Nainen on kauneimmillaan alle 20-vuotiaana

................

Sanoisin että naisen kauneuden huippu sijoittuu suunnilleen ikävuosille 15.-20. Parikympin jälkeen naisella alkaa hidas mutta tuskallinen rupsahtamisprosessi joka jatkuu noin nelikymppiseksi jonka jälkeen naisella ei teekään enää oikein mitään.

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenaava natumies

      En sanoisi missään nimessä noin rajusti, että ei tee enää yhtään mitään 40v jälkeen. Poikkeustapaukset säilyvät varsin kauniina jopa 70 vuotiaiksi, ihmeellisimmät joka tämänin yli. Ja nainen on paljon muutakin kuin ulkonäkö, nuoremmilla ei ole henkisesti minulle juuri mitään tarjottavaa kun taas vanhemmilla naisilla on hienoja elämänkokemuksia ja muuta henkistä ja ehkä taloudellistakin pääomaa.

      Itse pidin teinejä täysin turhina melkeen 40 vuotiaaksi asti. Tuossa neljääkymppiä lähestyessäni kiinnostus oman ikäisiini lakkasi tyystin, ei vaan tunnu miltään katsoa rupsahtavaa yli 30v naisvartaloa ellei se ole hyvin säilynyt. Nyt 45 vuotiaana ehdoton yläraja naisilleni on 30v (poikkeuksena siis poikkeuksellisen hyvin säilyneet/kauniit), olen oppinut arvostamaan kaunisihoista kiinteää vuorta vartaloa aivan eri tavalla. Nuori nainen voi olla varsin lihavakin ja silti todella himoittava, läskikin on jotenkin täydellisesti pakkautunut. Vanhemmat lihavat naiset ovat kauhistus, koska juuri läskeihin vetovoima vaikuttaa voimakkaimmin, lihakset pysyvät ylväinä läpi elämänsä, mutta kun suuret määrät läskiä venyttää ihoa niin se on yksinkertaisesti ällöttävää. Nuorilla iho ei ole vielä niin venynyt tai on elastinen ei kä näytä huonolta.

      Ottaakseni kantaa aloittajan viestiin minusta parhaimmat naiset ovat todellaki aloittajan ikähaarukassakin, mutta lisäisin tuohon vielä ihmisestä riippuen 5-8 vuotta eli 15-29 vuotiaat. Se on aivan mahtavaa näin vanhempanakin miehenä pidellä käsissään nuoria vaaleita pakaroita joita vähän levittämällä paljastuu se ihana pinkki luomakunnan lahja ja koskematon puhdas anus. Monet nuoret naiset taas ovat hulluna reilusti vanhempiin miehiin joiden elämänkokemus ja jutut ovat aivan eri luokkaa mitä ikäisillään. Miehen pitää kuitenkin pitää vartalonsa ehdottamasti kunnossa, sillä nuoret naiset eivät innostu lihavista elähtäneistä miehistä sen koommin kuin me rupsahtaneista naisista. Kyllä elämä on ihanaa.

    • immenkalvon poksautt

      Tytöt rupeaa rupsahtamaan 16 vuotiaina eli heti kun ovat laillisia,

    • Hetero aviomies

      Nuoren intialaismiehen pieni peppu edessäni, uhh nuuskaisu anuksesta, kielellä pyörittely.. uh, what an aroma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe