Kaluttu luu. Miehen pihtaaminen?

70 / 66

Mies ei "pihtaa" koskaan. Kyse voi olla täysin tulehtuneesta parisuhteesta, vakavasta sairaudesta tai siitä, että mies on saanut kumppaniltaan pahasti kynsilleen jolloin kyse on tuosta suhteen tulehtumisesta.

Mielestäni tämä on varsin suora ilmaus eikä vaadi edes rivien välistä lukemista.

16

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ymmärrä

      En ymmärtänyt koko viestiä, selosta tarkemmin.

      • 70 / 66

        En minäkään ymmärrä naisten väittämiä miesten "pihtaamisesta".

        Aihe esiintyy toistuvasti mutta saattaahan se olla yhden ja saman henkilön esiin nostama.

        Jos "pihtaamiseksi" tulkittavaa ilmiötä miesten taholta esiintyy niin mistä siinä pohjimmiltaan on kyse?


      • 14+10
        70 / 66 kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä naisten väittämiä miesten "pihtaamisesta".

        Aihe esiintyy toistuvasti mutta saattaahan se olla yhden ja saman henkilön esiin nostama.

        Jos "pihtaamiseksi" tulkittavaa ilmiötä miesten taholta esiintyy niin mistä siinä pohjimmiltaan on kyse?

        Olisko kykyjen heikkeneminen yksi syy? Ei kehdata tunnustaa, ettei ota eteen niin kuin ennen. Mieskin kai voi olla haluton? Mutta harvemmin mies kai pihtaa "kouluttaakseen" tai kiristääkseen.

        Naisten ns. pihtaamisessa on myös usein kyse suhteen tulehtuneisuudesta. Ja siitä, ettei nainen saa seksistä tyydytystä.


      • 70 / 66
        14+10 kirjoitti:

        Olisko kykyjen heikkeneminen yksi syy? Ei kehdata tunnustaa, ettei ota eteen niin kuin ennen. Mieskin kai voi olla haluton? Mutta harvemmin mies kai pihtaa "kouluttaakseen" tai kiristääkseen.

        Naisten ns. pihtaamisessa on myös usein kyse suhteen tulehtuneisuudesta. Ja siitä, ettei nainen saa seksistä tyydytystä.

        Tarttis sitten selvyyden vuoksi käyttää oikeaa termiä.

        Naisten kitkeristä kirjoituksista päätellen miehet pihtaavat ilkeyttään.


      • Kommentoija69
        70 / 66 kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä naisten väittämiä miesten "pihtaamisesta".

        Aihe esiintyy toistuvasti mutta saattaahan se olla yhden ja saman henkilön esiin nostama.

        Jos "pihtaamiseksi" tulkittavaa ilmiötä miesten taholta esiintyy niin mistä siinä pohjimmiltaan on kyse?

        Suhde voi olla täysin kunnossa, vaikka miehen kiinnostus seksiin puolisonsa kanssa olisikin vähentynyt todella paljon. On aivan normaalia, että seksin harrastaminen vähenee huomattavasti pitkissä parisuhteissa. Normaali kuvio on, että suhde alkaa voimakkaalla seksuaalisella intohimolla, joka laantuu muutamassa vuodessa kumppanuudeksi, jossa seksiä harrastetaan enemmänkin tavan vuoksi ja parisuhteen lujittamiseksi kuin intohimosta. Seksuaalinen mielenkiinto kumppania kohtaan voi ajan kuluessa vähetä yhtä lailla naisilla kuin miehilläkin.

        Seksualisen intohimon tyydyttäminen vapauttaa suuria määriä dopamiinia. Hellyydenosoitukset ja niiden vastaanottaminen vapauttavat oksitosiinia. Oksitosiini rauhoittaa ja vahvistaa ihmisten välistä luottamusta ja läheisyydentunnetta. Rakkauden biokemiallinen pohja on kaksijakoinen. Pitkäaikaisen rakastetun menettämisen tuskassa on itse asiassa kyse oksitosiiniriippuvaisen vieroitusoireista. Dopamiini kiihdyttää, aiheuttaa mielihyväntunnetta, palkitsee mielihyväntunteella, aktivoi ja ajaa ihmistä hankkimaan uusia kokemuksia.

        Miehet eivät ole mitään robotteja, jotka ovat aina valmiita panemaan. Tällaisten käsitysten levittäminen on haitallista, koska se luo nuorille ja siten vaikutuksille alttiille miehille sellaista valheellista mielikuvaa ja voi saada aikaan pakonomaista käyttäytymistä joissakin tapauksissa. Olisi miesten etujen mukaista mieluummin ali- kuin ylikorostaa seksin merkitystä. Seksiä säännöstelemällä nimittäin naiset ja yhteiskunta kokonaisuutena pyrkii valjastamaan miehet monenlaiseen heidän etujensa vastaiseen toimintaan.


      • Helpotti kertoa
        70 / 66 kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä naisten väittämiä miesten "pihtaamisesta".

        Aihe esiintyy toistuvasti mutta saattaahan se olla yhden ja saman henkilön esiin nostama.

        Jos "pihtaamiseksi" tulkittavaa ilmiötä miesten taholta esiintyy niin mistä siinä pohjimmiltaan on kyse?

        Jollakin, tosin harvalla, voi kyse olla itseensä tyytymisestä. Siis mies masturboi joka yö ja päivisinkin heti tilaisuuden tullen.
        Sellaisen kanssa on tosi raskasta elää. Joka yö herätä litinään. Mies esittää nukkuvaa, vaan ei voi hämätä. Hakee paperia ja nukkuessani alkaa taas..
        Aamuisin katse pälyilee, hakee kiukun merkkiä minusta. On tyynnyttelyä tms. pieniä tekoja.
        Olisi hyvä mies, mutta tuo homma on ajan kanssa lisääntynyt vaan. Sairaus kai siinä on kyseessä, on seksin orja omassa kehossaan.

        En muuten kestäisi, mutta hän on vakavasti sairas ja se kuuluisa omaisuus pitää yhdessä. Ei itseni vuoksi, vaan lapsemme, jo aikuisen.
        Onneksi olen uskossa, joten saan apuvoimia Herralta joka päivään.
        Sääli. Miestäni rakastan, hänen kaikkia tekojaan en.

        Mieheni siis pihtaa yhteisestä seksistä. Se ei harmita, vaan yöllinen herääminen hänen ääniinsä. Selvennykseksi, en ole koskaan seksiä kieltänyt.


      • niimpäniin
        70 / 66 kirjoitti:

        Tarttis sitten selvyyden vuoksi käyttää oikeaa termiä.

        Naisten kitkeristä kirjoituksista päätellen miehet pihtaavat ilkeyttään.

        No niinhän miestenkin kitkeristä kirjoituksista päätellen naiset pihtaavat ilkeyttään. Käyttäkää miehet tekin oikeita termejä.


      • Selväpeli
        70 / 66 kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä naisten väittämiä miesten "pihtaamisesta".

        Aihe esiintyy toistuvasti mutta saattaahan se olla yhden ja saman henkilön esiin nostama.

        Jos "pihtaamiseksi" tulkittavaa ilmiötä miesten taholta esiintyy niin mistä siinä pohjimmiltaan on kyse?

        Samasta kuin naistenkin pihtaamisesta eli harvoin kumpikaan sitä kiusallaan tekee vaan syy löytyy jostain muusta. Ei liene tarvitse mikään Einstein olla tämän ymmärtääkseen.


    • Kukku de

      Minä 23, kaveri 24. Seksi heti alkuunsakin surkeaa, sitten loppui kokonaan.
      Eikä kyse mistään pitkästä suhteesta, reilu vuosi yritetty kitkutella - tosin ei kauaa enää. Kiitti-mulle-riitti. Ei huvita ihan nunnaksi alkaa kuitenkaan.
      Muutenkin kaveri on oikukas ja outo, en tajua.
      Käteen vetelee ahkeraan, minun kanssani ei halua, ei edes kosketa. Kuitenkin parisuhteessa haluais roikkua, en tajua miksi?

      • helpotti kertoa

        Irrottaudu ajoissa. Lue edellinen juttu, niin ymmärrät.


      • no more

        Joo enpä ollut kuullutkaan moisesta ongelmasta aikaisemmin, mutta tämän nyksän kanssa on tullut liiankin tutuksi nunnailu. Valitettavasti on aiheuttanut kaikenlaista tappelua ja suhteen perusta täysin murusina. Miksi ollaan vielä yhdessä? Äijä ei suostu lähtemään, pisteenä i:n päällä, mun asunnosta.. Joutuu varmaan pettämään sitten, olisin vain mieluummin eronnut ensin reilusti.


      • sata varma
        no more kirjoitti:

        Joo enpä ollut kuullutkaan moisesta ongelmasta aikaisemmin, mutta tämän nyksän kanssa on tullut liiankin tutuksi nunnailu. Valitettavasti on aiheuttanut kaikenlaista tappelua ja suhteen perusta täysin murusina. Miksi ollaan vielä yhdessä? Äijä ei suostu lähtemään, pisteenä i:n päällä, mun asunnosta.. Joutuu varmaan pettämään sitten, olisin vain mieluummin eronnut ensin reilusti.

        Meillä kaikki seksiin liittyvä on loppunut jo vuosia sitten. Ei enää yhtään mitään.Len ainani yrittänyt saada jotain vipinää aikaan mutta mies ei syty, ei yhtään, joten olen antanut olla. En minäkään enää seksiä oikeasti kaipaa tai en tidä jos tulis joku tilaisuus vastaan. Se mua ihmetyttää kun ei ole enää mitään muutakaan kosketusta, ei ehes hipaisua, ei silittelyä, taputtusta, ei kainaloa mihin käpertyä, ei kertakaikkiaan mitään fyysistä. Kertokaa te miehet jotka paremmin tunnette miehen aivotuksia mistä tämä johtuu.Olemme 5-6 kymppisiä ja miehelläni ei ole toista siitä olen sata varma.


      • naisen tuoksu
        sata varma kirjoitti:

        Meillä kaikki seksiin liittyvä on loppunut jo vuosia sitten. Ei enää yhtään mitään.Len ainani yrittänyt saada jotain vipinää aikaan mutta mies ei syty, ei yhtään, joten olen antanut olla. En minäkään enää seksiä oikeasti kaipaa tai en tidä jos tulis joku tilaisuus vastaan. Se mua ihmetyttää kun ei ole enää mitään muutakaan kosketusta, ei ehes hipaisua, ei silittelyä, taputtusta, ei kainaloa mihin käpertyä, ei kertakaikkiaan mitään fyysistä. Kertokaa te miehet jotka paremmin tunnette miehen aivotuksia mistä tämä johtuu.Olemme 5-6 kymppisiä ja miehelläni ei ole toista siitä olen sata varma.

        Vastaan,vaikka mies en olekaan. Olen sinkku 60 . Tapailin muutaman kerran eronnutta miestä. Kysyin tietty miksi erosi edellisestä. Hän vastasi. Seksi oli suurin syy. Häntä alkoi inhottamaan naisen alapään haju. Vaikka nainen tuli suoraan saunasta,niin haisi pahalle. Mies sanoi,ettei kertakaikkiaan ottanut eteen,muusta toiminnasta puhumattakaan.Olen miettinyt sitä naisen "silliveden" hajua. Mistä se johtuu? Ihminen on sitä mitä se syö ja juo. Vai onko?
        Itse en polta en juo ja olen tarkka ruokavaliossa. Minulla ei ole lapsia.
        Exäni ainakin sanoi minulle,että "täällä" on sellainen naisen tuoksu.
        Miehillä hajuaisti on voimakkaampi kuin naisella.


      • 6 + 2
        naisen tuoksu kirjoitti:

        Vastaan,vaikka mies en olekaan. Olen sinkku 60 . Tapailin muutaman kerran eronnutta miestä. Kysyin tietty miksi erosi edellisestä. Hän vastasi. Seksi oli suurin syy. Häntä alkoi inhottamaan naisen alapään haju. Vaikka nainen tuli suoraan saunasta,niin haisi pahalle. Mies sanoi,ettei kertakaikkiaan ottanut eteen,muusta toiminnasta puhumattakaan.Olen miettinyt sitä naisen "silliveden" hajua. Mistä se johtuu? Ihminen on sitä mitä se syö ja juo. Vai onko?
        Itse en polta en juo ja olen tarkka ruokavaliossa. Minulla ei ole lapsia.
        Exäni ainakin sanoi minulle,että "täällä" on sellainen naisen tuoksu.
        Miehillä hajuaisti on voimakkaampi kuin naisella.

        Aistien voimakkuus on yksilöllistä. Tarkka-aistinen voi harvoin nauttia yksinkertaisista iloista, olipa kyse seksistä, ruuasta tai vaikka elokuvasta.

        Lisäksi on selittämättömiä psykologisia tekijöitä. Meitä on opetettu kammoamaan pöpöjä ja ruumiintoimintoja pienestä pitäen. Joillekin se oppi on mennyt syvälle.


      • Long ago married
        naisen tuoksu kirjoitti:

        Vastaan,vaikka mies en olekaan. Olen sinkku 60 . Tapailin muutaman kerran eronnutta miestä. Kysyin tietty miksi erosi edellisestä. Hän vastasi. Seksi oli suurin syy. Häntä alkoi inhottamaan naisen alapään haju. Vaikka nainen tuli suoraan saunasta,niin haisi pahalle. Mies sanoi,ettei kertakaikkiaan ottanut eteen,muusta toiminnasta puhumattakaan.Olen miettinyt sitä naisen "silliveden" hajua. Mistä se johtuu? Ihminen on sitä mitä se syö ja juo. Vai onko?
        Itse en polta en juo ja olen tarkka ruokavaliossa. Minulla ei ole lapsia.
        Exäni ainakin sanoi minulle,että "täällä" on sellainen naisen tuoksu.
        Miehillä hajuaisti on voimakkaampi kuin naisella.

        Ihan varmaan alapään lemu karkoittaa halut niin mieheltä kuin naiselta. Tosin meillä jokaisella on oma omainaistuoksumme muttei se tietenkään mikään voimakas ole. Naisella on voinut olla tulehdus tai jotakin. Kai mies otti asian puheeksi; inhottavaa sekin jos ei ole ottanut.

        Olemme lähes 60-vuotiaita mieheni kanssa. Seksi on hyvää silloin kun sitä on. On kummallakin halut vähenneet ja intohimo on laimeampaa mutta silti on mukana halailla ja vähän lähennelläkin vaikkei seksiä olekaan. Minulle se, että saan tuntea olevani haluttu naisena, on yksi parisuhteemme kulmakivistä, uskon, että miehelleni myös vastaava tunne miehenä on tärkeää-.


      • Naisen tuoksu
        Long ago married kirjoitti:

        Ihan varmaan alapään lemu karkoittaa halut niin mieheltä kuin naiselta. Tosin meillä jokaisella on oma omainaistuoksumme muttei se tietenkään mikään voimakas ole. Naisella on voinut olla tulehdus tai jotakin. Kai mies otti asian puheeksi; inhottavaa sekin jos ei ole ottanut.

        Olemme lähes 60-vuotiaita mieheni kanssa. Seksi on hyvää silloin kun sitä on. On kummallakin halut vähenneet ja intohimo on laimeampaa mutta silti on mukana halailla ja vähän lähennelläkin vaikkei seksiä olekaan. Minulle se, että saan tuntea olevani haluttu naisena, on yksi parisuhteemme kulmakivistä, uskon, että miehelleni myös vastaava tunne miehenä on tärkeää-.

        Naiset eivät pese alapäätään ennen käyttöä.Miesten on ehkä vaikea sanoa asiasta. Ei ole mukavaa jos saa vessapaperinpaloja syljeskellä pois,kun käytetään vessapaperis hätäisesti pesuun ja kuivaukseen.
        Olen huomannut satoja kertoja,että naiset jättää kädet pesemättä yleisessä vessassa,kun tulevat asialtaan. Jos kotona on samanlaista,koko nainen lemuaa.
        Puhtaus on A ja O.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe