HV:ni Känänä

JOHTAJA J:LLÄ

HV:ni lapsellisuus näkyy joka käänteessä. Nyt hän yrittää Känänä halveerata Keskustaa.
Omaa tutuksi tullutta rekisteröityä nikkiä hän ei näköjään rohkene käyttää koska saa aina 6-0 takkiinsa.
On se kumma kun helsinkiläiset pölvästit osaavat meitä paremmin nähdä mikä meille on hyväksi.

32

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko Bernhard

    • =Känä

      kapi kirjoitustyyli paistaa läpi

      • hierrinnokat

        Kepun pula-ajan james bondit tekee nerokkaita päätelemiä;-))))))


      • Ullavan cowboyt
        hierrinnokat kirjoitti:

        Kepun pula-ajan james bondit tekee nerokkaita päätelemiä;-))))))

        Pankkopoikainen pohjaton kaipuu ja ihailun kohde!


      • pankkopoikan unet
        Ullavan cowboyt kirjoitti:

        Pankkopoikainen pohjaton kaipuu ja ihailun kohde!

        Kohta sieltä varmaan tulee taas pankkopojan munakarvojen kaipuu viesti..
        Mistä näitä kepulaisia oikein sikiää??


      • JOHTAJA J:LLÄ
        hierrinnokat kirjoitti:

        Kepun pula-ajan james bondit tekee nerokkaita päätelemiä;-))))))

        Po tyypin tunnen tarkkaan, ei siis ole tarvetta peruutella!

        Monet muut hänen kanssaan vuorovaikutuksessa olleet ovat kanssani samaa mieltä.


    • Osmium 76

      Onko ope Oulusta Rauli Jäälistä? Näinhän kapi väitti.

      • JOHTAJA J:LLÄ

        HV väittelee milloin mitäkin ja ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Lähellä keskustaa olevana, pyrin välttämään palstan sääntöjen rikkomista, Kapi tekee sitä toistuvasti ja siitä voi saada syytteen. En ole typerä tollisko HV tapaan, vaan laajasti ajatteleva keskustalainen.


    • Ope Oulusta

      Jospa veljesi on lähtenyt jo viimeiselle matkalleen. Ikää evp aliupseerilla jo 80-v.
      levätköön rauhassa.

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Ei, taas HV on rehentelemässä varoillaan jossakin eksoottisessa maassa ja
        nauttii siellä herkkuja samaan aikaan, kun täällä Putinin Oletermannia järsitään.

        Seuraava matka sillä pallerolla oli jo varattu ja taas johonkin lämpimään maahan, samalla kun täälä kärvistellään pakkasissa huonoissa vaatteissa.


      • JOHTAJA J:LLÄ
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Ei, taas HV on rehentelemässä varoillaan jossakin eksoottisessa maassa ja
        nauttii siellä herkkuja samaan aikaan, kun täällä Putinin Oletermannia järsitään.

        Seuraava matka sillä pallerolla oli jo varattu ja taas johonkin lämpimään maahan, samalla kun täälä kärvistellään pakkasissa huonoissa vaatteissa.

        Rottaa HV:ni syö tietämättään ja vielä kehuu sitä. Ymmärtämätöntä kun helppo jymäyttää.

        Itse nautiskelin äsken itse poimituista marjoista tehtyä sakeampaa juomaa.


      • Oikea johtaja
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Rottaa HV:ni syö tietämättään ja vielä kehuu sitä. Ymmärtämätöntä kun helppo jymäyttää.

        Itse nautiskelin äsken itse poimituista marjoista tehtyä sakeampaa juomaa.

        Niin kiljuhan on siellä teillä maaseudulla vähän kuin perinnejuomaa.


      • Oikea johtaja kirjoitti:

        Niin kiljuhan on siellä teillä maaseudulla vähän kuin perinnejuomaa.

        On se kaupunkienkin perinnejuoma. Helppo valmistaa vaatimattomissakin oloissa kaupoissa myytävistä raaka-aineista. Ainoa ero on, että maaseudulla kilju on helpommin naamioitavissa viiniksi tai olueksi, jolloin sen valmistaminen on myös laillista.

        "Kiljun valmistaminen on Suomessa laitonta, ellei siihen käymisvaiheessa lisätä riittävästi marjoja, hedelmiä tai viljatuotteita, mikä lakiteknisesti tekee tuotteesta viiniä tai olutta."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kilju


      • JOHTAJA J:LLÄ
        Oikea johtaja kirjoitti:

        Niin kiljuhan on siellä teillä maaseudulla vähän kuin perinnejuomaa.

        Mutta rottia ei syödä!


      • kepu johtelijat
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Rottaa HV:ni syö tietämättään ja vielä kehuu sitä. Ymmärtämätöntä kun helppo jymäyttää.

        Itse nautiskelin äsken itse poimituista marjoista tehtyä sakeampaa juomaa.

        Katkera kepulainen nilittää, persaukisen on pakko poimia marjoja;-)))) Toislla on vara ostaa herkkuja, kuten Kapilla;-))))


      • Komea, iso kepul.
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Mutta rottia ei syödä!

        Hoh hoh hoooooo kyllä uljas Sonnimies on syönyt monesti rottaa kiljun kyytipoikana. Hoh hoh hoooooo Paloheinän pallero vetää vaan entrekoota ja punkkua.


      • kepua kyrsii;-)))

        Ja sonnimies kyrsii;-))))))))


    • neljä Kapia, pöö

      Meitä on jo neljä Kapia vuorokaudessa tällä palstalla, kepulainen näkee Kapeja jo kaikkialla, mutta Kapihan on aina tuonut kepuloisten säälittävään elämään sisällön;-)))

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Ho hoo, ho hoo! Mutta miksi sitten palstalla ei ole neljää eri sarjaa pippelikarvoista?
        En minä aktiivisesti käy googlettamassa pippelikarvakuvia, nettipoliisi saattaa valvoa.


      • Uljas, komea kepul.
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Ho hoo, ho hoo! Mutta miksi sitten palstalla ei ole neljää eri sarjaa pippelikarvoista?
        En minä aktiivisesti käy googlettamassa pippelikarvakuvia, nettipoliisi saattaa valvoa.

        Hoh,hoh,hoooooo uljas Sonnimies katsoo myös munakarvoja aamusta iltaan, joskus on sekaisin kuin kepun vaalikassa.


      • JOHTAJA J:LLÄ
        Uljas, komea kepul. kirjoitti:

        Hoh,hoh,hoooooo uljas Sonnimies katsoo myös munakarvoja aamusta iltaan, joskus on sekaisin kuin kepun vaalikassa.

        Tiedätkö velihyvä, että milloin HV tulee takaisin? Nyt olisi tärkeää asiaa.


    • Nyt kyrsii!

      Kapin tai Kapi avaukset aina vähintään nuotio! Kepuavauksilla hyvin harvinaista, mutta tämähän on Kapi-palsta;-)))

      • JOHTAJA J:LLÄ

        HV:ni kädenjälki on taas tunnistettavissa, tänään olet ollut täällä jo yli kolmella kymmenellä eri nimimerkillä.


      • käskäyp
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        HV:ni kädenjälki on taas tunnistettavissa, tänään olet ollut täällä jo yli kolmella kymmenellä eri nimimerkillä.

        Herra Johtajalla käsi käy hyvin, kuin pulunruokkijalla, mutta vetääkö herra Johtajalla käteen joskus?


      • Ei oo Kapi
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        HV:ni kädenjälki on taas tunnistettavissa, tänään olet ollut täällä jo yli kolmella kymmenellä eri nimimerkillä.

        Nämä on näitä Kapin persnuolijoita, tosin kirjoittavat niin paljon kapia paremmin, että siitäkin voi päätellä, ettei ole itse Paloheinän paksu pölvästi asialla.


      • kepun ääliöt asialla
        Ei oo Kapi kirjoitti:

        Nämä on näitä Kapin persnuolijoita, tosin kirjoittavat niin paljon kapia paremmin, että siitäkin voi päätellä, ettei ole itse Paloheinän paksu pölvästi asialla.

        heh-heh, kepulaisen syvällistä pohdintaa;-)))


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Ei se ollutkaan Känänä, vaan HV on Kapi.

    • JOHTAJA J:LLÄ

      Lapsellisuus näkyy mm. siinä kun HV:ni sanoo hiekkalaatikkolapsen tapaan: En leiki enää sun kaa! Ho hoo, ho hoo! On meitä moneen junaan. Ho hoo, ho hoo!

      • Kepua kyrsii Kapi!!

        Tuo kyllä suututtaa ja vielä Audilla ajaa Rautavaaralle, on ihme ukko!


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Näyttää vahvasti siltä, että HV:ni on jälleen rekisteröinyt uuden nimimerkin. Teksti ainakin on yhtä sekavaa kuin hänellä yleensäkin.
      Pääasia näyttää olevan Keskustan lokaaminen, kehittymättömällä tavalla.

    • JOHTAJA J:LLÄ

      Kapilla on satoja nimimerkkejä, onko niin, että olenkin täällä Kapin kanssa kahdestaan?

    • Anonyymi

      Harhoja jo vuosikymmeniä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe