Kiireelliset nuoret naiset

muuan ihmettelijä

Deittipalstaa jo jonkin aikaa käyttäneenä olen ollut havaitsevinani että yllättävän iso osa ikäluokkani naisista, haarukassa 27-30 vuotta, tuntuvat koko ajan olevan menossa suuntaan jos toiseen sen perusteella mitä olen viesteistä ymmärtänyt. Siis suorastaan ihmetyttää miten nämä naiset edes ehtisivät seurustella kun koko ajan on mentävä milloin kenenkin kaverin luo, synttäreille, joihoin kekkereihin tms. Tai itse olen ainakin saanut varsin monesta kehen olen tutustunut ed. mainitun kaltaisen käsityksen kun tuntuu että sen treffitapaamisenkin järjestäminen tuntuu olevan välillä yllättävänkin hankalaa. Olen tullut siihen tulokseen että suurin osa tämän ikäluokan naisista on vain täällä katselemassa eikä niinkään etsimässä mitään todellista kumppania. Olen treffeillä käynyt että siitä tässä ei ole kyse vaan lähinnä ihmetyttää miten joku mies jaksaisi odotella yhtenään naista satunnaisiin tapaamisiin jos kalenteri on koko ajan ihan täynnä.

23

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös miehillä sama

      Alussa voi olla noin, mutta jos päästään seurusteluasteelle, niin menot mennään paljolti yhdessä eikä erikseen. Toinen juttu on, että edetäänkö seurusteluun, jos ei suhdetta päästä syventämään tapaamisilla..

    • 5+6

      Sinkkuna sitä menoa on, vai pitääkö kotona istua prinssia odottamassa. Kun mies tulisi kuvioon niin menotkin muuttuvat. Enpäs näe mitään ihmeellistä. Jos muija ei saa aikaseksi trefffejä tarkoittaa ettei kiinnosta, vink vink.

      • 2+5

        "Jos muija ei saa aikaseksi trefffejä tarkoittaa ettei kiinnosta"

        Ei, vaan muija on silloin saamaton ja uusavuton ihmissuhdeasioissa. Wink wink.


    • Saman todennut

      Ihan saman olen itsekin todennut kuin aloittaja, tuohon vielä koira lisäksi niin avot on oikea superinhokki treffailua ajatellen.

    • ei odottelua

      Naisen täysi kalenteri on iso turn-off. Haluan naisen, jolla on vapaa-aikaa ja joka pitää treffeille pääsyä tärkeänä.

    • IEM123

      Kyllä sitä aikaa löytyy jos tarpeeksi kiinnostaa. Netti on vain yksi tapa löytää kumppani ai edes väliaikaista seuraa.

      Osittain loittajan mainitsema asia on se mikä monessa liitossa rassaakin. Nainen haluaa nähdä ja harrastaa monipuolisesti ja mies käy ehkä salilla ja kalassa.

      • simple deal

        Haluan naisen, jota kiinnostaa parisuhde. En naista, joka mieluummin "haluaa nähdä ja harrastaa monipuolisesti", jos se tarkoittaa ettei koskaan ole yhteistä aikaa.


    • Tarkoittanet kiireisiä eikä kiireellisiä? Asiat ja tehtävät voivat olla kiireellisiä mutta ihmiset kiireisiä ;)

      Miksipä sinkku kotonaankaan istuisi? Eiköhän sitä aikaa järjesty sitten, kun on joku jonka takia sitä järjestää. Ja on paljon asioita, joita voi tehdä yhdessä.

      • 11+10

        Miksi ei olisi kotona? Monilla tuntuu olevan joku omituinen aksiooma, että kotona oleminen = laiska sohvaperuna joka ei tee mitään; kotoa poissa oleminen = aktiivinen tekijä. Itselleni kotona on vähintään yhtä mielekästä tekemistä kuin muualla.


      • 11+10 kirjoitti:

        Miksi ei olisi kotona? Monilla tuntuu olevan joku omituinen aksiooma, että kotona oleminen = laiska sohvaperuna joka ei tee mitään; kotoa poissa oleminen = aktiivinen tekijä. Itselleni kotona on vähintään yhtä mielekästä tekemistä kuin muualla.

        Minulla ei, mutta ehkä sinulla on antaa vinkkejä, mitä kotona voi tehdä. Ja nyt puhutaan siis kerrostaloasunnosta eli ei ole pihamaata tai mitään isompia korjaus- ja kunnostustöitä.


      • no vaikka
        helka kirjoitti:

        Minulla ei, mutta ehkä sinulla on antaa vinkkejä, mitä kotona voi tehdä. Ja nyt puhutaan siis kerrostaloasunnosta eli ei ole pihamaata tai mitään isompia korjaus- ja kunnostustöitä.

        Riippuu mikä kiinnostaa. Elokuvat, kirjat, musiikki, netti, taide, pelit, opiskelu, askartelu, käsityöt, ohjelmointi... Itse pystyisin vaikka pienessä kopissa tietokoneen ääressä tekemään enemmän kivaa ja hyödyllistä kuin ikinä on aikaa.


      • 56+8
        no vaikka kirjoitti:

        Riippuu mikä kiinnostaa. Elokuvat, kirjat, musiikki, netti, taide, pelit, opiskelu, askartelu, käsityöt, ohjelmointi... Itse pystyisin vaikka pienessä kopissa tietokoneen ääressä tekemään enemmän kivaa ja hyödyllistä kuin ikinä on aikaa.

        mielellään vaik pihalla penkillä kun tuo tietokoneriippuvuus josta ei sitten millään pääse eroon edes suhteen aikana kun siihen pakko tuijottaa aamusta iltaan, ja sitten ihmetellään...miksi ei kelpaa


      • 56+8 kirjoitti:

        mielellään vaik pihalla penkillä kun tuo tietokoneriippuvuus josta ei sitten millään pääse eroon edes suhteen aikana kun siihen pakko tuijottaa aamusta iltaan, ja sitten ihmetellään...miksi ei kelpaa

        Juu, minäkään en kaipaa yhtään enempää tietokoneella istumista. Tämäkin kirjoitteleminen on turhaa ja paha tapa näin lauantaiaamupäivisin jäädä tähän aamuteen jälkeen roikkumaan ja välttelemään lenkille lähtöä. Toiveena on saada taas rajattua koneen käyttö töihin ja opintoihin ja pakollisten asioiden (pankki, bussiaikataulut yms) käyttöön.


      • älkää tehkö mitään
        helka kirjoitti:

        Juu, minäkään en kaipaa yhtään enempää tietokoneella istumista. Tämäkin kirjoitteleminen on turhaa ja paha tapa näin lauantaiaamupäivisin jäädä tähän aamuteen jälkeen roikkumaan ja välttelemään lenkille lähtöä. Toiveena on saada taas rajattua koneen käyttö töihin ja opintoihin ja pakollisten asioiden (pankki, bussiaikataulut yms) käyttöön.

        No voi #¤%?" ei se ole riippuvuutta eikä turhaa, jos tietokoneella tekee jotain hyödyllistä tai käyttää siihen hallitusti aikaa viihtymiseen. Mutta ainahan näillä palstoilla löytyy tekosyitä, kun ideoita ei huolita. Sitä paitsi noita mainittuja asioita voi aika paljon tehdä ilman tietokonettakin.


    • asdf7654

      Muka kiire tarkoittaa että olet korkeintaan varasijalla. Vähän nyt maalaisjärkeä peliin, kyllä nainen sut ehtisi tapaamaan jos hän haluaisi.

      • Jos treffeille ei ehdi niin totta, silloin on kyse mielenkiinnon puutteesta. Itse ymmärsin alunperin niin, että aloittaja tarkoitti vain että kyseisillä naisilla on "liian" paljon menoja. Jäin oikein miettimään, että mitä sinkku kotona ylipäänsä tekisi. Itse en kuulu tuohon ikäryhmään ja menojani rajoittavat lemmikkieläimet (joille onneksi on kyllä luotettava hoitaja/ulkoiluttaja käytettävissä), mutta kyllä se silti on pientä, mitä kerrostaloasunnossa riittää tekemistä. Telkkaria en omista; netissä tulee nykyisin oltua liikaa mutta se on merkki nimenomaan siitä, että on ollut muun tekemisen puutetta iltaisin; mitään netti- saati konsolipelejä en pelaa; kokkaamisesta tykkään ja sitä harrastan välillä pitkän kaavan mukaan ihan itseäni varten, mutta ei siihen joka ilta aikaa mene; yhden hengen asunnon siivoaminen, viherkasvien hoito ja vaatehuolto yms. ei montaa tuntia viikossa vie; koirien lenkittäminen vie tunnin illassa. Ainoat sellaiset "harrastukset", mitä kotona keksin tehdä ovat käsityöt ja lukeminen. Ja opiskelu, jos sitä nyt syksyllä taas jatkan. Mutta kaikki muut ovat sitä "menemistä".

        Koirien takia olisin ihan mielelläni enemmän kotona, mutta mitä siellä sitten tekisi? Mitä te muut teette aikanne kuluksi? Talvea kohti mennessä uudet ideat tulevat taas tarpeellisiksi, kun koirien mukaan ottaminen omiin menoihin rajoittuu (kaikki kaverit eivät halua, että koirani ovat mukana silloin kun tapaamme sisällä heidän luonaan).


      • miesvm_1967x
        helka kirjoitti:

        Jos treffeille ei ehdi niin totta, silloin on kyse mielenkiinnon puutteesta. Itse ymmärsin alunperin niin, että aloittaja tarkoitti vain että kyseisillä naisilla on "liian" paljon menoja. Jäin oikein miettimään, että mitä sinkku kotona ylipäänsä tekisi. Itse en kuulu tuohon ikäryhmään ja menojani rajoittavat lemmikkieläimet (joille onneksi on kyllä luotettava hoitaja/ulkoiluttaja käytettävissä), mutta kyllä se silti on pientä, mitä kerrostaloasunnossa riittää tekemistä. Telkkaria en omista; netissä tulee nykyisin oltua liikaa mutta se on merkki nimenomaan siitä, että on ollut muun tekemisen puutetta iltaisin; mitään netti- saati konsolipelejä en pelaa; kokkaamisesta tykkään ja sitä harrastan välillä pitkän kaavan mukaan ihan itseäni varten, mutta ei siihen joka ilta aikaa mene; yhden hengen asunnon siivoaminen, viherkasvien hoito ja vaatehuolto yms. ei montaa tuntia viikossa vie; koirien lenkittäminen vie tunnin illassa. Ainoat sellaiset "harrastukset", mitä kotona keksin tehdä ovat käsityöt ja lukeminen. Ja opiskelu, jos sitä nyt syksyllä taas jatkan. Mutta kaikki muut ovat sitä "menemistä".

        Koirien takia olisin ihan mielelläni enemmän kotona, mutta mitä siellä sitten tekisi? Mitä te muut teette aikanne kuluksi? Talvea kohti mennessä uudet ideat tulevat taas tarpeellisiksi, kun koirien mukaan ottaminen omiin menoihin rajoittuu (kaikki kaverit eivät halua, että koirani ovat mukana silloin kun tapaamme sisällä heidän luonaan).

        Tuota ongelmaa ei onneksi (tai joskus jopa epäonneksi) mulla ole :) Koira ja remontoitava omakotitalo isolla pihalla niin ei käy aika pitkäksi, joskus päinvastoin aivan liian lyhyeksi.

        Sori, nyt en keksi mitään ideoita sun vapaa-ajan viettoon :(

        Aloitukseen liittyen, kun tapasin nykyisen avokkini (parin viikon päästä aviovaimoni) oli itselläni raju työputki päällä (ansiotyössä) jopa viikonloppuja myöten. Eli kun mietittiin ekoja treffejä niin tajusin ettei oikein vapaata aikaa tahdo löytyä pariin kolmeen viikkoon. Silloin oli perjantai-ilta ja mulla koko vkl työputki päällä kun treffejä suunniteltiin.

        Koska nainen kuitenkin vaikutti hyvin mielenkiintoiselta ja mukavalta niin tein radikaaliratkaisun, päätin että kyllä tuolle naiselle jostain välistä löytyy tunti kaffetella jossakin. Ainakin halusin tavata niin kivan oloisen ladyn enkä odotella 3 viikkoa ja mahdollisesti menettää tilaisuuteni edes tavata häntä. Joten sovittiin treffit huoltsikalle heti lauantaiksi, tunti pari tai mitä mun työ antaisi periksi, istuskella kupposen ääressä. Tässä sitä nyt ollaan, kohta ukkomies. Kannatti todellakin tehdä pikasiirto ja treffit seuraavaksi päiväksi eikä jäädä netin avaruuspölyyn makaamaan :D

        Aloittaja ei kait siis ole tarpeeksi mielenkiintoinen jos naisilla on aina liian kiire jonnekin muualle kuin treffeille :(


    • helsinki-city-naiset

      Kyllähän noita kiireisiä 20-30v naisia on yllättävän paljonkin treffimarkkinoilla. Vaikka alkujutustelut sujuisivat todella hyvinkin ja molemminpuoleista kiinnostusta näyttäisi löytyvän, niin ei ole mikään ihme että naisella ei löydy aikaa treffata kuin ehkä 1-2 viikon kuluttua ja usein se viestiyhteyskin ehtii tuona aikana heiketä kun toista ei saa tavattua.

      Jos treffeille kuitenkin päädytään, niin nainen kertoilee uein täynnä olevasta elämästään ja treffitkin ovat korkeintaan sen tunnin mittaiset koska naisella on jotain muuta menoa illaksi tai loppupäiväksi. Kun jatkoa sitten kysellen, niin vastaus on taas tuo "kiirettä tälle viikolle, mutta katsellaan ensi viikolla". Huoh...

      Tyypillinen kiireisen naisen arkipäivä:
      6-7 aamulenkki
      7-8 töihin valmistautuminen
      9-17 töissä
      18-19 sali
      20-23 kaverit/sukulaiset/harrastukset/opiskelu

      Eipä siinä sitten jää aikaa treffailuun, vaan pelkästään kiireiseen viestittelyyn esim. bussissa tai sitten kotisohvalla vartin istuskelun aikana.

      • 8+7

        Eikös aika perus aikataulu. Jos töissä 9-17, niin sen jälkeen pitää ne muut menot hoitaa, kaupat, ruoat, opiskelu, salit, ystävät, suku... Kun elämään tulisi se mies, niin ne ystävät, suku siirtyvät ja vapauttavat aikaa. Mikä on omasi aikataulu, mihin vertaat? Työttömänä 11-02 kotona sohvallako?

        Treffeille aika aina järjestyy JOS on kiinnostunut. Olen aina tinkinyt salista ja muista menoista kun treffeille halusin lähteä.


    • social women

      Pitäisikö niiden naisten sitten hylätä kaikki muu elämä sillä sekunnilla kun päättävät alkaa etsiä kumppania? Istuisivat sitten 24/7 hissukseen kotona että sitten kun / jos löytyy hyvän oloinen mies niin treffeille on varmasti aikaa?

      Aika suuri osa sinkkujen menosta on kuitenkin vaan ns. ajantappoa eikä mitään äärettömän tärkeää. Itse olen juurikin 20.v sinkku ja jolla löytyy aina tekemistä ja jos nyt sattuukin vapaa-aikaa jäämään niin äkkiäkös senkin kuluttaa koiran kanssa leikkiessä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ainakaan omalla kohdallani, sitä etteikö treffeille olisi aikaa, ehei: Jos haluan treffeille niin silloin vaikka yksinkertaisesti vaihdan pitkän kävelylenkin koiran kanssa lyhyeen vetolenkkiin ja tadaa 2 tuntia treffausaikaa luotu tai skippaan viikonloppu vaelluksen ja tadaa 42 tuntia treffausaikaa luotu. Eikä ollut edes vaikeaa!

      Kiireellisyys on kuitenkin vain järjestelykysymys. Jos mies oikeasti kiinnostaa niin kyllä sille aikaa löytyy, viimeistään silloin kun siirrytään tapailusta seurusteluun. Jos nainen peruu jatkuvasti treffejä tai ei saa niitä edes sovitettua kalenteriinsa niin silloin hän ei vain ole aidosti kiinnostunut, sellaiseen en kyllä suosittele jäämään roikkumaan.

      Monesti vaan nettideiteissä mies esittää asiansa väärin: kysyy esim. "mitä teet viikonloppuna?" sen sijaan että kysyisi suoraan "lähtisitkö kanssani treffeille viikonloppuna?". Ensimmäinen vaihtoehto antaa vähän sellaisen mielikuvan että mies kyselee vaan pitääkseen keskustelua tai sitten voisi ehkä haluta nähdä jos minulla ei parempaakaan tekemistä satu olemaan kun taas jälkimmäisessä tulee suoraan ja rehellisesti ilmi että mies haluaa kanssani treffeille. Uskokaa tai älkää niin emme me kaikki naiset ymmärrä "hienovaraista vihjailun" päälle joten rohkeasti vaan suorin ottein treffeille pyytämään niin on paremmat mahdollisuudet saada positiivinen vastaus! :)

      • dsgdsh

        Kyllähän nyt naisten pitäis tajuta tommoset "mitä teet viikonloppuna"-kysymykset kun itsekin naiset aina tollasilla epämääräisillä yrittää tehdä lähestymistä.


    • 12+19

      Entäs sitten kiireelliset sinkkuäidit, tapaamisaikaa löytyy tunti kun kahden viikon välein kun lapsivapailla pitää käydä salilla, nähdä kavereita, bilettää, olla yksin jne, eikä siinä mitään. Iltaisin on aikaa kirjoitella kun lapset on nukkumassa mutta miksi edes yrittää jos aikaa ei ole livenä näkemiselle saatikka parisuhteelle.

      • been there

        Kyllä niillä aikaa on. Ei siis sinulle vaan tatuoiduille kriminaali-ähkijöille jotka laskevat spermat suoraan pillun perukoille ja taas on pullat uunissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe