jökä hämmetin kärtä pätää lykätä tätä ökymöykky-kiältä tännä pälställe. Mäne näkyileen myyälle, väikkä ylös, niin säät enämmän hyöäöäöämiöööötääää.


      • HYVÄT MIEHET.
        hyvät miehet! kirjoitti:

        Me komeat miehet, jotka olemme eronneet. olemme hyvin tyytyväisiä, kun meidän ex-vaimot ovat kelvanneet jopa kolmeenkin kertaan avioliittoon eri miehien kanssa. Eivätkä ole tulleet häntä koipiensa välissä ex-miehiensä luo, vaan aina kelvanneet avioliittoon ja kihlauksiin saakka. Olemme ylpeitä Heistä. Ovat hyviä vaimoja. Eikä mitään hätävaroja? Jotka eivät kelpaa kenellekään, kuin hätävaroiksi. säälittävää?

        Olet hyvä mies. Sinä komea mies, kun autat ja säilytät naisia kauniina ja hoikkana. Onnea ja menestystä Sinulle. Olet ansainnut HYVÄILYT, SUUDELMAT, IHANAT RAKASTELUT, HELLYYS, RAKKAUS YMS. Hyvä, että autat, kun saat vielä oikean rakkauden, joka osuu Sinun kohdallesi. Vanhanaikaiset miehet on ilkeitä. Pitävät vankinaan naisparkoja, kun mitään eivät pysty antamaan, kuin kurjuutta? Huutamista, räyhäämistä, yms. Kiitos, kun olette olemassa Komeat Miehet. Naisia pitää kohdella hellästi, vaikka rakkaus loppuukin ja eteenpäin johdatettava Heidät, että saavat vanheta rauhassa ja rakkaudessa. Kiitos.


      • törkimys?

        Miksi Sinun mies ilman tunteita tekee noin? Naiset ei tykkää, jos mies puristelee tahallaan Heidän takapuoliaan? Keskustelu ensin ja sitten sovitaan treffit! Ja ,jos ne onnistuu hyvin. Siitä on hyvä jatkaa syvempää suhdetta keskenään. Heittäkää tunteettomat naisten ahdistelu jo sikseen. Kaikki naiset kaipaa rakkautta ja hellyyttä ja sopivaa elämän kumppania, ei tuommoista ilkeyttä. Käytöstä kaipaan.


      • käytöstäkin?
        händer ofta... kirjoitti:

        Yleensä siinä vaiheesa, ko vieras muija alakaa ottaan sukkiin, nii mää sanon notta annahan ny olla, mää nimittäin oon varattu.
        Jos ei usko eka sanomalla, niin mää herrasmiähenä annan sen liliämiruokailla rauhasa, jonka jäläkeen napitan sepaluksen ja häivyn yöhön, like Batmann.

        Ei saa hyökätä miehen kimppuun ilman lupaa? Sopikaa treffit tai suunnitelkaa. Naiset! Miehilläkin on sydän ja tunteet. ei saa ahdistella seksuaalisesti, vaan ihminen.


      • minä
        hyvät miehet! kirjoitti:

        Me komeat miehet, jotka olemme eronneet. olemme hyvin tyytyväisiä, kun meidän ex-vaimot ovat kelvanneet jopa kolmeenkin kertaan avioliittoon eri miehien kanssa. Eivätkä ole tulleet häntä koipiensa välissä ex-miehiensä luo, vaan aina kelvanneet avioliittoon ja kihlauksiin saakka. Olemme ylpeitä Heistä. Ovat hyviä vaimoja. Eikä mitään hätävaroja? Jotka eivät kelpaa kenellekään, kuin hätävaroiksi. säälittävää?

        ei tarvitse olla hätävara, kun maksaa elatusmaksut. sitä voi rauhassa katsella, miten muut asiansa järjestivät.


      • super gay pokaaja
        emäntä kirjoitti:

        Flirttaan kaikille hyvännäköisille miehille, kun oma mieheni ei huomaa.
        Joskus lähden jatkoillekin.

        Ja mie vlirttaan siun miehes kans. Oon sen salainen ihq kundifrendi. ;)


      • Ihminen rakasta!
        TheOne kirjoitti:

        "En katsele, en hymyile "

        -Huh, ja mä kun luulin, että mulla on joskus pipo vähän turha kireällä. X)

        Kauniita naisia voi verrata koriste-esineisiin, joita vain pidetään hyllyllä koristeena, eikä uskalleta käyttää? Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan, Älkää välittäkö ahdasmielisistä ääliöistä. Ovat vain kateellisia rakastavaisille. Olkaa, nauttikaa elämästä. Meneehän jotkut lesketkin heti naimisiin, kun aviosiippa on kuollut? Solmikaa suhteita ja seurustelkaa. On määräys kohtalon!


      • pieruliitto?
        mersumies_ kirjoitti:

        Anna sille miehellesi sitä persettä niin ei tarvitse katsella tuollaista käytöstä.

        Me olemme aviopari, mutta me vain pieremme yhteisen täkin alla. Mitään seksiä ei ole. Haisemme pierulle vaan.


      • muori vaan!

        Mekin olemme aviopari ja yhteisessä aviovuoteessa ei tapahdu seksiä? Kauheita pierunpamauksia vaan lauotaan kilpaa?!


      • vaivalloista
        "puutteessa oleva" kirjoitti:

        Niin yhdyn tuohon"mersumiehen"mielipiteeseen jos vaimo pitää puutteessa niin kai sitä saa edes katsella Kauniita tyttöjä vai onko sekin kiellettyä "ukkomieheltä",Älkää rakkaat naiset kiduttako miehiänne ettette anna heille ja sitten kiellätte vielä edes kstselemasta muita kauniita tyttöjä ,vai oletteko näille kauniille tytöille kateellisia kun ne saavat miehennekin huomion?.

        Se on niin surullista, että vaimo ei anna. Ja vaikka vaimo aina antaisikin, kun mies haluaa on sekin puutteellista. Mielestäni vaimonkin pitäisi olla se haluava osapuoli. Onnellinen se pariskunta joilla seksi on kummallekin haluttavaa.


      • Hurrikaani

        Nyt kyllä huokui kirjoituksesta sellainen kylmyys ja huumorintajuttomuus että ei taida olla kummempi ihme enää jos miehesi "kirjoitat muuten karrikoiden" katselee jo muita... ahem,. siis kuolaa ja puristelee jokaista vastaantulijaa... just just ja minä uskon tuon kirjaimellisesti.
        Oisko kotipalaverin paikka ??,.. pelkään vain että tuolla minä minä asenteella mies lähtee kävelemään,. ainiin ja mennessään muistaa puristaa jokaista vastaantulevaa.


      • HHUHUH
        emäntä kirjoitti:

        Flirttaan kaikille hyvännäköisille miehille, kun oma mieheni ei huomaa.
        Joskus lähden jatkoillekin.

        Seurusteletko vai oletko avo/avioliitossa? No olit sitten miten vain, niin et ilmeisesti rakasta tai edes välitä miehestäsi pätkääkään. Miksi olet hänen kanssaan? Uskoisin, että saat "palkintosi" aika äkkiä. Olethan valmistautunut siihen? Se ei varmastikaan tunnu kovin mukavalta, mutta toivon mukaan saa sinut ajattelemaan elämää, yhteiseloa ja tulevaisuuttasi. Sinulle löytyy ihan oma nimityskin, varmaan tiedät itsekin mikä olet. Jos et tiedä, niin se alkaa H:llä (hoolla)


      • HHUHUH
        "puutteessa oleva" kirjoitti:

        Niin yhdyn tuohon"mersumiehen"mielipiteeseen jos vaimo pitää puutteessa niin kai sitä saa edes katsella Kauniita tyttöjä vai onko sekin kiellettyä "ukkomieheltä",Älkää rakkaat naiset kiduttako miehiänne ettette anna heille ja sitten kiellätte vielä edes kstselemasta muita kauniita tyttöjä ,vai oletteko näille kauniille tytöille kateellisia kun ne saavat miehennekin huomion?.

        Miksi vaimo ei anna? Olisikohan siihen jokin syy? Ehkä se vaimo kaipaisi kukkkia, pientä hellittelyä, ehkä joku muu veisi joskus sen roskapussin, laittaisi/ottaisi pois astiat koneesta, imuroisi tai ihan yksinkertaisesti vain ottaisi kainaloon ja kehuisi vähäsen, antaisi suukon joskus. Ei se toisen huomioon ottaminen vaadin suuria ponnisteluja. Tämä pätee vaimoihin/aviomiehiin, tyttö-/poikaystäviin. Vähän toisen huomioon ottamista, ei haukkuja eikä irvailuita..


      • näytillä!
        mersumies_ kirjoitti:

        Anna sille miehellesi sitä persettä niin ei tarvitse katsella tuollaista käytöstä.

        Niin. Ja anna valossa tai hämärässä, ettei pimeässä tarvitse naida toisiaan. Mitä häpeämistä vartalossa on. Mukava nähdä, kun puoliso nauttii seksistä saa hyvänolon tunteen. Pimeässä ja peiton alla lauantai-iltaisin on jo historiaa. Itse tykkään olla mieheni edessä täysin alasti, näytän kaikki paikat, jotka hän haluaa nähdä. valossa ja hämärässä tunnelmavalossa.


      • isäntä kirjoitti:

        Suuseksissä rajana on se, ettei vieras nainen saa imeä. Tämä on ehdoton sääntö.

        Pitänee vissiin tehdä sinunkaupat naisen kanssa eka


      • Miksi siedät tuollaista käytöstä mieheltäsi? Olen utelias.


    • 70 / 66

      Kohtaan ystävällisesti hymyileviä, seurallisia, keskuteluvalmiita (halukkaita) naisia useimpina viikonpäivinä.
      Joissakin tapauksissa kassakäymiseen liittyy kevyttä, satunnaista koskettelua.
      Kyseiset naiset tietävät minun olevan aviossa ja osa heistä tuntee vaimoni.

      Kahvikutsussa kulkee raja jolloin kanssakäymisen luonne muuttuu.
      Tähän mennessä ei ole tarvinnut testata rajan pitävyyttä.

      Vaimoni on sosiaalinen ja vilkas. Hänen positiivinen olemuksensa olisi helposti tulkittavissa väärin mutta uskon vahvasti hänenkin vetäneen kanssakäymisen rajan oikeaan paikkaan.

      Vaimoni silmiä ilahduttavia mieshahmoja hän kohtaa hyvin harvoin.
      Itse olen paremmassa asemassa.

      • mies.

        Sanon kyllä aika äkkiä jos nainen selvästi haluaa munaa tai selvästi flirttailee. Tosin jostain naisista ei ota selvää mitä ne haluaa vaikka katselisivat pitkään.
        En kyllä harrasta yhden illan juttuja edes kuten eilenkin exäni halus seksiä kun tuli käymään mutta annoin pakit.


      • Ole hyvä.
        mies. kirjoitti:

        Sanon kyllä aika äkkiä jos nainen selvästi haluaa munaa tai selvästi flirttailee. Tosin jostain naisista ei ota selvää mitä ne haluaa vaikka katselisivat pitkään.
        En kyllä harrasta yhden illan juttuja edes kuten eilenkin exäni halus seksiä kun tuli käymään mutta annoin pakit.

        Hyvä, etteivät käytä sinua seksuaalisesti hyväkseen. Kiimaiset otukset. Rakkaus on tärkeämpää.


      • munattavielä?
        mies. kirjoitti:

        Sanon kyllä aika äkkiä jos nainen selvästi haluaa munaa tai selvästi flirttailee. Tosin jostain naisista ei ota selvää mitä ne haluaa vaikka katselisivat pitkään.
        En kyllä harrasta yhden illan juttuja edes kuten eilenkin exäni halus seksiä kun tuli käymään mutta annoin pakit.

        Munaa tulee sen jälkeen ,kun on luottamus toiseen.


      • miehen raiskaus!?
        mies. kirjoitti:

        Sanon kyllä aika äkkiä jos nainen selvästi haluaa munaa tai selvästi flirttailee. Tosin jostain naisista ei ota selvää mitä ne haluaa vaikka katselisivat pitkään.
        En kyllä harrasta yhden illan juttuja edes kuten eilenkin exäni halus seksiä kun tuli käymään mutta annoin pakit.

        Se on miehen raiskausyritys, jos ahdistelee väkisin!


      • vapaa!
        mies. kirjoitti:

        Sanon kyllä aika äkkiä jos nainen selvästi haluaa munaa tai selvästi flirttailee. Tosin jostain naisista ei ota selvää mitä ne haluaa vaikka katselisivat pitkään.
        En kyllä harrasta yhden illan juttuja edes kuten eilenkin exäni halus seksiä kun tuli käymään mutta annoin pakit.

        Nainen yritti raiskata Sinut?! Hyi? Hyvä, että annoit pakit. Ei miehen tarvitse väkisin miellyttää exiä?


      • Manipulation

        "Vaimoni silmiä ilahduttavia mieshahmoja hän kohtaa hyvin harvoin."

        Uskotko todella tuohon? :)

        "Itse olen paremmassa asemassa."

        Vaimosi on kyllä TAITAVA!


    • n20v

      Kyllä voin baarissa hymyillä vieraille ja voin tanssiakkin niiden kanssa kunhan se pysyy "kaverillisena" eli ei hinkata toista vasten. En kyllä liiku yksin baareissa vaan kaveriporukalla, jolloin yleensä tanssitaan ryhmässä ja siihen voi sitten liittyä kuka haluaa. Baarissa otan kyllä vastaan jos joku haluaa tarjota juoman (tietty menen tiskille mukaan), eikä mieheni tästä pahastu. On vaan iloinen kun kuluu vähemmän rahaa :D jos joku sattuu kehumaan, voi kehua takaisin, mutta asiallisesti eli ei mitään seksikkyydestä etc. Toisia miehiä en pahemmin vilkuile, ja harva oikeastaan silmää miellyttääkään. Koskaan en lähtisi vieraan mukaan, en varmaan sinkkunakaan.
      Halaus ok, halailu ei.
      Numeroa en muutenkaan tykkää jaella, joten todella harva sen saa, eivätkä nämä ole mitään muita miehiä :)

      • myös 20v nainen

        Itse en käy baareissa muuten kuin mieheni ja kaveripariskuntien kanssa.
        En ota mitään kontaktia sinkkumiehiin. Miehelläni on sama periaate sinkkunaisia kohtaan.
        Olemme olleet ja asuneet yhdessä yli 3 vuotta.
        On ihanaa olla parisuhteessa, jossa molemmilla on samat arvot ja ajatukset asioista.

        Ainoastaan työni puolesta (myyjä, usein kassalla) _joudun_ katsomaan toisia miehiä silmiin, hymyilemään ja puhumaan heille.
        Minua oksettaa edes ajatus, että olisin jonkun muun miehen kanssa, kuin omani.
        Ja minua oksettaa myös ne säälittävät huorat/kusipäämulkut, jotka pystyvät pettämään kumppaniaan.

        Pettäminen on toisen naisen/miehen kanssa:
        • seksin harrastaminen
        • pussaaminen/suutelu
        • salaa puhuminen/tekstaaminen/tapaaminen
        • halailu
        • muu kosketus, kuin kättely, kahden kesken
        • ylipäätään hengaaminen kumppanin tietämättä asiasta


    • ………………...

      Minä kun en ole kaunis, niin se mahdollinen katseiden kohde ei tule juttelemaan. Jos tulee, on joko kaverimielellä (hyvä, voidaan jutella) tai sitten todella epätoivoinen (ei kiinnosta olla hätävarana). Teen kyllä toiselle osapuolelle hyvissä ajoin selväksi, että olen varattu, enkä ole saatavilla.

      • Joo,

        Minä kanssa lihotin naiseni senverran pullukaksi ettei sitä kukaan jaksa katsella kuin korkeintaan hätävarana. Ja tiedän että se on liian viisas mennäkseen sellaiseen vipuun. Joten voimme rauhassa vanheta yhdessä.


      • komea mies!
        Joo, kirjoitti:

        Minä kanssa lihotin naiseni senverran pullukaksi ettei sitä kukaan jaksa katsella kuin korkeintaan hätävarana. Ja tiedän että se on liian viisas mennäkseen sellaiseen vipuun. Joten voimme rauhassa vanheta yhdessä.

        Minä olen pitänyt kaikki vaimoni hoikkana ja kauniina. Ja ovat kelvanneet hyville miehille ja itse otan aina kauniita ja hyvin koulutettuja vaimoiksi. Ja eteenpäin ovat menneet. eivät exmiehiensä luo. hyvät vaimot ja kauniit exät minulla olleet. Olen hyvin tyytyväinen. Rumat olkoon siinä pöljissä liitoissaan.


      • Naiset rakkaina!
        komea mies! kirjoitti:

        Minä olen pitänyt kaikki vaimoni hoikkana ja kauniina. Ja ovat kelvanneet hyville miehille ja itse otan aina kauniita ja hyvin koulutettuja vaimoiksi. Ja eteenpäin ovat menneet. eivät exmiehiensä luo. hyvät vaimot ja kauniit exät minulla olleet. Olen hyvin tyytyväinen. Rumat olkoon siinä pöljissä liitoissaan.

        Olet ihana ja hyvä komeamies. Onnea ja menestystä Sinulle. Kiitos. Vanhemmat on kouluttaneet tyttäriään miehelään. Sitten, kun rakkaus loppuu. On suotavaa, että Komeamies auttaa uuteen suhteeseen, ettei mene hukkaan . Pidä jatkossakin naisesi kauniina ja hoikkana. Kiitos.


    • Itse olisin kieltäytynyt ehdottomasti ennen mutta koska tiedän ettei silloinen miesystänkuvatus olisi kieltäytynyt ja päinvastoin etsi seuraa kaikkialta, niin ehdottomasti suostuisin kenen syliin vain! ;)

    • Ei ainakaan entiset miesystäväni ole paljon paskaakaan välittäneet mikä on sopivaa joten enpä minä välittänyt vittuakaan enää ;D

      • Miksi edes sitten vaivautua olemaan parisuhteessa..?!

        Ja voisiko vika olla myös ilmeisen huonoissa miesvalinnoissasi..?!


      • TheOne kirjoitti:

        Miksi edes sitten vaivautua olemaan parisuhteessa..?!

        Ja voisiko vika olla myös ilmeisen huonoissa miesvalinnoissasi..?!

        Olen seurusstllut ja vakavampaakin hyvin erityylisten miesten kanssa, ajatellen aina alkuun että tuo on varmaan hyvä. Mutta ihan jokaisesta paljastuu samat paskat piirteensä ajan kuluessa. Olen kylllä jättänyt heidät kaikki enkä minkäänlaista vähäistäkään myötätuntoa odottanutkaan, päinvastoin, syyttelyä. Aika kuivaa ja aneemista myös ehdottaa että olisin yksin koko elämäni, meitä ei kuitenkaan luotu tänne näin, ja se on epäluonnollista ja vastoin biologiaamme!! Aion ja aioin aina löytää hyvän ja luotettavan miehen epäonnistuen tähän asti. kai ollen liian optismistinen ja en näe kusimulkkujen läpi heti.


      • gvbnvbj
        talvikissa1234 kirjoitti:

        Olen seurusstllut ja vakavampaakin hyvin erityylisten miesten kanssa, ajatellen aina alkuun että tuo on varmaan hyvä. Mutta ihan jokaisesta paljastuu samat paskat piirteensä ajan kuluessa. Olen kylllä jättänyt heidät kaikki enkä minkäänlaista vähäistäkään myötätuntoa odottanutkaan, päinvastoin, syyttelyä. Aika kuivaa ja aneemista myös ehdottaa että olisin yksin koko elämäni, meitä ei kuitenkaan luotu tänne näin, ja se on epäluonnollista ja vastoin biologiaamme!! Aion ja aioin aina löytää hyvän ja luotettavan miehen epäonnistuen tähän asti. kai ollen liian optismistinen ja en näe kusimulkkujen läpi heti.

        kannattaa lopettaa mielialalääkkeet ja e-pillerit. Ne estää naisen luonnollisia kykyjä löytää hyvä mies. Itse oon ainakin e-pillereistä huomannut että aina ku on ollut ne päällä niin miehet on ollut aika idiootteja. ilman pillereitä on löytynyt pitempi aikaisia suhteita 3kpl. Tämä viimesin avioon asti ja lasten hankintaan. Ollaan uskollisia. kumpikaan ei enää käy baareissa kun ei lähetä mitään hakemaan. Mies on flirtti(sosiaalinen) mutta luottamus toimii. Puhutaan paljon ja välillä on pikkumustaisukkaisuutta mutta lähinnä jos mies on liian kauan kuskina tms.. jää suustaan kiinni kaupassa.. Ollaan kauniita mutta sotkuisia vanhempia :) Mies ei välitä puklutahroista olkapäällä ja mä en aina jaksa kammata tukkaa kun sitä on liikaa. enkä leikkaa kun hiukset saa mun miehen innostumaan. Jos joku tulis ehdottelemaan jotain niin tuskinpa innostuisin. silloin kun baarissa kävin niin sai monesti tanssilattialla olla kädet eessä ettei tulla liian lähelle. Tuntemattoman kanssa lähekkäin tanssiminen kun tuntuu itestä jotenkin ahdistavalta. Mies taas tuumas ettei jaksa kattella niitä naisia kun sillekin on joku tyttöpari ehotellut kimppakivaa sun muut. Taitaa olla miehellekin kivempi kertoa juttuja että on kieltäytynyt kimppakivasta kuin että olis mennyt mukaan. semmosta teiniörvellystä kun mekin ollaan jo kumminkin päälle 30vuotta.


      • kook

        Hyvin katkeraa ja lapsellista. Käsittele menneet ja ole parempi kuin exät.


      • talvikissa1234 kirjoitti:

        Olen seurusstllut ja vakavampaakin hyvin erityylisten miesten kanssa, ajatellen aina alkuun että tuo on varmaan hyvä. Mutta ihan jokaisesta paljastuu samat paskat piirteensä ajan kuluessa. Olen kylllä jättänyt heidät kaikki enkä minkäänlaista vähäistäkään myötätuntoa odottanutkaan, päinvastoin, syyttelyä. Aika kuivaa ja aneemista myös ehdottaa että olisin yksin koko elämäni, meitä ei kuitenkaan luotu tänne näin, ja se on epäluonnollista ja vastoin biologiaamme!! Aion ja aioin aina löytää hyvän ja luotettavan miehen epäonnistuen tähän asti. kai ollen liian optismistinen ja en näe kusimulkkujen läpi heti.

        " ihan jokaisesta paljastuu samat paskat piirteensä ajan kuluessa. "

        -Eli vika on niissä valinnoissa silloin.
        Ei se, että on eri "tyylisiä" miehiä tarkoita, että he olisivat persoonina täysin erilaisia.


      • gvbnvbj kirjoitti:

        kannattaa lopettaa mielialalääkkeet ja e-pillerit. Ne estää naisen luonnollisia kykyjä löytää hyvä mies. Itse oon ainakin e-pillereistä huomannut että aina ku on ollut ne päällä niin miehet on ollut aika idiootteja. ilman pillereitä on löytynyt pitempi aikaisia suhteita 3kpl. Tämä viimesin avioon asti ja lasten hankintaan. Ollaan uskollisia. kumpikaan ei enää käy baareissa kun ei lähetä mitään hakemaan. Mies on flirtti(sosiaalinen) mutta luottamus toimii. Puhutaan paljon ja välillä on pikkumustaisukkaisuutta mutta lähinnä jos mies on liian kauan kuskina tms.. jää suustaan kiinni kaupassa.. Ollaan kauniita mutta sotkuisia vanhempia :) Mies ei välitä puklutahroista olkapäällä ja mä en aina jaksa kammata tukkaa kun sitä on liikaa. enkä leikkaa kun hiukset saa mun miehen innostumaan. Jos joku tulis ehdottelemaan jotain niin tuskinpa innostuisin. silloin kun baarissa kävin niin sai monesti tanssilattialla olla kädet eessä ettei tulla liian lähelle. Tuntemattoman kanssa lähekkäin tanssiminen kun tuntuu itestä jotenkin ahdistavalta. Mies taas tuumas ettei jaksa kattella niitä naisia kun sillekin on joku tyttöpari ehotellut kimppakivaa sun muut. Taitaa olla miehellekin kivempi kertoa juttuja että on kieltäytynyt kimppakivasta kuin että olis mennyt mukaan. semmosta teiniörvellystä kun mekin ollaan jo kumminkin päälle 30vuotta.

        "kannattaa lopettaa mielialalääkkeet ja e-pillerit."

        -Sinun tapauksessasi kannattaisi ehkä aloittaa se mielialalääkitys. X)


    • Kunnon mies

      Itse en hymyile takaisin kenellekkään, enkä jää juttelemaan joutavia vaan lyhyesti vastaan, jos jotain kysytään. Yritän välttää muiden naisten seuraa ja tekemisissä olemista enkä mene juttelemaan vieraille naisille.

      • niin olet :)

        Niinkuin olisi oma ukko kirjoittanu tekstisi :) Tai sitten maailmassa on vielä muitakin kunnollisia miehiä :) Näin sen kuuluu olla, ihanaa, kerrassaan ihanaa!


    • Surusiipi

      Kyllä mä keskustelun aikana jo kerron että olen varattu, juttelen siis miehestäni jotain. Jos kuitenkaan kaveri ei älyä ja alkaa vonkaan niin sanon nätisti että kiitos ei, minua ei kiinnosta. Jos tästäkään ei ymmärrä niin sitten tokaisen vaan että kiitos ja näkemiin ja häivyn paikalta.

      Itseäni on petetty ja se minkälaisen shokin tuo aiheuttaa, ei voi sanoin kuvailla. En voisi rakastamalleni ihmiselle aiheuttaa sellaista tuskaa

    • Sannnnnnnni

      Pidän sääntönä että menettelen niin kuten menettelisin jos mieheni on läsnä. Eli siis jämähdän paljonkin juttelemaan miehille (olen miesvaltaisella työpaikalla ja meillä on hyvä tiimi -ja rehellisyyden nimessä olen liian vanha beibeksi, joten jos sanomiseni kiinnostavat työkavereita niin syy on muu). Eli tanssin iloisesti (etäisyydellä), juttelen kiinnostuneesti ja flirttaan kevyesti, mutten tee mitään mitä en tekisi julkisesti enkä todellakaan lähde yksityisempään tilaan (paitsi parhaiden miespuolisten ystävien kanssa jotka toivovat äidillisiä neuvoja parisuhteidensa suhteen -meidän molempien läheiset ystävät ovat perheystäviä nyt. Voin ihan hyvin soittaa miehelle ja sanoa "Jooseppi tuli taas jätetyksi ja on ihan maassa, tulen vähän myöhemmin, paitsi jos itse ehdit tänne se olisi vielä parempi koska kai se tarvitsee miehen neuvoa"). En kerro erikseen että olen varattu koska sitä on aika mahdoton olla huomaamatta ihan normaalikeskustelussa =)
      En usko että "vonkaavat" miehet haluavatkaan seksiä, pelkästään turmella naisen illan omista, misogynistisistä syistään. Tyyliin "tuolla on hyvä puoliso ja seksiä, minulla ei, niinpä kadehdin ja haluan pilata toisenkin ilon". Pettämistä en tajua ollenkaan.

      • Bob Lydon

        Minusta tuo "käyttäytyminen niinkuin kumppani olisi läsnä" on hyvä sääntö. Monasti ihmiset kysyy mitä saa tehdä ja mikä on sopivaa kun ollaan tyttö tai poikaporukalla liikenteessä. Miksi käyttäytymisen pitäisi olla erillaista silloin kun kumppani ei ole läsnä.


      • Bob Lydon kirjoitti:

        Minusta tuo "käyttäytyminen niinkuin kumppani olisi läsnä" on hyvä sääntö. Monasti ihmiset kysyy mitä saa tehdä ja mikä on sopivaa kun ollaan tyttö tai poikaporukalla liikenteessä. Miksi käyttäytymisen pitäisi olla erillaista silloin kun kumppani ei ole läsnä.

        Avioliiton ajatus on ainakin kristityillä nimenomaan suojella seksuaalisessa suhteessa elävää paria herkälle ihmispsyykelle rankalta pettämiseltä ja jättämiseltä. Seksuaalinen side on myös henkinen, ja avioliitossa olevat ovat Raamatun mukaan"yhtä",yhdistetyt. Sen mukaan yksinäni olisin puolikas,josko oisin naimisissa. Sormus vasemmassa nimettömässä sitoutumisen merkkinä taas kertoo ilman sanoja onko ihminen varattu.
        oonko vanhanaikainen?


      • Erillinen oma itseni
        readanna kirjoitti:

        Avioliiton ajatus on ainakin kristityillä nimenomaan suojella seksuaalisessa suhteessa elävää paria herkälle ihmispsyykelle rankalta pettämiseltä ja jättämiseltä. Seksuaalinen side on myös henkinen, ja avioliitossa olevat ovat Raamatun mukaan"yhtä",yhdistetyt. Sen mukaan yksinäni olisin puolikas,josko oisin naimisissa. Sormus vasemmassa nimettömässä sitoutumisen merkkinä taas kertoo ilman sanoja onko ihminen varattu.
        oonko vanhanaikainen?

        Olet. Miten puolikas ihminen elää, on, kokee, näkee, kuulee, aistii ... Puoliksiko? Ja miten käy puolikkaalle, kun toinen syystä tai toisesta poistuu kuviosta?

        Ihminen on kokonainen ja kenenkään persoonaan ja henkilökohtaiseen omaan elämään kellään muulla ei ole mitään päätösvaltaa minkäänlaisesta parisuhteesta huolimatta. Ts. pariutuminen ei tarkoita omistussuhdetta.


    • mitä mitä haloo

      Heti tehdä selväksi, että on varattu ja ei lähde toisen matkaan, vaikka tilaisuus olsi. Jos todella rakastaa, välittää ja kunnioittaa toista mitäpä
      olet valmis toisen rakkauden eteen tekeen, vaikka kauniita naisia
      pyörii.

      Mitä ajattelisit toisin päin, jos rakkaallesi pyöris ympärillä miehiä ja tulsi drinkki kutsuja? Pitäisitkö.

      Kunnioita toista niinkuin haluaisit, että muut kunnioittaa sua.

      Älä tee niinkuin itse et haluaisi tulla petetyksi.

      Miksi miettiää tollasia, jos olet saanu rakkaasi niin miksi tarvisi muita vilkuilla? Tekisin rajan selväksi, etten lähtisi muiden matkaan
      juttelisin kunnioitettavasti ja juttelisin lyhyesti ja tekisin selväksi, että olen varattu.

      Ei se kuitenkaan ketään tuu auttaan missään tilanteessa, vaikka peletisi muiden kans , muuta kuin mielipahaa.
      Jos tälläsiä mietit. Kannattako seurustella/ naimisissa olla jos muita tekee mieli...

      • 11+19

        Kannattaa kysellä siltä puolisoltakin mitkä sen mielestä on rajat. Vaikka meillä mies juoksee joka helman perässä myös läsnäollessani niin jotkut miehet erehtyy minullekin puhumaan kun huomaa tilanteen. Kyllä se mun mies silloin ilmestyy paikalle sekunneissa ja jos tyyppi ei tajua heti häipyä niin silmillehän tuo siippa tulee. Kotona on sitten kolmannen asteen kuulustelu että kuka se tyyppi oli ja mistä puhuitte. Jotkut loukkaantuu pienestä ja toiset ei mistään.


      • Se parhaiten jne...
        11+19 kirjoitti:

        Kannattaa kysellä siltä puolisoltakin mitkä sen mielestä on rajat. Vaikka meillä mies juoksee joka helman perässä myös läsnäollessani niin jotkut miehet erehtyy minullekin puhumaan kun huomaa tilanteen. Kyllä se mun mies silloin ilmestyy paikalle sekunneissa ja jos tyyppi ei tajua heti häipyä niin silmillehän tuo siippa tulee. Kotona on sitten kolmannen asteen kuulustelu että kuka se tyyppi oli ja mistä puhuitte. Jotkut loukkaantuu pienestä ja toiset ei mistään.

        11 19, sinun miehesi on sitten just niinkuin minunkin. Meillä on tilanteita ollut, jolloin joku jopa luulee, että olen paikalla yksin, koskapa mieheni yleensä on kääntyneenä minusta poispäin ja tarkkailee muita naisia. Sitten ukkokultani valpastuu heti ja ottaa minusta kiinni, jos joku tulee minulle juttelemaan tai muuten huomioi minua. Pari kertaa vieras mies on ollut todella hämmästyneen näköinen ja sanonut, että " mä luulin että sä oot täällä yksin! " että eipä paljon huvita ukon kanssa minnekään mennä. Sitten kun kerran mainitsin noista jutuista ja kerroin missä ja milloin oli tällainen tilanne, ukkoni sanoi mulle että "kyllä sä oot sit hullu". Että näin meillä, minä oon se hullu.


      • Diggindogs
        11+19 kirjoitti:

        Kannattaa kysellä siltä puolisoltakin mitkä sen mielestä on rajat. Vaikka meillä mies juoksee joka helman perässä myös läsnäollessani niin jotkut miehet erehtyy minullekin puhumaan kun huomaa tilanteen. Kyllä se mun mies silloin ilmestyy paikalle sekunneissa ja jos tyyppi ei tajua heti häipyä niin silmillehän tuo siippa tulee. Kotona on sitten kolmannen asteen kuulustelu että kuka se tyyppi oli ja mistä puhuitte. Jotkut loukkaantuu pienestä ja toiset ei mistään.

        Miksi sellasen kaverin kanssa vehkaat, joka ei käyttäydy miehekkäästi vaan heiluu kuin huosti koulutettu koira! Nostaen koipeaan joka pyvään juuressa...hyi!


      • HHUHUH
        11+19 kirjoitti:

        Kannattaa kysellä siltä puolisoltakin mitkä sen mielestä on rajat. Vaikka meillä mies juoksee joka helman perässä myös läsnäollessani niin jotkut miehet erehtyy minullekin puhumaan kun huomaa tilanteen. Kyllä se mun mies silloin ilmestyy paikalle sekunneissa ja jos tyyppi ei tajua heti häipyä niin silmillehän tuo siippa tulee. Kotona on sitten kolmannen asteen kuulustelu että kuka se tyyppi oli ja mistä puhuitte. Jotkut loukkaantuu pienestä ja toiset ei mistään.

        11 19.. Tuohan on totta kun mikä.. Sitähän nämä joka helman/housuntpuntin perässä kuolaavat varatut tekevät, oli sillä "saaliilla" kiinnostusta tai ei. Se on surkean näköistä katseltavaa ja minä ainakin tunnen suurta myötähäpeää näitä hännystelijöitä kohtaan vaikken edes tunne niitä. Mutta sen toiminnan näkee, jos ei ole ihan umpisokea tai tyhmä. Sitten se puoliso ilmestyy kun tyhjästä ja perheriita on enemmän kun valmis. Ei ole noilla naisilla ja miehillä kaikki kotona. Henkisesti jälkeenjääneitä ja kehitys kallon sisällä jäänyt johonkin lapsuuden asteelle. Kaikenkaikkiaan nämä ovat naurettavia ja kun vielä itse tajuaisivat, miltä näyttävät sivullisten silmin tai tuttujen silmin, niin varmasti lopettaisivat tai hakisivat apua lääkäristä.


    • mä vaan

      Mulla on myös tuo periaate, etten tee sellaista, mitä en mieheni nähden voisi tehdä. Tai sellaista, jota joutuisin edes itselleni selittelemään. Jos olen ystävien tai työkavereiden kanssa iltaa viettämässä, olen heidän kanssaan. Normaalisti väläyttelen hymyjä esim. kaupan kassalle tai jos joku on kohtelias, mutta flirttihymyihin en vastaa. En lähde tanssimaan (paitsi niiden kavereiden kanssa), en kahville. Harrastukseni piirissä läppä lentää, mutta siihen osallistuvat kaikki. En peittele sitä, että olen varattu. Se tulee puheesta ilmi, vaikka sormukset ovat kotona.

      En ymmärrä asennetta, että maksetaan samalla mitalla takaisin. "Kun tuo tekee, sitten minäkin." Sen verran pitää olla selkärankaa, että toimii niiden asioiden puolesta, jotka näkee tärkeiksi. Mun arvoni ja arvostukseni eivät ole siitä kiinni, miten muut toimivat.

      • reilu meininki

        Joskus aikoja sitten kun tätä luin niin pääsin siihen käsitykseen että luovuttaneita oli höykytetty vuosikaudet toisen kuvittelemasta käytöksestä samalla kun tämä vahti on itse ihan porsas ja suurimpia rikoksia muuttuneessa käytöksessä oli lähinnä se että ei jaksa enää todistella ja välittää kun ei se mitään auta.

        Mikään epäoikeudenmukainen kohtelu ei varmaan ole koskaan sinua koskenut tässä elämässä. Ei sitä kuule kohdusta hautaan muuttumatta jaksa vaikka olisi millainen selkäranka. Ja sitä juuri että yrität kokoajan enemmän kun kerran moititaan mutta silti aina vaan moititaan samalla kun muilla on puolet leppoisampaa vieressä ja aivan eri säännöt.

        Mikä on varatulle sopivaa? Tehdä kotitöitä.


    • "Mikä on varatulle sopivaa? "

      -Äärimmäisen helppo vastata tuohon:

      Kuvittele tilanne toisinpäin ja mistä sinä suuttuisit jos kumppanisi olisikin sinun asemassasi. ;)

      • 10+10

        Juurikin niin ajattele asiaa toisin päin. Ja mikä on toiselle hyvää niin toiselle ei ookkaan. Sama pätee huonoon huumoriin myös mikä on toisesta hyvää niin toiselle ei.

        Todellakin pitää ajatella myös toistakin osa puolta tekiskö hän samoin sulle ja mitä on valmis tekeen ns hyvän suhteen eteen.
        Älä tee sitä toiselle, jos et halua, että se toinenkaan tekisi sitä sinulle


      • l5l64l7ön75

        hmm, ei päde täysin, jos on ihan eri käsitykset "rajoista" eli siitä mikä on liian intiimiä kanssakäymistä ja mikä ei.
        Toinen suuttuisi halailusta, toinen ei. Se että sinä et siitä häiriintyisi ei tarkoita ettei kumppanisikaan siitä häiriintyisi. Siksipä "rajoista" on keskusteltava.


      • näeni ikkää
        l5l64l7ön75 kirjoitti:

        hmm, ei päde täysin, jos on ihan eri käsitykset "rajoista" eli siitä mikä on liian intiimiä kanssakäymistä ja mikä ei.
        Toinen suuttuisi halailusta, toinen ei. Se että sinä et siitä häiriintyisi ei tarkoita ettei kumppanisikaan siitä häiriintyisi. Siksipä "rajoista" on keskusteltava.

        Tässä tuli vastaus, jota voin erittäin hyvin peesata. Kun ei sellaista yleistä ja yhtenäistä säännöstöä tästä asiasta ole, niin ihan täysin ei voi luottaa siihen tunteeseen, mitä kumppani minun asemessani voisi sanoa ja tehdä.

        Meilläkin menee niin että minusta voisi flirtata ja jutella mukavia ja tarpeen tullen jopa sekstata. Siis sekä minä että puolisoni vieraan kanssa. Puolisostani taas ei, ihan sellainen kömpelö flirtti korkeintaan käy, kun tilanne tavallaan pakottaa. Siksipä näistä tulee keskustella ja sopia suhteen alkuvaiheissa, minkä hyväksyy toiselta ja minkä ei.


      • Että se siitä...

        Paitsi, jos ukko sanoo, ettei välitä vaikka tekisin mitä... Taidan olla väärässä suhteessa... Itse en flirttaile, enkä petä, mutta jutella voin ja ottaa drinkin vastaan, jos sitä tarjotaan. Mutta siihen se jää, en ole koskaan pettänyt ketään, vaan olen yrittänyt olla toiselle niinkuin olisin toisen halunnut olevan minuakin kohtaan.
        Meitä on niin moneen junaan... Aina olen toivonut löytäväni ihmisen, joka kunnioittaisi minuakin samalla tavalla kuin minä häntä.. Mikä lienee minussa vikana, kun useinmiten tulee vastaan välinpitämätön mies, jolle kaikki on ihan sama.. Jos ei kelpaa, voit lähteä lätkimään... Surullista.. Kun olis niin paljon annettavaa...


      • l5l64l7ön75 kirjoitti:

        hmm, ei päde täysin, jos on ihan eri käsitykset "rajoista" eli siitä mikä on liian intiimiä kanssakäymistä ja mikä ei.
        Toinen suuttuisi halailusta, toinen ei. Se että sinä et siitä häiriintyisi ei tarkoita ettei kumppanisikaan siitä häiriintyisi. Siksipä "rajoista" on keskusteltava.

        "Se että sinä et siitä häiriintyisi ei tarkoita ettei kumppanisikaan siitä häiriintyisi."

        -Sitten on väärä kumppani tai asioista ei ole keskusteltu tarpeeksi.

        Ihmettelen aina miten selvääkin selvemmistä asioista niin moni ihminen jaksaa tehdä itselleen ristin..?! No itsehän ristinsä onneksi kantavat. X)


    • Bob Lydon

      Oikeastaan en kysynyt neuvoa vaan mielipiteitä siitä mihin raja vedetään.

      Täytyy nyt valottaa sen verran että olen suhteellisen tuoreessa suhteessa jossa molemminpuoleista rakkautta riittää yllinkyllin.
      En silti ole sokea muiden naisten suhteen. Näin heteromiehenä huomaan kyllä muutkin kaunottaret kuin oman kumppanini ja nautin siitä mitä näen. En tietenkään tuijota naisia julkeasti kuolaten varsinkaan silloin kun naiseni on läsnä. Myös naiseni katselee komeita miehiä. Ollaan me juteltu asiasta ja se on molemmille ihan ok.

      Jos katselemani kaunis nainen hymyileekin minulle saatan hymyillä takaisin mutta siihen se sitten jääkin. Muuta en tee ja olisi hyvin harvinaista että nainen tulisi tekemään lähempää tuttavuutta. Eli itseasiassa en ole edes joutunut tilanteeseen missä minun pitäisi kertoa olevani varattu. Sitäpaitsi kihlasormukseni kyllä näkyy..
      Naisille taas katselun kohde saattaa hymyilyn lisäksi hyvinkin tulla tekemään tuttavuutta eikä sormus näytä pahemmin haittaavan.
      Naisetja miehet tuntuu olevan tässä vähän eri asemassa.

      • 17+1

        Miehille ei näköjään merkkaa tuo sormessa oleva kihla ja vihkisormus mitään. Huomattu on. Kertoo aikalailla siitäkin, että eipä omakaan avioliitto sitten niille merkitse mitään. Miksi ylipäätään mennä naimisiin kun vihkitodistus on arvoltaan vessapaperia?


      • 246487432

        Tuosta eri asemesta... Itse seurustelen tosi komean miehen kanssa, ja olen siksi hieman eri mieltä. Häntä naiset kyllä lähestyisivät jatkuvasti. Ja toisaalta tunnen naisia, joita miehet eivät lähesty millään, ei vaikka päällään seisoisi. Lisäksi tunnen miehiä, jotka eivät vaan sytytä.

        Veikkaan, että naisesi saattaa olla miesten silmissä viehättävämpi kuin sinä naisten silmissä. Mutta jos hän osaa käyttää viehätysvoimaansa valikoiden, ei tarvitse olla huolissaan, nauti vaan hurmaavasta tyttöystävästäsi:)


      • 246487432
        246487432 kirjoitti:

        Tuosta eri asemesta... Itse seurustelen tosi komean miehen kanssa, ja olen siksi hieman eri mieltä. Häntä naiset kyllä lähestyisivät jatkuvasti. Ja toisaalta tunnen naisia, joita miehet eivät lähesty millään, ei vaikka päällään seisoisi. Lisäksi tunnen miehiä, jotka eivät vaan sytytä.

        Veikkaan, että naisesi saattaa olla miesten silmissä viehättävämpi kuin sinä naisten silmissä. Mutta jos hän osaa käyttää viehätysvoimaansa valikoiden, ei tarvitse olla huolissaan, nauti vaan hurmaavasta tyttöystävästäsi:)

        Ai niin - ja itse aikoinaan halusin vihkisormuksen juuri siitä syystä, että sain olla vapautuneempi - kyllä se rajasi lähestymisyrityksiä ja itse koin voivani olla vapautuneempi - saatoin vaan vilauttaa sormusta ja vastapuoli tiesi, ettei ala innostumaan minusta liikoja. Kyllä siitä on apua!

        Nyt mulla alkaa olla jo ikää sen verran, että lähestymisiä on siksikin vähemmän, eikä ehkä niin tarvetta sille sormukselle. Sanotaanko, että tämä vanhana akkana oleminen on antoisampaa, saa itsekin joskus flirttailla ilman, että tarvitsee olla sen etenemisestä huolissaan:)


      • Bob Lydon
        246487432 kirjoitti:

        Tuosta eri asemesta... Itse seurustelen tosi komean miehen kanssa, ja olen siksi hieman eri mieltä. Häntä naiset kyllä lähestyisivät jatkuvasti. Ja toisaalta tunnen naisia, joita miehet eivät lähesty millään, ei vaikka päällään seisoisi. Lisäksi tunnen miehiä, jotka eivät vaan sytytä.

        Veikkaan, että naisesi saattaa olla miesten silmissä viehättävämpi kuin sinä naisten silmissä. Mutta jos hän osaa käyttää viehätysvoimaansa valikoiden, ei tarvitse olla huolissaan, nauti vaan hurmaavasta tyttöystävästäsi:)

        Siis tuntemattomat naiset esim. kadulla, kaupassa tai rannalla lähestyvät miestäsi? Jopas täytyykin ollakin tosi komea mies!
        On minuakin komeaksi haukuttu mutta naisten lähentelyt jää kyllä niihin flirttaileviin hymyihin. Näytetään ikäänkuin vihreää valoa että "tervetuloa tutustumaan". Kun en kuitenkaan tee lähempää tuttavuutta tilanne menee ohitse. Ehkä en ole niin helposti lähestyttävää tyyppiä.


      • edellinen numerosarja
        Bob Lydon kirjoitti:

        Siis tuntemattomat naiset esim. kadulla, kaupassa tai rannalla lähestyvät miestäsi? Jopas täytyykin ollakin tosi komea mies!
        On minuakin komeaksi haukuttu mutta naisten lähentelyt jää kyllä niihin flirttaileviin hymyihin. Näytetään ikäänkuin vihreää valoa että "tervetuloa tutustumaan". Kun en kuitenkaan tee lähempää tuttavuutta tilanne menee ohitse. Ehkä en ole niin helposti lähestyttävää tyyppiä.

        No niin se onkin:). Mutta en tarkoittanut loukata, olet aivan varmasti hurmaava itsekin:). Minusta itsestäni on kuitenkin ihanaa saada viettää aikaa noin viehättävän olennon kanssa kuin oma mieheni, eikä huoleta yhtään ajatus, että itselläni ei välttämättä olisi samanlaista vientiä enää. En minä sellaista kaipaisikaan, yksi riittää mainiosti:)

        Mutta palatakseni aiheeseen - riittää, että asettuu sen toisen asemaan. Itselleni sopii hyvin tiukemmat säännöt, en kaipaa ihailua eikä minulla ole tarvetta testailla viehätysvoimaani. Ja kun on kotiinsa saanut kultakimpaleen, niin mitäpä sitä muita tiirailemaankaan.


      • ystävällisyyytä
        Bob Lydon kirjoitti:

        Siis tuntemattomat naiset esim. kadulla, kaupassa tai rannalla lähestyvät miestäsi? Jopas täytyykin ollakin tosi komea mies!
        On minuakin komeaksi haukuttu mutta naisten lähentelyt jää kyllä niihin flirttaileviin hymyihin. Näytetään ikäänkuin vihreää valoa että "tervetuloa tutustumaan". Kun en kuitenkaan tee lähempää tuttavuutta tilanne menee ohitse. Ehkä en ole niin helposti lähestyttävää tyyppiä.

        Miehet, tämä tiedoksenne: naiset voivat hymyillä myös ilman että se olisi flirttiä tai muuta sellaista. Hymyillä voi myös ystävällisyyttään. Hymy ei ole aina merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta. Miehet usein virheellisesti niin kuvittelevat. Hymyillä voi myös muuten vain, sillä ei aina ole mitään merkitystä tai tarkoitusta. Hyvällä tuulella ollessaan hymyilyttää muuten vain.
        Eli hymyn syytä ei voi oikeastaan tietää kuin kysymällä sitä henkilöltä itseltään.
        Tulkitsette naisten hymyt usein väärin. Tosin monen naisen hymyn syynä varmasti on seksuaalinen mielenkiinto ja flirtti mutta ei kaikkien.
        Itse hymyilen paljon molemmille sukupuolille olen sen luonteinen eli se ei tarkoita että olisin miehestä millään tavalla kiinnostunut, se on vain yleistä ystävällisyyttä.


      • jep jep

        Toi oli hyvä pointti.
        Useinmiten monia miehiä kiinnostaa enemmän se varattu nainen kuin vapaa, koska todennäköisesti silloin saa oikeasti sen villin yhden illan jutun joka ei jää roikkumaan, kun vapaan naisen kanssa taas se voi olla ongelmana.

        Itse työskentelen ravintola-alalla, joten siinä on oppinut monia asioita. Itse flirttaan tottakai, kysehän on kuitenkin sekunneista asiakaspalvelussa, jos joku tulee kysymään numeroa, yleensä annan jonkun seksipalvelun numeron ihan vitsillä niin että kyselijäkin ymmärtää sen :)

        Rajat on kuitenkin niin erilaisia monilla. Itsellä on ollut kumppaneita ketkä ovat kytänneet tiskin päädyssä ja huudelleet kotona flirttailusta töissä, toiset taas kannustaneet siihen, toiset käyneet samoin tein kiinni. On ollut miehiä jotka ovat kieltäneet jopa menemästä töihin!

        Mun mielestäni aina on ollut soveliasta katsella, halata ja pussata poskelle. Kaikki nämä ovat normaalia ja niissä ei ole mitään seksuaalista. Oon ehkä siitäkin outo nainen, kun musta on ihan normaalia että saattaa suhteessa ihastua toiseen, mutta se kertoo onko suhde vakaalla pohjalla miten sen itse käsittelee ;)


      • 2475(€€(
        ystävällisyyytä kirjoitti:

        Miehet, tämä tiedoksenne: naiset voivat hymyillä myös ilman että se olisi flirttiä tai muuta sellaista. Hymyillä voi myös ystävällisyyttään. Hymy ei ole aina merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta. Miehet usein virheellisesti niin kuvittelevat. Hymyillä voi myös muuten vain, sillä ei aina ole mitään merkitystä tai tarkoitusta. Hyvällä tuulella ollessaan hymyilyttää muuten vain.
        Eli hymyn syytä ei voi oikeastaan tietää kuin kysymällä sitä henkilöltä itseltään.
        Tulkitsette naisten hymyt usein väärin. Tosin monen naisen hymyn syynä varmasti on seksuaalinen mielenkiinto ja flirtti mutta ei kaikkien.
        Itse hymyilen paljon molemmille sukupuolille olen sen luonteinen eli se ei tarkoita että olisin miehestä millään tavalla kiinnostunut, se on vain yleistä ystävällisyyttä.

        Tästä olen täysin samaa mieltä. Kun huomaan jonkun katseen, vastaan siihen helposti hymyllä, milläpä muullakaan? Mutta miesten kanssa on saanut opetella tunnistamaan, milloin hymy saatetaan tulkita flirtiksi yms... Ja pikkuhiljaa olen kehittänyt miehille sellaisen kireän kohteliaan hymyn, jolla viestin, että huomasin sinut enkä ole uhka, mutta tämä ei ole tervetuloa tutustumaan - hymy...

        Tosin jossain tutkimuksessa kerrottiin, että sekä miehillä että naisilla oli vaikeuksia tunnistaa flirtti, mutta erityisesti naisilta se meni helposti ohi.

        Musta tuntuu, ettei kukaan mies ole jättänyt huomaamatta jos flirttaan, ja toisaalta kaikenlainen ystävällinen käytös tulkitaan flirtiksi. Luulen, että viehättäville ihmisille on hieman eri säännöt - vastapuoli etsii jatkuvasti merkkejä, että voisiko tuo olla kiinnostunut, ja jos nyt ei saa kylmää vettä niskaan, niin eiköhän se ole.

        Mutta eihän se viehättävyys ikuista ole. Tähän varmaan perustuukin se, miksi itse katsoo vanhoja naisia ylöspäin: ovat niin vapautuneita miesten seurassa. Sitä odotellessa tuskin haittaa, vaikka piristäisin monen miehen päivää sillä, että uskovat hymyni olevan kutsu:)


      • ei keimaillen!?
        2475(€€( kirjoitti:

        Tästä olen täysin samaa mieltä. Kun huomaan jonkun katseen, vastaan siihen helposti hymyllä, milläpä muullakaan? Mutta miesten kanssa on saanut opetella tunnistamaan, milloin hymy saatetaan tulkita flirtiksi yms... Ja pikkuhiljaa olen kehittänyt miehille sellaisen kireän kohteliaan hymyn, jolla viestin, että huomasin sinut enkä ole uhka, mutta tämä ei ole tervetuloa tutustumaan - hymy...

        Tosin jossain tutkimuksessa kerrottiin, että sekä miehillä että naisilla oli vaikeuksia tunnistaa flirtti, mutta erityisesti naisilta se meni helposti ohi.

        Musta tuntuu, ettei kukaan mies ole jättänyt huomaamatta jos flirttaan, ja toisaalta kaikenlainen ystävällinen käytös tulkitaan flirtiksi. Luulen, että viehättäville ihmisille on hieman eri säännöt - vastapuoli etsii jatkuvasti merkkejä, että voisiko tuo olla kiinnostunut, ja jos nyt ei saa kylmää vettä niskaan, niin eiköhän se ole.

        Mutta eihän se viehättävyys ikuista ole. Tähän varmaan perustuukin se, miksi itse katsoo vanhoja naisia ylöspäin: ovat niin vapautuneita miesten seurassa. Sitä odotellessa tuskin haittaa, vaikka piristäisin monen miehen päivää sillä, että uskovat hymyni olevan kutsu:)

        Se on kuulkaa niin, että flirttailuasento on keimaileva, katse siristelevä ja houkutteleva makuuhuonekatse. silmät raollaan, huulet houkuttelevasti kosteana raollaan. Älkää sekoittako tavallista puhuttelevaa katsetta lemmiskelyyn, rakasteluun . Olkaa hyvä! Viaton työssä käyvä nainen vaan kärsii, kun saa tuollaisen käsityksen. Tavallinen katse on rehellinen.


    • OnnellisestiVarattu

      Käyttäydyn täysin samoin huolimatta siitä, onko mieheni paikalla vai ei. Voin keskustella ihmisille ihan normaalisti, mutta flirttailua en harrasta.

      Joskus minulle on ehdotettu esimerkiksi treffejä. Kiitin ehdotuksesta, mutta kerroin olevani varattu. Ehdottaja ymmärsi hyvin, ja jatkoimme eri teille. Kerroin tapauksesta myös miehelleni.

      Joskus sellaisia enemmän intiimejä keskusteluja on yrittänyt viritellä sellaiset suhteet menneisyydestä, eli siis ajalta ennen parisuhdettani. Heille olen tehnyt hyvin selväksi, että en halua millään tavalla olla epäkunnioittava miehelleni, enkä siis kaipaa sellaisia keskusteluja. Yhden ihmisen olen sen takia poistanut facebookista kaverilistalta, kun niitä flirttiviestejä tuli ja tuli...

      Mieheni käyttäytyy varmastikin luotettavasti ainakin sen suhteen, ettei koskaan menisi sellaiselle koskettelu-asteelle. Sitä en tiedä, puhuisiko hän jotain flirttihengessä joskus jonkun kanssa.... Vaikea sanoa. Toivon että ei, ja en usko että hänellä sellaista tilaisuutta edes juuri koskaan tulisi. Kerran vuodessa ehkä käy baarissa ilman minua. Ei ole oikein kiinnostunut baarielämästä tms. Harrastuksetkin pääasiassa miesten parissa. Jos hän jutustelisi jotain intiimiä joskus jonkun naisen kanssa, niin suuttuisin kyllä valtavasti. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että tiedän ettei hän koskaan ole ketään fyysisesti pettänyt, ja tuskin nyt yli 40 vuotiaana sellaista yhtäkkiä tekisikään.:)

      • maanpinnallepalautus

        Viestin loppu kiinnitti huomiota: miksei tekisi? Ei tarvitse vastata, kysymys on lähinnä kyseenalaistamassa ajatteluasi, mutta haluan huomauttaa että koskaan ikinä milloinkaan ei toisesta voi olla täysin varma. Näitä on niin paljon nähty. Ihan jos pelkkä ikä tai suhteen pituus on perusteena, niin päin vastoin: pitkässä suhteessa alkaa kaivata vaihtelua, ikä tuo tullessaan myös rohkeutta ja itsevarmuutta, suhteen alkuhuuma on jo taatusti ohi. Eihän sinun tarvitse pettämistä pelätä, mutta sitä on turha täysin sulkea mielestä, ettei sitten joskus mahdollisesti tule ihan niin märkänä rättinä silmille.


      • 20+4
        maanpinnallepalautus kirjoitti:

        Viestin loppu kiinnitti huomiota: miksei tekisi? Ei tarvitse vastata, kysymys on lähinnä kyseenalaistamassa ajatteluasi, mutta haluan huomauttaa että koskaan ikinä milloinkaan ei toisesta voi olla täysin varma. Näitä on niin paljon nähty. Ihan jos pelkkä ikä tai suhteen pituus on perusteena, niin päin vastoin: pitkässä suhteessa alkaa kaivata vaihtelua, ikä tuo tullessaan myös rohkeutta ja itsevarmuutta, suhteen alkuhuuma on jo taatusti ohi. Eihän sinun tarvitse pettämistä pelätä, mutta sitä on turha täysin sulkea mielestä, ettei sitten joskus mahdollisesti tule ihan niin märkänä rättinä silmille.

        Mun mies on 43 ja kyllä se tyrkyttää itseään kaikille naisille niin netissä kuin baarissakin. Jos vaan on isot rinnat niin painolla ja ulkonäöllä ei ole väliä. Kotona lirkuttelee kuinka rakastaa vain minua, mutta mä nyt satun tietään salasanat ja pienessä kaupungissa mulla on kyllä monta ylimääräistä silmäparia josta mies ei tiedä. Sitä kylmää rättiä odotellessa ei kannata tuudittautua miehen ikään.


      • HHUHUH
        20+4 kirjoitti:

        Mun mies on 43 ja kyllä se tyrkyttää itseään kaikille naisille niin netissä kuin baarissakin. Jos vaan on isot rinnat niin painolla ja ulkonäöllä ei ole väliä. Kotona lirkuttelee kuinka rakastaa vain minua, mutta mä nyt satun tietään salasanat ja pienessä kaupungissa mulla on kyllä monta ylimääräistä silmäparia josta mies ei tiedä. Sitä kylmää rättiä odotellessa ei kannata tuudittautua miehen ikään.

        Aivan oikein, Mies kuvittelee ettei puoliso tiedä, mutta usein se puoliso tietää enemmän kuin petturi osaa aavistaa. Muista, kun aika on kypsä, voit pudottaa oman pommisi ja siinä voi tulla ukolla pelko persseeseen.. Sitten tuskin on enää hauskaa. Mies jatkaa chattailuaan sitten sen uuden kanssa, jonka löysi palstoilta ja uusi on onnensa kukkuloilla ja sama homma jatkuu, kunnes se uusi huomaa sen chattailun jne.. loputtomasti. ei ne koskaan jätä näitä palstoja, valheiden kierre jatkuu ja jatkuu. Tämä pätee myös naisiin.


      • edel.
        maanpinnallepalautus kirjoitti:

        Viestin loppu kiinnitti huomiota: miksei tekisi? Ei tarvitse vastata, kysymys on lähinnä kyseenalaistamassa ajatteluasi, mutta haluan huomauttaa että koskaan ikinä milloinkaan ei toisesta voi olla täysin varma. Näitä on niin paljon nähty. Ihan jos pelkkä ikä tai suhteen pituus on perusteena, niin päin vastoin: pitkässä suhteessa alkaa kaivata vaihtelua, ikä tuo tullessaan myös rohkeutta ja itsevarmuutta, suhteen alkuhuuma on jo taatusti ohi. Eihän sinun tarvitse pettämistä pelätä, mutta sitä on turha täysin sulkea mielestä, ettei sitten joskus mahdollisesti tule ihan niin märkänä rättinä silmille.

        Tarkoitan siis sitä, että koska aikuisena mies on jo ikäänkuin osoittanut tyypilliset tapansa, niin ei ole kovin todennäköistä, että tapojaan yhtäkkiä muuttaisi. Ainakaan ilman painavaa syytä. Meidän suhteemme ei ole edes vielä niin pitkä (vain muutaman vuoden), että olisi nyt kyseessä 25 vuotta yhtä ja samaa... Mies ei ole pettänyt koskaan aiemmissakaan suhteissaan, pitkissäkään suhteissa. Ja yhdessä elämme ensimmäistä kertaa erittäin toimivassa suhteessa. Meidän parisuhteellamme menee hyvin, intiimielämä on herkullista eikä mitään viitteitä ole sellaisesta, että mies kaipaisi "seikkailua".

        Ikä kyllä tuo rohkeutta ja itsevarmuutta, mutta väitän että sekä minun että mieheni tapauksessa juurikin siksi meidän ei tarvitse lähteä pettämään. Emme kaipaa itsetunnon pönkitystä mistään. Tiedämme mitä tuolla maailmalla on, ja olemme kypsässä iässä valinneet toisemme. Tiesimme mihin sitouduimme, kun hynttyyt löimme yhteen.

        En tietenkään voi olla täysin varma, enkä halua ollakaan. Sanoin että TUSKIN sellaista nyt yhtäkkiä tekisi.:) Olen siinä mielessä hyvässä asemassa. Meillä on luottamusta.

        Olen myös jo aikoinaan suhteemme alussa miehelle sanonut, että jos hän pettää, niin tippaakaan ei tipu siimaa. Saa sitten sanoa minulle hyvästit. Tiedän että näiden vuosien aikana meidän perhe on tullut niin tiiviiksi paketiksi, tärkeäksi, että ei mies uskaltais ottaa riskiä hullutuksen takia, koska meillä on kaikki hyvin.


    • jaritapani

      käytä kumia.... äläkä koskaan kerro ... mitä ei tiedä ei satuta mutta silloin voi ajatella onko nykyinen kumppani oikea meinaan jos hän on oikea ei oo muuta mielessä

    • Riitta 32

      Pieni flirtti tekee aina hyvää ja
      sitä nyt harrastavat useat ihmiset,
      aina joskus tullut suudeltu vierasta miestä
      tyttöjen tanssireissulla ja laivalla nyt jotain muutakin
      tullut tehtyä.
      Jos joku luulee,ettei esim. siellä mitään tapahdu,
      niin elää valheessa ja totuus aina parempi!
      Kylhän miehenikin flirttailee muille,
      aina olemme pitäneet siitä kiinni,
      ettei silloin kun oma kultaon vierellä,se halventaa toista!

    • Lady_Night

      Miksi kaikki puhuu siihen tyyliin, että jokainen vastaan tuleva henkilö koittaa iskeä? Siis esim. puhun kaikille, miehille että naisille omaan tavalliseen tapaani ystävänä ja lähtökohtani on että he ovat vain ystäviä enkä asennoidu mitenkään "joo toi varmaan yrittää iskeä, pitää vältellä"
      Ja jos joku kundi saattaakin joku kerta tulla flirttailemaan tai iskemään, olisin kieltämättä imarreltu, mutta kertoisin seurustelevani mutta en suinkaan "kävelisi pois tuppisuuna" vaan jäisin kumminkin juttelemaan hetken henkilön kanssa ystävänä, koska kyllä ihminen ymmärtää jos on saanut pakit mutta ei sitä ilkeä tarvitse olla koska ei toinen välttämättä voinut tietää.

      • Yksinäinen mies

        Olisivatpa kaikki naiset yhtä sivistyneitä kuin sinä!


      • sivistynyt mies
        Yksinäinen mies kirjoitti:

        Olisivatpa kaikki naiset yhtä sivistyneitä kuin sinä!

        Tuo saattaa olla ladyboy. Normaali nainen haistattelee jos erehdyt kysymään kelloa, ellei sitten ole kulIin puutteessa, kuten niin usein ovat ja nainen saa puhua millaisia rivouksia tahansa, sellaisia joista mies lynkattaisiin munista katulyhtyyn.


    • Ihminen.

      Ihminen on niin rakennettu, ettei se voi vastustaa imarrelluksi tulemista.

      Omasta tahdonvoimasta riippuu miten pitkälle menee, EI rakkaudesta tai sen puutteesta omaa kumppania kohtaan.

      Henki on altis, mutta liha on heikko. Joillakin tosi heikko.

    • Just Joo

      Hah, yksi ilta kauniin kumppanin kanssa onkin sen arvoista. (Not!)

      Itse olen avoliitossa, mutta jos joku osoittaa kiinnostusta otan yleensä selvää ensin mitä kyseinen ihminen etsii. En haluaisi ajatella että jokainen mies joka katseensa minuun luo haluaa vain seksiä...

      Jos joku tulee juttelemaan olen ystävälinen, kohtelias JA hymyilen. Jos keskustelu etenee kutsuihin toisen luo kieltäydyn kohteliaasti ja kerron ettei avomieheni pitäisi ajatuksesta.


      Opetelkaa sanomaan ei.

    • Nyrkkisäännön kääntö

      ************************************************

      Älä tee toiselle sitä,
      mitä et haluaisi itsellesikään tehtävän.

      ***********************************************

      • yksinäinenkö?????

        Minulle on tehty jo ja monta kertaa. että tiedoksi vaan. hyväksikäytetty ja jätetty vaan? Ei kivaa sellainen!


      • en huoli sinua!
        yksinäinenkö????? kirjoitti:

        Minulle on tehty jo ja monta kertaa. että tiedoksi vaan. hyväksikäytetty ja jätetty vaan? Ei kivaa sellainen!

        Etkä ole raukka päässyt edes naimisiin? Ei voi kun sääliä. Olet ilmeisesti ruma,köyhä ja tyhmä, ehkä vielä vanhakin. No hyvä, että olet kelvannut edes yhdenyön seuraksi. panoseurahm. säälittävä tapaus olet. ei voi muuta sanoa.


    • Runkkaava Runkku

      Ei se ole pettämistä jos makaa muun kuin oman kullan kanssa, se on pettämistä jos palaa samaan petiin vielä toistamiseen. Eli voit juosta pedistä toiseen niin paljon kuin haluat kunhan et palaa samaan petiin kahdesti. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Eikä sekään ole pettämistä jos harrastaa rahasta seksiä eli teet aikuisviihdeelokuvia tai olet seksityöntekijä, mutta se muuttuu pettämiseksi jos et ota palkkaa tehdystä työstä.

      • Ei hyvää päivää

        Olet hyvin yksin näkemystesi kanssa. Jos ei ole kysynyt lupaa kumppaniltaan ja ole avoimessa suhteessa, niin seksin harrastaminen toisen kanssa on pettämistä.


    • pitkänpäälle

      itse olen ainakin niin kiero,että panen kaikkia keltä saa ,jos muija ei oo paikalla.
      muija vois tykätä huonoo jos tietäis ja voisin joutua ulkoruokintaan tai ainakin puuron pöytään tuonti vähentyis.
      muttakun maailmassa on niin paljon hölmöjä ja ihan pantavia naisia ,niin pitäähän se käyttää hyväkseen.
      oma muijani on hyvä kokkailemaan ja pyykin pesee näppärästi ,onhan sillekin arvo annettava ja joskus sitäkin hyvänä pidettävä.
      kyllä se elämän suola on kuitenkin siinä että on tapahtumia kodin ulkopuolella .
      kerran täällä ollaan ,pitäkää hauskaa.

    • Aktiin.

      Olen vetänyt rajan ja näin on käynyt jo useita kertoja.

    • Mikä on suomnalaisessa luonteessa, kun aina pitää hakea niitä äärimmäisiä rajoja? On sitten kyse lotosta, veroilmoituksesta tai Tallinnan viinalastista, niin aina pitää tietää se äärimmäinen raja.

      Raamatusta löytyy hyvä neuvo, eli tee se, minkä toivot kumppanisi tekevän vastaavassa tilanteessa.

      Jos oman varatun suhteen niitty on tarpeeksi vihreää, niin aidan takana ei ole mitään mielenkiintoista.

      Televisiossa pyörii miesten hammastahnamainos, joka sopii vastaukseksi tähän oikein hyvin. Paitsi että se on naista alentava ja halventava.

    • pöllö

      Jos on terveessä ja rakastavassa parisuhteessa,niin silloin ei toista petä. onhan se varma merkki,että jotain on suhteessa vialla,tai oma kumppani ei vaan ole se oikea,eikä osata erotakkaan, jos täytyy käydä vieraissa.tai sitten tällainen ihminen ei kuulu parisuhde elämään,vaan parempi olla sinkkuna. katsoahan voi, jos joku hyvännäköinen menee ohi,oishan se kauheaa jos ei saisi edes katsella muita,ja jos tulee iskemään,niin tekee selväksi oman tilanteen heti. niin ja katsoakkin voi monella tapaa.

      • rakkaudella?

        Kyllä ihmisellä on oikeus oikeasti elämässään edes kerran rakastua aidosti?


      • ei kaikille!
        rakkaudella? kirjoitti:

        Kyllä ihmisellä on oikeus oikeasti elämässään edes kerran rakastua aidosti?

        Mutta sitä ei valitettavasti suoda kaikille. Vain kauniit ja rohkeat saa vastarakkautta. Ei rumat.


      • ruman kaa
        ei kaikille! kirjoitti:

        Mutta sitä ei valitettavasti suoda kaikille. Vain kauniit ja rohkeat saa vastarakkautta. Ei rumat.

        Rumia saa luvan perästä pettää. Ei kai voida kohtuudella odottaa, että mies jaksaa innostua rumasta mätisäkistä hamaan ikuisuuteen saakka?
        Näin on erityisesti silloin jos nainen on lihonut parisuhteen aikana.


      • jaahas...
        ruman kaa kirjoitti:

        Rumia saa luvan perästä pettää. Ei kai voida kohtuudella odottaa, että mies jaksaa innostua rumasta mätisäkistä hamaan ikuisuuteen saakka?
        Näin on erityisesti silloin jos nainen on lihonut parisuhteen aikana.

        Jaa, että rumia saa luvan perästä pettää. Varmaan sinä itsekin olet jonkun mielestä riittävän ruma petettäväksi (sehän on täysin luvallista sinun mielestäsi).


      • HHUHUH

        "pöllö". Olet oikeassa, mutta ei aina ole "jotain vialla" siinä mielessä kun ajattelet.. "Jotain pielessä" on siinä naisessa tai miehessa, jotka pettävät. Nämä ihmiset "puhuvat itsensä naimisiin", mutta todellisuudessa ovat niitä, joiden on pakko naida siellä täällä vaikka ovat varattujakin. Heillä on sairaus, addikti ja persoonallisuushäiriö, joista jälkimmäinen on paha. He ovat mielestään "ainutlaatuisia, vastustamattomia" jne.


    • ei metsästetä

      "Varattujen metsästäjät" ovat itseasiassa varsin onnettomia ihmisiä. He haluavat omilla metsästyspuuhilla saada aikaan sen, että toisetkin ovat yhtä onnettomia kuin itse ovat.
      Nämä varattujen metsästäjät eivät kumminkaan pysty luomaan pysyviä ihmisuhteita koska ovat jo valmiiksi raunioina ja he haluavat raunioittaa toistenkin elämät.

    • yllätys

      Yllätyksiä sattuu.Maailman ihanin ,täydellinen yö takana.Olen 63v.nainen ja ollut 33v. uskollisessa avioliitossa.Seksi jo väjähtynyttä kylläkin,Osui ihana tuntematon ikätoveri reitille.(tarkistin veskissä puhelimessa taustat). Jos olisin tätä kokemusta vaille jäänyt,olisin paljon vajaampi nainen.
      En missään nimessä koe syyllisyyttä,vaan suurta iloa rohkeudesta,kypsyydestä ja elämän rikkaudesta.

      • rty gn gchgf

        Olitkos ehkä laivalla? Sieltähän niitä ukkomiehiä saa hahahahahaaa Olit se pantava lunttu siellä.


      • Isotissinenkö??

        Saitko isoa munaakin? :)


      • alfa♂
        rty gn gchgf kirjoitti:

        Olitkos ehkä laivalla? Sieltähän niitä ukkomiehiä saa hahahahahaaa Olit se pantava lunttu siellä.

        Älä solvaa, aina on pantava jos sille tuntuu. On kohteliasta panna jos nainen pyytää vaikka ei niin itse haluaisikaan.


    • Kysyn vaan

      Onhan se niin, että terveessä parisuhteessa oleva voi rauhassa keskustella toisen
      sukupuolen edustajan kanssa ilman ajatuksia mistään muusta. Tämä vaan tuntuu
      olevan niin vaikea asia ymmärtää. Mistä syystä tästä halutaan vääntää ongelma ?
      Taitaa kuvata nykymaailman menoa niin hyvässä kuin pahassa. Erityisesti sitä, että
      parisuhteesta on tullut kertakäyttökamaa johon ei haluta panostaa...

      • Ei ole sanoja

        Olen suudellut miestä sekä naista kerran ravintolassa, vaikka varattu. Niistä elämäni morkkikset.
        Viina on todellakin viisasten juoma.


      • Ei no

        Minä PANOstan aina kun tullee tillaisuus :)


    • Varattu23N

      Kyllähän tuo tosiaan aika erikoista on, että vieraisiin naisiin isketään silmät. Omani ei onneksi (tiettävästi) tätä harrasta.. Tässä hyvä sketsi aiheeseen liittyen :) http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=178352

    • silmä pelittää ;)

      Joo, saatu on usesti vierasta,, kun ensin on vain vilkaistu haluavasti... ;))

    • mongis

      missä mielestäsi menee raja,kuinka pitkälle kumppanisi saa mennä vieraan vastakkaisen sukupuolen kanssa. siinä pitää mennä sinunkin rajasi.

      • otahan omaksi!

        Perkelemitään rajoja. Ota siitä akka itsellesi ja heti.


    • Naapurille kans

      Naapurin mies kouri ravintolassa "salaa" meidän toista naapuria pitkään ja hartaasti. Tulivat loppuillasta jopa samaan pöytään juttelemaan meidän kanssa ja miehen sormet olivat koko ajan naisen pimpsassa.. Todellista naapuriapua siis!

      • flirtintaitaja

        Flirtti ei ole pettämistä! Oppikaa suomalaiset flirtti ja ymmärtämään, ettei sen ole tarkoituskaan johtaa pidemmälle.Flirttailu on hienovaraista, kansainväistä, hauskaa ja jättää hyvän mielen:)


    • Omille mielihaluille täytyy antaa täysi valta, muutenhan hommat käy tylsiksi...

    • Miksi olla vakavasti yhdessä, jos täytyy olla toisten kanssa ?

    • käsi käymään

      Vanha sananlasku tai aforismi, mikä lie, kertoo että "se mitä pelkäät, on jo tapahtunut".

      Selvää on, että jos loikitaan aidan yli, niin se tehdään tarpeesta. Miehen tarve on helppo tyydyttää, koska mies ei ole ronkeli kunhan joku haluaa levittää revansa. Jopa oma vaimo käy, mutta kun sillä raukalla on niin huono itsetunto läsliensä takia, että häpeää omaa miestään niin, että eivät kostu eivätkä halua.

      Jos haluat miehen pysyvän uskollisena, niin lypsä se pukki joka päivä niin monta kertaa, että ei ole puutteessa. Siihen ei kauaa mene ja aniharva mies kieltää koskemasta munaansa. Tee tämä heti herättyäsi ja illalla nukkumaan mennessä ja päivällä aina kun on tilaisuus.

      Tällä koko suhteenne muuttuu kertaheitolla, kun miehen ei tarvitse elää koko ajan puutteessa ja hän tykkää siitä kun ajattelet hänenkin tarpeitaan etkä vain sitä että milloin sinä satut haluamaan. Sitä kun tapahtuu aivan liian harvoin ja mies voi siinä mielentilassa, että "mitä tuo pihtaava vittupää nyt justiinsa haluaa, kun alkaa formulat?"

      Jos puutteessa oleva on nainen, niin kaalimato ahkeraan käyttöön. Sitä voi käyttää muutenkin, sillä se ei väsy ja saa naisen kiljumaan joka kerta. Sille ei kannata olla mustasukkainen.

      • jäykkäpaska?

        Minusta valtion pitäisi kustantaa jokaiselle hieromasauvan? Eihän kaikkien kohdalla se typerä rakkaus naksahda. Minä en häpeä ottaa vastaan sellaisen, jos jokaiseen kotiin jaetaan sellainen. Miten tyydyttää itseään muuten? sormea en uskalla työntää sinne ,tuntuu ilkeältä. Hieromasauva on minulle tervetullut!


      • HIEROMASAUVAIHANA!!!
        jäykkäpaska? kirjoitti:

        Minusta valtion pitäisi kustantaa jokaiselle hieromasauvan? Eihän kaikkien kohdalla se typerä rakkaus naksahda. Minä en häpeä ottaa vastaan sellaisen, jos jokaiseen kotiin jaetaan sellainen. Miten tyydyttää itseään muuten? sormea en uskalla työntää sinne ,tuntuu ilkeältä. Hieromasauva on minulle tervetullut!

        Se olisi hyväasia! Hieromasauva ja normaalin kokoinen kaikille. Minä tahdon myös.


    • Ruikkijaäijä

      Kun ei tule sisään. Siinä kulkee raja.

      • SuItan

        Kortsulla mitään ei mene sisään. ;-)


    • simp....

      pussi housut vuan seippään nennään ja murikata sullaan lihhaan!

    • rakastamme!

      Alamme nussimaan ja sovimme seuraavat treffit, jos kiinnostaa?

      • Kaunis Rakkaus?

        Oletko pöljä!? Ensin treffit ja sitten Rakastelu! Jos kiinnostaa. Jätä nuo rumat sanat pois. Ei niitä tarvita! RAKKAUS, RAKASTELU, YHTEENSOPIMINEN?! Tuliko selväksi. Hyi, Kun puhut rumia rakkaudesta!?


    • Jaana 37v

      Jos noin käy niin mielestäni voi mennä sänkyhommiinkin. Ihmisten kehot on tehty nautittaviksi, ja olisi melkeinpä vääryys olla nauttimatta komeasta miehestä. Kaikki asiat eivät puolisolle kuulu vaikka yhedssä eletäänkin.

      • OOHJAAHH???!!!

        Olet helvetinoikeassa. Mitä sitä kainostelemaan. nussikaa ja nauttikaa, tulee tyytyväinen olotila.


      • ;)))

        Niin huomattu, kyllä sitä on nautittukkin.


    • tottahan tuo

      Pitkät pätkän pa*kapuhetta kunnes "käsi käymään" latoo faktat pöytään.

      Nainen, pidä miehesi tyydytettynä. Sillon hän jumaloi sinua ja saat sitä jatkuvasti kaipaamaasi ihailua jotta tunnet itsesi arvostetuksi. Ei sitten tarvitse hakea sitä arvostuksen tunnetta joltain muulta, jolta on aamulypsy jäänyt väliin.

    • viidakon lait

      Missä maailmassa sinä elät?
      Ei Suomessa enää ole yhtenäisiä moraalisääntöjä. Jokainen yksilö toimii kuten toimii. Paheksuvia katseita voit saada, kun hypit aidan yli. Kumppanisi todennäköisesti sanoo jossain vaiheessa bye-bye ja jättää sinut lehdellä soittelemaan.

      • AAkt

        Ei uskollisuus ole moraalisääntöjä. Jos haluaisi pettää, mutta moraalisäännöt kieltävät sen, niin todennäköisesti jossain vaiheessa lankeaa. Mutta jos ei ole kiinnostunut muista kuin kumppanistaan, on hyvin helppoa olla pettämättä.


    • Ihme jeesustelua ja kitinää :) täällä ollaan vain kerran ja se aika pitäs elää täysillä ei murehtien ja jos nainen ressaa joka ikistä vastaan tulevaa naista tota mieheni haluis panna jos himassa on riivin rauta joka avaa reitensä vain sauna lauantaina ja silloinkin pimeessä jne

      • HHUHUH

        Kyllä on sairas ajatusmaailma sinulla ja näyttää olevan monella muullakin. Olet(te) ihan sairaita kussipäitä. Sitä saatte mitä tilaatte. Se ikivanha kulunut sananlasku "Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää" pitää hyvin vielä v2014 paikkaansa, muistahan se. Jokainen sinunlaisesi kussipää varmasti saa takaisin "arvojensa" mukaisesti. Olen suorastaan vahingoniloinen jo. Sinunlaisiasi olen nähnyt ihan liikaakin tähän ikään, ja voin kertoa että ne on oikeasti sairaita yläkerrastaan, tosin eivät niitä lääkkeitään syö. Aion myös antaa varoittavan sanani, kun joku erehtyy aloittamaan seurustelun näiden kanssa


    • Onnellinen nainen

      Jutella saa tietysti toisten ihmisten kanssa ja hymyilläkin, jos oli oikeesti hyvä juttu. Ei pidä antaa toisen ymmärtää että mitään mahdollisuuksia mihinkään olis. Itse onnistun aina jotenkin vetämään mieheni olemassaolon mukaan jo keskustelun aikana. En voisi kuvitella kaulailevani kenenkään itselleni entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa missään. Ja tiedän että omalla isännällä on asiasta ihan samanlaiset mietteet :)

      • niinhän sä luulet

        Pettäminen tulee useimmiten puskista, etenkin sellaiselle joka pitää toista itsestäänselvyytenä kuten sinä tunnut pitävän.


      • mullekans
        niinhän sä luulet kirjoitti:

        Pettäminen tulee useimmiten puskista, etenkin sellaiselle joka pitää toista itsestäänselvyytenä kuten sinä tunnut pitävän.

        Juuri näin se tuppaa käymään.


    • waimo

      en ole naimisissa, mutta jo naimisissa oleva exäni viihtyy vuoteessani. se on sopivaa, olenhan exvaimo.

      • pöljyyttä

        Painu sinä exvaimo helvettiin, saatananhuora! mene muualle jakamaan sitä karvatöyhtääsi. et tule lähellekään exmiestäsi, saat turpaan ja heti. saatananvitunhuora


      • waimo
        pöljyyttä kirjoitti:

        Painu sinä exvaimo helvettiin, saatananhuora! mene muualle jakamaan sitä karvatöyhtääsi. et tule lähellekään exmiestäsi, saat turpaan ja heti. saatananvitunhuora

        Olen posliini! ;-)


      • älä nimittele!
        pöljyyttä kirjoitti:

        Painu sinä exvaimo helvettiin, saatananhuora! mene muualle jakamaan sitä karvatöyhtääsi. et tule lähellekään exmiestäsi, saat turpaan ja heti. saatananvitunhuora

        Minun mielestäni rakastavaiset saa rakastella keskenään, mielelläni katselen rakastuneita ,kuin vihaisia hapannaamoja. Kuka on kenenkin vartija? avioliittoko? se rakoilee, niin antaa mennä vain. nauttikaa toisistanne. Älkää viittikö nimitellä huoriksi yms. Jos ei ex kiinnosta se on Hänen asiansa, jos Hänellä on joku toinen nyxä? antaa olla. Pääasia, että tykkäävät?


      • Waimo
        älä nimittele! kirjoitti:

        Minun mielestäni rakastavaiset saa rakastella keskenään, mielelläni katselen rakastuneita ,kuin vihaisia hapannaamoja. Kuka on kenenkin vartija? avioliittoko? se rakoilee, niin antaa mennä vain. nauttikaa toisistanne. Älkää viittikö nimitellä huoriksi yms. Jos ei ex kiinnosta se on Hänen asiansa, jos Hänellä on joku toinen nyxä? antaa olla. Pääasia, että tykkäävät?

        exänä olen jo tottunut huoritteluihin, mutta yhteiset lapset eivät. surullista nyxien käytös.


      • kylmä totuus
        Waimo kirjoitti:

        exänä olen jo tottunut huoritteluihin, mutta yhteiset lapset eivät. surullista nyxien käytös.

        Vannoit taannoin ikuista uskollisuutta, joten sinun on häpeäsi kannettava. Jos ukkosi kävi vieraissa, niin et ole ollut hyvä vaimo.


      • Hah !
        kylmä totuus kirjoitti:

        Vannoit taannoin ikuista uskollisuutta, joten sinun on häpeäsi kannettava. Jos ukkosi kävi vieraissa, niin et ole ollut hyvä vaimo.

        Kylmä totuutesi osoittaa että sulla on järki(kin) jäässä.


    • Ei h-i !

      Jaaa että varatun pitäisi kieltäytyä huomaamasta, hymyilemästä ja puhumasta vieraille. Siis elämästä! Miten helweetessä vuonna 2014 voi olla näin paljon pimeällä keskiajalla / tynnyrissä / pullossa eläviä ihmisen nimisiä?

    • Ei väliä

      Kaikkia pannaan. Määrä voittaa laadun.

    • fair play. . .. .

      En kiusaisi toista parisuhteessa tollasella :)

    • niiskuneiti-25

      no jutella ja hymyillä voi kuule vastakkaiselle sukupuolen edustajalle vaikka on varattu. kerrot ihmiselle et olet varattu jos toinen alkaa olemaan selvästi liian kiinnostunut sinusta. jotkut voi haluta ihan vain jutellakin. ei hymykään tarkoita et olet kiinnostunut, se voi kertoa ihan vaan ystävällisyydestä. halatakin saa minusta.

      kannattaa kysyä vastausta kumppanilta. saattaahan sillä hyvinkin olla tästä mielipide.

    • toisen saappaissa

      Näkisin asian niin, että jos tuntuu siltä että kumppani ei jotakin hyväksyisi, asia on aika selvä ja raja menee siinä. Olettaen siis että parisuhde on edes suht terve, eikä överiksi vedettyjä mustasukkaisuusdraamoja ole tapana harrastaa, ja että molemmilla on samankaltainen moraalikäsitys (yleensä tämä lienee melko tärkeää suhteissa). Toisen kannalta asioiden näkeminen voi tietysti edellyttää myös ihmisen tuntemista vähän syvemmin ja kenties pidemmältä ajalta, jolloin yleensä pelisäännöt lienevätkin jo selvät.

    • Bhh33_

      Ei ole väärää olemassa koska ei ole olemassa mitään.

    • Selkeä raja

      Pieni flirtti tai juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on sallittua, mutta pusu on jo pettämistä.
      Selkeä raja on, että katsoa saa, muttei koskea.

      • samaa mieltä

        Allekirjoitan tuon.


      • Eikä ole

        Pikkuinen suukko, suun suipennus pusuksi on saman arvoinen ele kuin vilpittömässä mielessä tapahtuva halaaminenkin eikä niin ollen pettämisen kanssa mitään tekemistä. Onko kivaa olla ahdas ja rajoittunut?


    • skördä

      Minä panisin paljaalla jos saisin

      • spörde

        Mä panen aina paljaalla ja saan myös aina.


      • muori vaan!

        Mieluummin paljaalla, kuin olisi luottamuksen arvoinen kumppani! Antaisin paljaalla !


    • spärdä

      Minä käytän aina kummia, sain taikka en

      • spurgu

        Minä olen kumma ja minua käytetään hyväksi, tai annan niiden luulla niin. Mukava kun saa muut tuntemaan syyllisyyttä.


    • ....................

      olis kiva raiskailla laput silmillä kulkevia varattuja naisia. Noh, olen onneksi saanut hairahtamaan muutaman naimisissa olevan tosi hyvännäköisen ja muka "tasokkaan" naisen. Yhtäkin pannut jo useita vuosia ja tehnyt hänelle kaikenlaisia seksuaalisia törkeyksiä. Kivaa ja jännää on ollut. Ilmeisesti myös näiden naistenkin mielestä, kun jaksavat tuoda itsensä edelleen vieraan miehen pantavaksi säännöllisesti. On tosi kiihottavaa nussia varattuja naisia.

      Suurin osa myös noista laput silmillä ja tiukka ilme naamalla kulkevista naisista on loppujen lopuksi aika helppoja kaataa sänkyyn. Edellyttää kuitenkin muutaman asian:

      - ko. naisella täytyy olla pitkä suhde takan, jossa se arki on jo tappanut parhaimman terän seksistä sen oman miehen kanssa. Em. tapaus on erinomainen uhri, siitä huolimatta vaikka kuinka kulkis tiukasti katse lukittuna yhteen pisteeseen aina.

      - pitää osata ne oikeat taikasanat, joihin loppujenlopuksi aika yksinkertaiset naiset lankeaa aika helposti. Vieraan miehen sopiviin tilanteisiin heittämät imartelut toimii aika usein. Kehujen ja imartelevien kommentien kanssa on oltava kuitenkin tarkka ja niiden vaikutuksen kanssa kärsivällinen, niin ne ajan kanssa kantavat hedelmää ja pääset nauttimaan varatusta naisesta. Raja hyvin uppoavien juttujen ja epätoivoisen lässytyksen välillä on häilyvä. Muutenkin projetille täytyy antaa aikaa.

      -Oma edes kohtuullisen hyvä ulkonäkö auttaa asiaa. Ihan susiruman on aina vaikeampi toteuttaa edellämainittua. Jos jo oman puolison hankinta on ollu tuskan takana, niin hankala siinä on varattuja kaataa, joissa vaikeusastetta saattaa olla huomattavasti enemmän, jos nyt parisudettaan pitävät edes jossain arvossa.

      Lähes kaikki naiset on aika helppoja, jos ovat normi vieteillä ja tunteilla varustettuja yksilöitä. Itse mieluiten ottaisin seksuaalisiin mieltymyksiini sopivan naisen väksini mukaan, ilman mitään typerää ja pitkään kestävää lekkeripeliä, mutta koska siitä saa tuomion, niin toimin lain sallimissa rajoissa tietysti ja onhan siinäkin oma viehätyksensä, kun saa lopulta katsella varatun naisen alistuneena lutkuttavan kaluani :)

    • kook

      Eiköhän noita hyviä neuvoja ole jo tullut. Ja onhan näistä asioista kirjoteltu jo tuhansia vuosia sitten.

      »Kaiken oikeamielisyyden ydin on tämä: kohtele muita niin kuin haluaisit kohdeltavan itseäsi. Älä tee mitään lähimmäisellesi, mitä et haluaisi lähimmäisesi sen jälkeen tekevän itsellesi. Aiheutettaessa mielihyvää tai tuotettaessa kärsimystä, tehtäessä muille hyvää tai pahaa, suhtauduttaessa pyyntöön myönteisesti tai kielteisesti oikeana menettelyn ohjeena on suhtautua lähimmäiseen niin kuin itseensä»

      Siinähän se kaikki on tiivistettynä.

      • Rakastakaa!

        Heittäkää ne raamatunopit helvettiin! Eläkää ihmisiksi. Hyvät käytöstavat? Ottakaa huomioon toinen ihminen!


    • Homoimemunaa

      (TheOne) Vittuako pädet? Vitun homo vedä käteen et tiedä mistään mitään. Turhaan leijut noilla lihaksillas kuvassa. Tuun ja tungen moran sun perseeseen vitun millimuna!

    • Aaamu jengi. . . .

      Ai, seurustellaan ja käydään vieraissa? Eikö se ole hiukan vainoharhainen ajatus?
      Lisäksi mikä ajatuspoliisi kuvittelet olevasi? Et varmasti pääse toisen mieleen lukemaan mitä hän oikeasti ajattelee, nähdessään jonkun toisen. :) Ehkä olet vain sairaalloisen mustasukkainen. Takertuja.

      Mut jessös, jos parisuhteessa on kykenemätön luottamaan toiseen tai ei vaistoa että jotakin on pielessä, eikö se suhde kannata tutkia uudelleen? Jos yrität pitää väkisin illuusiotasi että seurustelet? Älä takerru harhoihin :) Kohtaa ne!

    • nainen.69

      Hymyily, juttelu, tanssiminen ihan ok. Mutta ns. jatkoille en lähtisi missään tapauksessa. Jos pelkästään oman turvallisuuden vuoksi.

    • Mies hetero.

      Riippuu ihan tapauksesta. Jos vaikka on kysymyksessä heteron ja vaikkapa
      aseseksuaalin tai alkoholistin liitto niin kyllähän hetoroa seksi kiinnostaa kun siihen kerta tarjoutuu tilaisuus.

      Kerrotaan nyt kuitenkin teille joilla ei ole seksuaalisia haluja tai olette lesboja
      tai homoja että ei me heterotkaan naida ketä heteroa tahansa. Heterous pitää käsittää seksuaaliseksi rajoittuneisuudeksi. Eli jos kohde ei ole vastakkaista sukupuolta oleva hetero niin ei käy vaikka olisi miten puoleensavetävä.

      Yleensä mies hetero on luonteeltaan moniavioinen ja nainen yksiavioinen.
      Poikkeuksia kyllä löytyy.

      Toivottavasti tämä on tyydyttävä vastaus.

    • HHUHUH

      "Pyytää kahville, drinkille, kotiin katsomaan "koiranpentujaQ"".. No joo. Eiköhän se ole siinä. Oletko niin tyhmä, että lähtisit ihan viattomasti "katsomaan koiranpentuja".. Kyllä se kahvikin jo kertoo, missä mennään. Jos olet valmis lähtemään noilla verukkeilla, niin sinullakin on tietty taka-ajatus. Voit lähteä, jos olet vapaa, mutta varattuna hoitele ensin vanha alta pois. Se on kaikkein fiksuinta ja erittän suotavaa sitä puolisoa kohtaan. Käyttäydy fiksusti ja aikuisesti. Älä tee toiselle sitä, mitä et itsellesikään halua tehtävän. Tuo on niin yksinkertaisen fiksu neuvo, jota suosittelen noudattamaan.

    • Löysäpipoinen

      Tanssiminen ja flirtti on vaan hyväksyttävää, oli oma puoliso paikalle tai ei kun molemmat ollaan samoilla linjoilla. Siihen se raja sitten vedetään ja toki jo heti alkuun tehdään selväksi että nyt tanssit sitten varatun kanssa ja muuta ei ole tarjolla.

    • no mun kaveri mikko kuitto oli sinkku 33 vuotta eli koko ikänsä....ni se sai naisen joku on 62v se oli varattu ni kai se raja menee missä millonki

    • onniollut30v

      Pitäkää tosistanne huolta niin ei tarvi pelätä jos vaikka vähän vilkuileekin, juttelee ja nauttii seurasta. Kotini on linnani ja sinne ei ventovieraan tarvi pikku verukkeella tunkea

    • lempee11

      Vietin vuosikausia onnelisessa, uskollisessa ja hyvän seksin suhteessa. Ainut ikävä puoli oli miehen mustasukkaisuus, sillä olen varsin hyvin säilynyt ja treenattu nainen vaikka ikää jo n. 40. Mies itse teki hetken huumassa syrjähypyn, jäi kiinni ja sai anteeksi, mutta innostui asiasta niin että otti syrjähypyt tavaksi. Ei suhde siihenkään olisi kuollut, mutta kotona en saanut enää juurikaan läheisyyttä ja kun en vastaavasti saanut kokeilla itse ruohoa aidan takana, suhde kuoli omaan mahdottomuutennsa.

      Eron jälkeen en löytänyt vuoteen ikäistäni mukavaa seurustelukumppana, mutta nuoremmat varatut olivat selvästi kiinnostuneita. Lopulta ajattelin että mitäs tässä moraalinvartijaksi ryhtymään. Olen itsekin petetty ja jätetty enkä siihen kuollut. Nykyinen varattu, 11 vuotta nuorempi rakastaja ollut "hoidossa" reilun vuoden. Molemmille suhde on hyvän seksin saamista ja läheisyyttä. Olemme molemmat seksuaalisesti yliaktiivisia joten tilanne win win. Oikeastan win-win-win sillä miehen tyttöystävä, joka suhtautuu seksiin lähinnä vihamielisesti, ei joudu enää lähestymisyritysten kohteeksi, ja kotona kuulemma mukavampi tunnelma kun vaan katsovat telkkua yhdessä.

      Kyllähän asia niin on että mies pettää kanssani tyttöystäväänsä, mutta käytännössä hän on vain ulkoistanut suhteensa seksiosuuden ja hoitaa sen kanssani. En katso olevani mikään paha kakkonen, sillä en edes halua rakkaussuhdetta mieheen. Jotkut käy hierojalla tai fysioterapiassa. Me hoidetaan toistemme persoonallisuuten olennaisesti kuuluvaa seksuaalisuutta näin. Kaveri on nin hyvin varusteltu että olisi luonnonvarojen haaskausta että yksi nainen kiinnittäisi tyypin loppuiäkseen vain imuroimaan ja leikkaamaan nurmikkoa. Näkökulma kysymys. Nitistä saa mutta tällä mennään.

      • Dan Steel

        Mistä tiedät että miehen tyttöystävä suhtautuu seksiin vihamielisesti?
        Oletko kysynyt siltä, kuullut jotain kautta vai perustuuko tuo "tieto" miehen antamaan selitykseen?


      • lempee11
        Dan Steel kirjoitti:

        Mistä tiedät että miehen tyttöystävä suhtautuu seksiin vihamielisesti?
        Oletko kysynyt siltä, kuullut jotain kautta vai perustuuko tuo "tieto" miehen antamaan selitykseen?

        Miehen selityksiin, eipä ole muuta tietoa. Ja sehän se tässä tilanteessa ratkaiseen. Jos on jokin muu syy, vaikka vaihtelunhalu, niin sekin ok minulle.

        Ihmisillä on niin erillaiset tarpeet ja seksuaalisuudella erillainen merkitys jokaiselle. Miten joku frigidi seksistä välittämätön raamattukerholainen voi katsoa oikeudekseen määrätä että ihmisen kuuluu pidättäytyä ja harjoittaa seksiä vaan puolisonsa kanssa? Koko avioliittoinstitutio on ihmiskunnan mittakaavassa ihan "nykyajan hömpötyksiä".

        Mielestäni tärkeintä on että on onnellinen elämäänäsä ja tekee ratkaisuja jotka tuo hyvää mieltä. Jos kumppani ei hyväksy ihmistä sellaisena kun tämä tarpeineen on, niin sitten rajaa mitä kertoo. Niin harva on lopulta uskollinen, että ei ole järkevää kuulua siihen vähemmistöön jos seksi on tärkeää. Ja tätä mieltä on siis petetty ja jätetty. Katkeruuden jälkeen halusin ymmärtää toista osapuolta ja nyt ymmärrän. No hard feelings.


      • Dan Steel
        lempee11 kirjoitti:

        Miehen selityksiin, eipä ole muuta tietoa. Ja sehän se tässä tilanteessa ratkaiseen. Jos on jokin muu syy, vaikka vaihtelunhalu, niin sekin ok minulle.

        Ihmisillä on niin erillaiset tarpeet ja seksuaalisuudella erillainen merkitys jokaiselle. Miten joku frigidi seksistä välittämätön raamattukerholainen voi katsoa oikeudekseen määrätä että ihmisen kuuluu pidättäytyä ja harjoittaa seksiä vaan puolisonsa kanssa? Koko avioliittoinstitutio on ihmiskunnan mittakaavassa ihan "nykyajan hömpötyksiä".

        Mielestäni tärkeintä on että on onnellinen elämäänäsä ja tekee ratkaisuja jotka tuo hyvää mieltä. Jos kumppani ei hyväksy ihmistä sellaisena kun tämä tarpeineen on, niin sitten rajaa mitä kertoo. Niin harva on lopulta uskollinen, että ei ole järkevää kuulua siihen vähemmistöön jos seksi on tärkeää. Ja tätä mieltä on siis petetty ja jätetty. Katkeruuden jälkeen halusin ymmärtää toista osapuolta ja nyt ymmärrän. No hard feelings.

        Oon varmaan vähän sinisilmäinen mutta uskon kuitenkin että kyllä ne uskottomat on kuitenkin se vähemmistö.


      • lempee11
        Dan Steel kirjoitti:

        Oon varmaan vähän sinisilmäinen mutta uskon kuitenkin että kyllä ne uskottomat on kuitenkin se vähemmistö.

        Oletko käynyt Ashley Madisonissa tai Victoria Milanissa? Tai firmojen pikkujouluissa?
        Kyllä ne uskolliset on vähemmistöjä :)


      • Dan Steel
        lempee11 kirjoitti:

        Oletko käynyt Ashley Madisonissa tai Victoria Milanissa? Tai firmojen pikkujouluissa?
        Kyllä ne uskolliset on vähemmistöjä :)

        En ole käynyt. Tai olen minä firman pikkujouloissa. Alle puolet petti joten uskolliset on enemmistö:)


    • Paha on kattoa kun

      Joha ne pannee vanhat naimisis olevat ämmätkii ruottinlaivoila ristii rastii hytist toisee pomppiivat, kylä nähty on juu. Laittaavat vielä ilimotukset nettiinkii ja pärstäkuvija jakelevat alvariinsa. ei siitä puutu ennää ko alapääkuvat seurraavaksi jotta juu. jotku ne lähtijää ghaanaakii ittiää panettammaa naisporukalla. saavat oikee kunno mustaa munnaa kerrankii.

    • rylp

      riippuu varatusta, miten iso sopii.....kihihihhihhihi

    • evvk

      Jutteluun se useimmiten jää, harvoin lähden tanssimaan, pitää olla silloin jo tuttu mies. Ihmisten kanssa saa puhua ja tanssia vaikka on varattu kunhan itse ymmärtää olla antamatta vääriä signaaleja.
      Eipä tästä enempää, joku tiukkapipo ymmärtää kuitenkin väärin. Tehkää miä lystäätte, ei minua kiinnosta. Aviolupaustani en riko.

    • Eeva P

      Voin kyllä jutella, tanssia ja käydä kahvilla. Jos vieras ihminen pyytäisi kotiinsa katsomaan levykokoelmaa, kieltäytyisin, koska pelkäisin että hän on raiskaaja tms. Jos tuttu ihminen kutsuisi minut kotiinsa, niin voisin katsella pentuja ja kuunnella levyjä, mutta sänkyhommat eivät kiinnosta.
      Se, että joku on hyvännäköinen, ei tarkoita että haluaisin seksiä hänen kanssaan.

    • hauska muisto

      Tuli mieleeni ehkä vuosi sitten tapahtunut episodi: olin ystäväni kanssa laivalla, kun baaritiskillä viereeni liimautui hyvännäköinen mies. Olin hänet kyllä huomannut jo aikaisemmin, ja myös sen, että naiset hänen vieressään vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Melkein ensi sanoikseen hän totesi, että jos saan olla tässä kun olet "turvallisen näköinen, varattu nainen". Hänkin on naimisissa, eikä halua hairahtaa väärille poluille. Naurahdin siihen jotain, jonka hän ilmeisesti tulkitsi myöntäväksi vastaukseksi. Juttelimme pitkän aikaa niitä näitä, kävimme tanssimassa joitakin kertoja, ja huomasin ikäviä katseita joiltakin aiemmin hänen kimpussaan olleilta naisilta. Mietin, kuinka kestäisin olla niin hyvännäköisen miehen vaimo. Kun sanoin lähteväni pois, hän sanoi lähtevänsä samaan aikaan. Erotessamme mies totesi, että mieheni on onnellinen mies, kun on noin fiksu vaimo. Jätin kertomatta, että itse asiassa olen sinkku, joka vain laittoi sormuksen sormeensa karkottamaan humalaiset äijänköriläät kimpustani. Hänen huomionsa sen sijaan imarteli minua. Onko niin, että sormus sormessa taitaa estää iskuyrityksiä enemmän naisen sormessa?

    • naikkonen888

      Ei se raja taida kulkea oikein missään. Lähes aina baarissa tulee juteltua miesten (ja naisten) kanssa monenmoisista asioista ja hymyilen aivan varmasti jos hymyilyttää (saatan jopa nauraa!). Jos tanssituttaa ja sopivaa seuraa on tarjolla, tanssin. Jos tekee mieli suudella, suutelen. Jos tekee mieli harrastaa seksiä, teen niin. Samoin mieheni.

      Vieraan miehen sänkyyn olen tosin päätynyt vain muutaman kerran tässä vuosien saatossa. Suudeltua on tullut hieman enemmän.

      • Sillainhan se on parasta. Hymyillään, jos hymyilyttää. Suudellaan, jos suuteluttaa. Jutellaan vaikka koiranpennuista, jos jutteluttaa. Naidaan, jos naitattaa. Ja nauretaan, jos naurattaa. Kaikki tapahtuu yhteisen sanattoman (joskus sanallisenkin) sopimuksen kautta. Ei kiire, mutta ei myöskään anneta lässähtää. Spontaania, raikasta ja iloista. Naikkonen888, mennään joskus samaan baariin. tai kahvilaan. tai puistoon. tai....


    • Bob Lydon

      Kiitos paljon vastauksista. Omat rajani tiedän, naisystäväni rajoista en ole ihan selkeää kuvaa. Sellaset tummat, hoikat ja vähän etelämaalaisen näköiset miehet häntä näyttää vievättävän.

    • Säännöt

      Raja on se ettei saa panna kortongitta. Tulee sekaannusta. Suihinotto ok, samoin kortonkipano. Myös perspano. Eikä saa rakastua, panot vaan. Ei siinä kumppani mitään menetä.

    • listentoyourheart

      Voi hyvänen aika.. mielestäni kaikki asiat missä omatunto alkaa kolkuttamaan on väärin.
      täytyy kuunnella itseään, vaikka välillä himot saattaa viedä mennessään. Ihminen tekee virheitä, mutta niistä tarvis vähän kai oppiakin. Oppia tuntemaan mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Valehtelu ei kuulu parisuhteeseen. Siinä vaiheessa kun alkaa valehtelemaan, on jo väärillä urilla.

      Petturuutta on monenlaista. Henkinen petturuus niistä vahingollisinta kaikille osapuolille, vai mitä?

    • Nainen..............

      Mielestäni kaikkea saa tehdä, mieheni on sitten ahdasmielisempi.

    • kaveriiiin
    • Mielestään puhuja

      Olen mielestäni aika kohtuullinen tyttöystävä.Katselen kyllä muita miehiä sillä silmällä. En käsitä minkä takia ei voisi myös alkaa tapailemaan, tietenkin pitää miehelle osaa sanoa että ei ole kiinnostunut parisuhteesta ajattelee vaan kaveruutta.Mutta onko se niin vaarallista vaikka menisi pidemmälle kuin tapailuun jos kerran ei sovi mitään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe