Meistä ei taida tulla

oikeasti mitään

oikeassa elämässä. Ja kun kaipaan ihan oikeaa läheisyyttä, oikeaa läsnäoloa. Oikeasti.

37

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Niin, siltähän tää vaikuttaa...

    • 8256872247

      No kun mäkin., ja nyt sitä ei ole:'(

    • tämä palsta...

      kun on ketjuja allekkain jossa yksi "kuulumme yhteen" ja toinen "meistä ei tule mitään"...voivoivoivoivoi tätä tunteiden myrskyä aallon pohjalta harjalle...

      • lallallaaalaaa

        se on sitä "järki vs tunteet", aaah miten ihanaa :D


      • jhuuuu no
        lallallaaalaaa kirjoitti:

        se on sitä "järki vs tunteet", aaah miten ihanaa :D

        mikäs tässä.... mä ent taida osaa päästää järjestä irti vai ? voisin nyt oikeasti alkaa ottaa vastaan muutakin kuin oman pään tuotoksia..


      • oikeasti mitään
        jhuuuu no kirjoitti:

        mikäs tässä.... mä ent taida osaa päästää järjestä irti vai ? voisin nyt oikeasti alkaa ottaa vastaan muutakin kuin oman pään tuotoksia..

        Eivät palstan kirjoitukset onneksi ole saman ihmisen tuotoksia, silloin hän olisi todella ailahtelevainen.:) Tosin voi olla tunne että kuuluu toisen kanssa yhteen vaikka tajuaa samalla ettei se tule todennäköisesti toteutumaan oikeasti.


      • kumpi sitten
        oikeasti mitään kirjoitti:

        Eivät palstan kirjoitukset onneksi ole saman ihmisen tuotoksia, silloin hän olisi todella ailahtelevainen.:) Tosin voi olla tunne että kuuluu toisen kanssa yhteen vaikka tajuaa samalla ettei se tule todennäköisesti toteutumaan oikeasti.

        toteutuu? se että kuuluu yhteen vai se että se ei tapahdu? kyllä on niin viheliäinen paikka tämä..


    • kokonainen koko nainen

      Niinpä. Kokonaisen ihmisen kokonaista läsnäoloa kokonaisessa elämässä. Vaikka ihminen ois sirpaleina mut kunhan kaikki sirpaleet on mukana, takki auki ja mieli avonaisena.

      • oikeasti mitään

        Hienosti sanottu. Melkein tekisi mieli kirjoittaa tuo ylös.


      • Kommentti sivusta
        oikeasti mitään kirjoitti:

        Hienosti sanottu. Melkein tekisi mieli kirjoittaa tuo ylös.

        juuri näin se on. Olen paljon läsnäolevampi nimittäin sitten, kun voin taas paremmin. Ja oikeaa aitoa läheisyyttä, tottakai! Sitä itsekin kaipaan / haluan.


    • Oman pään tuotteita vaan

      Huokaus syvä. Tulin just ja menin. Hyvää yötä!

    • naiselle.....

      ajatuksin sinnekin hyviä öitä

    • unohda jo

      Ei tule ei..

      • johan olen

        unohtanutkin, naiselta. Halveksi jotakuta muuta..


      • Mieheltä
        johan olen kirjoitti:

        unohtanutkin, naiselta. Halveksi jotakuta muuta..

        En halveksi, oon vaan loukkaantunut.


    • Tässä syy siihen:

      Mistään ei tule mitään niin kauan kun kommunikoidaan vain täällä tuntemattomien ihmisten kanssa, vastataan heille, tunnetaan heitä kohtaan vaikka mitä ja se kaikkein tärkein jää kokonaan, kommunikointi sen yhden kanssa jolla olisi jotakin merkitystä.

      • syksy tuli T.eelle

        Oot niin oikeessa. Irln kommunikointi ja koko alulle laitto..Tärkee jää täällä.. jäi.. meni.. hups..nyt on palsta ja mä :-)
        Tuli liikaa jäätävää aikaa meijän väliin..se kuukaus kului osittai täällä mulla..kaikkie S nimimerkkien takaa löytyy varmaa joku fättis jorma, vaikka oon S-haavenaisen kanssa viestitelly?


      • S-nainen
        syksy tuli T.eelle kirjoitti:

        Oot niin oikeessa. Irln kommunikointi ja koko alulle laitto..Tärkee jää täällä.. jäi.. meni.. hups..nyt on palsta ja mä :-)
        Tuli liikaa jäätävää aikaa meijän väliin..se kuukaus kului osittai täällä mulla..kaikkie S nimimerkkien takaa löytyy varmaa joku fättis jorma, vaikka oon S-haavenaisen kanssa viestitelly?

        Oisko paha jos laittaisit sille viestin??
        No okay-olen yksi S-nainen., en varmaankaan se sinun enkä todellakaan mikään fättis-Jorma! Olisin ikionnellinen jos edes yhden viestin saisin eräältä! Olkoon vaikka tyhjä viesti. ;)


      • M-mies
        S-nainen kirjoitti:

        Oisko paha jos laittaisit sille viestin??
        No okay-olen yksi S-nainen., en varmaankaan se sinun enkä todellakaan mikään fättis-Jorma! Olisin ikionnellinen jos edes yhden viestin saisin eräältä! Olkoon vaikka tyhjä viesti. ;)

        Ei olisi paha jos laittaisit sinäkin kaipauksesi kohteelle viestiä.
        En tarkoita sitä Jormaa vaan toista ihmistä.

        Mukavaa torstai-iltaa :)


      • M-mies
        S-nainen kirjoitti:

        Oisko paha jos laittaisit sille viestin??
        No okay-olen yksi S-nainen., en varmaankaan se sinun enkä todellakaan mikään fättis-Jorma! Olisin ikionnellinen jos edes yhden viestin saisin eräältä! Olkoon vaikka tyhjä viesti. ;)

        Ei olisi paha jos laittaisit sinäkin kaipauksesi kohteelle viestiä.
        En tarkoita sitä Jormaa vaan toista ihmistä.

        Mukavaa torstai-iltaa :)


    • mahtuu

      Juu ei voi tulla kun et kerro aloittaja kuka olet. Aika vaikea silloin on tulla mitään "meitä"

      Aina välillä löytyy näitä kenelle pitää vääntää isosta I palkista asiat että tajuaa. Mutta tännehän näitä viestejä mahtuu :)

    • miten voisikaan

      kun te täällä jauhatte jaskaa anonyymien ihmisten kanssa, nytkin koko ketjullinen.
      sitten viä ihmetellään ja voivotellaan että kun ei tuu mittään !!

      • T...........

        Se aika menee tähä paskan lätisemisee..


    • ?__?

      no et ymmärrä että täällä ei ole tarjolla oikeaa läheisyyttä.?

    • Tyhmä tyhmä minä

      Meistä ei, tyhmää mun on edes vastata tähän. Mä ja mun tyhmät mietteet vaan. Hänestä tykkäsin ja hänestä tykkään sille ei voi mitään.

      • no mikset sit

        vastaa sille?


      • ei kysytty ei vastattu
        no mikset sit kirjoitti:

        vastaa sille?

        Sille, missä sille on


      • fakta homma
        ei kysytty ei vastattu kirjoitti:

        Sille, missä sille on

        Se joka viettää aikaansa pitemmin tällä "osastolla", sillä ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa...


    • uudet kuviot
      • jahuuu

        sanoisin videosta, että elinomaista.


      • Marokon Kauhu!

        Ihan kivannäköset "pierupalikat"..hihhih! ; )


    • Niinpä.

      niin.

    • Näin käen sen näen

      Aloittajalle

      Jos käsittelet asiaa pelkästään tällä palstalla, niin ei teistä vuorenvarmasti tule oikeasti mitään niin kuin jokunen muukin on edellä kirjoittanut. Tämä palstahan on pelkkää viihdettä.

    • OIKEESTI,

      se sana on kylläkin OIKEESTI....

    • Jos halutaan

      Meistä voi tulla oikeesti vaikka mitä..

    • okpokpkpo

      Sit kun sulla olis vielä munaa sanoa se toiselle suoraan.. Raivosuttavia tällaset anonyymit viestit.

    • kerro tunteestas

      Tiedät että on, riippuu sinusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe