Tämä ns. keskustelu saitti

on lopetettava

sillä ihan muutamia lukuun ottamatta, saitti on kuin hullujen huone, johon on kerääntyneet kaikki "joukkoliikenteeseen" joko siitä mitään tietävät tai sitten sellaiset alalla valitettavasti toimivat, joiden paikka olisi kylllä jossain ihan muualla kuin varteenotettavassa joukkoliikenteessä. Ihan pähkähulluja kommentaattoreita.

12

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsl orja

      onko pakko lukea?

    • Jore Esbo

      Hyviä juttuja täällä, vanhaakin naurattaa, oli ajat ennen kovempia, muistaakos joku Sirolan liikenteen aikoja, tai espoon auton, ajeltiin 16 tuntia päivässä, tauko oli kyllä väillä 6 tuntia myös ja tauolla istuttiin Töpöhännässä ja Kampissa kaljoilla, siinä ehti vetää 6 isoa tuoppia, ennen iltarupeamaa ja jotkut veti whiskyä pullollisen verran, silloin ei ollut ämmiä pilliin puhaltamassa varikoilla.
      Yks kaveri, oliko Tauski vai Hemppa kusi kerran housuunsa Töpöhännässä ja saatiin kantaa se ajoon, lähti Kampista Espooseen ja niin vaan rykäisi 4 tunnin rupeaman samoilla housuilla.
      Tänä päivänä ne itkee nolla promillesta, enää ei vanhakaan uskalla viinaa vetää, mitä nyt vapailla muutaman, ajettu on 36 vuotta bussia, joten jotan näkemystä löytyy.

    • OV..

      Sirolalla oli Pena ja Pate ajamassa joskus, ne kaverit veti viinaa ja ajoivat paremmin kännissä, kuin nykykuskit selvin päin, työantaja haki niitä duuniin viikon putken jälkeen ja jätkät hyppäs rattiin ja taas mentiin, niillä silmillä kaksi viikkoa yhteen putkeen, ne jätkät osas ajaa.
      Tänä päivänä pärjää alalla kun kantaa pomoille pullaa ja piirakoita, ennen piti osata ajaa.
      Eivät taida olla enää alalla, Pena ja Pate, sääli, sillä ammattikuskeja on vähän nykypäivänä, katoavaa kansanperinnettä.

    • juu, ainoa on

      Joo, tämä onkin ainoa palsta Suoli24:ssä joka on hullujenhuone. 99% prosenttia Suolen palstoista on hullujenhuoneita.

      • Bertteli

        Kertokaapa sitten joku viisaampi jotain fiksumpaa sitten jos kaikki on hulluja .


    • Joukkoliikennefoorum

      Tää on ihan lastentarha mesta. Kuskit vain aukovat päätään toisilleen eikä keskustelua tahdo syntyä. Tulkitsen sen niin että duuni vituttaa ja pinna kireällä tai kuskeiksi ryhtyy paljon vähän koulutettuja "ei niin fiksuja" tapauksia.

      Täällä on paljon asiallisempaa keskustelua: http://jlf.fi/

    • Talkoo-taavetti

      Ei tämmä ole hullujen huonen, vaas siallinen keskustelupalsta, jossa ammattilaiset juttelevat keskenään. Minä jutteln myös itseni kanssa, koska päässäni on toinen persoona minun lusäksiu. Hänen nimensä on taavetti ja minä siis olen taalkoo nimeltäni. Mut sillä ei ole parempi näkemys kuin valtion lainan takaisn maksu lykkäys, joka siis on samalta vuodelta kun alkoin ajamaan pussia.
      Täys päiväinen ja täys järkinen kuski kuitenkin olen, vaikka muut täällä pyörivät ovat lataamon potilaita.

      • AriKähärä

        Tänne voi myöskin purkaa tuntojaan seksuaalivähemmistöihin kuuluvat, sekä sukupuolenvaihdosleikkauksen käyneet ja alkoholiongelman takia töistä pois joutuneet ja kokoomuksen jäsenet.


    • PimeaPuoliiii

      Minäkin uskon että painetta kasaantuu linjalla ja työajoista, joten lastentarha meuhkaamisella sitten nollataan pää täällä. Kuitenkin oikeassa elämässä ovat ihan filksun tuntuista porukkaa nuo kuskit mitä nyt ohimennen hieman olen ollut heidän kanssaan tekemisissä. Kertoo vain siitä että pimeä puoli tulee esiin kun ei tarvitse ketään miellyttää eli nimettömästi huudellen.

    • Busdrverhsl

      Ei bussinkuljettaja ketään miellytä töissä olleessaan, ite aina sanon vittu (ääneen) kun joku viittoilee pysähtymään. Välillä nostan keskarin huomaamattomasti pystyyn.

      Olo muuttuu paremmaksi, kun ottaa pari bissee, ei enempää kun raja on se puol promillee.
      Aamulla on pakko puhaltaa auto käyntiin, mutta vaihdoissa vain harvoin, riippuu vähän vaihtokuskista. Sit kun tietää että ei tarvi autoon puhaltaa, niin pari bissee auttaa kummasti jaksamaan loppupäivän. Kerran kun lopetin varikolle vedin yhden bissen ja kokeilin puhaltaa, punaista näytti!
      Onneksi meillä ei ole hälytystä lokkiin, niin kuin nobinalla on.

      Raja noissa alkolukoissa on 0.2 promillee.

      Mietin pystyisikö alko lukkoa huijaamaan valmiiksi puhalletulla ilmapallolla, tai jos pieraisisi oikein pitkän pierun suoraan pilliin?

      Ennen vanhaan kun päättäreillä ei vessoja löytynyt, niin paskansin ja kusin vaihteiston/moottorin päälle. Lattialuukku vain auki ja vessa oli siinä.
      Olen myös paskantanut bussin lattialle metrolehden päälle, sitten vain paketti ulos.

      • AriKähärä

        Ihan tällätavoin juuri minäkin pyrin käyttäytymään. Nykyään ei tarvitse kakkimuksia lehden päälle tehdä, sillä nykytyössäni pienoisbussien kanssa askarrellessani, on vessoja joka päättärillä lähes ja kierrokset niin lyhyitä että ehtii käydä.
        Nobinalla ei onnistunut pillin huijaaminen, se on tosi.


    • Partajugi

      Hyvä että Kähärä huomasi ja tunnusti erheensä.
      Ei ole ollut vieläkään munaa tulla sovinnontekokaljoille Helmigrilliin. Nyt minullakin kesälomaa on, joten voisi olla joku muukin päivä kuin perjantai ihan passeli sovinnontekoon.
      Pasilassa pyyhitty persettä Käden tekemille jutuille kun kieltäytynyt sovittelusta.
      Vieläpä kun minä, Partajugi, tarjoaisin.
      Vävyllensäkin ja miesystävällensä Juhanallekin, sekä Juhanan poikaystävälle Vartiallekin, jos tulevat vaan paikalle.
      Ehdotuksia päivälle /illalle ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe