Nyt HV heti palstalle.

JOHTAJA J:LLÄ

En kestä enää sinun vastaamattomuutta Kapi, kohta suutun.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOHTAJA J:LLÄ

      On se kumma kun esikunta-aliupseeri ei usko rintama-aliupseerin suoraan käskyä, miten on Kapi? Nyt palstalle ja heti!

    • Raukkamaista

      Voi ressukkaa kun joutuu leikkimään jopa Johtajaa J:llä. Eikö sinulla kapin persnuolijalla muuta tekemistä ole?

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Nyt olet ymmärtänyt veliseni väärin, kyllä minulla on oikeus vaatia Kapia palstalle vastaamaan keskustaan kohdistuvasta mustamaalauksesta ja tsadin ylistämisestä. Sinulla on nyt kiihto päällä ja syytät väärää johtajaa. Minä olen kouluttanut tuhansia taistelijoita, Kapi jakoi rättejä varastosta.


    • kapi -vaari

      Tlen pian , kampaan ensin munakarvani valokuvauskuntoon.

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Promises, promises, et ole oikea HV, Kapin pitäisi tulla vastaamaan syytöksistään keskustaa vastaan. Sinulla on joku merkillinen homofantasia, jota pidät täällä yllä,
        ope Oulusta?


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Kyllä pitää olla kova riippuvuus kun itseään vaatii palstalle ;-))

    • JOHTAJA J:LLÄ

      HV voisi kyllä hommata kannettavan ja debatoida sieltä ja selittää jatkuvaa
      keskustan mollaamistaan. Ei ihme änkyrä, kun ei ymmärrä selvää käskyä-

      • pikku johtaja

        Herra johtajan arvovalta on pahasti päässyt rapisemaan;-))))


      • kapina kepussa
        pikku johtaja kirjoitti:

        Herra johtajan arvovalta on pahasti päässyt rapisemaan;-))))

        Joukot ei enää seuraan JOHTAJAN J:LLÄ viitoittamaan keputietä, ne on tulleet järkiinsä!


      • Nootti-Paawo
        kapina kepussa kirjoitti:

        Joukot ei enää seuraan JOHTAJAN J:LLÄ viitoittamaan keputietä, ne on tulleet järkiinsä!

        Eivät ole nöyriä kuin Väyrynen Putinille;-)


    • Ope Oulusta

      Älkääpä reppanat hätäilkö. Pitämme jorman kanssa hieman hauskaa yhdessä, tulemme kyllä taas monessakin mielessä....;)

      • vai vielä hetero kep

        Pankkopojun homofantasiat jatkuu ja jatkuu, ole hyvä Sonnimies jatka vaan...


      • pankkopoikain unet
        vai vielä hetero kep kirjoitti:

        Pankkopojun homofantasiat jatkuu ja jatkuu, ole hyvä Sonnimies jatka vaan...

        Oli varmaan jo kymmennes puppeliviesti pankkopoika pili-kallelta, sillä on vakava puutostila;-)) Sossun rahat ei riitä Phi-Phi matkoihin, homppelehti omaisuutensa, molemmat eurot!


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Älä HV ole niin julma ja vaikea. Nyt heti palstalle, kuuluuko?

      • Kepulle lääkettä

        Onko kepuloiselle tulossa jo itkupotkuraivari, voi johtaja raukkaa. Kyllä se Kapi sinut vielä armahtaa ja pääset kunnon kiukuun ja kieriskelemään suloisessa katkeruudessa vähäosaisempana.


      • kepu raukat
        Kepulle lääkettä kirjoitti:

        Onko kepuloiselle tulossa jo itkupotkuraivari, voi johtaja raukkaa. Kyllä se Kapi sinut vielä armahtaa ja pääset kunnon kiukuun ja kieriskelemään suloisessa katkeruudessa vähäosaisempana.

        Heh heh, tuo oli paha; "Kapi armahtaa";-) Saa kepulaiset taas purra hammasta ja alahuulet kuin pajatson kupit;-)


      • Kapin kepupalsta
        kepu raukat kirjoitti:

        Heh heh, tuo oli paha; "Kapi armahtaa";-) Saa kepulaiset taas purra hammasta ja alahuulet kuin pajatson kupit;-)

        Joo, tällä palstalla ei kukaan muu kirjoita enää kepusta paitsi Kapi;-)))


      • kepuloone
        Kapin kepupalsta kirjoitti:

        Joo, tällä palstalla ei kukaan muu kirjoita enää kepusta paitsi Kapi;-)))

        Tuo on säälittävän totta!


    • Iso, uljas kepul.

      Hoh,hoh,hooooo kohta hermostuu uljas Sonnimieskin jos ei ala Paloheinän palleroa kuulua ja hermolääkkeet on valmiina.

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Ho hoo, ho hoo! Minullakin on jo lääkkeet valmiina ja lasillinen vettä, taistelujoukkojen johtajana osaan valmistautua yllättäviin tilanteisiin mm HV:n matkakertomuksiin kuvineen.


      • pelastakaa JOHTAJA J
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Ho hoo, ho hoo! Minullakin on jo lääkkeet valmiina ja lasillinen vettä, taistelujoukkojen johtajana osaan valmistautua yllättäviin tilanteisiin mm HV:n matkakertomuksiin kuvineen.

        Älä hätäile, kyllä Kapi vielä tulee!


    • resevltn

      Onnittelut JOHTAJALLE J:LLÄ, taas nuotio-avaus, aihe osui kohdalleen!!! Jatka samaan malliin ja taakse poistu!

    • JOHTAJA J:LLÄ

      Uskoihan se, kun komentaäänellä käskin!

      • evp kepulainen

        Etulinjaaliupseeri kun käskee, niin muut tottelee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe