Järjestyksen palautus (MENKÄÄ HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!)

Jaska.

Se on jos joku tähän viestiin vastaan niin se on nyrkki naamatauluun, se on turpajuhla. Olen tullut takaisin pysyvästi, sain tarpeekseni muscklesta ja pakkarista (kuulostaa ihan siltä kuin siellä naitaisiin miehiä pyllyyn, pakkari, pakarat, takapää) ja pidän tästälähin täällä rytiä ja joka jannu pitää turpansa kiinni, kaikki menee hyvin. En säästele nyrkkiä lainkaan, mutta osaan olla myös hyvä hyville. Kuusaan urheilutalolla voi tulla katselemaan treenaamistani ilmaiseksi. Seuraavaksi paikalla tänään 19.15. Tämä oli siis vain ilmoitus, älkää vastatko tähän viestiin tai se on nyrkki naamassa, selvä, piece, ja pysytään kaikki rehellisinä ja ystävinä, kaikki on paremmin a kaikki kyllä mahdutaan samalle palstalle. Eipä tässä muuta, tänään tosiaan jos haluaa tulla katsomaan miten rauta liikkuu ja lihas paisuu niin 19.15 urheilutalolla.

5

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hailhail

      SIIK HAIL

    • Jaska on homo

      Jaska on umpihomo ja hintelä pelle.

    • Jaska.

      Eli hailhail ja Jaska on homo ovat tilanneet itselleen turpalöylysaunan, sanoin, että olen kiltti mies, mutta en nyrkkiä säästä jos on tarpeen. Hienoa nähdä, että kuitenkin niin moni muu käyttäytyy hienosti eikä vastaan tähän viestiin mitään, kun tämä on vain ilmoitusasia, mettä olen palannut hallitsemaan tätä palstaa enkä siedä mitään asiatonta viestittelyä. Viesteissä pysytään siis kehonrakennuksessa ja kehonrakentajien elämiin liittyvissä ilmiöissä.
      Haluan myös tervehtiä ja kiittää tänään Kuusaan talolle treenaamistani katsomaan tulleita ihailijoita, olette tärkeitä ja mahtavia ihmisiä, teidn takiahan minä tätä teen. Moni kehonrakentaja ottaa maksun siitä, että heidän treeniä saa tulla katsomaan, mutta minulla nyt ei pikkurahan tarvetta ole.

      Hienoa nähdä, että tässä palstassa on ryhtiä enemmän kuin ennen, ja sellaisena se tulee pysymään. Nämä kaksi saa nyt nyrkkirulla opetuksen ja ehkä palsta on sitten putipuhdas kuin vauvan pylly.

    • Jaskan isä

      Jaska nyt lopeta tuo pelleily!

      Muistatko kun annoin sinulle remmistä kun olit nuori? Ja muistatko kun laitoin sinut polvillesi? Sinä olet vain saasta. Lopeta ennen kun rupeat itkemään uudelleen kun laitoin sinut hakemaan koivuniemen herran ja laskemaan housusi.

      Sinä et ole ketään turpaan vetänyt paitsi 12 vuotiaita jonneja, joten älä isottele maailmalle poika.

    • uolevi_darkness

      nostan joka päivä painoja urheulu talossa ja jaksan nostaa 55 kiloa penkillä. olen 120 kiloa painava ja pituutta on 172 senttiä. ikää on 19 vuotta nostamisen lisäksi tykkään pelata CS ja juoda ES. tulen huomenna sinne urheilu talolle ja vedän ketjun aloittajaa turpaan kosko osaan salaisi anti terrorisri taktiikoita olen oppinut ne CS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe